timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2012.11.19. 20:25:23 (73848
User profile
10.01 @ 219
Nyugodt vagyok, csak elmondtam mit gondolok teljesítménynek. :-)

Fejlesztettem, készen vagyok jövõre, de annyira csak hogy lehessen 9 teteje.
Profi P4-ben idén nyertem mindenhol összetettet ahol elindultam, azaz begyûjtöttem amit lehet itt.
Már évelején mehettem volna 10.2-t, mert a slicket évközben tettük fel és a nyomást is csak folyamatosan emeltük, mert az volt nekem a fontos hogy egy picit gyorsabb legyek mindig mindenkinél.

Jövõre mehetek padlón idénykezdettõl, legyen 9, hameg folyamatosan bírja a 9-et, mert elvileg kell neki, akkor egész évben menni fog és elvileg egyre több superfinalt is.
 
Re: (73846)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2012.11.19. 20:15:24 (73846
User profile
7.01 @ 337
Nyugi Puma, nem felhúzni akartalak, csak kicsit felpiszkálni, hogy fejlesz. Igazad van mindabban amit leírtál, de remélhetõleg tényleg bõvül a hazai paletta egy régi új ismerõssel és várhatóan nem fog rosszul menni. Nem tõlünk jön ki az autó, csak tudok róla. és mivel tudom mi lesz benne azért gondolom, hogy jövõre lesznek nálatok is nagy csaták.

peace 
Re: (73844)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!