timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.09. 11:00:34 (74805
User profile
10.01 @ 219
Hameg 0,5-ön belül lesznek sokan.......javítás.... 
Re: (74804)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2013.10.09. 10:59:42 (74804
User profile
10.01 @ 219
Nem szeretnék.

Titeket akarlak megkímélni hirtelen változtatásoktól, ne legyen balhé.

Engem ez nem érint.

Nekem jók a mostani kategóriák, hameg változtatsz az is jó lesz.

Az autóm 9 tetejét fog menni jövõre terveim szerint.Nem költök rá többet, de versenyzek.

Én 0,1 és 0,2 között nyomok folyamatosan.Nekem belefér az idõalapú is.

Neked akartam csak felhívni a figyelmedet a szórós autókra, többi kategóriát nem figyeltem idõben, csak eredményben.

hameg 1,5-ön belül lesz mindenki az idõalapúban, az nekem jó...., mert valljuk be P4-ben a csillagos égig lehet gyorsulni....ha valaki standard 9,2-t megy folyamatosan én meg 9,9-et....sosem verem meg....max ha szór....idõalapúban meg pár tizeddel bárkire veszélyes vagyok....

Bármi lesz én versenyzek jövõre is 10sec +- 0,1sec teljesítménnyel...

Üdv
Fap 
Re: (74802)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!