Próbálgattam honnan jobb, de ragacson rosszabb 60 lábat húztam mint betonon.
Matador slickel és a Pirelli slickkel is ragacsról 1,8, betonról 1,7.
Robi itt ment el 1,5 60 lábbal ami a végére duplázódik, mégis még hoztam rajta 3. és 4.-ben de nem sikerült utolérni....60 lábbal majd variálunk mert betonon 1.6-ra egy sima utcaival is képes voltam régebben.....
Tudom Zoli, de a biztonság miatt nem lett megoldva a víz kikerülés sem, az összkerekesek nem melegítenek gumit, de mégis vizezni kell a kerekeinket......F1 Pistinek törölgették is mindig utána nehogy kiforduljon, elfordult startban vízfolyástól a Nova is egyszer mert az elõttelévõbõl a stage-re folyt a víz...., nem jó ha tudtotokkal olajozza a pályát is plusszban.
Egyszerûen ki lehetne lõni még pár potenciális veszélyforrást.Ezért szólunk többször, senkinek sem jó sem a baleset, sem a vizes/olajos kerék miatti problémák.
Arról is beszéltünk pár éve hogy egyenesen rá lehet majd hajtani a kezelt rész mellé, bár ez nem elõz meg semmit, csak plussz tolatgatás.
Lényeg hogy akinek olyan a technika hogy nem akar vizen átmenni annak lehessen kikerülni.
Nem tudom mi a megoldás, tudom hogy már szélesebb és mellette el lehet menni ha épp nem vizes az sem.
De ami a lényeg, ez nem csak azért fontos hogy nekem jobb legyen vagy az összkerekeseknek a 60 lábunk......hanem a balesetektõl is mentesít, melyek szerencsére annyira nem jellemzõek összkeréknél.
De a pályaolajozás többször is tudott személytõl az nem az igazi, mert talán neked a legfontosabb hogy ne legyen kicsúszás a nézõk közé.....fontos minimalizálni a lehetõségeket.
Ez csak egy ötlet aztán én ettõl tudok gyorsulni, csak szóltam.
Nem gyoztuk találgatni melyik oldalon ment kevesebbet....hol tapadunk meg jobban.
Grat neked Berki, minket 10x kizartak volna ha annyi ido alatt állunk rajthoz mint ellened a kharmann...mondjuk madarason fel sem engedtek volna elso palyaolajozas utan.....te erdemelted volna az elsõ helyet, nekem ez a véleményem errõl.
Persze külföldi, meg messzirõl jön....nincs elég profi...ne szivassuk...de akkor is.
Én is remélem, de amúgy 3.-ban visszanyomtam telibe, mert nem hittem el hogy eltörött valami, de utána már cikkcakkban ment és kénytelen voltam elhinni, de megnézzük a verseny elõtti száraz héten.....talán addigra eláll a tetvedék hó :-)
4 nevezõ, Fritzschröder + Másik Osztrák + Demeter Robi A8, Én Evo.
Kharmann délután 4-kor tréler, "Másik osztrák" nevezõ nem tudom ki volt mert döntõre behívták mellém, de nem érkezett meg.
Robinak nem lett kész a 90-es, nekem eltört a bal hátsó féltengelyem elsõ futamnál.(még nem tudom hogy a diffi sérült-e....)
Végig tekerésztem a döntõt kettesben, hamár kimentem megfagyni, mégsem teszem trélerre csak úgy.... így a döntõt Robi nyerte én lettem a második.
Nekem bal hátsó feltengely...jövõ héten kiderül hogy a diffit mennyire verte oda....egyszer csak eltörött és keresztbe kezdett kitörni de megfogtam, attoltam 3-ba...ott már tudtam hogy kettõben bizony eltört valami hátul, nem csak elporgott valamelyik kerék....folyamatosan felrehuzott....begurultam...döntõt is legurultam, hamár kimentem megfagyni.Áprilisban újra.
Én sem hiszek az elõrejelzésnek, ha Gyõrben van aznap dolgom elindulok.
Tudod ez a segítség farkas verzió....aztán 1x amikor tényleg jön akkor szopóág van :-)
Üzenem a Farkasfalkás spanomnak hogy õ a legkemyényebb, mert õ hó nélkül is simán driftel az M1-en :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Én meg azt mondom hogy annak idején tudta mindenki hova kell repülõteret építeni, milyen a széljárás és túlnyomórészt melyik helyszín válik be, ehhez képest meg mivel mûködõ reptér ezért Zoli telefonál és megmondják a frankó repteres idõjárás jelentést nem a balfasz tévéset ami után 5 napig le van zárva az autópálya, mert kurvára senki sem hiszi el és elindul :-))))))))))))))))))))
Az fasza....meg fogsz benne gyulladni 35 fokban, klíma lesz benne? :-)))))))))))))
Én a fehérben is megdöglök :-)
Csaba kivette a klímát, mindig elfelejtem ezért megütni :-))))))))))))))
A beszélgetésnek arról kellene szólnia hogy a fizetõs asztalnál üljön a fizetõs vendégsereg és ne legyen üres az asztal környéke, mivel az asztallal senkinek semmi baja nem volt eddig sem mint pálya meg rendezés, az teljesen rendben van.Csak nagyon fogy a fizetõs vendég és üresek a kategóriák.Ezt vagy elnézi mindenki s beletörõdik, vagy megpróbál az asztal gazdája tenni ellene.
