Sajnálom, hogy nem lehettem ott, szerettem volna menni a megbeszélésre.
A súlyhatár érdekelne, hogy végleges-e ezaz elgondolás, mert reméltem, hogy nem lesz ennyire földhöz ragadt. Itt arra gondolok, hogy mivel egy kategórián belül(természetesen profikról beszélek) sokféle autó megy együtt így szerintem egy olyan beosztás ahol az autó gyári súlyához képest lehetne könnyíteni. Itt most azt értem hogy egy gyárilag 1000kg-os autó a mostani szabály szerint lehet 800kg viszont egy gyárilag 850kg-os autó már csak 50 kilót könnyíthet... remélem érthetõ a felvetés szerettem volna ezt elmondani személyesen de nem tudtam menni. És igen sajnos engem ez érint, és ezért sír a szám, de nem csak engem. A súlyhatárokkal egyet értek olyan kategóriáknál ahol azonos felépítésû autók vannak összesorolva, de mivel ez nem így van hanem sokféle autó megy egy kategóriában így szerintem ez jobb lenne. Lehet elkéstem ezzel, de gondoltam még ezt leírom...
Valamint a profik nem kaphatnának ingyen nevezést? Vagy egy belépõt?
3. Versenypálya
[…] A pályát a nézõktõl betonfallal vagy szalagkorláttal, vagy fém kordonnal kell elválasztani, minimum 5 méter bukótérrel.[…]
12.1.1 Általános szabályok
[…]osztályba sorolandók.
Az SP-rendszámmal rendelkezõ versenyautók, amennyiben megfelelnek a Street-kategória szabályainak (értelemszerûen a kárpitok el nem távolíthatóságát kivéve) a Street kategóriába nevezhetõk.
Az MNASZ Drag Szakága […]
12.1.4 A profi kategóriák súlyhatárai
2013-ban ez csak […] 2014-ben vezetjük be.
A táblázatban […] rögzítés mellett.
Amely versenyautók tömege nem éri el az itt meghatározott súlyhatárt a maximális ballaszt alkalmazásával sem, az AP8-as kategóriába sorolandó.
lökettérfogat / kategória szívó feltöltött
0-1000 ccm 650 kg 700 kg
1001-2000 ccm 750 kg 800 kg
2001-3500 ccm 850 kg 900 kg
3501-5000 ccm 950 kg 1050 kg
5001 ccm felett 1100 kg 1200 kg
Altered / Dragster 650 kg 700 kg
Díjak
C-licenc (csak streetbe érvényes): 2.000,-
B-licenc (street és profi): 30.000,- tartalmazza a 2014 évre vonatkozó nevezést minden OB futamra
A-licenc (nemzetközi is): 37.500,-
napi-licenc: 5.000,-
Várhatóan az éves személybiztosítás továbbra is 1.100 forint marad.
Profi versenyautók felelõsségbiztosítása várhatóan továbbra is 1.000 forint marad versenyenként.
Nevezési díj:
Street 2.000,-
Street VIP 8.000,-
Profi (napi licenc esetén)/Teszt 3.000,-
Profi VIP (napi licenc esetén)/Teszt 8.000,-
Profi VIP (éves licenc esetén) 5.000,-
Street kategóriákban a helyezettek ingyenes nevezést kapnak a következõ OB-futamra
csak csendben, és félve (és már lehet késõn is) írom ide az ötletemet: mi lenne, ha a superfinalt minden kategória gyõztese (street és profi) futná, bracket rendszerben??? Így az is elõfordulhatna, hogy pl. Kohári Zolit elveri egy 13 másodperces kocsi.... Engem érdekelne, hogy utol tudja -e érni a táv végéig....
2013 Október 24. azaz ma este 18.00-18.30 közötti érkezéssel nyílt szakági ülést tartunk a Magyar Sportok Háza XIV-ker Istvánmezei u 1-3 alatti földszinti nagytárgyalóban. Mindenkit szeretettel várunk !
