timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 75505 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Next  

Quick find
reply history 2014.08.31. 10:14:27 (75328
User profile
12.53 @ 181
Köszönöm szépen ! Mindenképpen ott leszek.  
Re: oioio-1 (75325)
reply history 2014.08.31. 09:19:47 (75327
User profile
12.53 @ 181
Így van szabályok kellenek ! Nem hinném , hogy ez kellene legyen a Profi és amatõr kategória elválasztó vonala. Ha a papír korrektségét nézzük , akkor rendben ,de akkor minden az autón véghezvitt módosítása legyen benne a forgalmiban. Gondolom az összes utólag turbósított utcai kategóriában induló autónak be van jegyezve a forgalmijába , hogy turbós lett, és gondolom az ültetés is stb. ami mind számít az autó eredményében.  
Re: ave (75326)
 ave
reply history 2014.08.31. 00:38:54 (75326
User profile
12.88 @ 175
Szabalyok kellenek, a forgalmi korrektsegenek elvarasa az utcai autok kategoriaban nekem nem tunik vallalhatatlan feltetetelnek. 
Re: Solyom (75323)
reply 2014.08.30. 14:04:05 (75325
User profile
7.01 @ 337
idén októberben lesz még egy szakági értekezlet ott minden problémát megtudunk beszélni 
reply 2014.08.30. 14:03:15 (75324
User profile
7.01 @ 337
 
reply history 2014.08.29. 22:27:54 (75323
User profile
12.53 @ 181
Értem , tehát az utólag turbósított autók, nem utólag hekkelt autók , illetve a legálisan lepapírozott motorcserén átesett (nagyobb motor / turbós) autók nem hekkelt autók ! Ezt akarod mondani ? Csupán , mert a forgalmiba be van íratva ? 
Re: ave (75322)
 ave
reply history 2014.08.29. 22:22:22 (75322
User profile
12.88 @ 175
A street kategoria az rendszamos, rendesen forgalomban hasznalt autoknak van.
Oket vedik a szabalyok a hekkelt autoktol. 
Re: Solyom (75320)
reply history 2014.08.29. 20:31:14 (75321
User profile
10.97 @ 200
Anno ezt én is feldobtam,de el lett utasítva 1mp alatt. Pedig nem hiszem,hogy van elég versenyzõ,amikor sok az üres kategória. A régi szabály,hogy ccm és feltöltés volt a fontos,sokkal rugalmasabb volt.Szerintem mindenki ismer 1-2 autót,ami ezen szabály miatt nem jár ki,max egy évben egyszer tesztben. 
Re: Solyom (75317)
reply history 2014.08.29. 19:54:42 (75320
User profile
12.53 @ 181
Ráadásul gondolom a profi autókban , senki nem ellenõrzi a motorszámokat és azok eredetét . Ráadásul azok sem forgalomba valók ! Akkor miben is másak a street kategóriákban induló autók ??? Mert az a neve , hogy Street ? Ennyi erõvel Amatõr kategóriának is lehetne hívni . Az , hogy a tulaj mit kockáztat ahhoz , hogy odajuttatja a versenypályára a kocsiját senkinek semmi köze.  
Re: ave (75318)
reply history 2014.08.29. 19:49:19 (75319
User profile
12.53 @ 181
A versenypálya nem közút és a rendezõk nem rendõri egység így nincs jelentõsége a sportszövetség részérõl, hogy mi szerepel a forgalmiban. 
Re: ave (75318)
 ave
reply history 2014.08.29. 19:36:22 (75318
User profile
12.88 @ 175
Mivel egy hivatalos magyar sportszovetseg versenyszabalyairol beszelunk, eleg nehezen tudom elkepzelni, hogy rendszamos, de forgalomba nem valo auto a bajnoksagon indulhatna... 
Re: Solyom (75317)
reply history 2014.08.29. 16:06:38 (75317
User profile
12.53 @ 181
Például nem attól lenne profi kategóriába sorolva egy autó, hogy a gyári motorja van-e vagy sem és az papírozott avagy sem. Nem gondolom, hogy egy autó attól lesz profi gyorsulási eszköz, hogy egy motorcsere történik benne és ez nincs lepapírozva. Mert lényegében a mostani szabályozás szerint csak a papír számít.
Ugyan úgy be lehetne sorolni a motorcserés  autót a ccm és feltöltésének megfelelõ kategóriába, ha nincs kipakolva és szénné könnyítve , mint ahogy ez most is le van szabályozva.  
Re: GodRat (75316)
reply history 2014.08.29. 14:47:37 (75316
User profile
18.45 @ 115

