timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.09. 15:50:22 (74829
User profile
10.01 @ 219
Ja, én pl P4-ben szeretnék ccm határt, mert akár egy 7200ccm, biturbó nitró is mehet itt 7-es idõt összkerékben, mert felfelé nyitott a kategória :-)

De ugye mivel nem vagyunk sokan, minek még 1 kategória...így amikor pl összejönne Dutter meg, Vette, GMC, Nitró nagy ccm hátsókerekek akkor éppen a 10 alja vagy 9 teteje idõvel a P4 is akár 8 fa esélytelen is lenne....

Csak ugye nem jár senki folyamatosan....ezért nincs feszegetve...

Érdekes ez.Sok nézõpont van. 
Re: (74826)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2013.10.09. 15:42:46 (74826
User profile
10.97 @ 200
Sokan nyomatják ezt az idõalapút most itt hirtelen,de úgy látom az ellentáborban is vagyunk páran. Lehet arról is szó,hogy a jelenlegi helyzeten módosítunk nem idõalapú katokkal? Ezen most épp senki nem pörög. Remélhetõleg ideér a többi versenyzõ,és több input jön. 
Re: (74824)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!