kérjük azokat akik a listában találják a nevüket és jönni akarnak a díjátadóra, jelezzenek vissza ( roland@dragracing.hu vagy a 06304564451 számon )
DR KISS NÁNDOR
ENDRÕDI ZSOLT
FARKAS PÉTER
GONDI PÉTER
GYETVAI MIKLÓS
HIMMER BALÁZS
HORVÁTH GÁBOR
KÁLDY PÉTER
KÁRAI KRISZTIÁN
KARSAI ZSOLT
KISS ZOLTÁN
KOCSIS ISTVÁN
KOHÁRI ZOLTÁN
KÚTSÁGI BÁLINT
KÜRTI ZSOLT
PINCZEHELYI TAMÁS
RADICS GÁBOR
RÉVHELYI PÉTER
SOLYMOSI LÁSZLÓ
STEFAN HOLAKOVSKY
SZIVÁK RÓBERT
ZÖLDI ISTVÁN
BÁNKI HORVÁTH LAJOS
BODNÁR KORNÉL
BUDAI RICHÁRD
CZIGÁNY ZSOLT
CZINDER RÓBERT
FARAGÓ ZALÁN
FEKETE FERENC
FEKETE RICHÁRD
KMETTY ÁGOSTON
TUBOLY CSABA
TUBOLY TAMÁS
Lajos Bernadett
Vizy Csaba
Frenky
Babicsák Péter
Hadnagy József
Jezsó Zoltán
Révész Kitty
Kovács Péter
Lévai Attila
Szentesi István
Kovács Szabolcs
Hajósi Miklós
GROLL RÓBERT
Darvas Gábor
nem kellene menni a profi autóknak utcai pályán Ob sorozatban!!!!
mindenképp menni fogok mert szeretem a kihívásokat, csak ne menjen a biztonság rovására!!
Sajnos a csütörtöki gyûlés, a szombati díjátadó, és 2 hétre rá a díjátadó nekem több mint 100e, nem tudok ott lenni mindenhol, hogy hangot adjak aggodalmaimnak!
Fejlemenyek:
Hosszas tárgyalások eredménye keppen---megszületett az akció:
Aki komplett versenysorozattot vegigcsinal ill lefoglal...
(gondolunk itt Kkl,Ferto,Slovak...)
-Sajnos az arakbol a magyarorszagi helyzet miatt nem engedunk I'll alkudozasokba nem folynank bele...ki tudja mi lesz itt jovore...
De 1 kanyart INGYEN Kap!!!!
-ezzel is osztonozve mindenkit hogy legalabb az 51%-an megjelenjen a sorozatoknak!!!
Sajnos iden is rengeteg "ertekelhetettlen" versenyzô volt a legkulonbozobb kategoriakba (pl.Kkl)
Remeljuk ez 2014-ben maskepp lesz....
Udv:
DRAG-TRANS
folyt:
természetesen "éves bérlet" illetve "elõfoglalás" esetén EGYEDI ár lehetséges...
-de igy októberben elõre nagyon nehéz megjósolni a jövõ évi :
-üzemanyagárakat...
- ill az ERÕS "forintunk" árfolyamváltozását...
-így fél évvel az Elsõ VERSENY elõtt,nem mennénk bele alkudozásba...
Komoly érdeklödés esetén email ill. további elérhetõséget küldünk!!!
Mai állás szerint-ami folyamatosan fejlödik- perrpillanat 7 db versenyauto szállitása megoldott..
KÜLÖN SZOLGÁLTATÁSKÉNT:
-verseny alatt lerobbant,összetört,megsérült autok HAZAszállitása is lehetséges!!!
Ára szintén megbeszélés tárgyát képezi...
Ez 1ben 1 piackutatás is---felmérnénk az igényeket!!!
Versenyszervezökkel természetesen külön megállapodás-elképzelhetõ ill.folyamatba van!!!
reméljük ezzel is TUDUNK SEGITENI!!!
üdv:
Farkasfalka
Up Speed
Jövõ hét csütörtökön 2013 Október 24. este 18.00-18.30 közötti érkezéssel nyílt szakági ülést tartunk a Magyar Sportok Háza XIV-ker Istvánmezei u 1-3 alatti földszinti nagytárgyalóban. Mindenkit szeretettel várunk !
Hallo!
Itt 1 ujjabb jövöévi fejlesztés,tervezet,lehetõség:
A Farkasfalka és a Up Speed közösen a következõ lehetõséget dobja be a köztudatba...
-kitaláltunk Pista barátommal 1 óriási lehetõséget a Profi és Amatör versenyzötársunknak ill Autoiknak...
-ez a következö:
-auto ill pilotája szállitása Magyarország ill Europa szerte versenyröl versenyre Méltányos ÁRAKON!!!
-rengetegen buktak el pontokat,helyezéseket,versenyeket a szállitási problémák miatt("E" kategoria ,trailer,vonó ill húzó jármü hiánya)!!!!
-Jöjjenek a részletek:
-BP ill Pest megyei felrakás....verseny helyszinére való szállitása...majd verseny végeztével haza ill telephelyre visszaszállitása...
-piszkos ANYAGIAK:
1.Kat:
budapest és pest megyébõl pest környéke (pl. Kiskunlacháza, Tököl, Hungaroring stb..)
15 ezer FT
2. Kat:
budapest és pest megyébõl kb. 120 km (pl. Gyõr - Écs, Szentkirályszabadja stb..)
