timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
Replying to...
2014.08.18. 23:19:43 (75309
User profile
7.01 @ 337
Na megint elérkeztünk arra a pontra, hogy írogatok kicsit.
Kezdeném a Németországi vagy is jobban mondva a Kunmadarasi versennyel, ahol is az autóm nem volt tökéletes és mint már sokan tudjátok az utolsó futamban közel 200 km/h val a falhoz csaptam a Dragacsot ( szegényke ). Ezt a kis mutatványt én karcolás nélkül megúsztam de hõn szeretett autóm már nem volt ilyen szerencsés és picit zokon vette a betonfalat. Ez az esemény június 28. történt ami után 2-3 napra én elmentem nyaralni, de közben megszerveztem, hogy a Dragacs a Németországi EB re üzemképes legyen. Az autón a tetõ kivételével minden elemet le kellett gyártani ( Szilágyi Zoli csinálta ). A kompreszort teljesen fel kellett újítani  ( Tuboly Csaba csinálta )köszönhetõen a betondaraboknak, amiket megevett.  Cserélnünk kellett egy dugót és 4 szelepet, na persze az összes csapágyat és tömítést és össze kelett rakni az egész motort ( Szentesi Pisti és Lantos Andris csinálta ), nem volt kis meló, de meglett. augusztus 2 értem haza a nyaralásból és augusztus 3. szerveztünk egy versenyt a Hungaroringen ahol is gurultunk az autóval egyet, minden jónak tûnt. Augusztus 6. elindultunk Németországba, 7. kipakolás gépátvétel stb. idén a gépátvétel konkrétan 1 óra alatt megvolt a sorbaállással együtt a tavalyi másfél nap helyett. Majd következett a péntek az elsõ futam, gondoltuk, hogy finoman kezdünk egy Kunmadarasi beállítással 4000 rajt és 30 fok gyújtás  8500 maximális fordulat, csináltam egy jó gumimelegítést és utána elrajtoltam, azt hittem jégen vagyok ismételten 100-150 méter gumifüst és nem megy az autó, csúszik nagyon a pálya, eredmény 9.8@268 a verseny legjobb ideje részünkrõl.  Következõ futam még pénteken volt és mi visszavettük a rajtot 3800-ra ami a Kiskunlacházi beállítás, szintén jó gumimelegítés és szintén szar futam és ezzel el is telt a péntek. Hozzá tenném, hogy a versenytársak se mentek megközelítõleg se olyat mint tavaly. A Pro Mod kategóriában Andy Robinson aki már volt Európa Bajnok éppen csak belekarcolt a 7 idõbe 7.9 volt a legjobbja. Majd jött a szombat ahol is elméletileg megint két futamunk lett volna de csak egy volt amiben visszavettük a rajtot a Budapesti rakparton használt 3000 rpm re és visszavettük a gyújtást is -5 fokkal, ez se segített a rajt után megcsúszott és szinte teljesen átmentem a másik sávba. A futam után észleltünk fémszemcséket az olajba, de ez nem lett volna baj, viszont törölték a 4. qvalit, nekünk ennyi volt nem kerültünk be a legjobb 8-ba. Hazajöttünk és szétszedtük az autót ahol is a váltó felöli tám csapágy teljesen gatya lett, de a többinek semmi baja, nem nagyon értettük mi a franc van. Az látszott, hogy ott nagyon meleg lehetett. Sokat tanakodtunk és mindenre kitérve se tudtuk biztosan mi is a baj, csak azt tudtuk, hogy valami nyomja elõre a fõtengelyt, hiszen a csapágy oldala is rendesen megkopott.  Mivel a fõtengelyt köszörülni kellett így felhívtuk Tuboly Csabit akinek szintén elmondtuk a problémát, azt mondta vigyünk le mindent és megnézi, szétszedésnél azt tapasztaltuk, hogy a 3000 Le re méretezett váltónk behajtó tengelye elcsavarodott, húúúúú mi a hóvihar történt itt . Levittük a váltót a konvertert, a fõtengelyt a csapágyakat. Megnézte a konvertert és teljesen rendben találta 2.5 év versenyzés után, megnézte a váltót és abban is minden rendben volt kivétel azt, hogy a fékszalagok szorosak voltak és mivel minden rendben volt azt mondta, hogy már csak egy probléma lehet az, hogy a váltóban az olajnyomás valamitõl megnõtt és az nyomja, elõre a konvertert a konverter pedig nyomja a fõtengelyt. Igaza lett !!!!!!! Elmondta mennyi lehet a maximális nyomás és miután visszakaptuk a fõtengelyt, Szentesi Pisti összerakta a gépet, illetve beépített egy nyomásszabályzó szelepet a váltó körbe, a mai nap kipróbáltuk és a 130 psi óra alapjáraton kiakadt. Beállítottuk a szelepet 90-100 psi közé és láss csodát ott is tartja a nyomást, remélhetõleg ez megoldja a problémánkat, illetve részben magyarázza a Németországi problémát, hiszen a rajtban akkora volt a váltóban az olajnyomás, hogy szegény kuplungom nem nagyon tudott csúszni, tehát olyan volt a rajt mintha direkt hajtásom lenne és ez okozhatta a kipörgéseket. A Dragacs ismételten kész és remélhetõleg jobb és erõsebb mint újkorában, de ezt majd meglátjuk augusztus 20. Kunmadarason ahol is a Dragacs ismét száguldozni fog. Köszönöm, hogy elolvastátok, most ennyi jött ki belõlem.
 
