Váltója nem tudod mibõl van belül, milyen anyag és mennyiért.
Én is tudnék venni külföldrõl spécit 1.8 milla, köszi inkább nem :-)
Van magyar is 700-1Mhuf körül egyenes fogazású csak gyorsuláson nem tesztelte még senki aszfalton állórajtból mit bír....
Én is tudom mivel lehetne fejleszteni, csak nincs rá pénz.
Azt is tudtuk tavaly is hogy határon van a fõtengely terhelése.....gondoltam pont bírja még azt a picit amit akarok....hát nem.
A külföldi annyit csinál jobban hogy ha arra gondol hogy lesz +100 lova akkor elõdobja a zsebébõl a lóvét és megvesz mindent kovácsoltból közben és 1000 lovasra készült hajtókar-fõtengely-dugattyú kombót berakja simán....
És a túlméretezett alkatrészeken kifütyüli a +szaros 600 lovát, minden 1000-et bírna ha akarná....
Kb ennyi, ezt gondolom.
Én is tennék bele mindenbõl highteket....ha külföldi bérszinten dolgoznék....
Ilyen egyszerû....
AMS pl kínálja a kittet jópénzért amivel ugyanilyen fehér amerikai nem kipakolt RS megy nekik 9-et videón..... kérdés hányszor ment?Mennyire tartósan és ha megveszel mindent akkor a fél házadba kerül....
De ha nagyon 9-est szeretnék akkor a motorerõ mebvan hozzá és egy könnyû kasztni kellene....stb....
Nem akarok még annyira küzdeni érte, ráérek jövõre a 10-esre elõször, nem hajt a tatár...
Másrészt a 9-es lassan nem nagy szám itthon....8-as meg olyan messze van gondolni sem érdemes rá.....
Ha 40 db kérdõrevonó kérdõjellel kezded a beszélgetést akkor ilyen választ kapsz.
Én mindenkivel úgy viselkedek ahogy velem is teszik.
Egyszerû a szabály, sõt nem megyek le mélyre a társalgásba...
Pozitív vagyok én, veled is képben vagyok, csak nem tetszett a benyitás.
Köszi, próbálok megmaradni és bemenni 10-be jövõre.Aztán meglátjuk.Idénre is ez volt a terv.....
Szerintem 2bár, E85, GT35R, 3 tárcsás tilton, gyári váltó csak bírja a 10-et, rajtprogit leíratom 6000-re, hátha azt elviseli még.... Ez a terv.Utána minden kiderül.
Keveset jöttem vele, de minden amiatt van hogy idióta vagyok és a 2.0 bár, Shell100 530 lovat nem értékeltem és még többet akartam.
Mert utcaiként a súlyod adott, erõsíted a motort, hajtás meg köszöni szépen és beint és az evónak a gyári fõtengelye 600 lónál többet nem bír el a példából kiindulva....
Látod nekem is beírtak hogy jó sok ponttal asszem pon 9-el elõttem voltak és mégis én lettem a 3.
és ha kiérek aznap amikor eltört a váltóm akkor csak a benevezésemmel én vagyok a 3., de kb pont nem érdekelnek a részletek.
Pedig az idény elején én voltam ott az idény végén a Ladás srác.
Fájdalmas ha hibázik az ember egy egyszerû liszensz kiváltásnál.Idegesítõ.
Nekem sem kellemes hogy idény kezdésnek elszakadt a bordásszíjam ami után hengerfej meg szelepek...
Amikor gyorsan megcsináltuk hogy a versenyre jó legyen 1 hét alatt akkor pénteken fõtengely törés.Fél év szünet mire lett rá hogy újra üzemeljen.
Összeraktuk mert OB-ba és Dragracingen is 3. voltam még fél év múlva is.
Megyek ki szept 11-re úgy E85 progi, körmös váltó, harc a 10-esért esetleg, erre 2.és3. fogaskerekem felrobban...