20 ezer FT
3. Kat:
budapest és pest megyébõl (Fertõszentmiklós, Kunmadaras, Debrecen stb ..)
25 ezer Ft
4. kat:
Európa pl. Szlovák versenysorozat, Ausztria, Románia - Arad stb...
100 euro
elõnyök:
nemcsak a versenyautó biztonságos és pontos idõben való leszállításáról van szó, hanem a PILÓTA is!!!!!!
további részletek és kedvezmény rendszer egyedi megbeszélés alapján, illetve késõbb kitérünk rá.
üdv.
Wolf
Azért fékezõernyõvel a seggeden megnéznélek itthon "street legalban" illetve 1 péntek este alatt hányszor szednének ki miatta! Feltételezve azt, hogy elbírnak kapni és hogy nem fogy ki az üzemanyagod 5 6 teligáz után! Mondjuk egy 8.0 át tudó GTRrel
Ha jól tudom a hivatalos street rekord 6.5,egyébként pedig Amerikában már 7.9-nél járnak street legal Nissan GTR-rel.
Tudom,nem Amerikában vagyunk,ez Magyarország,itt soha semmi nem lesz street legal bla-bla.
Csak érdekességképpen írtam.
Kvali futamok száma limitált: Ezt lehet tudni,kb mennyi lehetõség van? Illetve aki nyitásra ott van,az mehet többször is? Gondolok itt arra,hogy korán odaérünk,megyünk 3 teszt futamot amikor pár autó pörög csak körbe,utána egész nap csak nézhetjük,hiába javul a pálya?
Kicsit megszondáztuk a saját versenyzõinket, kb 35-40 rendszeresen kijáró embert kérdeztünk meg személyesen, telefonon, mailben. Többen jelezték, hogy nem jönnek, ha idõ alapú kategóriákra váltunk. Gyakorlatilag senki nem állt pozitívan a dologhoz, kivéve Te. Az idén emeltük ki az épített autókat az utcaikból, valamint finomítottunk a kiíráson, ha ismét borítjuk a katokat vicc tárgya lesz a verseny, senki nem tervezhet hosszú távon.
A Westdragrace Sportegyesület vezetése, Kiss Tibor, Ankhelyi Zsanett, Tuboly Tamás, Tuboly Csaba és Káldy Péter döntése értelmében a 2014-es szezon a jelenlegi kiírás szerinti kategóriában kerül megrendezésre.
A minimális változtatások:
- diesel kipufogó kivezetés nem fújhat kormot a pályára, terelõlemez stb....
- a kvalifikációs futamok száma maximalizálva lesz egy versenynapon, elkerülve az idén többször elõforduló akár 25:1 arányt
- napi idõterv átszabása
- Dunántúli Kupa kiírása pénzdíjazással
Mindannyian belátjuk, hogy az idõ alapú kategóriák becsábítanának új autókat az utcáról, de egyben jelentõs számú eredményes autót veszítenénk.
A profi kategóriák változatlan formában 6 éve mûködnek Magyarországon, az, hogy miért üres, talán senkinek sem kell magyarázni.
A mi idei tapasztalatunk az, hogy senki nem hagyott el bennünket, csak a szokásos lemorzsolódás volt érezhetõ, 25-30 profi nevezõ áll rajthoz, ami nagy megtiszteltetés egy vidéki sorozatnak!
Én személyesen kifejtettem mint Neked, mint a Zolinak a versenyzõi és rendezõi magánvéleményem pro és kontra. Véleményem szerint ki lehet próbálni a brackettelést, a maga helyén és idejében, és utána ki lehet értékelni. Ez pénzbe kerül, nem kevésbe, ha csak egy próbanapot is tartunk, milliós tétel, de max azt elbukjuk, és nem egy szezont teszünk tönkre egy félrecsúszott ötletelgetéssel. Lehet, hogy kasszasiker lenne, özönlenének a gyors és látványos autók és a nézõk tízezrei, de meglátásom szerint sem itt a timeslipen, sem máshol nem járt senki örömtáncot eme ötlet hallatán.
Nem, nem én vagyok a Westdragrace Fõnök névlegesen sem, a döntéseket meg kifejezetten közösen hoztuk, hozzuk meg!
Tudod nagyon jól, nyitottak vagyunk mindenre, fejlõdünk, fejlesztünk, fertõzünk meg újabb és újabb emberkéket!
Nem, nem kampányoltam se mellette, se ellene, pusztán kinyitottam fülem, és meghallgattam véleményeket!
Még egyszer hangsúlyozom, ez a westdragrace csapat döntése!
Hogy kell értelmezni a helyezetteket streetben? Elsõ három helyezésnek lesz ingyen nevezés a következõ OB futamra?