Szia,
Vmi konkrétumot is tudnál mondani esetleg/vagy felsorolni?
 
Re: Solyom (75315)
reply 2014.08.28. 12:04:23 (75315
User profile
12.53 @ 181
Sziasztok !
Lehet tudni, hogy a jövõ évi szabályok és kiírás elkészítése mikor fog elkezdõdni ?
Szerintem nagyon sok embernek örömet okozna és versenyzési lehetõséget, illetve kedvet az induláshoz, ha a Profi és Street kategória definiálása picit kedvezõbb lenne a kisebb költségvetéssel rendelkezõ gyorsulási versenyt kedvelõ sporttársak részére. Ha a Street kategóriák is picit több szabad teret kaphatnának , így nem kényszerítve embereket adott esetben a Profi kategóriába , aminek az indulási feltételeit viszont nem biztos , hogy tudják, akarják viselni, nem mellékesen semmi sikerélményük nem lehet abban a kategóriában. Tudom, hogy az elmúlt években rengeteg szó esett már errõl, de hátha most ismét átrágva lehetne valamit még finomítani. Köszönöm, aki vette a fáradtságot és elolvasta. 
 ave
reply history 2014.08.23. 22:16:10 (75314
User profile
12.88 @ 175
Nem egyszeru egy ilyen autot 100%-on tartani. Smile
Koszi a beszamolot.   Sajna Hockenheimben csak ideiglenes a kezelt palya, nem eloszor lett ratyi.  Elobb utobb ugyis eljutsz vele egy rendes palyara, majd ott megmutatja a Dragacs, hogy nem tragacs! Wink  
Re: oioio-1 (75309)
reply 2014.08.21. 15:57:34 (75313
User profile
11.50 @ 195
Egy kis segítséget szeretnék kérni
A mostani kunmadarasi versenyen h lessz a pontozás így hogy elmaradt a döntõzés?Csak a kvalifikációs pontok lesznek beírva és a helyezésért nem jár pont mert ugye nem volt döntõs futam vagy azért is kapunk pontot?Köszönöm 
reply 2014.08.20. 19:40:07 (75312
User profile
8.42 @ 268
 