Nembaj, vissza a gyárit és legalább had menjek az utolsón és a KOE, EESLC pároson, mi történik? Turbóm tengelye befárad...
Most E85 és GT35R, szerintem ha csinálok 1 rendes futamot akkor 10-es.
Láthatatlanul fejlesztettem, és lehet ezt kaptam vissza azzal hogy véletlenül csak 3, lettem amit ha nem vagyok szerencsétlen idén simán abszolválok csak azzal hogy kigurulok és az utolsó 2-3 versenyen benevezek...
Ez egy pici történet...
Annyi a lényege hogy mindenki szív egész évben és mindenki lemond dolgokról és hibázik....
Te is várod már a 2011-et, úgy tûnik a páratlan év nekem is mindig parádés dragszinten...a páros az katasztrófa és az autóm sem megy soha vagy fél évet mert minden sorbatörik rajta....
Biztos motivál AP4-be egy 6-8-12. hely nem?.... ja persze...engem sem...
Vagy ASF3?Ahol nem jönnek folyamatosan a gyorsak és akkor meg kinéznek hogy mit akarsz ott?Küzdelem nélkül nyersz, szégyeld magad...
Mindegy.Nem leszünk meghatározók, csak néha megyünk, amikor olyan hülyék vagyunk éppen hogy esetleg beáldozzuk valamilyen alkatrészünket mert forr a vérünk...
Én azon röhögtem hogy el kell adni a kocsit, és néha kölcsönkérni, meg néha bérelni valamit 3-4 alkalom és ha jó a kocsi és te is akkor jóformán ingyen dobogós leszel és élményt is szerzel holott a tiédre kb 10X annyit költöttél volna ezért....
Szeretem a gyorsulást, csak ha sajáttal akarsz jót menni az jó drága sajnos...
Nekem úgy hiányzik a Hring, Zoli 1db versenyt nem akarsz oda csinálni?
Esetleg jó idõben, melegben és nem ünnepi idõszakban....
Csak lenne annyi nézõ ha rendesen meghirdetitek ami nem hozza ki veszteségesre....
Valahogy illene a Hringen is menni legalább 1-et nem?Annak amolyan fílingje van...
Jó....nem biztos hogy engedik hogy végigragasztózd a célegyenest, de attól lehetne :-))))))))
Én meg ha felidegesítem magam ezen, el is adom a faszba inkább és veszek egy BMW-t.
Vagy beszámoltatom és leszarom lassan.
Majd egyszer visszatérek vagy nem.
100-as benzinnel volt 530 ló 3076-al nekem.2.0 bár.
Most E85 GT35R 2.0 bár csak nem gyengébb.
480 lóval ment 9.8-at Breki asszem + talán nitro shot a végén?
Õ tudja pontosan.
Talán nem olyan lehetetlen ez, csak sok pénz.
Egy típusidegen 800 kilós kasztniban 600 ló nem rossz oda a dobogóra.
Csak nekem nem éri meg anyagilag megcsinálni.De nem lennék olyan rossz ott én, csak pénzügyileg gyenge vagyok.
Én nem tudom haogy a többiek hogy vannak ezzel, de sajnos mi akik utcán is járogatunk az autóval de már erõsen tuningoltak vagyunk, igazából nem nagyon férünk be sehova esélyesként ami profi.
És ez nem gond, csak épp gondolkoztam a jövõrõl.
Ap4-be múltkor 10.4-el lehetett bejutni 8-as fára... upsz :-)
Megy ott mindenki 2100 felett akárki aki oda való és totális célgépek.Ezzel sincs gond.
De streetbe meg természetesen beférek és ott küzdhetek az elején, néha még amikor gyengébb a komplett mezõny bejuthatok a superfinalba is ha szerencsém van majd a 4-be jutásért kieshetek.
Azaz mivel nem férek be profiba normális helyre az utcán is menõ autómmal ezért vagy teljesen használhatalanná kellene tennem utcai közlekedésre és szétkönnyíteni, vagy nem fejleszteni és amatõrben menni.
