timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2013.10.28. 06:44:27 (75045
User profile
7.01 @ 337
Bálint, köszi, hogy leírtad, de biztos vagyok benne, hogy  jó versenyek lesznek és gyõzni is tudsz majd még a kategóriádban. Amúgy ha kérhetem hívjál fel, mert lenne még mondanivalóm. 
Re: (75044)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2013.10.28. 01:42:11 (75044
User profile
11.83 @ 182
Már nem akartam súllyal kapcsolatosan írni de csak nem bírom ki. Big grin
A mi kategóriánkban (AP5) összesen 2 db autó lett lemérve. Igaz összesen is csak max 5 versenyzõ volt idén de akkor sem hiszem hogy 2 autó súlya döntõ lehetne. így én azt mondanám, hogy azért mert nem volt olyan autó ami könnyebb az nem azt jelenti, hogy ne lehetne könnyebb bisztonságos autót csinálni. Sõtt ha megtehetném anyagilag az én kocsimon is tudnék még minimum 70kg-ot könnyíteni a futómû kerekek, valamint a motorhoz hozzányúlva. Valamint már említettem 2 olyan "utcai" autót lentebb ami bõven könnyebb mint az itt megengedett határ, de persze az angoloknál egy asztal is levizsgázik 4 kerékkel így nem említem ismét õket. Ha az autóversenyt nézzük egyik forma autó sem éri el az itteni minimum súlyt és nem mondanám, hogy nem biztonságosak, valamint ha teljesen a sportban maradunk akkor futnak a Super Comp (Quick Rod) autók 9 alatti idõt mindössze 600kg-al... Megfelelnek a bizonsági szabályoknak és könnyûek is. Tehát igenis vannak és nem csak az említett autók amik könnyûek ráadásul minden eddig itthon látottnál könnyebb és biztonságosabb. Azért mert mi még nem láttuk vagy nem lett lemérve nem azt jelent hogy nincs ilyen. Itt most említhettem volna az "UPG Carbon Corsát" még ami ráadásul ismét hozzánk tartozó kategória, vagy ha interneten körbenézünk még találni sok mást is...
Én ha jól emlékszem ez az egéssz súly mizéria onnan indult, hogy az AP7-es kategóriába túl sokféle autó nagyon különbözõ súllyal beleférne és emiatt bár a motorok közel egyformák voltak mégsem tudtak jó csatákat vívni a nagy súlykülönbség miatt és ezt szerették volna valamilyan módon kiegyensúlozottabbá tenni. Én így emlékszem, hogy csak náluk, miattuk jött szóba ez a probléma másra nem emlékszem hogy panaszkodott volna (de lehet rosszul emlékszem). Persze nem haragszom :P Big grin
A súlyhatár egy jó dolog(persze már írtam hogy szerintem csak akkor ha nem ezerféle autó megy együtt) közelebb hozza az autókat egymáshoz, igaz innentõl a fejlõdés lehetõsége egy könnyû biztonságos autóra a kategóriában megszûnik. Bár ez egy technikai sport és mindenki azt mondta még egy másik témával kapcsolatban hogy megöli a sportot mert nem kell fejleszteni és ez egy technikai sport költeni fejleszteni kell bla-bla, na most akkor mit mondjak... Számomra ez olyan mintha megszabnánk fixre minden kategóriában a pillangószelep méretét, mivel ilyen is van az autósportban. Big grin Remélem adtam ötletet a legközelebbi szabálymódosításhoz :P.
Még 2 dolog van amit nem értek de csak az érdekesség szempontjából leírom. Kérdem én mitõl lesz mondjuk az én autóm biztonságosabb ha most még valahogy nehezítek 25kg-ot és bepakolok még 50kg ballasztot. A biztonsági javulást csak abban látom hogy lassabb leszek jóval a célban Big grin . Valamint remélem azzal mindenki tisztában van, hogy 50kg ballaszt egy könnyû relatige kisköbcentis autónál sokkal nagyobb teher mint egy nála jóval nagyobb társánál...
Mivel ez a probléma igazábol rajtam kívül maximum 2 versenyzõt érint itthon még kár is és már késõ is róla beszélni ez lesz, valaki kitalálta ezt és ezt el kell fogadnunk és tiszeletben is tartom. Én mint mondtam ott megyek ahol elengednek ha máshol nem akkor megyek teszt kategóriában...
Na ez megint rövid lett bocs Big grin
 
Re: (75043)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!