timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 3652 entries
Previous   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2011.03.21. 20:56:41 (70310
User profile
10.01 @ 219
Mintha az lenne mögötte indoknak hogy a profi autókba kell a csõ mert durván szét vannak túlnyomórészt vágva így azokért a versenybizottság felel hogy túléld ha borulsz.

A rendszámos street viszont KPM vizsgás és azokért azok vállalnak papíron felelõsséget...vagy valami ilyesmi.

Nem a versenyzõk találták ki.
 
Re: RT_ (70307)
reply history 2011.03.20. 22:06:06 (70300
User profile
10.01 @ 219
Hát ez az...

Vagy becsövezed és AP4.
Vagy ami a tiédben van ccm annak a forgalmidban is lennie kell és akkor AS8 és ott mehetsz csõ nélkül 11 alatt....

Ezen röhögtem tavaly...az eléggé AP4-be való 10.4 meg 10.8-as porsche...gtr nem mehetnek ott mert nincs csövük, de nem is illik elszarni azzal egy olyat...csak AS8-ban mehetnek csõmentesen mert 10-esek :-) sztreetben nem kell csõ 11 alatt.... :-DDD PL....Nameg te a 2.6 de inkább utcai Audival....vagy csõ, de akkor meg szétvágós egyúttal szerintem a 9-ért.... vagy papírozás...és akkor streetként AS8...

Mindenképpen plusszköltség.Az élet szép. 
Re: RT_ (70299)
reply history 2011.03.20. 17:02:59 (70291
User profile
10.01 @ 219
P4
De nem mehetsz 11 alatt. 
Re: Robi-ka (70289)
reply history 2011.03.19. 21:31:37 (70287
User profile
10.01 @ 219
Ja, baratom mondja vedd fel....nemhallod?... :-DDD 
Re: Master3v (70286)
reply history 2011.03.19. 19:50:53 (70285
User profile
10.01 @ 219
Nagyon gyenge motívációk ezek. Big grin
Majd élõben adjuk inkább a te 10-esedet Wink  
Re: zsolap406 (70284)
reply history 2011.03.19. 18:34:53 (70283
User profile
10.01 @ 219
Ez olyan kérdés hogy ha esik rád az esõ vizes leszel?

AS8 minden ami akar menni 11sec alatt csõ nélkül és vagy van rendszáma és vagy a forgalmiban is annyi ccm mint amekkora a mocija....GTR, Porsche, Amerika, Audi, Subaru satöbbi....

Ilyesmi...pontosan?

Minden versenyen mások vegyesen. :-D 
Re: Atommanó (70276)
reply history 2011.02.20. 17:13:35 (70092
User profile
10.01 @ 219
Az a kunmadarasi volt, no stress :-)

Szerintem :-) 
Re: Pd Gabi (70087)
reply history 2011.02.15. 21:11:55 (70077
User profile
10.01 @ 219
Passz 
Re: Master3v (70076)
reply history 2011.02.15. 16:36:23 (70074
User profile
10.01 @ 219
Újjítson csak, had lássunk ehhez hasonlót.

10.4-nél tart a piros most asszem.A 9.9 simán megvan egy újabb 10 milkás tech-art fejlesztéssel.

GTR is megy már talán 10.4-et.

Mnd AS8-as lesz ha indulnak, mert ott nem kell csõ 11sec alá...máshova nem férnek be, ellenfelük nem lesz.