Nem tudom más pl RT,Boti, Porschesok, GTR-esek hogy gondolják ezt, de valahogy pont kategória köztiek vagyunk ha szeretnénk is valamit elérni.
Na mindegy.Ezen gondolkoztam és nem tudom a megoldást, de nem áldoznám fel az autót profi stádiumra.Szeretek végigversenyezni egy teljes 8-as fát, de AP4-be kb esélyem sem lesz, akkor meg S5, de oda meg picit erõsek vagyunk.Ráadásul ott csak kb én mehetek meg akiknek ugyanaz van a kocsba mint forgalmiban.... zsákutca.
Szerintem nem azt mondják hogy fel kell tölteni, hanem hogy a 8-ból beregisztrál 3db emberke és akkor tudod hogy az S1-ben csak 3-an döntõznek és így nem vártok a többiekre.
Nem kell fát tölteni csak tudni ki nem indul a 8 leggyorsabból.
És akkor itt jön be hogy ha üzletszerûen elkezded ezt csinálni akkor nem hagyhatod ki azt akinek a rendezvényének a képi anyagát eladod.És máris ugrott a fele annak amit még el sem kezdtél de már vettél hozzá pár 100-asért technikát....
Nem olyan egyszerûen megy ez és áll össze minthogy mindennap ha akarod, ha nem felkel a nap és kész.
2011-ben is szívesen közvetítünk bármit online és ha kell rögzítjük a keverõpult anyagát, nomeg ha kell ki is adjuk DVD-n, de ez mind megállapodás és díjazás függvénye.
2011-ben sem lesz semmi társadalmi munkában.
Fertõszentmiklóson ott voltunk 1x, értékeltek minket, minden úgy zajlott ahogy megbeszéltük és ígérték.Meg is csináltuk.Nagy érmény volt.Sok egyéb ötletünk jött még akkor verseny közben is.
Ha több kedvünk lenne kimenni gyorsulási versenyre mint idén akkor az járható út hogy a raceworld.hu letesz fixen egy kamerát olyan 50-80 méterre ami veszi a rajtot mindenkinek, addig ameddig látszi ka 2 autó látszik, utána a fán amelyik oldal világít az nyert + az idõt a kapuról.
Ingyen lehet ez belefér, mert "csak" le kelle tenni verseny elején, utána meg összeszedni a cuccot.Így mindenki rajta van.
De lehet csak a döntõket kellene mert oda is bejut sok street....
nem tudom.
De részünkrõl azért nincs mozgolódás mert ingyen a hétvégét nem szoktuk erre használni....
Ha ki is megyünk akkor szórakozunk mi is.Ha van ránk hivatalos igény akkor van 4 kamera, keverõpult meg teljes napos online közvetítés.De az nekünk munka.
Azaz, lehet veszünk majd vágás nélkül esetleg mindent, utána felnyomjuk vágatlanul a szerverünkre és lehet esetleg nézegetni amin rajta lesz az összes versenyzõ.
De ez nem biztos, jól hangzik, de nincs rá igény amúgy csak néha van említve milyen jólenne ha....
Xprovidnek meg kb annyi dolga van hogy 2009-rõl nincs idejük nekem videót csinálni, meg válogatni anyagot.
1 éve kértem valamit hogy válogassák ki az összes anyagot amin rajta vagyok és utána meglátjuk hány perc, legyen ára az anyagnak meg esetleges összevágásnak...promónak...
Azóta sincs semmi.
Azaz a hvatalos anyagból sem tudod magad kikérni ha akarod akkor sem....
Ez van.Idõ meg csak arra van amire megéri szakítani.
Itt egy új lehetõség.
Nyugodtan éljetek vele ha gondoljátok.
http://raceworld.hu/blog/2010/11/03/legyen-sajat-honlapod-ingyen/#more-961