Re: (999)


 

Total 75505 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

Quick find
reply 2023.02.24. 19:06:38 (75503
User profile
11.80 @ 189
 
reply history 2023.02.09. 21:23:51 (75502
User profile
13.76 @ 169
De jo, hogy meg mukodik az oldal! 
Re: Rafi (75501)
reply history 2023.02.09. 21:23:28 (75501
User profile
13.76 @ 169
 
Re: Rafi (75500)
reply history 2023.02.09. 21:23:14 (75500
User profile
13.76 @ 169
UP 
Re: Rafi (75494)
reply history 2021.06.08. 22:10:38 (75494
User profile
13.76 @ 169
 
Re: ave (75475)
 ave
reply history 2020.06.09. 13:57:01 (75493
User profile
12.88 @ 175
Mert meg a regi embed kodot kezelte az oldalt, nem a iframest.

Meg nem tokeletes, de a rovid URL-t posztolva embedre forditja a linket.  
https: / / www . youtube . com / watch ? v=s_BUh-o-II8  
 
Re: oioio-1 (75487)
reply history 2020.06.09. 07:12:35 (75487
User profile
7.01 @ 337
Miért nem tudok videót beilleszteni ?

Ezt akartam az el?z? posztban embed coddal, de nem mükszik

https://www.youtube.com/watch?v=s_BUh-o-II8 
Re: oioio-1 (75486)
reply history 2020.06.09. 07:05:32 (75486
User profile
7.01 @ 337
Megjöttek a drón felvételek és jól látszik rajta, hogy 80 méternél volt valami a bal pályán amit?l megcsúsztam, sajnálom, mert jó futam lett volna, a rajt és az eleje valóban rendben van, de utána muszáj volt korrigálnom.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s_BUh-o-II8" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Re: ave (75485)
 ave
reply history 2020.06.08. 20:39:32 (75485
User profile
12.88 @ 175
Ez a donto, en csak a feher elleni futamod lattam, amikor a masik palyan voltal.
De ez a donto igazan jol indult neked, kar, hogy nem tudtad megorizni ezt a szep elonyt.
Lehet a kovetkezo versenyen mar jobb lesz a ragacs is, gondolom a hasznalattol csak javul. 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:42:15 (75484
User profile
7.01 @ 337
Mármint a képek, de rég használtam ezt a funkciót :-)




 
reply history 2020.06.08. 07:40:37 (75483
User profile
7.01 @ 337
Ja és a képek
 
Re: oioio-1 (75481)
reply history 2020.06.08. 07:31:59 (75482
User profile
7.01 @ 337
https://youtu.be/qWbG5AF7wuA 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:31:20 (75481
User profile
7.01 @ 337
Hát, ha jól emlékszem akkor 1,065 hatvan lábat húztam ez bármelyik ProMod autónak egy Európa bajnokságon is még elfogadható, és mindezt a bal pályán tettem. Kb. 50 méternél 20-21 méterrel vezettem, a reakció id?m nem volt a legjobb 0,269 , de még így, a nyugdíj el?tt az is elfogadható, a gázállásról nem akarok beszélni, mert kiröhögnél, hogy miért nem nyomom le a gázpedált :-) Kb. 80 méterig minden rendben volt, aztán lejöttem a ragacsról és nagyon megcsúszott, aminek az lett a következménye, hogy el kellett vennem a gázt. A többi már történelem és Tuboly Csabi nyerte a futamot.

