timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.15. 12:54:33 (74988
User profile
12.69 @ 172
Ha jól tudom a hivatalos street rekord 6.5,egyébként pedig Amerikában már 7.9-nél járnak street legal Nissan GTR-rel.
Tudom,nem Amerikában vagyunk,ez Magyarország,itt soha semmi nem lesz street legal bla-bla.
Csak érdekességképpen írtam. Big grin  
Re: (74920)
reply 2013.10.12. 21:26:26 (74935
User profile
10.01 @ 219
Nézõk szempontjából...tegyük fel motorosok nem jönnek.
8-14 402m qualy, 14-döntõk.Latjak a nezok is.Közben meglesz a 201m idosorrend is.402 döntõk utan aki benevezett 201m döntõk is :-) Profik is kihulnek addig, ha oda neveznek...

Vagy újabb ötlet...a 402m ugymarad mint eddig...döntõk 14tõl....a 201m utána idoalapu kategóriás egy másik bajnokságban...

Zoli?

Így kiprobalhato 1 éven at a 201 idoalapon mindenki egyben....de mellette a 402 ugyanígy marad...

Ez is egy verzió...lényeg a 2 döntõ autoke és az egész nap autoke...

Vagy 402 módosított, 12 sec alattiak profiba, P3 határ 2500ra, 14tõl döntõk...201 utána a régi kategóriákban....van sok variáció, de legyen döntõ napközben is a nézõknek hátha bejön...

Na uj verzió megint :-)))))) 
Re: (74920)
reply 2013.10.12. 18:25:15 (74922
User profile
11.83 @ 182
Eleve volt szó hogy 2 tized csúszás beleférne, ez megengedné neki is hogy ott csúszkáljon egy 10-es körüli katban. Engem az motivál hogy a legtöbbet hozzam ki a kocsimból de magamnak(persze szeretek nyerni vagy közel lenni de ezt csak szerencsés plussznak veszem) én akkor is kemintem versenyezni ha tudtam hogyha nem tojik be velaki(vagy több valaki) akkor dobogó közelébe sem jutok, és én szoros versenyben szeretek nyerni, lehet én gondolom rosszul.
Egyébként 9-es gépbõl nagyon ritka hogy összejön 8 vagyis tavaj ritka volt, de még a 10-esekbõl is döntõs szinte mindenki...
Igen mint írtam valóban egyet értek azzal hogy egy ilyen beosztással nem KELL fejleszteni hogy valaki nyerjen, és ez bizonyos szinten rossz fényt vethet a sportra, de a döglött kategóriák és a nygon ritkán izgalmasak döntõk egy két kategóriában sem valami fényes látvány...
És mint mondtam igen Az lenne a legjobb ha maradhatna minden ahogy van, de az is egy szégyen hogy év végén fel tudsz egy összesítésben úgy állni a dobogóra hogy OB-t nyertél igaz végíg egyedül voltál a kategóriádban. És mint mondtam ez nem annak a hibája aki megy és jól megy, de szerintem nem is dicsõség neki. Én így gondolom.
Még annyi hogy szerintem aki fejleszt az akkor is fog akár milyen kategória lesz aki meg nem annak csinálhatsz akár milyen kategóriát (de akkor legalább legyenek telei, izgalmas döntõk)...
 
Re: (74920)
reply 2013.10.12. 18:06:05 (74921
User profile
10.97 @ 200
Szerintem kár erõltetni ezt a 201m-t meg a ringet. Kicsi hely,rossz tapadás,201m meg kb semmire sem elég.

Most épp elfértünk,mert volt vagy 20-30 autó,nem 150 versenyzõ mint kkl-en.

Ha nekünk kellene választani,a versenyek 80%-a kkl-en lenne, max 1-2 kihelyezett 402m-es futammal. Ezt nem azért mondom,mert nekem közel van (350km oda vissza),hanem mert jelenleg annak a pályának a legjobbak az adottságai hely,tapadás,stb vonzatában.
 
Re: (74920)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2013.10.12. 16:12:17 (74920
User profile
11.54 @ 197
Sztem arra gondolt norbi ami elég sok csúcs kategoriás street gép álma ,hogy egy 9.9.ha becsúszik 9.7-9.8ig még megeshet.de utcai szabályoknak megfelelve kb esélytelen jelenleg 9.2-9.3as gépet csinálni.a 9-10sec közötti katba lehet be se férne a 8közé egy 9.8al ha minden komoly gép kijön.ha viszont marad a mostani szinten 10.2 akár stabilan szórhatna.avval pedig a 10-11sec között elvan.de nincs motivácio a 9.9-re.
én is a 201m látnám a jelenlegi kategóriák csiszolásával ,hogy többet kéne eröltetni.ami a versenyzõknek is izgalmas és nézõ szempontból is jó lehet.
pl. ha lenne 3-4 ring egy évben mellette a lacházi versenyeken is lehetne külön 201-es döntõket szervezni ami mondjuk napközbe lenne amikor a nézõk ott vannak és látják.és az beleszámitana egy külön 1/8ados sorozatba. gyorsan pörögnének a döntõk utána még lenne 402 kvali és késõ délután a döntõ.utána egybe  dijátadó.
hova lett a 6-8-10 éve kint lévõ néha 5-6ezres tömeg a ringrõl.ok,hogy akkor nem volt drift meg ennyi autos rendezvény,de kedd éjjel kint volt több ezer ember és nem voltak ilyen komoly gépek mint most.10alatti 201m nagyon jónak számitott.
a 402-es versenyekre pedig azt a 2-3 kategóriát amit összevonnának és megszünnének a helyére lehetne idõ alapú kategória próbábol.de ha jol emlékszem 2006-ban volt olyan,hogy 13-15-17sec kategória.
meglehet próbálni ujra és kiderül ,hogy lenne elörelépés... 
Re: (74919)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!