timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés

   username
 
 password
 
 
 
 
   
 
Replying to...
2014.09.25. 01:00:59 (75363
User profile
14.93 @ 153
AS3 turbósban egy kb 3x szorzója van a szivóknak EEK!
ekkora kb a világon sehol nincs, még F1-ben sem használtak ekkorát soha, max 2x-s volt 3000 vs 1500, de ott 5-5.5bar-s toltonyomas volt 5 koros uzemideju idomero motorral...ezt ide street-be hova?
még B csoportos rally autókat is csak 1.4x szorozták fel
a Delta S4 is igy volt a 2500-s kategoriaban 1759x1.4=2462
1.4x meg 1.7x szorzót szoktak használni max, jó volt ez a 2000ccm-g eddig, ez a 4000 ez egy overkill, a 2500 beleférne...de a 4000 Confused
pl egy 1.3-s sima street(!) UnoTie mikor fog egy szinten street M3-s vagy M5-s BMW-t letolni vagy csak fej-fej menetet mennie? vagy egy Nissan 370Z-vel? ezek egymas ellen mennének, mikozben 8sec 100-ra vs 5sec 100-ra, tok mas liga a ketto, 13sec-s vs 16sec-s auto street-ben gyarilag ahogy az utcarol bejon
vagy amire 5sec-s leviszed a Uno 0-100-s idejét, az addigra már az rég nem street Uno, hanem inkabb SP-s

na meg kivancsi lennek a Zoliek szerint milyen potens street 1.2-s kisturbok vannak, amik majd egy 2.4-s stroker kit-s (jaj hat miert pont veletlenul 2.4-g lenne Wink ...) meg a K20-s CTR vagy egy "szamhaborus" B20-s motoru VTI ellen majd labdaba rughatna AS2-ben?
dogoljek meg ha lattam akar egy darab ezerkettes TSI Polo-t vagy TCE Clio-t kint valaha osszesen Tongue stick out , eleve egyik sem egy kifejezett hothatch modell, talan meg nezokent sem volt kint egy sem
azaz elvileg lenne ellenfel az ero sotet oldalarol, de gyakorlatilag meg nem lesz
(nagyon kiszoptak a Punto-ktol, vagy miert kellett elb@szni a ccm aranyokat ennyire?)

sokkal ertelmesebb lene, ha az AS2 2000-rol 2500ccm-re none szivoban (esetleg 2800-g), hogy a pl meg E30-s 325i-k is oda keruljenek be, es ott mennenek a popularis es elterjedt 1.4-s kisturbosok is, az R5GTT-k a 1.4Polo TSI-k, 1.3-1.4 UnoTie-k meg a PGT-k TJET-k, ez lenne legnepszerubb kategoria, ezek az utcan is egymas ellenfelei kb, es  a legvaltozatosabb mezony ez lenne a legtobb induloval, nem lehet leosztani elore, hogy mikor ki gyoz, igy itt meg a hondasok is strokerezhetnek tovabb a B20/K20-aikat akar, buntetlenul, SP-zes nelkul

AS3 meg lehetne a 2501-4000 meg az 1600-2000turbos, de meg ez is 2.5x szorzo lenne at 1.6T vs 4.0 kozott, tul nagy ez az ollo meg igy is Roll eyes

igy a jelenlegi a terv szerint az AS2-ban, ha nem pont egy VTI-vel indulsz, akkor ki se gyere - ezt mondja a tervezett szabalyzat egyelore
igy hogyan akartok tobb indulot?

ja meg nem lenne baj vmi szuroproba szeru ccm ellenorzest bevezetni is, aminek lenne vmi cheat-lest visszatarto ereje, igy kb az nem cheat-l, aki nem szegyell
max 5perc lemerni egy auto motorjat azzal a kutyuvel, ugyis tart vagy 30-40percig a dijkioszto elotti alldigalas, annyi ido boven eleg kene legyen, te meg te meg te lecci alljatok ide, koszonjuk.

mi merettunk le KKL-n autot ugatas miatt, de akkoris ugy keresgettek elo muszert, mert gondolom jo "gyakran" van hasznalva, nem volt egy nagy ido ugy sem amugy

...szerintem
(nem kifejezetten neked irtam az egeszet, csak reszben Wink
Re: (999)


