Már tudom a választ:reggel kellett volna kijönni...
9:30-tól indultak az autós eddzések,kb 10:45kor álltam be a bejárat felé vezetõ sorba,laza 20-30 perc után jutottunk be.
Én megértem,h sokan voltak,talán nem is számítottak ennyi emberre. Kivárom a sorom szépen,de az,hogy 3 óra alatt kb 16 autóval kerültem elõbbre a sorban,az szánalom.
Olyan pörgõs volt a verseny,hogy nagy átlagban 5 percenként ment egy futam,mindig baszakodtak valamivel.
3 órája állunk a sorban,alig haladunk valamit elõre.Sok köcsög labanc beáll a sor elejére,kérdem tõle hogy is van ez,hogy nekik nem kell sorbanállni.Leszarja,azt mondta ez ilyen.Nagyszerû.Összesen láttam vagy 6 rendezõt,az ilyenekkel senki se foglalkozik.
2005 óta járok ki versenyekre,ekkora szart még nem láttam,totális fejetlenség.
1,5 bar a cél.Valamit kell csinálni a váltóval.Azért sikerült ilyen jól a sebesség,mert 3. limiteren betoltam.Elõször 168 sikerült,feljebb raktam a limitert,így meglett a 175.Ha szúrni kell egy 4-et is,akkor már nem jó ez az elosztás: 50 100 170 220 280@7000.
Zsír verseny volt.A motorosokat mellõzném,ha lehetne.De ha vannak is,akkor ha jön az autós kvali,akkor õk is húzzanak el,ne legyen se 1 perc,se még a benn állók mehetnek duma.
Autókat pontosan addig engedték,amíg ki volt írva.
Tudom,h minden china,ne érts félre.Ami nem az,az kb 1000usd lenne.
Vannak cuccok,ami kínai és használható,meg vannak olyanok,amit jobb legyártani egyedibe,mert tartósabb lesz.
Nem tudom,a hondához milyenek ezek a leömlõk,de 1.8T-re mindenki szidta a 100 dolláros polírozott saválló leömlõt.Csillog,mint a Salamon töke,de kb itt meg is áll a tudomány,pár hónap alatt rommárepedtek.
Dragracingos ET számoló (nem atomóra,de valami támpontot adhat).
Feltételezve,hogy 200ló valami isteni csoda folytán,70kg-os a sofõr és 650!! kiló a kocsi,akkor tud menni 12.3-at.Ha ehhez hozzávesszük a rábaringi rossz tapadást,még nagyobb kérdés számomra.
Kizártnak tartom,hogy a 1.0 motorral sikerült ez neki.