<iframe width="1212" height="682" src="https://www.youtube.com/embed/qWbG5AF7wuA" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> 
 ave
reply history 2020.06.07. 21:08:35 (75480
User profile
12.88 @ 175
Amikor lattam, hogy a mai mediasok felmasztak a rajtnal a furgon tetejere filmezni, nekem is eszembe jutott, hogy mennyi idot toltottem fent a kapun. Smile

Nem volt nalam jo kamera, de amivel felvettem a futamod azon ugy tunt, hogy bar a 60 lab nem rossz, de elegge elkapart az auto.  De persze ilyen 60 labakhoz en nem mertek, csak meglepetett. 
Re: oioio-1 (75479)
reply history 2020.06.07. 19:51:59 (75479
User profile
7.01 @ 337
Bocsika, kicsit elfoglalt voltam egyszerre a szervezéssel és a versenyzéssel. Nagyon örülök, hogy ott voltál, legközelebb a rajtkapu fels? sarkát szabadon hagyjuk, ha esetleg fel szeretnél mászni rá :-) 
Re: ave (75478)
 ave
reply history 2020.06.06. 23:50:24 (75478
User profile
12.88 @ 175
Jo volt Zoli, koszi, hogy hivtal! Smile     Kerestelek, de nem talaltalak hazaindulas elott. 
Re: oioio-1 (75476)
 ave
reply history 2020.06.05. 16:01:32 (75477
User profile
12.88 @ 175
Meg tudod tartani a rendezvenyt most?  Hogyhogy? 
Re: oioio-1 (75476)
reply history 2020.06.05. 06:23:51 (75476
User profile
7.01 @ 337
Gyere ki holnap KiskunDragházára! Nem tudom mit kellene csinálni, de én szívesen lemondok a saját facebook csoportomról, ha itt visszajönne az élet.:-) 
Re: ave (75475)
 ave
reply history 2020.01.13. 21:29:45 (75475
User profile
12.88 @ 175
BUÉK Zoli! Smile

Valóban sok szép emlékeket idéz meg nekem is, ezért is érhet? még el.
De a h?skor már emlúlt, attól tartok.

Ráadásul idén sajnos egy versenyre se jutottam ki, amit nagyon sajnálok.   Remélem idén tudom pótolni!    Videókat azért látok. 
Re: oioio-1 (75474)
reply 2020.01.05. 19:28:26 (75474
User profile
7.01 @ 337
Csináljunk már valamit ezzel a fórummal, mert elolvasgatva visszahozta a gyerekkoromat :-)
Élesszük fel valahogy a timeslipet. 
 ave
reply history 2019.09.05. 01:26:23 (75473
User profile
12.88 @ 175
Hello. Smile  
Re: Rafi (75472)
reply 2019.09.04. 17:06:49 (75472
User profile
13.76 @ 169
UP! 
reply 2018.09.24. 12:37:12 (75466
User profile
15.01 @ 149
Kár érte!De jó kis oldal pedig! 
reply 2017.09.26. 18:18:44 (75463
User profile
14.68 @ 157
Még egy kis javulás az id?ben és sebességben.
60 láb gyengébb :-)
 
reply history 2016.12.13. 19:12:44 (75454
User profile
10.97 @ 200
Senki sem verhetetlen. 
Re: scitec86 (75453)
reply history 2016.10.02. 13:59:15 (75453
User profile
14.68 @ 157
Teljesen utcai gumival Pirelli P Zero Nero GT 2.5bar nyomáson :-)  Az A4-es kategóriámba 9. lettem.
Sok gyors autó volt. Ákos az X1/9-el verhetetlen ebbe a katba :-) 
Re: ave (75452)
 ave
reply history 2016.09.29. 01:40:40 (75452
User profile
12.88 @ 175
Hat a 60' tenyleg nem jo.   Milyen gumival?

btw. milyen gyors autok voltak? 
Re: scitec86 (75451)
reply 2016.09.26. 06:50:26 (75451
User profile
14.68 @ 157
 
reply 2016.09.26. 06:49:00 (75450
User profile
14.68 @ 157
Egy picit javítottam az id?n ,bár a 60 láb még mindig nem az igazi.
 
