timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 3652 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2012.11.29. 16:12:03 (73903
User profile
10.01 @ 219
Elsõre...utána egyre több lett volna a tapasztalat és a második felrobbantott moci után a harmadikkal meg világot lehetett volna verni :-DDD Jójó "csak" európát :-DDD 
Re: tommyt (73900)
reply history 2012.11.29. 14:37:48 (73901
User profile
10.01 @ 219
:-)))))) 
Re: tommyt (73899)
reply history 2012.11.29. 13:15:22 (73898
User profile
10.01 @ 219
Azért egy ilyen 270-es célvonalival érdekes lehet....uhh :-)
Nem vezetném szerintem, ha gebasz van elég borulékonynak tûnik :-) 
Re: tommyt (73896)
reply history 2012.11.29. 13:13:47 (73897
User profile
10.01 @ 219
Jó, mert amit a VTG arat a Corvettel, azt szerintem mi is tudnánk itthon.
Azaz a Viper tudhatta volna 2db turbóval, nitrót nem is említem arra még... 
Re: szabyk RST (73895)
reply history 2012.11.29. 09:31:33 (73894
User profile
10.01 @ 219
Én kíváncsi lettem volna tõled egy turbós-nitrós viperre, az is elég durva lehetett volna :-)
És ahhoz hasonlót senki nem csinál itthon.

Ezekbõl a nagy ccm + nitrós verdákból lassan dunát lehet rekeszteni idézõjelben, de az egyedi volt,lett volna.

Na sebaj. 
Re: oioio-1 (73893)
reply history 2012.11.28. 22:45:11 (73892
User profile
10.01 @ 219
A Golf az a Póló volt a cikkben? 
Re: oioio-1 (73891)
reply history 2012.11.27. 10:56:02 (73885
User profile
10.01 @ 219
Gondolta mindegy, mert a versenyek sem frissülnek idõ hiányában gondolo, azaz Ave csak nem szól emiatt :-) 
Re: zsolap406 (73883)
reply history 2012.11.22. 20:52:09 (73865
User profile
10.01 @ 219
Persze hogy meglesz.
Kitartás. 
Re: Breki (73862)
reply history 2012.11.21. 12:49:44 (73856
User profile
10.01 @ 219
Kitartás, nyomjátok.

Csak úgy lehetne fixen profi kategóriákban versenyezni ha lenne szponzori háttér.
És akkor lenne 60 pofi versenyzõ és nem lenne foghíjas folyton a mezõny.

2008 óta amióta belecsöppentem ebbe ha mindenki aki akkor volt és akaik azóta jöttek profba ha még itt lennének, nagyon erõs mezõnyünk lenne.

De pénz nélkül semmi sem megy.Engem is megfogna fél évre egy váltó vagy motor csere....mint volt is már ilyen évem.Most minden klappolt.

Kívánom nektek is valamikorra. 
Re: Turboá (73855)
reply history 2012.11.20. 22:11:39 (73854
User profile
10.01 @ 219
Majd csatázhatsz a dsm-el :-) 
Re: Breki (73851)
reply history 2012.11.20. 22:10:50 (73853
User profile
10.01 @ 219
Nekem is kellene pénz hogy gyorsabb legyek.

Miért nincs ebben a kib@szott sportágban szponzor? 
Re: Breki (73850)
reply history 2012.11.19. 20:25:23 (73848
User profile
10.01 @ 219
Nyugodt vagyok, csak elmondtam mit gondolok teljesítménynek. :-)

Fejlesztettem, készen vagyok jövõre, de annyira csak hogy lehessen 9 teteje.
Profi P4-ben idén nyertem mindenhol összetettet ahol elindultam, azaz begyûjtöttem amit lehet itt.
Már évelején mehettem volna 10.2-t, mert a slicket évközben tettük fel és a nyomást is csak folyamatosan emeltük, mert az volt nekem a fontos hogy egy picit gyorsabb legyek mindig mindenkinél.

Jövõre mehetek padlón idénykezdettõl, legyen 9, hameg folyamatosan bírja a 9-et, mert elvileg kell neki, akkor egész évben menni fog és elvileg egyre több superfinalt is.
 
Re: oioio-1 (73846)
reply history 2012.11.19. 14:52:35 (73844
User profile
10.01 @ 219
Azt gondolom hogy a bemondások hidegenhagynak.

Másrészt majd lásam a dsm-et menni egész évben.

Jelenleg számomra többet ér egy egész évben menõ autó még mindig, mint egy olyan mai 1-2x megy 8-9-et, utána félév szünet.
Azaz megnézem szívesen a kategóriámban ezentúl is a néha gyorsakat, ha évvégén elõttem végez akkor gratulálok neki.