De, legalább látunk utcait ilyen kurvagyorsan menni, hamár nekünk sosem lesz ilyenünk vagy legalábbis mostanában nem. :-) 
Re: Master3v (70072)
reply history 2011.01.17. 15:03:01 (69951
User profile
10.01 @ 219
Olyan ez is mint a drag :-D 
Re: laro (69949)
reply history 2011.01.14. 16:22:56 (69827
User profile
10.01 @ 219
Valakinek a 600 kilósába tegyük már bele a mitsubishi motoromat és jók leszünk. Wink Big grin  
Re: tucco (69826)
reply history 2011.01.04. 18:58:10 (69710
User profile
10.01 @ 219
Köszi 
Re: oioio-1 (69709)
reply history 2011.01.03. 15:09:04 (69706
User profile
10.01 @ 219
BÚÉK

Fõni, ez mit jelent pontosan? "módosított motorizáltságú dízel"

Mert látom van AS9 minden dízelnek kb, de mi az a pont ahol ilyenné válik egy dízel? : "módosított motorizáltságú dízel"

Megvan piszkálva a moci, cserélgetve ez+az, vagy nagyobb lesz ccm-ben a gyári ccm....vagy egy 1.9 helyett 4.0 vagy 2.5 kerül bele?...

Azaz mikortól kell AS6,7,8-ba mennie dízelnek és nem AS9?

Köszi
 
Re: oioio-1 (69695)
reply history 2010.12.20. 11:16:52 (69652
User profile
10.01 @ 219
Elindult elsõre -16-ban hétvégén is kisfiú :-DDDDD

Mijazatrélervazze... :-)

Másrészt cserélhetünk autót + adsz 4-et a 2mp mínuszért ok? :-D 
Re: Atommanó (69651)
reply history 2010.12.17. 00:23:19 (69649
User profile
10.01 @ 219
Az a DCS volt, neki a perverziója.

Most állunk át téli üzemmódra és hogy -15-ben is induljon a 100% E85, most teszteli :-DDD 
Re: Bkori (69647)
reply history 2010.12.16. 14:48:19 (69646
User profile
10.01 @ 219
Bele kellene tenni a kasztnidba a turbó motoromat, hátsó kerékre. Wink

 
Re: Pelyvi (69630)
reply history 2010.12.13. 14:37:35 (69608
User profile
10.01 @ 219
:-)

Ok, csak legyen pozitív :-D 
Re: oioio-1 (69607)
reply history 2010.12.13. 14:28:40 (69606
User profile
10.01 @ 219
Szia Zoli,

Írtam neked emilt.Dragos emilre....

Írsz rá vissza?

Köszi 
Re: oioio-1 (69605)
reply history 2010.12.10. 21:06:17 (69572
User profile
10.01 @ 219
A 3G legyen velünk :-D 
Re: Sebaj (69571)
reply history 2010.12.08. 19:32:36 (69560
User profile
10.01 @ 219
Ennyi :-) 
Re: Sebaj (69557)
reply history 2010.12.08. 09:31:36 (69556
User profile
10.01 @ 219
Lehetne párnázott falat tenni a pálya legvégére? :-)
Vagy kavicságy vagy pálmafás homokos tengerpartot? :-D 
Re: oioio-1 (69555)
reply history 2010.12.06. 12:16:24 (69552
User profile
10.01 @ 219
Tudom.Én értem.

Én is inkább kérdezek mint olvasok.
Mert a megmondó emberek ha épp úgygondolják át is írják azt amit nem olvasok addig ameddig nem tetszik :-) 
Re: Sebaj (69550)
reply history 2010.12.06. 11:14:03 (69549
User profile
10.01 @ 219
:-D

Nyugi Cry amúgy normális gyerek, most hiánya van, vagy ideges...passz :-D 
Re: Sebaj (69545)
reply history 2010.12.06. 11:11:40 (69548
User profile
10.01 @ 219
Tudod, nem kell ennyire komolyan venni.

Szépen elolvassuk valahogy vagy nem a szabályokat.

Aztán van egy fórum amin beszélgetünk róla :-)

Utána meg jövõre a gépátvevõ majd tudja mit szabad meg mit nem, de addigra mi is sejteni fogjuk :-D

Azaz megvan itt a megoldás a végére, csak közben idegösszeroppanást kapsz.

No stress, take it easy.