reply history 2016.07.03. 11:50:54 (75449
User profile
12.69 @ 172
Miután a korrekció nem megy,és telóról írok,tehát Gratulálok!!!!!!😀 
Re: Maico685 (75448)
reply history 2016.07.03. 11:49:15 (75448
User profile
12.69 @ 172
Innen is nagy Daninak,a 7.2-es ?rid?höz,meg a 310-es sebességhez is!😉 
Re: Siklósi István (75443)
 ave
reply history 2016.07.01. 13:35:54 (75447
User profile
12.88 @ 175
Persze, 2G biztos volt.
Ez pl. kicsit gyengebb rajt a tiednel.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0553&rollout=12&tav=1p4_1000&mp=13&kg=750

A valto szerintem sokkal tobbet bir ennel, ne viccelj. 
Re: Siklósi István (75446)
reply history 2016.06.30. 16:36:58 (75446
User profile
12.08 @ 187
Fog ez még javulni Wink
A motorban még van, csak a váltó nem biztos, hogy tovább terthelhet?.
Tesztelni, motort hangolni, tanulni mentünk.
Minden jól haladt, és a végére még verseny is lett bel?le.
Igaz, hogy T.Tamás gyorsabb volt a dönt?ben, de ez így volt a helyén.
Ave az elején ez 2G fölött van? Vagy tévedek? 
Re: ave (75445)
 ave
reply history 2016.06.30. 11:19:23 (75445
User profile
12.88 @ 175
Na megvan, 1.17-es 60 lab.  Az nem rossz, nem veletlen a 8-as ido. 
Re: ave (75444)
 ave
reply history 2016.06.30. 01:46:43 (75444
User profile
12.88 @ 175
Wow, szuper!!  Bovebben?   60', sebesseg? 
Re: Siklósi István (75443)
reply history 2016.06.27. 22:54:16 (75443
User profile
12.08 @ 187
Kunmadaras:
folyamatosan javuló eredménnyel: 8.39
1/8-on csak a Lencsés volt jobb nálam.
Nagyon sokat tanultam ezekb?l a futamokból, még mindíg emésztem az élményt. 
Re: Siklósi István (75440)
reply 2016.06.18. 23:21:30 (75442
T3T4 kil?ve K03S vagy K04 lenne a megfelel?  
reply 2016.06.15. 14:21:26 (75441
sziasztok tud valaki normális áron felújított T3T4 turbot? 
reply history 2016.06.08. 11:31:05 (75440
User profile
12.08 @ 187
OK! Nem baj. A cél, a 9-es id? meglett, ez a lényeg.
Kérdezted a kezelt pályát.
Kunmadarasra szeretnék menni 25-én, de át kell építenem az üzemanyag rendszert, ezért nem biztos, hogy összejön.
Ha mégis, akkor a motor hangolása lesz a f? cél.
Re: ave (75438)
reply history 2016.06.07. 21:32:42 (75439
User profile
7.01 @ 337
Te Ave, tényleg kiestél ebb?l egy kicsit, a 0.8 hatvan láb a TopFuel autó és annak se rossz, jó pályán 6 G felett és 7-8 ezer lóer?vel. Az id?mér? pedig típusilag megegyezik a Tökölivel. 
Re: ave (75438)
 ave
reply 2016.06.02. 22:52:34 (75438
User profile
12.88 @ 175
30 fps a video.   24 kepkocka (0.8mp) utan itt tartassz.  Meg a lampanal se vagy, a 60 labas fotocella narancssarga doboza pedig a lampa utan van par meterrel.


A hajtassal akkor nem lesz gond, az biztos, egy jol tapado palyan osszejohet a 0.8-as 60 lab.  Fogod erezni a kulonbseget!! Big grin     Ez most 1G korul max lehet, ezt meg en is tulelnem siman.   De 0.8-hoz minimum 3x ennyi kell.

Persze, hogy nem vagy hibas a balesetert.   Nagyon jol meguszta!!

Mikor mesz vele kezelt palyan?  (Kunmadaras vagy Lachaza)

Sok sikert! 
reply history 2016.06.02. 22:24:49 (75437
User profile
12.08 @ 187
Hi!
Hát nem tudom mennyire elmérés...
Az biztos, hogy az els? futam jól sikerült a másik kett?höz képest.
A rajtban nem forgott el a kerék annyira, mint kés?bb, másik rajtprogrammal, a váltást is máshogy csináltam.
A célvonali sebesség is magasabb volt.
Én nem tudom, technikailag hogy történhet elmérés, ehhez nem (sem) értek.

A váltó: két fokozatú Shorty Powerglide.

Igen, Káldy P. break-elt egyet, én nem tudtam mit tenni ellene, nem érzem hibásnak magam érte.
Így utólag vicces az eset.
Nem a szárny miatt aggódtam (csak a fényezése sérült), hanem a testi épsége miatt.

