timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.15. 08:13:32 (74985
User profile
10.97 @ 200
Kvali futamok száma limitált: Ezt lehet tudni,kb mennyi lehetõség van? Illetve aki nyitásra ott van,az mehet többször is? Gondolok itt arra,hogy korán odaérünk,megyünk 3 teszt futamot amikor pár autó pörög csak körbe,utána egész nap csak nézhetjük,hiába javul a pálya?

Pénzdíjas kupa: Streetnek is?

 
Re: (74983)
reply 2013.10.15. 07:41:59 (74984
User profile
11.40 @ 197
Ámen EEK!  
Re: (74983)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2013.10.15. 07:22:21 (74983
User profile
8.42 @ 268
Kicsit megszondáztuk a saját versenyzõinket, kb 35-40 rendszeresen kijáró embert kérdeztünk meg személyesen, telefonon, mailben. Többen jelezték, hogy nem jönnek, ha idõ alapú kategóriákra váltunk. Gyakorlatilag senki nem állt pozitívan a dologhoz, kivéve Te. Az idén emeltük ki az épített autókat az utcaikból, valamint finomítottunk a kiíráson, ha ismét borítjuk a katokat vicc tárgya lesz a verseny, senki nem tervezhet hosszú távon.
A Westdragrace Sportegyesület vezetése, Kiss Tibor, Ankhelyi Zsanett, Tuboly Tamás, Tuboly Csaba és Káldy Péter döntése értelmében a 2014-es szezon a jelenlegi kiírás szerinti kategóriában kerül megrendezésre.
A minimális változtatások:
- diesel kipufogó kivezetés nem fújhat kormot a pályára, terelõlemez stb....
- a kvalifikációs futamok száma maximalizálva lesz egy versenynapon, elkerülve az idén többször elõforduló akár 25:1 arányt
- napi idõterv átszabása
- Dunántúli Kupa kiírása pénzdíjazással

Mindannyian belátjuk, hogy az idõ alapú kategóriák becsábítanának új autókat az utcáról, de egyben jelentõs számú eredményes autót veszítenénk.

A profi kategóriák változatlan formában 6 éve mûködnek Magyarországon, az, hogy miért üres, talán senkinek sem kell magyarázni.
A mi idei tapasztalatunk az, hogy senki nem hagyott el bennünket, csak a szokásos lemorzsolódás volt érezhetõ, 25-30 profi nevezõ áll rajthoz, ami nagy megtiszteltetés egy vidéki sorozatnak!

Én személyesen kifejtettem mint Neked, mint a Zolinak a versenyzõi és rendezõi magánvéleményem pro és kontra. Véleményem szerint ki lehet próbálni a brackettelést, a maga helyén és idejében, és utána ki lehet értékelni. Ez pénzbe kerül, nem kevésbe, ha csak egy próbanapot is tartunk, milliós tétel, de max azt elbukjuk, és nem egy szezont teszünk tönkre egy félrecsúszott ötletelgetéssel. Lehet, hogy kasszasiker lenne, özönlenének a gyors és látványos autók és a nézõk tízezrei, de meglátásom szerint sem itt a timeslipen, sem máshol nem járt senki örömtáncot eme ötlet hallatán.
Nem, nem én vagyok a Westdragrace Fõnök névlegesen sem, a döntéseket meg kifejezetten közösen hoztuk, hozzuk meg!
Tudod nagyon jól, nyitottak vagyunk mindenre, fejlõdünk, fejlesztünk, fertõzünk meg újabb és újabb emberkéket!
Nem, nem kampányoltam se mellette, se ellene, pusztán kinyitottam fülem, és meghallgattam véleményeket!
Még egyszer hangsúlyozom, ez a westdragrace csapat döntése! 
Re: (74979)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!