timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.12. 20:53:08 (74927
User profile
10.01 @ 219
Mekkora ccm-ed van?
Én is unom P4-et...kevesen vagyunk...jobban bejonne a feltöltött P3...ott sokan lennénk 10-esek vagy 9.9-esek...de 2-3 tizeden belül ha megemelne Zoli a P3-P4 közötti ccm-et vagy 2500ra....nem akarok se 500 kilós autóval versenyezni 1 katban, se sokezer com-el, de 2x akkoraval sem mint az enyem

Nyomjuk ezt...akkor legalább 1 Profi kat tele lenne...és 10 környéki idokkel.... 
Re: (74918)
reply 2013.10.12. 15:52:20 (74919
User profile
11.83 @ 182
Én még mindíg nem értem miért nem fogsz fejleszteni, vagy miért írjátok, hogy nem fogtok fejleszteni. Senki nem akadályoz meg, hogy fejlõdjetek vagy fejlesszetek, a lehetõség adott ki nem akar gyorsabban menni??? Nem értem. Ha nem akarsz, akkor nem kell fejleszteni valóban lehetõséget megadná egy idõ alapú kategória erre is és így is nyerhetsz, ezzel egyet értek. DE kérdem én ki az aki szereti ezt a sportot meg a gyorsan menést és azt mondja, hogy ja akkor én nem hozom ki az autómból a maximumot, mert nem kell... szerintem ilyet csak az mond aki különben sem fejlesztene. Nekem fura ilyet hallani Big grin .
Egyébként Zoli is ezt írta hogy a street autókat az idejük alapján lehetne besorolni egy reális profi kategóriába(mondjuk ez kicsit ha belegondolsz olyan mint egy idõ alapú kategória).
 
Re: (74918)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2013.10.12. 14:32:25 (74918
User profile
10.53 @ 219
Nekem sem lennének szimpatikusak az idõalapú kategóriák, mert  nem lenne motiváció további fejlesztésre, (pedig lenne még hova, elõre, és nem visszafelé...),  eddig sem kevés energia, idõ, pénz lett arra fordítva, hogy az eddigi évek alatt szépen kitaposott, kiforrott (leggyorsabb) street kategóriám élmezõnyében is megálljam a helyem. Az összes kat-ban arra törekszünk, hogy a legjobbak legyünk, és azt minél tovább megtartsuk, ha összejön, ez lenne a cél évek óta jelenleg.

A magasabb street kategóriák összerakása a profikkal nem tûnik rossz ötletnek, de ne már abba a kat-ba menjünk mi srteet-ek élbõl ahová alapból (CCM, FELTÖLTÉS, HAJTÁS) is tartoznánk (AP4 jelenleg esetemben AS8-ból) pusztán idõ alapon (mert a jobb idõ a versenyzõ egyéni érdeme leginkább /pénz, energia, idõ, rutin.../), hanem legalább az egyikbõl engedjünk kicsit, kompenzálva a gyári súlyt, utcai gumit...tehát AP3 lenne a jogosabb nálam, pl., még a 9-es gtr-el, porsche-val szemben is (mert fele annyi költség... sem kell, hogy elérje azt a szintet egy AP3 profi, csak õk felrakták kicsit a mércét jelen esetben, de ezért ne õk szívjanak már, mert akkor nem jönnek ki...)
Tehát ne menjen azért a legnagyobb street kat. a legnagyobb pro kat-ba élbõl, mert ott már nagyobb elvárások, jobb idõk vannak/lesznek azért, leegyszerûsítve a pro katok-ba a streeteket  eggyel lejjebb kéne sorolni CCM, vagy FELTÖLTÉS, vagy HAJTÁS alapján (legalább az egyik alapján lejjebb!!!), mint ahová alapól tartoznának, számolja ki mindenki, hogy ez mennyire életszerû a saját kat-jában, sz.tem eléggé azonos lehet...

Pl.: Ha jövõre valamilyen oknál fogva (vagy véletlen most mindegy) menne valaki egy 8-as idõt AP4-ben, akkor azt meg év végén számûznénk a dragster-ekhez, mert már ott is megállhatná a helyét az ideje szerint..., vagy egy másik pl.: full utcai turbós Hondával sem mentek olyan idõt még, mint a pro kat-ban ( jelenleg Kis Gyuri) a szívó Hondával, tehát õket is össze lehetne tenni, csak mérlegelni, kiszámolni, megvitatni, szavaztatni kéne a dolgokat...

Maradhatna az olcsóbb nevezés pénzdíj nélkül, a drágább meg "soronkívüliséggel" és pénzdíjjal
ugyan úgy mint eddig. Egybõl fel lennének töltõdve rendesen a felsõbb kategóriák...

A 200m-es népszerû hungaroringi versenyekbõl is több kéne 2014-ben legalább 2-3, külön +pontokért a seb-idõ rekordokért, mert ott jobban kiegyenlítõdnek a csaták, sokan is voltak, jó volt nézni Tibi bá-t a super final dobogón a szívó RWD-vel a dragster-ek közt.

A super final pont elég idõ alapúnak, mondjuk a felsõbb kategóriának van jelenleg, de lehetne a közép mezõnynek is ha van rá igény (medium final)..., a másik ötlet meg hogy a közönség nagyobb része tényleg nem várja meg a döntõzést, mert elég késõn van, azt lehetne, hogy elõrébb hozni az egész döntõzést pl.: 14-tól, és ha még marad idõ a végén utána, akkor az a következõ verseny kvalifikációjába tartozna, így a kvali. lenne reggel, délelõtt és este a döntõk után már a következõ versenyre, (úgy is általában korán reggel, és este lehet a legjobbat menni) és fõidõben lehetnének a döntõzések...amikor a legnagyobb létszám van kint.

Versenyenkénti díjkiosztó: elég lenne félévenként, vagy évenként is, nézni összetettet és az alapján ennyi, kupából már van elég, én jobban örülnék, ha legalább a következõ versenyre nevezést lehetne nyerni cserébe, vagy minõségi verseny olajat (akár 1 litert Big grin )

A street kat-ba is még többen jönnének (nem magamról beszélek), ha nem néznék a motorszámot, (bár én még nem láttam, hogy nézték volna) típus azonos ccm bevallva és ennyi, /mûszakin sem nézik/ de ezt sokan nem tudják, /én se biztosra/ és ezért nem jönnek., mert azt hiszik, hogy nézik... (többe kerül a hivatalos bepapírozása, mint maga a másik motor... Wink
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!