Én az energiámat ezeknél fontosabb dolgokra pocsékolom, ide ennyi jut :-) 
Re: Crybaby (69546)
reply history 2010.12.06. 09:36:39 (69543
User profile
10.01 @ 219
:-D

Hát nekem az idei szar volt, ennél csak jobb jöhet :-DDDDDDDDDDDDD 
Re: Master3v (69540)
reply history 2010.12.06. 09:35:27 (69542
User profile
10.01 @ 219
Sokat ittál, sérült a lelked? :-)

Te kezdted. :-D 
Re: Crybaby (69537)
reply history 2010.12.05. 23:57:43 (69534
User profile
10.01 @ 219
Mérce alatti vagy...eszem megáll.... 
Re: PZs (69532)
reply history 2010.12.05. 23:57:19 (69533
User profile
10.01 @ 219
Látod túlokos....mércefeletti....ezért nem te rendezel...

A rendezõ szolgáltat és elmagyaráz, ezért beszélgetünk vele.

Jó hogy megértjük az elvárt feletti társalgásodat, de lehet nagyon le kell ereszkedned....

Majd megcímezünk ha õnagságodhoz akarunk szólni...

 
Re: Crybaby (69531)
reply history 2010.12.05. 20:06:32 (69525
User profile
10.01 @ 219
Laposítunk, jobb lesz a CV :-D 
Re: v8drag (69524)
reply history 2010.12.05. 19:55:15 (69523
User profile
10.01 @ 219
Az jó, mert a váltóm úgyis szétmegy majd szokás szerint :-) 
Re: v8drag (69522)
reply history 2010.12.05. 19:49:28 (69521
User profile
10.01 @ 219
Nem szabad fordítva beállnod a stage-be tudod....vagy majd a végén megvárlak és elõreengedlek a visszatérõben és megnézem....vagy visszanézem videdóról....vagy.... :-D 
Re: v8drag (69519)
reply history 2010.12.05. 19:44:15 (69520
User profile
10.01 @ 219
Akkor csak a japán jöhet szóba, tettél a platóra is egy mocit? Big grin  
Re: v8drag (69519)
reply history 2010.12.05. 19:26:12 (69518
User profile
10.01 @ 219
Mivel, szábörbönnel? Big grin  
Re: v8drag (69517)
reply history 2010.12.05. 18:18:51 (69515
User profile
10.01 @ 219
Hát sok sikert, bárhol is indulsz majd.
9.62 ekkora autóval nem éppen rossz... Wink
 
Re: slowlow (69514)
reply history 2010.12.05. 17:00:41 (69513
User profile
10.01 @ 219
Azért beszéltünk AP4-rõl már évközben is a többiekkel mert pont nincs olyan profi kategória ahova beleesnénk a 10-es 11 alja autókkal és esélyesek is lennénk.
A motorerõnk már jó lenne egy könnyû kasztniban, de nem szeretnénk flexelni vagy építeni profit.

És ez az idõ meg kevés AP4-be...
Azaz AS8 akkor, itt jön be a keveredés.

Másrészt még ott hogy a 10-esek, vagy mennek AP4-ben de oda már csõ kell, vagy AS8 és ott csõ nélkül lehet 11 alatt menni, de cserében csak amatõrök vagyunk viszont....

Ennyi.

Az hogy az USA autósok hol meg milyen gumival mennek nekem mindegy.Nem vagyok Usa ellenség se dízel.

Másrészt a street-utcai már nem az a street mint régen mert a nitró, versenybenya...stb lehet...

De ez is mindegy nekem, legyen jó az autóm jövõre stabilan, a többi nem számít. 
Re: oioio-1 (69507)
reply history 2010.12.05. 16:52:46 (69512
User profile
10.01 @ 219
Attól még jöhetsz velünk amatõrben szerintem mert végül is rendszámos vagy, de AP4 az már villám. 
Re: slowlow (69505)
reply history 2010.12.05. 16:50:46 (69511
User profile
10.01 @ 219
Nekem nincs problámám az USA autókkal.
Elférünk egy kategóriában amatõrben.
Tulajdonképpen bármi lesz és bárhol leszek ugyanennyit fog tudni az autó. 
Re: tommyt (69510)
reply history 2010.12.05. 11:29:10 (69504
User profile
10.01 @ 219
Én ezt már nem is akartam írni.