 

Total 75505 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

Quick find
reply 2023.02.24. 19:06:38 (75503
User profile
11.80 @ 189
 
reply history 2023.02.09. 21:23:51 (75502
User profile
13.76 @ 169
De jo, hogy meg mukodik az oldal! 
Re: Rafi (75501)
reply history 2023.02.09. 21:23:28 (75501
User profile
13.76 @ 169
 
Re: Rafi (75500)
reply history 2023.02.09. 21:23:14 (75500
User profile
13.76 @ 169
UP 
Re: Rafi (75494)
reply history 2021.06.08. 22:10:38 (75494
User profile
13.76 @ 169
 
Re: ave (75475)
 ave
reply history 2020.06.09. 13:57:01 (75493
User profile
12.88 @ 175
Mert meg a regi embed kodot kezelte az oldalt, nem a iframest.

Meg nem tokeletes, de a rovid URL-t posztolva embedre forditja a linket.  
https: / / www . youtube . com / watch ? v=s_BUh-o-II8  
 
Re: oioio-1 (75487)
reply history 2020.06.09. 07:12:35 (75487
User profile
7.01 @ 337
Miért nem tudok videót beilleszteni ?

Ezt akartam az el?z? posztban embed coddal, de nem mükszik

https://www.youtube.com/watch?v=s_BUh-o-II8 
Re: oioio-1 (75486)
reply history 2020.06.09. 07:05:32 (75486
User profile
7.01 @ 337
Megjöttek a drón felvételek és jól látszik rajta, hogy 80 méternél volt valami a bal pályán amit?l megcsúsztam, sajnálom, mert jó futam lett volna, a rajt és az eleje valóban rendben van, de utána muszáj volt korrigálnom.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s_BUh-o-II8" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Re: ave (75485)
 ave
reply history 2020.06.08. 20:39:32 (75485
User profile
12.88 @ 175
Ez a donto, en csak a feher elleni futamod lattam, amikor a masik palyan voltal.
De ez a donto igazan jol indult neked, kar, hogy nem tudtad megorizni ezt a szep elonyt.
Lehet a kovetkezo versenyen mar jobb lesz a ragacs is, gondolom a hasznalattol csak javul. 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:42:15 (75484
User profile
7.01 @ 337
Mármint a képek, de rég használtam ezt a funkciót :-)




 
reply history 2020.06.08. 07:40:37 (75483
User profile
7.01 @ 337
Ja és a képek
 
Re: oioio-1 (75481)
reply history 2020.06.08. 07:31:59 (75482
User profile
7.01 @ 337
https://youtu.be/qWbG5AF7wuA 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:31:20 (75481
User profile
7.01 @ 337
Hát, ha jól emlékszem akkor 1,065 hatvan lábat húztam ez bármelyik ProMod autónak egy Európa bajnokságon is még elfogadható, és mindezt a bal pályán tettem. Kb. 50 méternél 20-21 méterrel vezettem, a reakció id?m nem volt a legjobb 0,269 , de még így, a nyugdíj el?tt az is elfogadható, a gázállásról nem akarok beszélni, mert kiröhögnél, hogy miért nem nyomom le a gázpedált :-) Kb. 80 méterig minden rendben volt, aztán lejöttem a ragacsról és nagyon megcsúszott, aminek az lett a következménye, hogy el kellett vennem a gázt. A többi már történelem és Tuboly Csabi nyerte a futamot.

<iframe width="1212" height="682" src="https://www.youtube.com/embed/qWbG5AF7wuA" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> 
 ave
reply history 2020.06.07. 21:08:35 (75480
User profile
12.88 @ 175
Amikor lattam, hogy a mai mediasok felmasztak a rajtnal a furgon tetejere filmezni, nekem is eszembe jutott, hogy mennyi idot toltottem fent a kapun. Smile

