Sürgõsen kérünk visszajelzést ( legkésõbb hétfõ reggel ) az alábbi versenyzõinktõl a díjátadói részvétellel kapcsolatban:
Koczkás Attila
Major Bálint
Gondi Péter
Radics Ákos
Berkes Nándor
Robert Berger
Kiss Zoltán
Markus Schedlbauer
Máté László
Balogh Barnabás
Németh Ádám
Maki Malkovics Csaba
Kindili Péter
Christian Neufed
Radics Gábor
MEXX Martin Fridschroder
Adi Kronabitter
Farkas Péter
Pölcz Ádám
Rudi Berghaner
Stefa Pomsar
A Westdragrace csapat és a Futam.hu 2014.-ben meghirdeti a Dunántúl Drag Racing bajnokságot!
A bajnokságban az éves összetett elsõ 6 legeredményesebb versenyzõt díjazzuk:
I. 200 000.- Ft
II. 150 000.- Ft
III. 100 000.-Ft
IV. 50 000.-Ft
V. 50 000.-Ft
VI. 50 000.-Ft
A bajnokság helyszínei, egy-egy versennyel:
Taszár 05,01
Tököl
Fertõszentmiklós
Rábaring
( a pontos idõpontok késõbb…
A bajnokságba a nevezés díjtalan!
A bajnokságban bárki részt vehet zárt karosszériás négykerekû jármûvel, aki az adott versenynapon a helyi versenyszabályzat szerint nevez és megfelel a gépátvételen.
A bajnokság kategóriáktól független, csak az adott versenynapokon elért helyezésért kapott pontok, és a nevezésért járó pont számít be az éves összetettbe, tehát csakis a részvétel és a jó szereplés számít! A bajnokságot színesíti, hogy a rendezõktõl függõen más-más kategóriában indulhat egy versenyzõ!
A bajnokságban nem vehet részt a rendezõ csapat tagja és annak hozzátartozója, valamint kizárásra kerül az, aki az év során sportszabályt szeg, sportszerûtlen magatartást tanúsít!
Pontozás:
nevezés: 50 pont
1 nyert döntõ futam: 50 pont
2 nyert döntõ futam: 100 pont
3 nyert döntõ futam: 150 pont
( a maximálisan elérhetõ pontok: 4*50 pont nevezésért, 4*150 pont 4 elsõ helyért egy 3 döntõbõl álló rendezvényen, = 800 pont! )
Az év során a pontok összeadódnak, a 6 legeredményesebb versenyzõ pénzdíjazásban és kupában részesül!
A bajnokság állását a weboldalon folyamatosan közé tesszük!
Sikeres felkészülést, és eredményes versenyzést!
Westdragrace, Futam.hu
Ezúton is szeretnénk meghívni a 2013.-ban összetett pontversenyben helyezést elért versenyzõinket a díjátadó rendezvényre! Személyre szóló meghívókat már kiküldtük, aki nem kapott, kérjük jelezze!
Koczkas Attila
Major Balint
Imre Balazs
Harhor Peter
Gondi Péter
Sotus Andras
Radics Akos
Berkes Nandor
Robert Berger
Kiss Zoltan
Vincze Mate
Stanojevit Zdravico
Markus Schedlbauer
Christian Zimmermann
Mate Laszlo
Nemeth Peter
Balogh Barnabas
Kaldy Akos
Putz Zsolt
Vida Balazs
Tuboly Csabi
Nemeth Adam
Malkovics Csaba
Karsai Zsolt
Mauchner Attila
Schermann Krisztián
Stefan Schreuer
Czigany Zsolt
Polcz Adam
Kiss Otto
Varga Tamas
Bosits Peter
Nemeth Balint
Weber Akos
Ecsi Norbert
Farkas Szabolcs
Bekesi Balazs
Fekete Richard
Rudolf Berghamer
Szabo Istvan COCO
Johann Karner
Stefan Pomsar
Markus Rottensteiner
Kiraly Peter
Laki Tibor
Czigany Zsolt
Szolosi Benedek
Szabo Bence
Kindili Péter
Philipp Jagschitz
Andreas Sticker
Igor Kovacic
Christian Neufeld
Elek Zsolt
Radics Gábor
Filla Sascha
Arthur Kratotchwill
Martin Fridschroder
Zupanc Jure
Alexander Müller
Adi Kronabitter
Horvath Gabor
Farkas Peter
Kavas Benjamin
Manfred Lang
Kaldy Peter
Revhelyi Peter
Thomas Taschner
Balazs Peter
Wolfgang Koch
Szülinapomra kinyírtam a turbót a kocsimban. Valaki nem tud egy használt, de jó állapotú GT17-49-et? 2003-as 1.9 PDTDi (gyárilag 132LE, amúgy 170 LE) AVX-es motorkóddal. Köszi. Frankie 06-70-315-5757
Szia!
Gratulálok a kislányodhoz!
Jó egészséget Nektek!