AP4 is érdekes.A GTR-Porsche-S2 10-es autók vagy elmennek 6-10.-helyig AP4-be versenyezni amikor itt van az élmezõny..vagy oda sem mert kell csõ 11 alatt...vagy AS8 amatõr ha át vannak papírozva az S2-k mehetnek, GTR-Porsche is....de az meg mégis csak egy sima amatõr kat + mehetsz 11 alatt csõ nélkül... és jöhetnek a nitrós 10000ccm-sek is....pl a 9.62-es kolléga ha nem akar csövezni akkor mivel rendszámos utcai akkor AS8.
Vagy PL egy nitrós corvette...stb.

Ez a szabály.

Azaz egy utcainak esélyesként AS8-ban van helye, az AP4 már teljesen eszement 9-es idõs :-D 
Re: Attila S2 (69502)
reply history 2010.12.05. 10:09:29 (69501
User profile
10.01 @ 219
"Ja, és szerintem a versenybenzinnek sincs keresnivalója a street kategóriákban. "

Igen, régen úgy volt hogy csak kutaknál forgalmazott üzemanyag?

Bár a filmekben már mindenki nitróval meg versenybenzinnel jár bevásárolni is. Big grin  
Re: fastcar (69498)
reply history 2010.12.04. 14:09:31 (69482
User profile
10.01 @ 219

Ez milyen? :-D

Kárlóz HEINC :-DDD

4 kerék meghajtású turbós Celica Carlos Heincz

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/celica/toyota_celica_celica_4wd._turbo_carlos_saint-3838140 
Re: Pd Gabi (69481)
reply history 2010.12.03. 18:29:08 (69478
User profile
10.01 @ 219
A csvarozható csõ helett ha beírod te, jó lett volna. Wink  
Re: Crybaby (69470)
reply history 2010.12.03. 13:57:28 (69469
User profile
10.01 @ 219
Köszi a böngészést, nekem nincs idõm ilyesmire, épp csak átolvasok mindent.... 
Re: Bandi (69440)
reply history 2010.12.03. 13:55:07 (69468
User profile
10.01 @ 219
Köszi, de sisakom van.Kellett az R6-hoz a sok védõfelszerelés közé :-)
Bár az elöl nyitott robogósban nyomom majd ha kell felvennem, abban többet hallok... 
Re: Belfegor (69445)
reply history 2010.12.03. 13:52:11 (69467
User profile
10.01 @ 219
Milyen jó hogy leírtad.

Köszi.

Akkor a profikat érinti ez, helyes...

 
Re: fastcar (69450)
reply history 2010.12.02. 11:06:35 (69432
User profile
10.01 @ 219
Nekem könnyebb a helyzetem biztos mint a gyors luxusautóknak.Jaja.

De egyenlõre inkább a lassú 11-es autóra szavazok....legyen stabil mint 2009-ben, aztán csókolom.Nem akarok költeni rá.

Én arra lennék kíváncsi...arra a 15-20 emberre aki ment már 10-est keret nélkül és jövõre akkor zat jelenti hogy az utója 10-es és vagy költ még vagy nem indulhat....

Megint pont a gyorsaknak csinálnak plussz költséget akik amúgy is költenek eleget.

De nincs nagy bajom ezzel, csak az amúgy sem támogatott sportban mindig jönnek plussz, felesleges kiadások, plussz macera...stb...

Tûréshatár, ezt mondom csak és szerintem több ember és teljesítmény veszik el ezzel mint amennyi "biztonságilag" megnyerõdik...