Nem volt nalam jo kamera, de amivel felvettem a futamod azon ugy tunt, hogy bar a 60 lab nem rossz, de elegge elkapart az auto.  De persze ilyen 60 labakhoz en nem mertek, csak meglepetett. 
Re: oioio-1 (75479)
reply history 2020.06.07. 19:51:59 (75479
User profile
7.01 @ 337
Bocsika, kicsit elfoglalt voltam egyszerre a szervezéssel és a versenyzéssel. Nagyon örülök, hogy ott voltál, legközelebb a rajtkapu fels? sarkát szabadon hagyjuk, ha esetleg fel szeretnél mászni rá :-) 
Re: ave (75478)
 ave
reply history 2020.06.06. 23:50:24 (75478
User profile
12.88 @ 175
Jo volt Zoli, koszi, hogy hivtal! Smile     Kerestelek, de nem talaltalak hazaindulas elott. 
Re: oioio-1 (75476)
 ave
reply history 2020.06.05. 16:01:32 (75477
User profile
12.88 @ 175
Meg tudod tartani a rendezvenyt most?  Hogyhogy? 
Re: oioio-1 (75476)
reply history 2020.06.05. 06:23:51 (75476
User profile
7.01 @ 337
Gyere ki holnap KiskunDragházára! Nem tudom mit kellene csinálni, de én szívesen lemondok a saját facebook csoportomról, ha itt visszajönne az élet.:-) 
Re: ave (75475)
 ave
reply history 2020.01.13. 21:29:45 (75475
User profile
12.88 @ 175
BUÉK Zoli! Smile

Valóban sok szép emlékeket idéz meg nekem is, ezért is érhet? még el.
De a h?skor már emlúlt, attól tartok.

Ráadásul idén sajnos egy versenyre se jutottam ki, amit nagyon sajnálok.   Remélem idén tudom pótolni!    Videókat azért látok. 
Re: oioio-1 (75474)
reply 2020.01.05. 19:28:26 (75474
User profile
7.01 @ 337
Csináljunk már valamit ezzel a fórummal, mert elolvasgatva visszahozta a gyerekkoromat :-)
Élesszük fel valahogy a timeslipet. 
 ave
reply history 2019.09.05. 01:26:23 (75473
User profile
12.88 @ 175
Hello. Smile  
Re: Rafi (75472)
reply 2019.09.04. 17:06:49 (75472
User profile
13.76 @ 169
UP! 
reply 2018.09.24. 12:37:12 (75466
User profile
15.01 @ 149
Kár érte!De jó kis oldal pedig! 
reply 2017.09.26. 18:18:44 (75463
User profile
14.68 @ 157
Még egy kis javulás az id?ben és sebességben.
60 láb gyengébb :-)
 
reply history 2016.12.13. 19:12:44 (75454
User profile
10.97 @ 200
Senki sem verhetetlen. 
Re: scitec86 (75453)
reply history 2016.10.02. 13:59:15 (75453
User profile
14.68 @ 157
Teljesen utcai gumival Pirelli P Zero Nero GT 2.5bar nyomáson :-)  Az A4-es kategóriámba 9. lettem.
Sok gyors autó volt. Ákos az X1/9-el verhetetlen ebbe a katba :-) 
Re: ave (75452)
 ave
reply history 2016.09.29. 01:40:40 (75452
User profile
12.88 @ 175
Hat a 60' tenyleg nem jo.   Milyen gumival?

btw. milyen gyors autok voltak? 
Re: scitec86 (75451)
reply 2016.09.26. 06:50:26 (75451
User profile
14.68 @ 157
 
reply 2016.09.26. 06:49:00 (75450
User profile
14.68 @ 157
Egy picit javítottam az id?n ,bár a 60 láb még mindig nem az igazi.
 
reply history 2016.07.03. 11:50:54 (75449
User profile
12.69 @ 172
Miután a korrekció nem megy,és telóról írok,tehát Gratulálok!!!!!!😀 
Re: Maico685 (75448)
reply history 2016.07.03. 11:49:15 (75448
User profile
12.69 @ 172
Innen is nagy Daninak,a 7.2-es ?rid?höz,meg a 310-es sebességhez is!😉 
Re: Siklósi István (75443)
 ave
reply history 2016.07.01. 13:35:54 (75447
User profile
12.88 @ 175
Persze, 2G biztos volt.
Ez pl. kicsit gyengebb rajt a tiednel.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0553&rollout=12&tav=1p4_1000&mp=13&kg=750

