timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.09. 20:33:54 (74845
User profile
10.01 @ 219
Ötlet s8 konnyitesere is.

Zoli, tavaly már kértem hogy a P3, P4 határt toljuk feljebb.
Mondjuk 2500ccm-re...ekkor P3 telelenne lehet...sor5 audik is jöhetnek S8ból, én is P3-as lennék eddigiek is...akár subaru is...stb, de tele lenne...
P4 maradna a 2500ccm feletti Nissan Gtr, 997biturbo, amerikai nitro nagy ccm, kharmann...stb.

És streetbol automatan a 10 seces vagy gyorsabb autókat at kell küldeni profiba...utcai forgalmasokban pl nem kellene tuzallo ruha, csak sisak vagy barmi...

Én erre gondoltam és így P3 is telne mert kibovitened, meg nem kellene a nagy ccm-esekkel menni eselytelenul és az S8 is porsche mentes lenne, mehetnek az 1000 lovukkal meg a dupla turboikkal P4ben...S8 10-esek így atjonnek P3-ba hozzánk ha en is odakerulok, 9-esek meg P4be..a nitrosokhoz...így se tobb kategória nincs, nem is kell nekem sem 3.8biturbo...Gmc, Corvette ellen menni, S8 is könnyebb lenne, és lenne verseny S8, P3 szinten szorosabb, P4-be meg hasonló autók mennének....én a 2270-esemmel nem tudok mit kezdeni a 8 környéki adósokkal, meg a 9 aljakkal a kis com-és porszivommal :-)))

Na? Zoli? A street 10-es vagy jobb idotlenitve?Jobban street lenne mint most...igazságosabb.P3 meg 2500ig.Akkor kilesz a 8-as fánk, 10-es autókkal....ha meg jön Ádám 9-es is lesz benne... 
Re: (74840)
reply 2013.10.09. 20:00:25 (74842
User profile
10.97 @ 200
Nem esünk egymás torkának,de a személyeskedést mellõzni kellene. Kicsit felment a pumpa bennem,mert nem jogosan lettem én a fasz.

Természetesen nem szeretném,ha az a pénz meg munka 1 év után kárba veszne. 
Re: (74840)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2013.10.09. 19:55:48 (74840
User profile
7.01 @ 337
Egyenlõre nincs eldöntve semmi, csak beszélgetünk és volt egy ötlet, azt beszéljük át. Értem a pro és kontra érveket, de ne esetek egymás torkának, mert ez a beszélgetés csak a jobb versenyekrõl szól akár mi lesz 2014 ben. A rendezõknek se érdeke olyat csinálni ami nem jó a nagy többségnek ( kivétel biztonsági elõírások ), tehát semmi nincs eldöntve, de megígérem, hogy legkésõbb november 15 ig mindenki tudni fogja a 2014 évad szabályrendszerét, amelyet természetesen mint eddig egyeztetünk a versenyzõkkel. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!