timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.25. 19:30:23 (75028
User profile
11.80 @ 189
Szia Zoli!
Hogy kell értelmezni a helyezetteket streetben? Elsõ három helyezésnek lesz ingyen nevezés a következõ OB futamra? 
Re: (75026)
reply 2013.10.25. 12:09:23 (75027
User profile
11.83 @ 182
Sajnálom, hogy nem lehettem ott, szerettem volna menni a megbeszélésre.
A súlyhatár érdekelne, hogy végleges-e ezaz elgondolás, mert reméltem, hogy nem lesz ennyire földhöz ragadt. Itt arra gondolok, hogy mivel egy kategórián belül(természetesen profikról beszélek) sokféle autó megy együtt így szerintem egy olyan beosztás ahol az autó gyári súlyához képest lehetne könnyíteni. Itt most azt értem hogy egy gyárilag 1000kg-os autó a mostani szabály szerint lehet 800kg viszont egy gyárilag 850kg-os autó már csak 50 kilót könnyíthet... remélem érthetõ a felvetés szerettem volna ezt elmondani személyesen de nem tudtam menni. És igen sajnos engem ez érint, és ezért sír a szám, de nem csak engem. A súlyhatárokkal egyet értek olyan kategóriáknál ahol azonos felépítésû autók vannak összesorolva, de mivel ez nem így van hanem sokféle autó megy egy kategóriában így szerintem ez jobb lenne. Lehet elkéstem ezzel, de gondoltam még ezt leírom...
Valamint a profik nem kaphatnának ingyen nevezést? Vagy egy belépõt? 
Re: (75026)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2013.10.25. 10:09:57 (75026
User profile
7.01 @ 337
3. Versenypálya
[…] A pályát a nézõktõl betonfallal vagy szalagkorláttal, vagy fém kordonnal kell elválasztani, minimum 5 méter bukótérrel.[…]

12.1.1 Általános szabályok
[…]osztályba sorolandók.
Az SP-rendszámmal rendelkezõ versenyautók, amennyiben megfelelnek a Street-kategória szabályainak (értelemszerûen a kárpitok el nem távolíthatóságát kivéve) a Street kategóriába nevezhetõk.
Az MNASZ Drag Szakága […]

12.1.4 A profi kategóriák súlyhatárai
2013-ban ez csak […] 2014-ben vezetjük be.
A táblázatban […] rögzítés mellett.
Amely versenyautók tömege nem éri el az itt meghatározott súlyhatárt a maximális ballaszt alkalmazásával sem, az AP8-as kategóriába sorolandó.
lökettérfogat / kategória szívó feltöltött
0-1000 ccm 650 kg 700 kg
1001-2000 ccm 750 kg 800 kg
2001-3500 ccm 850 kg 900 kg
3501-5000 ccm 950 kg 1050 kg
5001 ccm felett 1100 kg 1200 kg
Altered / Dragster 650 kg 700 kg


Díjak

C-licenc (csak streetbe érvényes):            2.000,-

B-licenc (street és profi):                            30.000,- tartalmazza a 2014 évre vonatkozó nevezést minden OB futamra

A-licenc (nemzetközi is):                             37.500,-

napi-licenc:                                                         5.000,-

Várhatóan az éves személybiztosítás továbbra is 1.100 forint marad.
Profi versenyautók felelõsségbiztosítása várhatóan továbbra is 1.000 forint marad versenyenként.

Nevezési díj:
Street                                                                 2.000,-
Street VIP                                                          8.000,-
Profi (napi licenc esetén)/Teszt                            3.000,-
Profi VIP (napi licenc esetén)/Teszt                      8.000,-
Profi VIP (éves licenc esetén)                               5.000,-

Street kategóriákban a helyezettek ingyenes nevezést kapnak a következõ OB-futamra
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!