timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2014.09.01. 07:23:41 (75331
User profile
10.97 @ 200
Szerintem nagyon sokat nem kellene  változtatni,csak ki kellene venni 1-2 mondatot a jelenlegi szabályzatból.

Semmivel sem rosszabb egy 2.0 GSI F astra egy olyantól,ami 1.6 papíron,de egy donor segítségével 2.0-ra lett építve. 
Re: (75329)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2014.08.31. 11:32:19 (75329
User profile
14.76 @ 149
Én is támogatnám egy kicsit átgondoltabb, és felügyeltebb versenyszervezés jövõjét!
Sajnos szerintem mindenki tudja, hogy a kis hazánkban a lehetõségek nagyon korlátozottak mindenféle utólagos módosítások papírozásával kapcsolatban. Mindenkinek a saját felelõsege az, hogy mit mer megtenni, a közúti közlekedés szabályzatának tudatában.
DE az, hogy egy felügyelt zárt versenypályán történõ eseményen, miért kell feltétlen forgalmi engedélyhez kötve kategorizálni, azt nem tartom reális kategorizálásnak.
Sokkal élvezetesebb, kiélezettebb és közönség barátabb lehetne, egy realisztikusabb kategória rendszer felépítése, és valószínûleg több versenyzõt eredményezne a jelenlegi keszekusza több órás várakozásokkal tûzdelt irreális besorolású versenyek helyett. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!