A valto szerintem sokkal tobbet bir ennel, ne viccelj. 
Re: Siklósi István (75446)
reply history 2016.06.30. 16:36:58 (75446
User profile
12.08 @ 187
Fog ez még javulni Wink
A motorban még van, csak a váltó nem biztos, hogy tovább terthelhet?.
Tesztelni, motort hangolni, tanulni mentünk.
Minden jól haladt, és a végére még verseny is lett bel?le.
Igaz, hogy T.Tamás gyorsabb volt a dönt?ben, de ez így volt a helyén.
Ave az elején ez 2G fölött van? Vagy tévedek? 
Re: ave (75445)
 ave
reply history 2016.06.30. 11:19:23 (75445
User profile
12.88 @ 175
Na megvan, 1.17-es 60 lab.  Az nem rossz, nem veletlen a 8-as ido. 
Re: ave (75444)
 ave
reply history 2016.06.30. 01:46:43 (75444
User profile
12.88 @ 175
Wow, szuper!!  Bovebben?   60', sebesseg? 
Re: Siklósi István (75443)
reply history 2016.06.27. 22:54:16 (75443
User profile
12.08 @ 187
Kunmadaras:
folyamatosan javuló eredménnyel: 8.39
1/8-on csak a Lencsés volt jobb nálam.
Nagyon sokat tanultam ezekb?l a futamokból, még mindíg emésztem az élményt. 
Re: Siklósi István (75440)
reply 2016.06.18. 23:21:30 (75442
T3T4 kil?ve K03S vagy K04 lenne a megfelel?  
reply 2016.06.15. 14:21:26 (75441
sziasztok tud valaki normális áron felújított T3T4 turbot? 
reply history 2016.06.08. 11:31:05 (75440
User profile
12.08 @ 187
OK! Nem baj. A cél, a 9-es id? meglett, ez a lényeg.
Kérdezted a kezelt pályát.
Kunmadarasra szeretnék menni 25-én, de át kell építenem az üzemanyag rendszert, ezért nem biztos, hogy összejön.
Ha mégis, akkor a motor hangolása lesz a f? cél.
Re: ave (75438)
reply history 2016.06.07. 21:32:42 (75439
User profile
7.01 @ 337
Te Ave, tényleg kiestél ebb?l egy kicsit, a 0.8 hatvan láb a TopFuel autó és annak se rossz, jó pályán 6 G felett és 7-8 ezer lóer?vel. Az id?mér? pedig típusilag megegyezik a Tökölivel. 
Re: ave (75438)
 ave
reply 2016.06.02. 22:52:34 (75438
User profile
12.88 @ 175
30 fps a video.   24 kepkocka (0.8mp) utan itt tartassz.  Meg a lampanal se vagy, a 60 labas fotocella narancssarga doboza pedig a lampa utan van par meterrel.


A hajtassal akkor nem lesz gond, az biztos, egy jol tapado palyan osszejohet a 0.8-as 60 lab.  Fogod erezni a kulonbseget!! Big grin     Ez most 1G korul max lehet, ezt meg en is tulelnem siman.   De 0.8-hoz minimum 3x ennyi kell.

Persze, hogy nem vagy hibas a balesetert.   Nagyon jol meguszta!!

Mikor mesz vele kezelt palyan?  (Kunmadaras vagy Lachaza)

Sok sikert! 
reply history 2016.06.02. 22:24:49 (75437
User profile
12.08 @ 187
Hi!
Hát nem tudom mennyire elmérés...
Az biztos, hogy az els? futam jól sikerült a másik kett?höz képest.
A rajtban nem forgott el a kerék annyira, mint kés?bb, másik rajtprogrammal, a váltást is máshogy csináltam.
A célvonali sebesség is magasabb volt.
Én nem tudom, technikailag hogy történhet elmérés, ehhez nem (sem) értek.

A váltó: két fokozatú Shorty Powerglide.

Igen, Káldy P. break-elt egyet, én nem tudtam mit tenni ellene, nem érzem hibásnak magam érte.
Így utólag vicces az eset.
Nem a szárny miatt aggódtam (csak a fényezése sérült), hanem a testi épsége miatt.