Én még nem próbálkozom azzal hogy 1x bírja ki és 9....én a folyamatos 9 híve vagyok, ezen fogunk dogozni 2013-ban, ha csak 9 teteje lesz akkor annyi, de azt elvárom az autómtól az összes versenyen.

Én a megbízhatóság híve vagyok, nem a néha ez van, néha az van mentalitású.
Mondtam régen hogy megyek 9-et.tartom is és fogok menni.incs változás.

Lássam Zoli folyamatosan és akkor elismerem és örülök neki.

 
Re: oioio-1 (73843)
reply history 2012.11.15. 15:52:17 (73822
User profile
10.01 @ 219
Asszem ez egyértelmûen eldõlt ott a 9+9 kat.

BMW 330 XD profi kategóriában hova való?3liter dízel összkerék? 
Re: v8drag (73816)
reply history 2012.11.09. 10:53:38 (73803
User profile
10.01 @ 219
Aha, egy motorháztetõn fekvõ csajjal nem sokat érsz ha 2-t nem bír el csak 1-et, de mindegy :-)

Vagy ráereszkedsz mint krúz a missön ipásszibl-ben.... :-)))) 
Re: oioio-1 (73802)
reply history 2012.11.08. 22:07:32 (73801
User profile
10.01 @ 219
Szólj majd a csajoknak hogy ne üljenek a mocitetõre mert behorpad a könnyítéstõl és beleesnek a hengerek közé a kiálló kemény részekbe :-))))) 
Re: oioio-1 (73797)
reply history 2012.11.08. 10:23:44 (73794
User profile
10.01 @ 219
300m-nél húzd majd fel a kart az emelkedéshez :-) 
Re: oioio-1 (73793)
reply history 2012.11.04. 13:29:19 (73788
User profile
10.01 @ 219
Az 6.6 :-) 
Re: orgyi (73786)
reply 2012.11.04. 11:09:50 (73784
User profile
10.01 @ 219
Hajrá Fradi, jövõre megyek 9-est ha sikerül :-) 
reply 2012.11.04. 00:22:46 (73781
User profile
10.01 @ 219
Na írtam még valamit az éppen kedv szerint döntõztetett superfinallról....de inkább leszarom....legyen csak ennyi....amikor túl sok a kiesett a leggyorsabb 8 közül, akkor meg sincs tartva.Mert?...akik talponmaradtak megérdemelnék mindig....aki elvérzett vagy hazament úgy járt... 
reply history 2012.11.04. 00:17:00 (73780
User profile
10.01 @ 219
Én látom az üveggömbbe hogy jürgen ezeket a sorokat is fordíttatja és bizony reszeli azt a kurva hondát a magyar szabályokra :-))))))))))))))))

Én viszem a tûzálló overál kölcsönzõ bizniszt nálatok....100 euró/futam :-)
 
Re: v8drag (73776)
reply history 2012.11.04. 00:13:32 (73779
User profile
10.01 @ 219
Ha Zolinak japán autója lenne, nekem is lenne már külön kategóriám, streetben nitróskáim, meg draggumi meg tökömtudja..... :-)))))))))))

Lobbiztunk volna...cöcö...te nem jössz P4-ben?Legalább lassan kilessz a 8-as fa bármilyen autókkal, legalább téged ver a döntõben a korvett :-)))

Végülis ennyi erõvel lehetne 4 sztreet meg 4 profi kategória bezsúfolva és kész.

Madarasi díjátadón én ma nem számoltam, de vagy 20 motoros kategória volt :-D 
Re: v8drag (73770)
reply history 2012.11.04. 00:07:20 (73778
User profile
10.01 @ 219
Enyémen is van 2014-ig vizsga, mert bankos autó, nem lehet kivonatni.Mehetek streetben nálatok?Vizsgára vissza tudok rakatni minden fém ajtót...stb :-)

A street az amire van forgalmi.Ott helyben senki nem fogja ezt piszkálni.

Örülj hogy minél több versenyzõ van.....a profi osztály sok versenyen halott, a street legalább megy.

De ha a streetet teljesen leszigorítod, akkor lehet kénytelen mindenki profiba jönni.

Fiúk, olyan kevés a profi versenyzõ hogy bárhol ahol nincs ki a dobogó pénzdíjért mehettek...nevezzetek profinak :-) 
Re: v8drag (73764)
reply history 2012.11.02. 13:24:30 (73754
User profile
10.01 @ 219
:-)))

Deszépóótóóó :-) 
Re: Turboá (73753)
reply history 2012.11.02. 11:27:45 (73750
User profile
10.01 @ 219
:-D 
Re: oioio-1 (73744)
reply history 2012.11.02. 11:26:20 (73749
User profile
10.01 @ 219
Miért, milyen szép méretpontos üvegszálas elemeket csináltattunk rá, ugyanolyan messzirõl mint egy széria :-)

A hátsó lökös is visszamegy, csak nem volt rá idõ hogy kivágjuk szépre, szart meg nem akartunk.

