timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.26. 03:32:14 (75038
User profile
11.34 @ 186
Szerintem, ha az AP5 kategória aktuális versenyen indulók nem akarják, hogy a szamár (Kútsági Bálint) az AP8-ban induljon, akkor indulhasson az AP5-ben!!!!!!!! 
Re: (75037)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2013.10.25. 20:37:57 (75037
User profile
11.83 @ 182
Velem volt a kocsi teli tankkal és én teljes felszereléssel 675kg ti mértétek. azóta csak könnyült mert szereztem könnyû felniket(feleslegesen) amik sokkal könnyebbek... sajnos az én számításom szerint nem férek bele. még ballaszttal sem... marad az AP8 Big grin nem baj ott legalább egyedül leszek... Remek.
Meg akkor nem veszem meg az Ariel Atomot mert csak kiutálnának a street versenyzõk, profiba meg nem mehetnék Big grin Big grin Big grin pedig már pont összejött rá a pénzem és már el is döntöttem hogy ariel atom leesz a 2013 Caterham Seven 485 helyett Big grin :P de ugye az sem fér be sehova Big grin .
De ez innentõl az én bajom, én akkor is menni fogok ha elengedtek valahol, legfeljebb nem lesz igazi döntõm vagy igazi versenyem...
Holnap találkozunk Wink Üdv 
Re: (75036)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!