Nem eppen HD minoseg, de van benne egy-ket elkepeszto eset.
pl. a legvegen 2 futam is mindent visz, persze teljesen mas miatt: http://youtu.be/bwRfHSKosP4?t=11m7s
Red Victor persze sokkal jobbat tud menni jobb palyan, de a Beast is gyorsabb, ha jobban tapad a palya.
De megis, ezen a nagyon rossz palyan is egyenesen mentek es biztosan.
Mindketto ~ 1800-2000 loero lehetett akkoriban, persze a tav legveget leszamitva itt nemigen mentek maxon.
Rosszul beallitott autok pedig profi palyan is tudnak bajba kerulni, ilyen videot most persze nem talalok hirtelen, de van boven.
Nem tud kitorni? Talan Tokolon volt jopar eve, ahol bizony konkretan kitort az egyik lengyel V8 egyik kereke. Viccet felreteve.
Persze nem kellene, kitornie a faranak oldalra, de hat nem csak vezetoi hibakbol vannak balesetek.
Nekem semmi kifogasom az ellen, hogy biztonsagos korulmenyek kozott fiatalok is vezethessenek autokat, de nem biztos, hogy kozel 220-as celvonali az annyira "setakocsi", ha valami nem ugy megy, mint kellene. Ettol meg a fiad lehet sokkal ugyesebb, mint barki mas, aki akar gyorsabb autoval versenyez, en ezt nem tudom megitelni.
Az nem jo, ha tenyleg ugy van, hogy a 2. beallasa utan mindig azonnal jonnek a sargak, mert az kiszamithato.
Majd meglesem legkozelebb hogy is megy ez mostansag.
Dizel... :/ Ez azert eleg jelentos ujragondolasat jelenti a 2-3 eves "9mp-s utcait akarok"-nak.
Szerintem kb. vegulis ezt mondtak sokan neked akkor is, csak nem hitted el.
Szerintem nagyon is letezik:
A 0.021-es reakcio ket dolgot jelenthet.
a) 0.4-es tokeletes rajt eseten beugrast (amerika, santa pod, mantorp)
b) 0.0-as tokeletes rajt eseten egy nagyon jo rajtot. (kiskunlachaza, kunmadaras)
A sarga felvillanasaval a reakcioido merese a) eseten 0.0-tol indul, b) eseten -0.4-tol.
Tehat idehaza egy 0.021-es reakcio valojaban 0.421-est jelent .
Ezert is merik ezt igy Amerikaban, mert a 0.421 a valodi reakcioideje az embernek. Meglatta a sargat (0.2 allitolag amig eszreveszed), es mar inditotta is a jarmuvet, ami 0.221-es rollout idot produkalt.
>de a slicket meg nem volt miért feltenni
Nem igazan ertem. Ha nem erdemes slicket feltenni, akkor minek mesz ki egyaltalan?
Amikor en jartam hetkoznap ejjelre Gyorbol a Hringre, no annak volt igazan semmi ertelme, de ha mar mentem, akkor johogy felgumiztam.
Franciaorszagba kellene egy csomagot kikuldenem.
Nincs valakinek a munkahelyen kevezmenyes szerzodese valamelyik csomagkuldovel?
<1 kg, 8600 Ft most amit latok legolcsobb megoldast.
Regebben foglalkoztatott a kerdes, sokfelekeppen probaltam ellenorizni a tavot, de lenyegeben arra jutottam, hogy praktikusan el kell hinni, hogy az tenyleg annyi.
Amugy meroszalaggal merik ki, gondolom 50meteressel, de gondolom csak egyszer, utana mindig ugyanoda teszik, gondolom jelolik valahogy a betonon.
1meter tevedes az 0.02mp kulonbseg egy kozepesen gyors autonak.
Szoval hogy merheto legyen a tevedes idoben, durvan, legalabb 10 meterrel felre kell merni. Az ilyen merteku felremerest mar konnyu lenne kiszurni egy muszeres meressel.
Ha meg nem olvastad a gyik-ben van hasznos info a kerdeskorben. Persze kisse mar elavult, pl. az 5-os pontban magyarorszagra vonatkozo kivetel mar nem igaz, mar ugy mernek, ahogy kell.
A timeslipen a meresek 60 labjai alapbol 0 rollouttal ertendoek. Ez azt jelenti, hogy amint megmozdul az auto, indul az ora.
A versenypalyakon viszont 8-12" rollouttal mernek, ami azt jelenti, hogy kb. 20-30cm-t mar elorement az auto, amikor indul az ora.
Durvan 0.3mp-rol beszelunk idoben.
0 rollouttal: http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0110
12" rollouttal: http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0110&rollout=12
A 2.4-es 60' nem rossz egyebkent utcai gumin. A legtobb meres viszont atlagos aszfalton keszult, szoval azokhoz kepest ugy nezd, hogy te jobb palyan mentel.
Kanyar utan sose alltak a Rabaringen, ilyen sokan voltak?
De tenyleg a kanyar utan az a tuloldali egyenes.
De most komolyan a kanyarban sose volt hangfal, realisan nem is nagyon varhato el, az nagyon messze van a rajttol.
Mas kerdes, hogy a depo nem alkalmas deponak, tul keskeny a palya, de hat ez van. A motorosoknak ez a kenyelmes, es valamiert az a fontos, hogy ok elegedettek legyenek.