Mindegy, nem az én pénzem, nem az én marketingem......de továbbra sem értem hogy mitõl nagyobb gond egy porschenak vagy audinak, evónak egyenesen menni 402 métert, mint német autópályán 250-el bevenni egy kanyart ahol ugyancsak borulsz....

Hogy javasoljak is proaktívan:

Tisztelt bizottság, az érvényes forgalmival rendelkezõ autókra, vagy csak egyszerûen a streetekre, nem terjeszteném ki a 11 seces bukókeretes szabályt.

Erre gondoltam még.

De nekem most 11 felett még tökmindegy....meg alá sem megyek kicsit ha több károm van belõle mint hasznom pénzügyileg.... 
Re: Crybaby (69431)
reply history 2010.12.02. 10:14:03 (69429
User profile
10.01 @ 219
Nem baj.

Pozitívan állok hozzá.

Nem kell gondolkozni fejlesztésen...

Ha ezt már tavaly bevezetik át sem állok E85-re és egyben marad a motor mert a mért 530 ló pont elég volt 11.3-ra...

Most meg nem kell erõltetni legalább...

11 alját kell tudnom, aki meg átlépi csõ nélkül annak szevasz, ha nem akar csövet akkor nem járhat többet versenyre.... ez a része a baj....

Vagy mi van ha egyik versenyen futsz egy 10.7-et de a többin csak 11.1-2-re visszabutítod?

Akkor már ugyanúgy 10-es az autód?

Vagy versenyenként kell vallani hogy most 10-es vagy 11-es az autód?

Aki tavaly 10-est ment annak kötelezõ???
Vagy ha idén elvesz a nyomásból/visszabutít akkor mégis csak 11-es autója van?....

Azaz 2011-el ha a sok 10-es porsche nem tesz csövet akkor idén már nem is indulhatnak?...

Érdekes. 
Re: ave (69427)
reply history 2010.12.02. 00:06:53 (69426
User profile
10.01 @ 219
Bár végül is csak nekem spóroltok hogy ne kelljen széthegyezni az autót.
Jó.Legyen AS8.
Tökmindegy. 
Re: Fapuma8 (69425)
reply 2010.12.02. 00:01:23 (69425
User profile
10.01 @ 219
Már megint túl okos volt valaki....

GTR,Porsche, Evó,....biztos kurvára van értelme csövezni....

A 402 méteren 11,0 másodpercnél ( 201métern 6,8 s) gyorsabb autóknál, vagy olyan vázszerkezeti könnyítéseket alkalmazó autóknál, melynél a gépátvétel úgy ítéli meg, bukókeret beépítése kötelezõ!

Ez a ne fejlesszen senki lófaszt sem és az épp gyorsabbak is fejlesszenek vissza téma...
Forgalmis autónál ez pont felesleges, hiszen ahol megkapta az engedélyt utcára ott minden körülményben engedélyezve lett az autó...ha 300-al megy ha 9 secet gyorsul....stb...

Ilyen baromságot megint...

Na mindegy, majd nem erõlködünk....pont szét fogja szarni mindenki az autóját megint emiatt....utána meg rendõr nézegeti hogy mi a szar van az autóban?..... 
reply history 2010.11.07. 20:01:50 (69318
User profile
10.01 @ 219
Ki õ?Jim Beam?Johnny Walker?... :-D 
Re: Jugo (69315)
reply history 2010.11.04. 12:30:46 (69299
User profile
10.01 @ 219
Ügyes, vagy.
Köszi a bizalmat.

Egyéb kérdésekben mindenki nyugodtan írjon a raceworld honlapon a fórumba.Ne offoljuk szét a timeslipet.

Ott Csárli megválaszol mindent ami érdekel és hogy hogyan kell bármit legenerálni az oldalra.


A lehetõség adott.Mindenki éljen vele aki egy összeszedett infócsomagot akar az autójáról egyben tartani, blogolni stb.

Üdv
Fap 
Re: hori (69296)

Total 3652 entries
Previous   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!