reply history 2014.08.20. 19:39:38 (75311
User profile
8.42 @ 268
Én a westdragrace-s oldalakat csinálom, ott mindig ez volt, és ez westdragrace-es versenyhelyszín. 
Re: normanrls (75310)
reply history 2014.08.19. 10:27:59 (75310
User profile
13.77 @ 156
Tökölre a nevezés utáni 50pont sincs beírva nálatok a listába nekem. Nem mintha lenne értelme így hogy 08. 23 volt kiírva aztán 07.19 lett belõle. 
Re: v8drag (75305)
reply 2014.08.18. 23:19:43 (75309
User profile
7.01 @ 337
Na megint elérkeztünk arra a pontra, hogy írogatok kicsit.
Kezdeném a Németországi vagy is jobban mondva a Kunmadarasi versennyel, ahol is az autóm nem volt tökéletes és mint már sokan tudjátok az utolsó futamban közel 200 km/h val a falhoz csaptam a Dragacsot ( szegényke ). Ezt a kis mutatványt én karcolás nélkül megúsztam de hõn szeretett autóm már nem volt ilyen szerencsés és picit zokon vette a betonfalat. Ez az esemény június 28. történt ami után 2-3 napra én elmentem nyaralni, de közben megszerveztem, hogy a Dragacs a Németországi EB re üzemképes legyen. Az autón a tetõ kivételével minden elemet le kellett gyártani ( Szilágyi Zoli csinálta ). A kompreszort teljesen fel kellett újítani  ( Tuboly Csaba csinálta )köszönhetõen a betondaraboknak, amiket megevett.  Cserélnünk kellett egy dugót és 4 szelepet, na persze az összes csapágyat és tömítést és össze kelett rakni az egész motort ( Szentesi Pisti és Lantos Andris csinálta ), nem volt kis meló, de meglett. augusztus 2 értem haza a nyaralásból és augusztus 3. szerveztünk egy versenyt a Hungaroringen ahol is gurultunk az autóval egyet, minden jónak tûnt. Augusztus 6. elindultunk Németországba, 7. kipakolás gépátvétel stb. idén a gépátvétel konkrétan 1 óra alatt megvolt a sorbaállással együtt a tavalyi másfél nap helyett. Majd következett a péntek az elsõ futam, gondoltuk, hogy finoman kezdünk egy Kunmadarasi beállítással 4000 rajt és 30 fok gyújtás  8500 maximális fordulat, csináltam egy jó gumimelegítést és utána elrajtoltam, azt hittem jégen vagyok ismételten 100-150 méter gumifüst és nem megy az autó, csúszik nagyon a pálya, eredmény 9.8@268 a verseny legjobb ideje részünkrõl.  Következõ futam még pénteken volt és mi visszavettük a rajtot 3800-ra ami a Kiskunlacházi beállítás, szintén jó gumimelegítés és szintén szar futam és ezzel el is telt a péntek. Hozzá tenném, hogy a versenytársak se mentek megközelítõleg se olyat mint tavaly. A Pro Mod kategóriában Andy Robinson aki már volt Európa Bajnok éppen csak belekarcolt a 7 idõbe 7.9 volt a legjobbja. Majd jött a szombat ahol is elméletileg megint két futamunk lett volna de csak egy volt amiben visszavettük a rajtot a Budapesti rakparton használt 3000 rpm re és visszavettük a gyújtást is -5 fokkal, ez se segített a rajt után megcsúszott és szinte teljesen átmentem a másik sávba. A futam után észleltünk fémszemcséket az olajba, de ez nem lett volna baj, viszont törölték a 4. qvalit, nekünk ennyi volt nem kerültünk be a legjobb 8-ba. Hazajöttünk és szétszedtük az autót ahol is a váltó felöli tám csapágy teljesen gatya lett, de a többinek semmi baja, nem nagyon értettük mi a franc van. Az látszott, hogy ott nagyon meleg lehetett. Sokat tanakodtunk és mindenre kitérve se tudtuk biztosan mi is a baj, csak azt tudtuk, hogy valami nyomja elõre a fõtengelyt, hiszen a csapágy oldala is rendesen megkopott.  Mivel a fõtengelyt köszörülni kellett így felhívtuk Tuboly Csabit akinek szintén elmondtuk a problémát, azt mondta vigyünk le mindent és megnézi, szétszedésnél azt tapasztaltuk, hogy a 3000 Le re méretezett váltónk behajtó tengelye elcsavarodott, húúúúú mi a hóvihar történt itt . Levittük a váltót a konvertert, a fõtengelyt a csapágyakat. Megnézte a konvertert és teljesen rendben találta 2.5 év versenyzés után, megnézte a váltót és abban is minden rendben volt kivétel azt, hogy a fékszalagok szorosak voltak és mivel minden rendben volt azt mondta, hogy már csak egy probléma lehet az, hogy a váltóban az olajnyomás valamitõl megnõtt és az nyomja, elõre a konvertert a konverter pedig nyomja a fõtengelyt. Igaza lett !!!!!!! Elmondta mennyi lehet a maximális nyomás és miután visszakaptuk a fõtengelyt, Szentesi Pisti összerakta a gépet, illetve beépített egy nyomásszabályzó szelepet a váltó körbe, a mai nap kipróbáltuk és a 130 psi óra alapjáraton kiakadt. Beállítottuk a szelepet 90-100 psi közé és láss csodát ott is tartja a nyomást, remélhetõleg ez megoldja a problémánkat, illetve részben magyarázza a Németországi problémát, hiszen a rajtban akkora volt a váltóban az olajnyomás, hogy szegény kuplungom nem nagyon tudott csúszni, tehát olyan volt a rajt mintha direkt hajtásom lenne és ez okozhatta a kipörgéseket. A Dragacs ismételten kész és remélhetõleg jobb és erõsebb mint újkorában, de ezt majd meglátjuk augusztus 20. Kunmadarason ahol is a Dragacs ismét száguldozni fog. Köszönöm, hogy elolvastátok, most ennyi jött ki belõlem.
 
