A dugó "csökkentett" kompressziójú volt, ezért elég sokat kellett dolgozni a blokkon és a hf-en ennek ellensúlyozására A "becsületes" töltés az 1.35bar volt - efölött csörgött mint a barom. Alul sem húzott rosszul, viszont 4500-5000 között lódult meg igazán, sajnos a váltóáttételezés miatt a 2-es kapcsolása után ezalá esett vissza a fordulat (4000-4200) és ott betorpant - ezért tûnt sokszor úgy, mintha "alul nem húzna".
Ja.. még valami. http://timeslip.hu/versenyfutam.php?id=5335
Ez egy gyári PGT(Balogh Barnabás) nagy turbóval, nagy intercooler-rel, SEB chip-pel.
Azért a célvonalija nem rossz !!!!
1550ccm a határ - nem ?
Ezen nagyon elgondolkodtam. Ugyanis nekem a kiinduló moci gyárilag 1498ccm. Ebbõl lehet csinálni 1515ccm-et, de 1600-at is. Kérdés, hogy az a 80-90ccm megér e ennyit ?
Szerintem abban a kategóriában, ahol õ indult, nem lehet speckó drag gumikat használni. Érdekes lenne tudni a célvonali sebességét is, abból sokminden kiderülne.
Látom most már a 2005-ös versenyeknél tart Ave.
Azért ez a 2005 szept. 25-ei verseny nagyon szép gyõzelmet hozott CCH-nak.
Emlékszem, hogy a döntõben POS-t is és Yasec-et is reakcióidõbõl verte meg, pedig lassabb volt az autója mint az övék.
-respect!
...
Bakker... hihetetlen, hogy 2006-ban ennyi gyorsulási verseny és rendezvény volt magyarországon. Már alig várom, hogy a 2005-ös eredmények felkerüljenek...
"Renault 5GT Turbo 300HP+ (testing) "