timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2014.09.03. 08:28:15 (75333
User profile
10.97 @ 200
Akivel én eddig beszéltem,õk is ezt preferálták. Nevezzük amatõrnek street helyett és ne kelljen a motort bepapírozni.Remélhetõleg így a tesztbe szorult emberek beférnek valamelyik amatõr katba. Ha meg van verseny,nem csak az idõ ellen megy,érez majd motivációt feljeszteni,ill kijönni a következõ versenyre is.

Nagy igazság,hogy ezeket a lábon közlekedõ utcai autókat nem lehet pro-ba kényszeríteni,az egész más kategória mind teljesítmény/idõben,mind pénzben.

Technikai sport,aki stock autóval szeretne elsõ lenni,az nézzen valami kupasorozatot,dragban nehéz változtatás nélkül valamit elérni,hacsak nem valami szuperautóról van szó.

Kik maradtak 2005 óta? Én speciel pont akkor kezdtem a Rábán Smile  
Re: (75332)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2014.09.03. 07:14:51 (75332
User profile
8.42 @ 268
Mikor két éve átalakítottuk a szabályokat - Westdragrace sorozat - ugyanezeken a kérdéseken rágtuk át magunkat, sok versenyzõt megkérdezve.
A forgalmi szerint ami biztosan megállapítható a gépátvételen az a típus, szín és alvázszám.
Sem a köbcentit, sem a lóerõt, sem a súlyt, sem sok esetben a motorszámot nem lehet leellenõrizni. Akkor meg minek a szabályzás?
Nem is Steet-nek hívjuk a kategóriákat, hanem Amatõrnek, nincs szükség érvényes mûszakira, csak forgalmira, könnyíteni egy elemet lehet, motorcsere, stróker elfogadott, kipakolni nem lehet. Ezeket lehet ellenõrizni (nagyjából).
Ugyanez volt a gumik témája is. Nálunk lehet mintás slik.

Tudom-tudom, mi lesz az utcáról beesõ gyári autókkal, meg utánpótlás, meg stb.
Lehet süketelni, de ha végignézzük a nevezõket 200 autóból 10 gyári, aki már valamit épített az autón, - motor, kuplung, váltó, futómû - az szeretné megmérettetni magát, és a vasat.
Tegyük a szívünkre a kezünket, ez technikai sport, pénz kell hozzá, nulla Forintból nem mûködik, és erre azonnal rájön mindenki, már a belépõ és a nevezés is visszafog.
Ez a törekvés, hogy szorítsuk át a Profi kategóriákba a csak kicsit átépített autókat kútba esett, lássuk be, a profi kategóriákba már ütõs autó kell, és az rengeteg pénz, idõ, odaadás, és ezt kevesen engedhetik meg maguknak.

Tehát felesleges olyan szabályokat megalkotni, amit sem betartani, sem betartatni nem tudunk.

Ezt az amatõr-street kategóriát jobban elsimítaná az idõalapú kategória, de ez meg a fejlesztéseket fogná vissza meggyõzõdésem szerint, valamint a fejekben a headsup van, nem a bracketelgetés, hisz kezdetektõl ezt szokta meg mindenki idehaza.

Nálunk befér a gokarttól a dragsterekig mindenki, van ellenfél, versenyezhet, felállhat a dobogóra, nincs teszt kategóriába félre tolás.

Természetesen pár szabályon  lehetne javítani, változtatni nálunk is még, de nem tervezzük.
A motoros kategóriákat is átszabtuk rendesen, volt balhé kezdetben, sok önös érdekkel, de belátták, nem csak róluk szól a verseny, fejlesztettek, és felzárkóztak, ma ismét a dobogóra kerültek. Motornál egyszerûbb a helyzet, ha van lehúzató, meg nyújtott villás, akkor nem utcai, ennyi.

Vannak olyan hangok, hogy elmaradnak versenyzõk! Na és? Eddig nem maradtak el? 2005 óta járok rendszeresen ki versenyezni, elõtte csak nézõként, kik vannak még a pályán akkoriból? A legkevésbé a szabályok riasztottak el komoly versenyzõket, inkább fordult a világ, más lett a hobbi, változott az anyagi helyzet, család, gyerek stb. Nézzétek végig az itteni dragbázist és a régi versenyeredményeket! Én el szoktam rajta csemegézni, és jól esik visszaemlékezni versenyzõkre!
A 2005 ben kitört rendezõi háborúban sokkal több versenyzõt veszítettünk, mint a szabályrendszerrel, véleményem szerint arra kell törekedni, hogy ez még egyszer ne következhessen be.

Hosszú voltam, bocs Blush Blush

 
Re: (75331)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!