reply history 2014.08.16. 15:17:24 (75308
User profile
13.77 @ 156
https://www.facebook.com/futamhu

"Indul a Dunántúl Drag Racing Bajnokság !
Elsõ állomás TASZÁR, május 1.
A Westdragrace csapat és a Futam.hu 2014.-ben meghirdeti a Dunántúl Drag Racing bajnokságot!
A bajnokságban az éves összetett elsõ 6 legeredményesebb versenyzõt díjazzuk:
I. 200 000.- Ft
II. 150 000.- Ft
III. 100 000.-Ft
IV. 50 000.-Ft
V. 50 000.-Ft
VI. 50 000.-Ft
A bajnokság helyszínei, egy-egy versennyel:
Taszár május 1
Tököl június 7
Rábaring augusztus 23
Fertõszentmiklós szeptember 14"
 
Re: v8drag (75305)
reply history 2014.08.14. 22:55:20 (75307
User profile
7.01 @ 337
igen 2 db 9 és egy 10 idõt mentem, öregszem nagyon :-)
 
Re: Master3v (75306)
reply history 2014.08.14. 14:24:11 (75306
User profile
12.80 @ 173
Zoli! Na mik a hírek?! Mi volt kint Hockenheimben?!  Szórtad a 9 es idõket?! Big grin  
Re: oioio-1 (75303)
reply history 2014.08.14. 08:33:30 (75305
User profile
8.42 @ 268
Még mindig nemtudom, hol lattad ezt? 
Re: normanrls (75304)
reply history 2014.08.13. 22:48:46 (75304
User profile
13.77 @ 156
Én meg készülök aug 23 DDR-re, mert az volt kiirva, most meg kiderül, hogy 07. 19 volt az. Meggondolom, hogy Fertõre érdemes-e el mennem 9.14-én, hátha az is megváltozik. 
Re: v8drag (75282)
reply history 2014.08.04. 22:33:27 (75303
User profile
7.01 @ 337
Most szerda este indulunk, csütörtök gépátvétel péntek-szombat kvali és vasárnap a döntõk 
Re: radics1 (75302)
reply history 2014.08.02. 23:21:14 (75302
User profile
10.97 @ 200
EB-rõl van valami hír? 
Re: oioio-1 (75299)
reply history 2014.07.26. 13:13:14 (75301
User profile
7.01 @ 337
 
Re: oioio-1 (75300)
reply history 2014.07.26. 13:11:16 (75300
User profile
7.01 @ 337
hu

a rajt a 3 kanyarból indul, a cél a 14-15 kanyar között lesz. reggel 9-19.30 ig lehet menni. Rendes pálya verseny lesz és nem szlalom. Kategóriák dragracing profi gyorsulási katok, ( slick gumi + egy kat ) idõterv egész napos. lebonyolítás ( remélem mindenki boldog lesz estére )  :-) 
Re: Szuti (75298)
reply 2014.07.26. 13:06:00 (75299
User profile
7.01 @ 337
Szép kis nevezési lista, 17 autó a Nitrolympix Európa Bajnokságon a kategóriámba. Lesz miért küzdeni

 
reply history 2014.07.26. 11:56:08 (75298
User profile
15.31 @ 155
Amit írtam, de akkor leírom bõvebben. Honnan lesz a rajt, meddig lehet menni, ez most szlalom lesz, vagy normàl pálya, kört lehet menni, vagy rajt és cél lesz, kategóriák, idõterv, lebonyolítás? 
Re: oioio-1 (75297)
reply history 2014.07.26. 11:46:38 (75297
User profile
7.01 @ 337
Mi a kérdés ? 
Re: Szuti (75296)
reply history 2014.07.26. 11:31:26 (75296
User profile
15.31 @ 155
Szia!