Az is lehet hogy továbbra is minden így marad és majd lesz valami.De az is hogy kicsit jobb lesz.
50-50.
Egyetértünk jól is teszi, csak elfogy a kerete erre mindenkinek és nem mondják neki.
Mit ér a sok kussoló baráttal?
Majd én ismerõsként elmondom amit a háta mögött mondanak.
Én szeretem ezt a sportágat, de évek óta hanyatlik a profi osztály, pedig a verseny és a pálya színvonala meg nõ!!!
Természetesen európában is meghatározó amit itt csináltak Zoliék, csak nem marad Profi kategória mert nem belefásulnak az emberek, hanem erõn felül kellene költeni.
Itt van a válasz amit a fészbúkra Szabyk-ék betettek....hogy itt is meglegyen.....nincs kedvem mindenhova leírni.Bár amúgy is felesleges, mert nem támadásnak kellene venni......
Értelek Zoli, épül is le a rally is meg minden.De lehet hogy a sok program helyett amire sokat költessz, a versenyzõknek kellene inkább juttatni és akkor lehet még többen kijönnének, mert a fõ program a gyorsulás és utána amellé jönnek az extrák.Nem?De komolyan, nagyon sok versenyzõvel beszéltél éveid alatt, ha a hondás programok felét inkább a versenyzõknek adod emelt dobogó díjazásként, akkor egybõl jobban áll mindenki anyagilag és többen tudnak a következõ versenyre is jönni.Te látod a statisztikáidat.De egyik évben sem próbáltad még meg inkább a versenyzõket nyomni a programok helyett....ez autós gyorsulás, emeld a díjakat próbáld meg, több versenyzõd lesz, hidd el....a mai világban a streetnek is számíytana a pénzdíj a profit meg ha megemeled, máris jobb lenne az amúgy is színvonalas versenyed.Gondold át.Nem támadás, de ha megnézed a bajnokaidat visszavonult több mint a fele mert nem tudja finanszírozni.......belefásulás?Minél kevesebbet kell plusszban költeni, annál nagyobb az esélyed hogy a profi kategóriáid tele lesznek és boldog mindenki.....én azt gondolom és a többiek is.Én a nevezést, liszenszdíjakat nem sokaltam soha....nem érdekel....én gyors autót csinálok és az drága....ha több jön vissza a dobogós pénzekbõl akkor jobb lenne....van akinek gondot okoz 4db slick megvétele, nekem is.....idénre akartam 4 újat de nam adok 3 kilót értük....pl, de ha látnám hogy megéri legalább részben és nem + akarok csak hogy ne veszítsek annyit a hobbimon akkor lehet vennék.....érted amit írok?Lehet hogy a többiek támadnak téged, én azért írok mert sokan csak hallgatnak és elkopnak.......te mint a vezetõ tehetsz ezellen, senki más.Évek óta fogynak a profijaid, te tudod megállítani a folyamatot és nem az egyéb programokkal, hanem a versenyzõk támogatásával.Aztán csinálsz amit akarsz eddig is, de jobb ha látod ezt tisztán, mert a többi kis csíra nem mer szólni neked, de ha nem hívja fel senki erre a figy3elmedet, lehet hogy a rendezvény szervezésre költöd a pénzed, versenyzõ meg nem marad....én értékelem amit elértél, de egyben leírom a profik véleményét is hogy tudd.Tiéd a legszínvonalasabb verseny itthon, de egyre kevesebben tudják finanszírozni az indulásukat rajta profiban és elfogynak segítség nélkül.Ugyanez zajlik a ralliban évek óta és a profi mezõny fogy....az amatõ néha még megy ladákkal...meg 20 éves bmwkkel....ez lesz itt is ha nem forgatod vissza a versenyzõkban.Másrészt Zoli ezt nem én tettem ki ide, a gyorsulás fórumába szántam, mert ott szoktunk beszélni errõl.
Igen ezt olvastam és jónak tûni, fõleg ha az osztrákok is esetleg vérszemet kapnak és akkor még lehet nekik is elõbb utóbb 3-4 autós válaszuk rá.....akkor a nyugati csücsök még erõseb lesz dragban.
