timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.09. 15:42:46 (74826
User profile
10.97 @ 200
Sokan nyomatják ezt az idõalapút most itt hirtelen,de úgy látom az ellentáborban is vagyunk páran. Lehet arról is szó,hogy a jelenlegi helyzeten módosítunk nem idõalapú katokkal? Ezen most épp senki nem pörög. Remélhetõleg ideér a többi versenyzõ,és több input jön. 
Re: (74824)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2013.10.09. 15:35:03 (74824
User profile
10.01 @ 219
Továbbmegyek ezzel.
Turbós autó többet is javulhat/romolhat.

Turbós autók közül, az enyém azért elég stabil....

KKLH-n betonról 1.5-öt lehúzva ugyanaznap mindent padlón állva, lehúzva volt 10,02-m is és 10.3-am is 1.7 60lábbal ragasztóról.A legjobb idõm este volt döntõben, pedig nem csináltam semmit, csak betonról mentem, mert épp vállaltam hogy kanyargok az egyenes beállás helyett...

Nekem ott a ragasztó rosszabb...

Hungaroringen érdekes volt nézni hogy pl a hátsókerekeseknek jobb oldalon pl 7.4 és 7.5 ment csak mert az a koszosabb, bal oldalon meg 6,9 és 7,0 pár órán belül...201méteren...

Szívók értem én hogy nem szórnak annyit, de pl ha délután 15 órakkor a meleg aszfalton betapadva megyünk 1.5 60lábat este meg a hidegebben csak 1.7-et az erõsen odabasz a végén...ok hogy ez pont a lassabb verzió, de Kunmadarason szokott lenni hogy a 40 fokban megfutott idõdet nap végén a hûvösebb döntõkben is jócskán javítunk tizedeket...turbós sokkal erõsebb hidegben....

És ez nem csalás....ez a szopó ebben.

Az meg nem túl jó ha a végén ha vezetsz elengeded vagy fékezel....az gáz....és a gyorsulás átmegy kombinatív szerepjátékba vagy .... :-D

De értem a kezdeményezést, csak egy jó szabályt ki kell találni.

Viszont ez rengeteg problémával járr... meg elmehet emberek kedve ha pl kizárod õket másodszor...

Macerás....jó ha tele a kategória, csak ez túj szubjektív vagy teljesíthetetlen szagú.... 
Re: (74811)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!