Mit lehet tudni a pàlyaversenyrõl? 
Re: oioio-1 (75295)
reply 2014.07.26. 01:28:23 (75295
User profile
7.01 @ 337
https://www.youtube.com/watch?v=NapxElp13Y8&noredirect=1 
reply history 2014.07.26. 01:28:15 (75294
User profile
7.01 @ 337
a box utca behajtón megyünk ki és rendesen menetirányba kb a híd alatt, elõtt lesz a vége a 402 méternek és aztán fék. 
Re: ave (75293)
 ave
reply history 2014.07.25. 18:39:41 (75293
User profile
12.88 @ 175
Es melyik iranyban?  Gondolom a lejton kell majd fekezni?   Ernyot azert nyissal meg idoben... Wink  
Re: oioio-1 (75292)
reply history 2014.07.25. 02:50:23 (75292
User profile
7.01 @ 337
Célegyenes 780 meter + 50 meter bukó tér = 830 meter 
Re: ave (75291)
 ave
reply history 2014.07.24. 23:40:47 (75291
User profile
12.88 @ 175
Hringen 1/4merfold?  Hogyan? 
Re: oioio-1 (75290)
reply 2014.07.23. 22:28:56 (75290
User profile
7.01 @ 337




Vár a hungaroringi adrenalin-fürdõ
DragRacing.hu és a Hungaroring közös szervezésében 2014. augusztus 3-án a formula 1 versenypályán

A DragRacing.hu csapata 2014. augusztus 3-án birtokba veszi a Hungaroringet. A szervezõk azonban annyira önzetlenek, hogy megosztják veled az imádott aszfaltcsík minden centiméterét. Gyere, gyorsulj vagy versenyezz…
Épp a Formula 1 futamot követõ hétvégén Te lehetsz a ringen Hamilton, Massa, Vettel. Bárkinek a bõrébe is bújsz, most Te lehetsz a legjobb. Hogy mi vár Rád? Nevezhetsz a 402 méteres gyorsulási versenyre. Ha már megtanultad a legtöbbet kihozni az autódból és a váltódból, akkor irány a ring többi része, részt vehetsz ugyanis egy 3500 méteres pályaversenyen,( a célegyenes kivételével ) melyen természetesen mérik majd mindenki idejét.
Harcolj az idõvel, küzdd le a félelmed és fürdõzz az adrenalinban. Ha nem vagy elég bátor, vagy még egy kis gyakorlásra vágysz, akkor nincs más dolgod, mint behuppani valamelyik szimulátor ülésébe és legyõzni mindenkit, akit csak lehet. Ennyi program között biztosan megszomjazol majd. A DragRacing.hu ezt a gondot is leveszi a válladról. Nem kell a magaddal hozott meleg ásványvizet iszogatnod. Válassz majd Te a meghívott 12 különleges, egyedi kézmûves sörkülönlegességeket gyártó cég aranyló kincsei közül!
Nem kell otthon hagynod családod sem, hiszen a kicsiket ugráló vár, míg a többieket tuning autó kiállítás, izgalmas futamok és autópiac várja. Az autópiac keretein belül lehetõséged lesz arra, hogy ne csak kiállítsd, hanem áruld is megunt járgányodat.
Gondolom ezek után nem kérdés, hogy hol leszel 2014. augusztus 3-án! Irány Mogyoród, irány a hungaroringi adrenalin-fürdõ!

