timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.10. 15:53:04 (74885
User profile
10.97 @ 200
Jövõre 11.x-et tervezek menni,ha bekerülök emiatt AP3-ba (2100 ccm alatt awd/rwd)kb abba is hagyhatom a sportot.

Gondolom nem kell ecsetelni egy 1.6 8v RWD és 2.0 16V AWD közötti fejlesztési potenciál különbségeket.

Kvázi ugyanennyi pénz lett volna építeni bele egy 2.0 16v motort,de én streetben akartam versenyezni,mert oda való az autó,trélerezni se lehetõségem,se pénzem nincs.Most már nem fogok másik motort építeni,ez 100%. 
Re: (74884)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2013.10.10. 15:48:21 (74884
User profile
10.01 @ 219
Támogatom hogy a gyors streetesek Profiba jöjjenek.Akár 12sec alatt már.
 
Re: (74883)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!