Így megint lassan fog haladni az autód építése
Én is így "jártam", 20 hónapos a kislányom, nem is készültem el az autóval idén, de megérte
$
Gratulálok a Gyermeknek, hogy sikerült megszületnie és gratulálok az anyukának, hogy megszülte a gyermeket ! Ja és neked is gratulálok, hogy végre valamit jól csináltál :-)
Az autót, pedig hamar fejezd be mert aztán csak bonyolódik a helyzet :-)
Két jó dolog történ a napokban .
Lányom született, és a kocsim beindult.
A csajok jól vannak, a kocsira rá kell melóznom egy kicsit, a gyerekre mondjuk nem kicsit....
engem megkértek, hogy rakjam fel és én megtettem, mindenkinek a saját döntése mikor mit csinál, neked hogy elmész vagy nem, nekik meg az, hogy mennyire foglalkoznak az emailokkal
Zoli én multhét pénteken írtam e-mailt de senki nem veszi a fáradságot hogy reagáljon rá.
A honlapjukon azt írják hogy jelentkezni október 23-á-ig lehet,
Nem tudom miért adnak meg olyan e-mailt amit senki sem néz , pedig évente csak egy díjátadó van.
Kunmadaras díjátadó, aki akar jönni az jelentkezzen a viktoria.fulep@gmail.com email címen.
BERKES NÁNDOR 1
DEMETER RÓBERT
DR KISS NÁNDOR
ERDÕS CSABA 1
FARKAS PÉTER
FEKETE TAMÁS
FELKER ISTVÁN
FELKER PIROS 3
GONDI MÁTÉ
Gondi Péter
GYETVAI MIKLÓS
HAJDÚ KRISTÓF
IGOR KOVACIC
KÁLDY PÉTER
KAPUVÁRI TAMÁS 1
KÁRAI KRISZTIÁN
KARSAI ZSOLT
KESZELI IMRE 0
KINIK RÓBERT
KISS GYÖRGY 1
KISS ZOLTÁN
KOHÁRI ZOLTÁN 1
KÜRTI ZSOLT 0
NAGY ZOLTÁN 1
NÉMETH LÓRÁND
OREHOVSZKY VILMOS
PÉTER NORBERT 0
PINCZEHELYI TAMÁS
PINTA VLAD
RADICS ÁKOS
RADICS GÁBOR 1
RÉVHELYI PÉTER
SOLYMOSI LÁSZLÓ
STEFAN HOLAKOVSKY
SZABOLCSI ZSOLT 2
SZIVÁK RÓBERT
TANASE DRAGOS
VANÓ GÁBOR 1
ZÖLDI ISTVÁN
Android WESTDRAGRACE alkalmazás!!! Hamarosan almásra is!
Versenynaptár, pontverseny, kategóriák, képek, videók!
Online kedvezményes jegyvásárlás MOBILRÓL!!!!
A Playbõl is letölthetõ lesz napokon belül!
(béta verzió, még fejlesztem kicsit)
De versenyre is készítünk egy fejlesztést, az infópult elérhetõ lesz okos telefonon!!!!
Addig is itt egy labirintus hozzá!!! !vigyor
Bálint, köszi, hogy leírtad, de biztos vagyok benne, hogy jó versenyek lesznek és gyõzni is tudsz majd még a kategóriádban. Amúgy ha kérhetem hívjál fel, mert lenne még mondanivalóm.
Már nem akartam súllyal kapcsolatosan írni de csak nem bírom ki.
A mi kategóriánkban (AP5) összesen 2 db autó lett lemérve. Igaz összesen is csak max 5 versenyzõ volt idén de akkor sem hiszem hogy 2 autó súlya döntõ lehetne. így én azt mondanám, hogy azért mert nem volt olyan autó ami könnyebb az nem azt jelenti, hogy ne lehetne könnyebb bisztonságos autót csinálni. Sõtt ha megtehetném anyagilag az én kocsimon is tudnék még minimum 70kg-ot könnyíteni a futómû kerekek, valamint a motorhoz hozzányúlva. Valamint már említettem 2 olyan "utcai" autót lentebb ami bõven könnyebb mint az itt megengedett határ, de persze az angoloknál egy asztal is levizsgázik 4 kerékkel így nem említem ismét õket. Ha az autóversenyt nézzük egyik forma autó sem éri el az itteni minimum súlyt és nem mondanám, hogy nem biztonságosak, valamint ha teljesen a sportban maradunk akkor futnak a Super Comp (Quick Rod) autók 9 alatti idõt mindössze 600kg-al... Megfelelnek a bizonsági szabályoknak és könnyûek is. Tehát igenis vannak és nem csak az említett autók amik könnyûek ráadásul minden eddig itthon látottnál könnyebb és biztonságosabb. Azért mert mi még nem láttuk vagy nem lett lemérve nem azt jelent hogy nincs ilyen. Itt most említhettem volna az "UPG Carbon Corsát" még ami ráadásul ismét hozzánk tartozó kategória, vagy ha interneten körbenézünk még találni sok mást is...