Jegyed megvásárolhatod online: http://onlinejegy.dragracing.hu/

Jegyárak elõvételben:
Belépõ: 2.250,- Ft
Gyorsulási verseny 402 méter (belépõ és nevezés): 3.500,-
Korlátlan idõintervallumos pálya verseny ( a célegyenes kivételével )3500 méteren (time attack) – belépõ és nevezés: 9.500,- Ft

Jegyárak a helyszínen:
Belépõ: 2.500,- Ft
Gyorsulási verseny 402 méter - nevezési díj: 2.000,- Ft + belépõ
Korlátlan idõintervallumos pálya verseny ( a célegyenes kivételével ) 3500 méteren (time attack) – nevezés: 9.500,- Ft + belépõ 
reply history 2014.07.17. 17:08:11 (75289
User profile
11.50 @ 195
ÁÁÁÁÁáááááááááÁÁÁÁÁÁÁ így már ok. Big grin  
Re: boti (75287)
reply 2014.07.17. 07:33:18 (75288
User profile
11.40 @ 197
hali
aki szeretne jonni Ecsi versenyre,az idoben szoljon mert meg van hely...
hajnali indulas Szombat 8ra kapuban...
ejjel vissza...20 penz
udv 
reply history 2014.07.16. 23:16:07 (75287
User profile
11.54 @ 197
Írtam, hogy Taszáron 150 Smile
a következõ versenyen csak nevezés volt ezért összesen 200 Wink  
Re: gmatee (75286)
reply history 2014.07.16. 19:13:12 (75286
User profile
11.50 @ 195
Ha 3-an voltatok a kategóriádba akkor két döntõ futamot nyerthettél max tehát az futamonként 50 így itt kaptál 100-at és a nevezésért kaptál még 50-et ezért ez csak 150. Wink  
Re: boti (75285)
reply history 2014.07.16. 17:43:05 (75285
User profile
11.54 @ 197
De én is pont Ezt irtam Wink
Taszáron 150jarna Elvileg +még 1x50 az 200. 
Re: v8drag (75282)
reply history 2014.07.16. 13:59:39 (75284
User profile
10.53 @ 219
"A bajnokság helyszínei, egy-egy versennyel:
Taszár május 1.
Tököl júni 7
Fertõszentmiklós szeptember 14
Rábaring augusztus 23"

Ebben a közleményben még konkrétan augusztus 23-áról volt szó a Rába-ringi DDR-re, be is írtam a naptárba akkor, más kiírást nem láttam azóta sehol erre vonatkozóan, csak tegnap...  Még jó hogy csak a Balatonra foglaltunk helyet, legalább kicsit közelebb lesz Pesthez képest, csak a víz fog hiányozni! Cool  
Re: v8drag (75170)
reply 2014.07.16. 09:29:16 (75283
User profile
15.01 @ 149
Hölgyek és Urak !

Az MNASZ és a Hungaroring na és a Drag és Drift szakág jóvoltából ismételten lehetõség van a F1 Magyar nagydíjra jegyeket szerezni korlátozott számban. Természetesen a Licences ( street vagy profi ) versenyzõknek. akit érint és érdekel a téma írjon emailt a roland@dragracing.hu e-mailre vagy hívja a Rolandot a 06304564451 telefon számon. A jegyek korlátozottak ! 
reply history 2014.07.16. 07:06:20 (75282
User profile
8.42 @ 268
Nem az augusztusi Rábaring a DDR.
Nevezésért 50 pont, minde nyert döntõ futamért 50 pont, by futamért is ját. Ha hárman voltatok, akkor max 2 döntõ futam volt.
De ez részletesen le is van írva! 
Re: boti (75281)
reply history 2014.07.15. 19:33:33 (75281
User profile
11.54 @ 197
2 kérdés:
nem úgy volt,hogy agu.23 lesz a rábaringi ddr?
az is marad és ez egy plussz ?
nekem nem 3x50pont volt taszáron?3an voltunk a kategóriában.és akkor 200lenne Wink
 
Re: v8drag (75280)
reply 2014.07.15. 09:26:45 (75280
User profile
8.42 @ 268
Dunántúl Drag Racing Bajnokság harmadik forduló Rábaring 07.19.
jelenlegi állás: http://www.westdragrace.com/wp-content/uploads/2014/05/DDR2014IIxlsx.pdf
 
reply 2014.07.14. 08:14:52 (75279
User profile
8.42 @ 268
A Rábaringen már üzemel a kispók DRAGTAXI!

 

Total 75505 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!