Szóval, ha szerinted nem 8:76, az sem zavar, igazán csak Kunmadáron derülhet majd ki.
Azt tudom, hogy szépen megy az autó, úgy érzem, egyre jobban tudom irányítani.
A motorban még rengeteg tartalék van, az áttétel 350km/h körüli végsebességet produkált.
Re: ave (75436)
 ave
reply history 2016.06.02. 21:11:42 (75436
User profile
12.88 @ 175
Egyebkent tok jo volt egy kicsit feleleveniteni a regi nagy elmeres vadaszatokat.   Mennyi ilyen csinaltam...   Volt, hogy forditva voltak leteve a rajtnal a fotocella dobozok, alig lehetett beallni, stb.  Aztan volt Mexx hekkelese a leirasom alapjan, ami utan vegre lett guard beam.  De szep volt az is, hogy megerte tolatni az elrajtolas elott.   Eh, a regi szep idok.

De szomoru, hogy ekkora tevedes meg elofordul manapsag.    Ez melyik merorendszer egyebkent most?    Ez volt regen a Rabaringen majd Lachazan a RaceAmerica elott? 
Re: ave (75435)
 ave
reply history 2016.06.02. 21:07:25 (75435
User profile
12.88 @ 175
Kikerestem az eredmenyeid:
rajtido: 15:10    (errol van a belsokameras, es ez van 9:30-tol a kulso nezetes videon)
60': 0.848
1/8: 5.535 @ 194,595
1/4: 8.756 @ 247.423

rajtido: 16:13     (Videon ez van 1:02:00 korul a kulso nezetes videon)
60': 1.817
1/8: 6.449 @ 195,122
1/4: 9.666 @ 233.766

rajtido:17:52
60': 2.809
1/8: 7.442 @ 194,070
1/4: 10.669 @ 239,203


Kikockaztam a belso kameras felveteled, a 0.848-as 60' lab az K nagy elmeres, inkabb 1.8 mp az.  0.8mp-t csak kezelt palyan, egy szuperul belott motor/hajtas tud.

A celbaerkezesig 9.7mp-t latok eltelni a belsokamerason.   Es eleg sok rolloutot engedtem az elejen, nem az elso mozdulastol mertem.

De a 9-es ido is szep kezdet.   Kiskunlachazan siman tudsz 0.8-as 60'-at, ha az auto is tudja. Foleg a hajtasra gondolok.   Tenyleg mi a van a motor es a hatso difi kozott?   Milyen valto?   Hangbol nem tudom kitalalni, az elejen nagyon sokaig elkapar.

Btw. 10:30-nal szepen atesett ha jol latom Kaldy Peti az autodon. Big grin   Jo, hogy nem tort le a szarny! 
Re: Siklósi István (75434)
reply 2016.06.02. 20:24:34 (75434
User profile
12.08 @ 187
Szia!
V10 biturbo RS6-ból.


https://www.youtube.com/watch?v=y5EmvIQzf30
kb. 9:30-tól, és 1:00:00-tól
 ave
reply history 2016.06.01. 23:59:15 (75433
User profile
12.88 @ 175
Ez milyen motor, nem ismerem fel.
Atneztem ket videot is Fertorol, de egyiken se vagy rajta, pedig jo lenne valamit latni.
Ha talalsz rola kulso videot, vagy fotokat, linkeld mar ide, plz! 
Re: Siklósi István (75432)
reply history 2016.05.31. 21:52:22 (75432
User profile
12.08 @ 187
Szia!
"Bels?" kamerás:
https://www.youtube.com/watch?v=UyrUvVp67rI
Re: ave (75431)
 ave
reply history 2016.05.30. 13:58:16 (75431
User profile
12.88 @ 175
Az szep, gratula!
Van rola valami video valahol? Megneznem! 
Re: Siklósi István (75430)
reply history 2016.05.27. 21:57:31 (75430
User profile
12.08 @ 187
Na ugye!? Smile
Igaz, hogy nem határid?re, de els? mért futam: 8:756@247,42 Fert?szentmiklóson.
Wink
(el?zmények 71559)
$
 
Re: Pelyvi (71559)
reply 2016.05.12. 10:35:07 (75429
User profile
10.01 @ 219
Mert történelem nélkül, lófaszt nem ér az egész.

Egyetértek, csináljátok meg visszamen?leg is és utána legyen naprakész.

Hajrá. 

Total 75505 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!