Én ha jól emlékszem ez az egéssz súly mizéria onnan indult, hogy az AP7-es kategóriába túl sokféle autó nagyon különbözõ súllyal beleférne és emiatt bár a motorok közel egyformák voltak mégsem tudtak jó csatákat vívni a nagy súlykülönbség miatt és ezt szerették volna valamilyan módon kiegyensúlozottabbá tenni. Én így emlékszem, hogy csak náluk, miattuk jött szóba ez a probléma másra nem emlékszem hogy panaszkodott volna (de lehet rosszul emlékszem). Persze nem haragszom :P
A súlyhatár egy jó dolog(persze már írtam hogy szerintem csak akkor ha nem ezerféle autó megy együtt) közelebb hozza az autókat egymáshoz, igaz innentõl a fejlõdés lehetõsége egy könnyû biztonságos autóra a kategóriában megszûnik. Bár ez egy technikai sport és mindenki azt mondta még egy másik témával kapcsolatban hogy megöli a sportot mert nem kell fejleszteni és ez egy technikai sport költeni fejleszteni kell bla-bla, na most akkor mit mondjak... Számomra ez olyan mintha megszabnánk fixre minden kategóriában a pillangószelep méretét, mivel ilyen is van az autósportban. Remélem adtam ötletet a legközelebbi szabálymódosításhoz :P.
Még 2 dolog van amit nem értek de csak az érdekesség szempontjából leírom. Kérdem én mitõl lesz mondjuk az én autóm biztonságosabb ha most még valahogy nehezítek 25kg-ot és bepakolok még 50kg ballasztot. A biztonsági javulást csak abban látom hogy lassabb leszek jóval a célban . Valamint remélem azzal mindenki tisztában van, hogy 50kg ballaszt egy könnyû relatige kisköbcentis autónál sokkal nagyobb teher mint egy nála jóval nagyobb társánál...
Mivel ez a probléma igazábol rajtam kívül maximum 2 versenyzõt érint itthon még kár is és már késõ is róla beszélni ez lesz, valaki kitalálta ezt és ezt el kell fogadnunk és tiszeletben is tartom. Én mint mondtam ott megyek ahol elengednek ha máshol nem akkor megyek teszt kategóriában...
Na ez megint rövid lett bocs
Mi az alaptetel, miert kell ez a suly limit?
A felelotlen konnyites bukoketrec nelkul vs. nagyon biztonsagos, de konnyu terhalos vaz esete nehezen vedheto biztonsagi szempontok miatt.
Szerintem, ha az AP5 kategória aktuális versenyen indulók nem akarják, hogy a szamár (Kútsági Bálint) az AP8-ban induljon, akkor indulhasson az AP5-ben!!!!!!!!
Velem volt a kocsi teli tankkal és én teljes felszereléssel 675kg ti mértétek. azóta csak könnyült mert szereztem könnyû felniket(feleslegesen) amik sokkal könnyebbek... sajnos az én számításom szerint nem férek bele. még ballaszttal sem... marad az AP8 nem baj ott legalább egyedül leszek... Remek.
Meg akkor nem veszem meg az Ariel Atomot mert csak kiutálnának a street versenyzõk, profiba meg nem mehetnék pedig már pont összejött rá a pénzem és már el is döntöttem hogy ariel atom leesz a 2013 Caterham Seven 485 helyett :P de ugye az sem fér be sehova .
De ez innentõl az én bajom, én akkor is menni fogok ha elengedtek valahol, legfeljebb nem lesz igazi döntõm vagy igazi versenyem...
Holnap találkozunk Üdv
autó + sofõr + bukó + teljes ruházat és még bele lehet rakni + 50 kg. azaz
pl: 1000ccm -2000 ccm között szívó autó 670 kiló + sofõr 80 kiló + bukó és ruházat 10 kiló akkor 760 kilót ér el és nem kell beletenni semmi súlyt, de ha az autó csak 630 kiló akkor 40 kiló súlyt kell beleraknod. Természetesen ha nehezebb mint a minimum súly az nem baj.
Akkor ezek szerint innentõl a kategóriám (meg akik hasonlóan vannak) az AP8... jól értem ugye(mivel én 50kg-al ha jól számolom nem érem el a súlyhatárt)? Nagyon szomorú vagyok.
nagyon fontos, mindig csak a következõ versenyünkre érvényesek ezek a kedvezmények és nem lehet máskor felhasználni. Tehát ha márciusban valaki streetben helyezett akkor csak az április 12-13 versenyünkön lesz ingyenes a nevezése és így tovább.
Március 29 Kiskunlacháza Dragracing Kupa
Április 12-13 Kiskunlacháza OB + Dragracing Kupa
Május 01 Szlovákia Ring OB + Dragracing Kupa
Május 10 Kiskunlacháza OB + Dragracing Kupa
Június 07 Rakpart Meghívásos Dragracing Kupa vagy Kiskunlacháza
Szeptember 13 Kiskunlacháza OB + Dragracing Kupa
Október 4 Hungaroring ( 402 méter ) OB + Dragracing Kupa