Szóval, ha szerinted nem 8:76, az sem zavar, igazán csak Kunmadáron derülhet majd ki.
Azt tudom, hogy szépen megy az autó, úgy érzem, egyre jobban tudom irányítani.
A motorban még rengeteg tartalék van, az áttétel 350km/h körüli végsebességet produkált.
Re: ave (75436)
 ave
reply history 2016.06.02. 21:11:42 (75436
User profile
12.88 @ 175
Egyebkent tok jo volt egy kicsit feleleveniteni a regi nagy elmeres vadaszatokat.   Mennyi ilyen csinaltam...   Volt, hogy forditva voltak leteve a rajtnal a fotocella dobozok, alig lehetett beallni, stb.  Aztan volt Mexx hekkelese a leirasom alapjan, ami utan vegre lett guard beam.  De szep volt az is, hogy megerte tolatni az elrajtolas elott.   Eh, a regi szep idok.

De szomoru, hogy ekkora tevedes meg elofordul manapsag.    Ez melyik merorendszer egyebkent most?    Ez volt regen a Rabaringen majd Lachazan a RaceAmerica elott? 
Re: ave (75435)
 ave
reply history 2016.06.02. 21:07:25 (75435
User profile
12.88 @ 175
Kikerestem az eredmenyeid:
rajtido: 15:10    (errol van a belsokameras, es ez van 9:30-tol a kulso nezetes videon)
60': 0.848
1/8: 5.535 @ 194,595
1/4: 8.756 @ 247.423

rajtido: 16:13     (Videon ez van 1:02:00 korul a kulso nezetes videon)
60': 1.817
1/8: 6.449 @ 195,122
1/4: 9.666 @ 233.766

rajtido:17:52
60': 2.809
1/8: 7.442 @ 194,070
1/4: 10.669 @ 239,203


Kikockaztam a belso kameras felveteled, a 0.848-as 60' lab az K nagy elmeres, inkabb 1.8 mp az.  0.8mp-t csak kezelt palyan, egy szuperul belott motor/hajtas tud.

A celbaerkezesig 9.7mp-t latok eltelni a belsokamerason.   Es eleg sok rolloutot engedtem az elejen, nem az elso mozdulastol mertem.

De a 9-es ido is szep kezdet.   Kiskunlachazan siman tudsz 0.8-as 60'-at, ha az auto is tudja. Foleg a hajtasra gondolok.   Tenyleg mi a van a motor es a hatso difi kozott?   Milyen valto?   Hangbol nem tudom kitalalni, az elejen nagyon sokaig elkapar.

Btw. 10:30-nal szepen atesett ha jol latom Kaldy Peti az autodon. Big grin   Jo, hogy nem tort le a szarny! 
Re: Siklósi István (75434)
reply 2016.06.02. 20:24:34 (75434
User profile
12.08 @ 187
Szia!
V10 biturbo RS6-ból.


https://www.youtube.com/watch?v=y5EmvIQzf30
kb. 9:30-tól, és 1:00:00-tól
 ave
reply history 2016.06.01. 23:59:15 (75433
User profile
12.88 @ 175
Ez milyen motor, nem ismerem fel.
Atneztem ket videot is Fertorol, de egyiken se vagy rajta, pedig jo lenne valamit latni.
Ha talalsz rola kulso videot, vagy fotokat, linkeld mar ide, plz! 
Re: Siklósi István (75432)
reply history 2016.05.31. 21:52:22 (75432
User profile
12.08 @ 187
Szia!
"Bels?" kamerás:
https://www.youtube.com/watch?v=UyrUvVp67rI
Re: ave (75431)
 ave
reply history 2016.05.30. 13:58:16 (75431
User profile
12.88 @ 175
Az szep, gratula!
Van rola valami video valahol? Megneznem! 
Re: Siklósi István (75430)
reply history 2016.05.27. 21:57:31 (75430
User profile
12.08 @ 187
Na ugye!? Smile
Igaz, hogy nem határid?re, de els? mért futam: 8:756@247,42 Fert?szentmiklóson.
Wink
(el?zmények 71559)
$
 
Re: Pelyvi (71559)
reply 2016.05.12. 10:35:07 (75429
User profile
10.01 @ 219
Mert történelem nélkül, lófaszt nem ér az egész.

Egyetértek, csináljátok meg visszamen?leg is és utána legyen naprakész.

Hajrá. 

Total 75505 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!