Mintha az lenne mögötte indoknak hogy a profi autókba kell a csõ mert durván szét vannak túlnyomórészt vágva így azokért a versenybizottság felel hogy túléld ha borulsz.
A rendszámos street viszont KPM vizsgás és azokért azok vállalnak papíron felelõsséget...vagy valami ilyesmi.
Vagy becsövezed és AP4.
Vagy ami a tiédben van ccm annak a forgalmidban is lennie kell és akkor AS8 és ott mehetsz csõ nélkül 11 alatt....
Ezen röhögtem tavaly...az eléggé AP4-be való 10.4 meg 10.8-as porsche...gtr nem mehetnek ott mert nincs csövük, de nem is illik elszarni azzal egy olyat...csak AS8-ban mehetnek csõmentesen mert 10-esek :-) sztreetben nem kell csõ 11 alatt.... :-DDD PL....Nameg te a 2.6 de inkább utcai Audival....vagy csõ, de akkor meg szétvágós egyúttal szerintem a 9-ért.... vagy papírozás...és akkor streetként AS8...
Ez olyan kérdés hogy ha esik rád az esõ vizes leszel?
AS8 minden ami akar menni 11sec alatt csõ nélkül és vagy van rendszáma és vagy a forgalmiban is annyi ccm mint amekkora a mocija....GTR, Porsche, Amerika, Audi, Subaru satöbbi....
Nem szabad fordítva beállnod a stage-be tudod....vagy majd a végén megvárlak és elõreengedlek a visszatérõben és megnézem....vagy visszanézem videdóról....vagy.... :-D
Azért beszéltünk AP4-rõl már évközben is a többiekkel mert pont nincs olyan profi kategória ahova beleesnénk a 10-es 11 alja autókkal és esélyesek is lennénk.
A motorerõnk már jó lenne egy könnyû kasztniban, de nem szeretnénk flexelni vagy építeni profit.
És ez az idõ meg kevés AP4-be...
Azaz AS8 akkor, itt jön be a keveredés.
Másrészt még ott hogy a 10-esek, vagy mennek AP4-ben de oda már csõ kell, vagy AS8 és ott csõ nélkül lehet 11 alatt menni, de cserében csak amatõrök vagyunk viszont....
Ennyi.
Az hogy az USA autósok hol meg milyen gumival mennek nekem mindegy.Nem vagyok Usa ellenség se dízel.
Másrészt a street-utcai már nem az a street mint régen mert a nitró, versenybenya...stb lehet...
De ez is mindegy nekem, legyen jó az autóm jövõre stabilan, a többi nem számít.
AP4 is érdekes.A GTR-Porsche-S2 10-es autók vagy elmennek 6-10.-helyig AP4-be versenyezni amikor itt van az élmezõny..vagy oda sem mert kell csõ 11 alatt...vagy AS8 amatõr ha át vannak papírozva az S2-k mehetnek, GTR-Porsche is....de az meg mégis csak egy sima amatõr kat + mehetsz 11 alatt csõ nélkül... és jöhetnek a nitrós 10000ccm-sek is....pl a 9.62-es kolléga ha nem akar csövezni akkor mivel rendszámos utcai akkor AS8.
Vagy PL egy nitrós corvette...stb.
Ez a szabály.
Azaz egy utcainak esélyesként AS8-ban van helye, az AP4 már teljesen eszement 9-es idõs :-D
Köszi, de sisakom van.Kellett az R6-hoz a sok védõfelszerelés közé :-)
Bár az elöl nyitott robogósban nyomom majd ha kell felvennem, abban többet hallok...
Nekem könnyebb a helyzetem biztos mint a gyors luxusautóknak.Jaja.
De egyenlõre inkább a lassú 11-es autóra szavazok....legyen stabil mint 2009-ben, aztán csókolom.Nem akarok költeni rá.
Én arra lennék kíváncsi...arra a 15-20 emberre aki ment már 10-est keret nélkül és jövõre akkor zat jelenti hogy az utója 10-es és vagy költ még vagy nem indulhat....
Megint pont a gyorsaknak csinálnak plussz költséget akik amúgy is költenek eleget.
De nincs nagy bajom ezzel, csak az amúgy sem támogatott sportban mindig jönnek plussz, felesleges kiadások, plussz macera...stb...
Tûréshatár, ezt mondom csak és szerintem több ember és teljesítmény veszik el ezzel mint amennyi "biztonságilag" megnyerõdik...
Mindegy, nem az én pénzem, nem az én marketingem......de továbbra sem értem hogy mitõl nagyobb gond egy porschenak vagy audinak, evónak egyenesen menni 402 métert, mint német autópályán 250-el bevenni egy kanyart ahol ugyancsak borulsz....
Hogy javasoljak is proaktívan:
Tisztelt bizottság, az érvényes forgalmival rendelkezõ autókra, vagy csak egyszerûen a streetekre, nem terjeszteném ki a 11 seces bukókeretes szabályt.
Erre gondoltam még.
De nekem most 11 felett még tökmindegy....meg alá sem megyek kicsit ha több károm van belõle mint hasznom pénzügyileg....
GTR,Porsche, Evó,....biztos kurvára van értelme csövezni....
A 402 méteren 11,0 másodpercnél ( 201métern 6,8 s) gyorsabb autóknál, vagy olyan vázszerkezeti könnyítéseket alkalmazó autóknál, melynél a gépátvétel úgy ítéli meg, bukókeret beépítése kötelezõ!
Ez a ne fejlesszen senki lófaszt sem és az épp gyorsabbak is fejlesszenek vissza téma...
Forgalmis autónál ez pont felesleges, hiszen ahol megkapta az engedélyt utcára ott minden körülményben engedélyezve lett az autó...ha 300-al megy ha 9 secet gyorsul....stb...
Ilyen baromságot megint...
Na mindegy, majd nem erõlködünk....pont szét fogja szarni mindenki az autóját megint emiatt....utána meg rendõr nézegeti hogy mi a szar van az autóban?.....
A rendszámos street viszont KPM vizsgás és azokért azok vállalnak papíron felelõsséget...vagy valami ilyesmi.
Nem a versenyzõk találták ki.