Ez egy szép evo8-as, kissé kipakolva :-))))) 
Re: Turboá (73745)
reply history 2012.11.01. 18:29:40 (73743
User profile
10.01 @ 219
Nekem mindegy fiúk.

Az autóm csodálatos :-) 
Re: szabyk RST (73742)
reply history 2012.11.01. 12:43:09 (73741
User profile
10.01 @ 219
Én a minden pályán ugyanzt tudja egész évben részben hiszek, ha esik ha száraz, ha kezelt ha nem :-) 
Re: v8drag (73739)
reply history 2012.11.01. 12:41:26 (73740
User profile
10.01 @ 219
Az összkerék komoly dolog fiúk, nem játék :-) 
Re: szabyk RST (73738)
reply history 2012.11.01. 10:22:34 (73736
User profile
10.01 @ 219
F1 Pityesz vizes kerékkel? Amikor ugye még mindig nem lehet kikerülni évek óta a kibaszott vizet beálláskor, ezt kb száz ember százszor kérte sokéve... 
Re: ave (73734)
reply history 2012.10.31. 22:32:37 (73732
User profile
10.01 @ 219
Már olyan erõs a profi dobogó és a street dobogó hogy utcáról beesve szériával nagyon kecvés helyen lehet dobogóra állni....

Egy rendes stabil gyor autó meg drága.....drága hobbi ez, lassan évek kellene másodpercnyi faragásokhoz....2009-ben még 12-t mentem, most 10 alját...eltelt 3 év...9-et vagy megyek jövõre vagy utána....ez mehetett volna 1 év alatt is ha van keret.....

Nem lehet utcaival jól menni.
Fõleg ott ahol gyorsan és könnyen lehet erõsebb autót csinálni turbócserével, meg nyomásemeléssel gyári motorral....

Bár néhol annyira kevés profi van hogy egy oda való tuningmentessel is dobogózhat lassan az ember.... 
Re: v8drag (73727)
reply history 2012.10.31. 22:22:22 (73730
User profile
10.01 @ 219
Ruszki Evóra emlékszel?

9-es idõ, füves, hepehupás aszfalton...libeg a végén mint a nyárfalevél, de egyenesen megy :-DDDD 
Re: ave (73726)
reply history 2012.10.31. 12:18:17 (73725
User profile
10.01 @ 219
Gondolom tapasztalat, akkor meg így van, akár milyen hülyén is hangzik :-) 
Re: oioio-1 (73723)
reply history 2012.10.31. 10:48:26 (73722
User profile
10.01 @ 219
Viszont a 600LE és alattit meg fogja a ragacs és kevesebb kilóméterrel érsz be.
Pl Kunmadarason mindig kevesebb a célvonalim még akkor is ha jobb idõt megyek mint Lacházán ahol az elsõ fele ragacs.

Rábán csodálkoztam maikor mentem 10.8-at úgy hogy a rajt rossz volt és 220, a 10.2-m meg 218km/h Lacházán :-)))) Meg volt 10.5 212-vel madarason.Motorerõm meg ugyanaz...sõt a 10.2-re erõsebb volt a gép, mégsem ment 220-at :-)

Tehát Godrat...a k.erõseknek lehet jó ez, de nekem pl összkerékkel elég ha a rajtban van max :-)))))))

Azaz ez is felhasználófüggõ :-D
 
Re: oioio-1 (73720)
reply history 2012.10.31. 10:42:26 (73721
User profile
10.01 @ 219
Értelek.

Ha ezt 10-en kéritek talán.

1-2 emberért sosem változik semmi. 
Re: Braun (73718)
reply history 2012.10.30. 00:22:18 (73715
User profile
10.01 @ 219
P4-be beférsz, aztán mehetsz a 7.9-es Corvettel, 9.1-es Kharmannal, 9.5-ös kis Novával, Chevellével.....meg mittudomén.

Nem akarják a ccm-et feljebbhúzni hogy P3-ba beférjünk, vagy ccm határozni.

Tág kategória, sokszor nem jönnek ezek az az indok.Gondolom 2013-ban sem változnak a kategóriák.

Azaz itt sem jársz jobban mint A6-ban Fertõn...ne aggódj :-)

Hameg S8-ba beférsz ott GTR, Porsche is vár rád.