Fogtok pályát kezelni?Mi a terv?Meidl-en gondolom nem, idegösszeroppanást kapna a tulajasszony, az osztrák csávó meg 2x annyit inna..(hot).. :-)))))))))))))))
Peti, miért ne rendezhetnél színvonalas versenyt, akár több versenyzõ támogatással mint a többiek, lehet 2x annyi versenyzõd lenne és utána többiek is többet adnának :-))))
Lehet díjazni kellene a profit 100-80-50 arányban, és az amatõrt is elkezdeni 30-20-10 arányban legalább.Tudom ez sok pénz ha összeadod a kategóriákat, de hitrelen ösztönzésként ennyi jutott eszembe a színvonal mellett....vagy ha dén nem is, akkor a rendezõk emésztgessék a számokat és ha megvalósítható és nem jön be idén sem a profi tábor erõsítése akkor jövõre többet kell fizetni és visszajuttatni a show csinálókhoz akikért a nézõk kijönnek és akkor lehet még több profi lesz és még több nézõ....
Nem tudom ekkor nagyobb lenne-e a harc....de lehet....és lehet hogy a profiba is többen neveznének a hiányos kategóriákba és lenne profi versenyzõ egybõl 80db.....és az amatõr is mivel egyre komolyabb õket is díjazni kellene....
Aztán a kereteket a rendezõk ismerik, de a pénz általában több versenyzõt mozgat.
Az én stratégiámat senki sem ismeri, mivel éppen olyan mint amilyen a kedvem.Ezért is nyerek épp amikor én akarok, hameg nem akkor nem fejlesztek meg nem is indulok épp hónapokig.
Ez egy támogatás nélküli, önköltséges sportág.Eldobsz 10-100-ezret egy tréleres hétvégén ha még nem is sérül az autód akkor is....nem fedezi az esetleges pénzdíj sem és más sem.
Nektek jó ha nálatok most fejlesztetek, mert közel lesz.Jó hogy lesz színvonalas bajnokságotok.
Te is tudod miért nem jártok folyamatosan KKLH-ra...senki nem fizeti meg neked és feleslesges pénzpocsékolás.
Mindent elég 1x megnyerni, mert minek többször?Attól nem leszel több ha 2 vagy 3 összetett elsõ helyed van és a mostani 80-90 kupám helyett lenne 300 súlyos milliókért....mi a szarnak?
Ezért sincsenek csak kevesen régiek...mert nem éri meg csinálni hosszú ideig.....nem tudsz célokat kitûzni., mert hamar elfogynak.Nem áll összhangban a megszerezhetõ hírnév és sikerek a kiadandó pénzzel....akinek mellékzsebbõl van mit dobálnia az leszarja....de a többségnek ha kimondja ha nem ez a baja.Túl költséges és nem kapsz anyagilag vissza töredéket sem.
Engem sem érdekelnek már emiatt a bajnokságok, mivel irreálisan magasak a költségek ahhoz hogy többször is megcsináld feleslegesen az összetett gyõzelmeket...
Én versenyben nyertem a kupáimat, a te kategóriád az üres, ok.Az KOE-n is 5.-ként qualifikálva nyertem a gyors de zöldre elfelejtõket, jól megb.tam :-)
Én az élményért megyek már....a többi nem érdekel....és mindenki ebbe fáradt bele aki valaha bajnok volt itt és már messziról sem követi a sportágat.
Pedig ez nem egy kiöregedõs sportág.....
Tavaly is csak azért jutottam el mindenhova és nyertem az egyik leggyorsabb, legsokat látottabb kategóriát profiban, mert DCS és Pistabá vitték az autómat.A csapat segített hogy otlegyek mindenhol.
Amúgy rég nem lenne kedvem kimenni azért hogy pénztköltsek feleslegesen.Nem tudok többet elérni itt már.Max még megyek 9-et...naés...van aki 8-at meg 7-et tud....
Azaz kíváncsi vagyok hogy ti szervezõk, hogyan tudjátok motíválni azokat akik letettek a sportágban már sokat, mert a többiek már nem is írnak csak beletörõdnek abba hogy van 30 verseny 1 évben...ok....valamennyire eljutnak...ok.
Lehet mondani hogy elõremozdul a sportág, mert ki fogja megcáfolni?...Senki....de aki benne van érzi hogy nem az igazi, mert üres a kategória, mert a régi "legendákkal" nem tud menni mert rég abbahagyták a felesleges pénz locsolást már ebbe....stb.
Aki maga is autószerelõ vagy tunnar õ egyszerûbben még megcsinálja az autóját és eljön, de õk is egyre kevesebben...és nevezhet 500 amatõr....naés....
Mérjétek le a sportág sikerességét a profi versenyzõk számában akik minden versenyre elmennek....
Én azt látom hogy a street az olcsóbb, mert inkább lassabb, de utcán is használható autóval még beleférhet egy teljes szezon....de az megint nem a 9-es idõrõl szól....
A profi szakosztályt nem tudjátok motíválni pénzbeli támogatás nélkül.
Ha nem kényszerítitek a gyorsakat profi kategóriákba akkor az kihal és lesz lelkes amatõr kategóriás bajnokság, amivel semmi baj, csak nem kell Profinak és fejlõdõnek beállítani.
Lényegében ezeket gondolom és többen is akikkel beszélni szoktam kint.
Idén még indulgatok profiban, aztá ha így marad, költöm inkább másra én is a pénzem.
Na béke veletek.....sikereket a szervezéshez, majd találkozunk.