Ha bele van papírozva,akkor szerintem a szabályok alapján igen,street autónak minõsül:
Street kategóriában csak az autó eredeti motorja lehet beépítve. Ez alól felmentés csak egyetlen esetben adható, ha az autó forgalmi engedélybe bejegyzett átalakítási engedély szerint is módosított motorizáltságú. A motor beépítésének ezzel együtt meg kell egyeznie az adott típus eredeti kialakításával, azaz hosszanti-motoros autóban csak hosszában, keresztmotoros autóban csak keresztben lehet beépíteni az új vagy eredeti motort
a szlovák kollegáktól nem lehetne megkérdezni,hol lehet kapni Trencsén közelében E85-öt? Elég messze van,neccesen megy el az autó határtól határig versenyt beleszámítva 1 tank üzemanyaggal.
Vagy valaki aki átveszi az oldal frissítését,vagy szimplán besegít. Fogalmam sincs,mekkora az idõigénye egy ilyen oldal frissítésének,legalább a versenyekkel. Kár lenne,ha elveszne az ami van.
Egy kérdés: a rábaringi kategóriáknál kimaradtak a feltöltött autók.
Gondolom AS1 alapján egy feltöltés 1 katot emel,azaz pl egy 1.6 rwd turbo AS3 lesz?
Igen,volt ilyen,de az is inkább zápor volt,mire összepakoltunk,felszáradt nagyjából,street autókkal lehetett volna menni még,de már a fele versenyzõ lelépett.
Semmi extra, 1.5 8v sohc gyári motor 1.6-ra strokerezve,kovácsolt béllel,hf átdolgozva,megy bele egy megasquirt,T3/T4 turbo,meg ráfaragtunk egy VW bowdenes váltót,hogy ne essen szét minden második rajtnál.
Street autó,kárpittal,lámpákkal,mindennel.Az elmúlt 6 hónapban rengeteget melóztunk vele,fullra szét kellett szedni,rengeteg dolgot lakatolni. FB-n van egy pár kép a nevem alatt,ha érdekel.
Azon kívül,hogy az idõ miatt aggódom,a másik gondom,hogy nem készül el a szekér szombatra. Egy hét talán kihúzna annyira a ...ból,hogy gurulóképes legyen,kvalifikálni tudjak
Az ilyen felesleges mondatokat nem értem sosem. Nem tudunk normálisan beszélni valamirõl? Egészen normális stílusban írtam le a véleményem,amivel nem kötelezõ együtt érteni természetesen...
Anno volt ilyen,az un. Bracket race,de szerintem senkinek sem jött be. Épít valaki egy 10-es autót,indul a 11-esben,és mindig megpróbál a határ felett maradni. Nem sok értelme van,valószínûleg ezért is maradt annyiban. Nem emlékszem,de talán ha 1 évben volt összesen.
A street turbót meg ne basztassuk már,mindenki ezen pörög.2 éve így megy,sok az ilyen autó szerintem,bele is férnek a kategóriákba. Ha ez megszûnik,sok ember lesz beszopatva a már kész vagy épülõ autókkal,többek között én is. Profiban versenyezni ilyen autókkal nem annyira lenne jó,mivel senki sem akarja szétvágni az utcai autóját valószínûleg.
Errõl is szó volt a gyûlésen,világosan el lett mondva,miért nem lehet: Ha hátul baleset történik,nincs se mentõ,se senki,ergo felelõsséggel nem lehet engedélyezni. Jó lenne,nekünk is sokszor szükség volt már rá,hogy teszteljünk kicsit.Sajnos erre az a megoldás,ha mész a pályán egy futamot.
Hobi: ha magyar OB-ben mész,valószínûleg aszerint kategorizálnak,de a biztonsági szabályok a szlovák szerint érvényesek: streetben bukó kötelezõ!