Azaz a leggyorsabb kategóriákba férsz be az Audival "csak", versenyezhetsz, de dobogós összetett helyezésre csak akkor vagy esélyes ha egész évben megy az autód kifogástalanul minden versenyen.

Nekem is így jött össze a P4 összetett elsõ hely Kunmadár, MNASZ, Dragracing.
Volt amikor volt nálam gyorsabb, de az autóm ment az összes verenyen és egyre gyorsabban.

Ennyi.Ha kipakolt, ha sokezer ccm....mentem mindenki ellen, mindenhol.

Mennyél te is jövõre, aztán kialakul :-) 
Re: Braun (73712)
reply history 2012.10.28. 00:41:09 (73709
User profile
10.01 @ 219
Sok utcai autó szokott dobogót elérni ott, osztrák Ferrari, Z6, 997 biturbo.... :-)))))
Nyertem ott én is A6-ot versenyen és összetettben is annó amikor még utcai voltam. :-D 
Re: Braun (73707)
reply history 2012.10.03. 23:28:33 (73689
User profile
10.01 @ 219
Akkor most hogy vége az évnek, örülök hogy feldolgozod az adatbázisba :-)
Legyen már rendes amit elkezdtél és a sportág krónikája összegyûjtve, hiánymentesen.
Ok? 
Re: ave (73688)
reply history 2012.09.23. 18:22:10 (73628
User profile
10.01 @ 219
Tudom, de néha megnyugtatna :-D

Na, idén ennyire futotta, köszi Vivi a videókat :-D

1.65 60láb, 6.6sec 201m 175km/h, 10.27sec 402m 218km/h.

http://www.youtube.com/watch?v=hTr4V_i0kLo&feature=share 
Re: ave (73627)
reply history 2012.09.23. 16:18:26 (73626
User profile
10.01 @ 219
Nem vetted fel a 10.2-met....valakinek megvan?

Grat mindenkinek.

Betonfal nem lenne rossz, 1-1 a 2 oldalra nézõk elé, de a pálya közepáre sávelválasztónak sem lenne utolsó...

De tudom, drárga.Az elsõ balhéig...erre nem lehet fejlesztási EU támogatást leszedni mint hivatalos gyorsulási pálya biztonsági berendezésre?Ötlet, nincs ilyen sport segítõ pályázati pénz?

 
Re: GMalma (73611)
reply history 2012.09.20. 08:58:20 (73591
User profile
10.01 @ 219
Látod, el kellett volna jönnöd a rábaringre, ott csajoknak 500-ért lehetett menniük egy 120 lovas 1.6 kocka korzával :-D

A lehetõség adott volt bébike :-DDDD 
Re: szabyk RST (73588)
reply history 2012.09.13. 23:03:58 (73543
User profile
10.01 @ 219
Szarabb :-)

Tegyél már inkább valami rendes japán autót a képedre, az el is fér rajta rendesen, nem óriásautó.... :-DDDD 
Re: orgyi (73542)
reply history 2012.09.13. 21:27:31 (73541
User profile
10.01 @ 219
Tehát akkor pontosan : A kategória összetett 3.helyre :-) 
Re: rambustibi (73536)
reply history 2012.09.13. 21:24:58 (73540
User profile
10.01 @ 219
Elég fos a malibu...15.01...... :-DDD
 
Re: orgyi (73538)
reply history 2012.09.12. 09:54:50 (73511
User profile
10.01 @ 219
Köszi 
Re: oioio-1 (73510)
reply history 2012.09.11. 20:37:48 (73507
User profile
10.01 @ 219
Zoli, pontverseny lesz az utolsó 2 verseny elõtt?

Rábaring elõtt MNASZ-t lenne jó látni, Lacháza elõtt meg a Dragracingosat. 
Re: oioio-1 (73506)
reply history 2012.09.11. 20:04:14 (73505
User profile
10.01 @ 219
Ilyenkor szerintem az idõmérõs idõd mindkettõbe számít ha beneveztél.A döntõk lesznek külön 2 fajta módon kategorizálva és futtatva. 
Re: hori (73504)
reply history 2012.09.11. 11:38:32 (73503
User profile
10.01 @ 219
Koszi, csak hogy mikor induljunk el, azert kerdeztem. 
Re: v8drag (73502)
reply history 2012.09.11. 10:48:45 (73501
User profile
10.01 @ 219
Szia Peti, mi az idõterv?Meddig lehet benevezni és mikor lesznek a döntõk? 
Re: v8drag (73497)
reply history 2012.09.11. 10:47:44 (73500
User profile
10.01 @ 219
Szia Peti, mi az idõterv?Meddig lehet nevezni?Mikor lesznek a döntõk?

Köszi 
Re: v8drag (73499)

Total 3652 entries
Previous  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!