timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 75 entries
Previous  1  2  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2010.08.25. 19:14:02 (65748
User profile
12.08 @ 187
Frankie!

Fszmiki "Start: Szombat: 09.00h" ???
Aug. 29 az vasárnap!
Vagy csak elírás?

Üdv:$ 
Re: Frankie (65741)
reply history 2010.01.12. 15:37:25 (60085
User profile
12.08 @ 187
Szia!
A kategória versenykiírásonként változik.
Fertõszentmikin szeretek kocsikázni, jó a hangulat, sok ismerõsöm el szokott jönni velem.
Ha jól emléxem ott nincs kitétel a gumikra.
Tökölön és KKL-án, ha jól rémlik limit idõvel van a special kategória.
Egyébként meg szeretek minél nagyobb vasak ellen menni, hogy ne mondhassa senki, hogy könnyû nekem az egyedi építés miatt.
Tehát nekem mindegy a kategória. A gépátvételnél majd megmondják.
A gumis beruházást egyébként a Te behatásodra választottam.
Az áttételek módosulását csak hozzávetõlegesen tudtam számolni, mert nem tudom az új váltóm pontos áttételeit.
Az biztos, hogy a kis gumival nagyon rövidek voltak a fokozatok, így már talán érvényesülni fog a 450Nm-es (gyári) nyomaték.
A súlypont változása ellen sajnos nem tudok mit tenni, sõt így is túl van ültetve, emelnem kell rajta kb 30mm-t.
Lehet, hogy hülyén fog kinézni, de ez van.
Vagy majd egyedi futómûvet csinálok 2011-re…

Szép napot! 
Re: v8drag (60078)
reply history 2010.01.11. 17:30:03 (60038
User profile
12.08 @ 187
A Barkason nézett volna ki igazán ütõsen...
A merev falat azért választottam, mert nem szeretnék úgy járni, mint Turboá, hogy kitör oldalra, igaz, hogy kicsit más a donor (E21), de akkor is BMW. A célvonal után gázelvételkor a "spéci" (IFA) Tongue stick out féltengelyek miatt kicsit ráz a hátulja (a csuklók szögkiegyenlítési hibája miatt).
A kemény keverék mellett az szólt, hogy talán nem kopik olyan gyorsan.
Na majd meglátjuk!

Turboá! Sehol sem találtam meg a váltóm áttételeit, nem tudsz utána nézni?
Re: Bkori (60027)
reply history 2010.01.11. 15:36:33 (60026
User profile
12.08 @ 187
Szia Ave!

A mérete: 32x14x15, merev oldalfal, D5-ös.
4 futamot ment vele egy Corvette.
Remélem elbírja a motorom (max egy kicsit túlfújom), a 24X12,5X15-el kettes fokozatban rajtoltam (0,5baros gumival), még harmadikban is elforgott.
Szóval bízok a gumiban, csak jókat hallottam róla.
Tényleg, véleményed szerint használhatok munkagéphez gyártott belsõt?

Üdv:$
 
Re: ave (60025)
reply 2010.01.11. 13:23:24 (60024
User profile
12.08 @ 187
Itt az én idei titkos fegyverem: 
reply history 2009.12.14. 18:06:47 (59426
User profile
12.08 @ 187
Hi!

Én is zuhantam néhányat, hetekig mankóval sétáltam..., de pont akkor nem szabad abbahagyni, mert örökre para lenne. Pedíg ez az igazi: két keréken a száguldás.

Üdv:$ 
Re: uno1,5turbo (59425)
reply 2009.12.14. 17:32:36 (59422
User profile
12.08 @ 187
Én még csak ezzel tudtam 10-es idõt menni (ami késik, nem múlik) : 
reply history 2009.10.01. 12:34:33 (54894
User profile
12.08 @ 187
Helló Mester!

Ha a két "izé"-re gondolsz, akkor az ajándék.
Vagy vehetjük elõlegnek, mert jövõre kipróbálom a nitro-t, és elõfordulhat, hogy sírva fogok rohanni hozzád alkatrészért Smile
A számomat egyébként valamelyik korábbi hozzászólásomban megadtam.

Szép napot!
Re: Turboá (54870)
reply history 2009.09.16. 13:02:41 (53364
User profile
12.08 @ 187
Helló Turboá mester!

A váltó kicsit rövid, mármint áttételileg, 2-bõl indulok, még szokni kell. A pneumatikát még nem sikerült ráfaragni, majd talán télen...
A kuplung állat. Most történt meg elõször, hogy a teljes gázt elbírja a hajtáslánc.
1000 köszönet érte!!!
Most írkálok néhány chipet, aztán próba élesben.
A két "izé"-t, amit ígértem elküldjem postán, vagy idén valamelyik versenyen kint leszel, és ott odaadjam?

Még1x köszi a kuplungot, és örülök, hogy jobban megismerhettelek Téged és a csapatodat!

Üdv nekik is!


Ave! Köszi, hogy átírtad!
 
Re: Turboá (53348)
reply history 2009.09.16. 07:50:29 (53345
User profile
12.08 @ 187
Szia Ave!

A 2009.07.11-i fertõszentmiklósi versenyen a döntõben felcserélhették a rajtszámokat az A7-ben.
Én a második lettem. Javítsd ki légy szíves, csak a rend kedvéért.

Ha az idõm és az idõjárás engedi, szeretném kipróbálni a ragacsot Kiskunlacházán.
Érdeklõdni szeretnék, hogy tudsz-e nekem majd egy mérést csinálni szeptember 26-án?

Elõre is köszi!
Re: ave (53344)
reply 2009.08.03. 10:09:19 (49702
User profile
12.08 @ 187
Sziasztok!

Turboá, ismét hozzád lenne kérdésem:
Szombaton egy ismerõsöm vett egy E21-est M30-as motorral (3.5l).
Én szállítottam haza, és szóba került, hogy volt Nálad ez az autó, vagy valami közöd volt hozzá.
Különleges ismertetõje a tetején lévõ kannabis festés.
Azt szeretném kérdezni, hogy tudsz-e valami problémájáról az autónak, ill. az átépítése mennyire szakszerû. Nem reklamáció kiatt, tetszik az autó, csak mire számítsunk.
Szlalomra akarjuk használni, de szeretnénk forgalomban is tartani. Ehhez szeretném még megtudni, hogy az olcsóbb biztosítás miatt, ha klubtag szeretne lenni a tulaj, ill. pártoló tag, kivel vegyük fel a kapcsolatot?

Más: Az "autómat" még nem volt idõm szétkapni a kuplung miatt, de erre a hétre tervezem, majd kereslek ez ügyben.
Az "univerzális dragautomatákról" megtudtál valamit, mert a jövõ 7-en megyek L.A-be, és komolyan foglalkoztat a dolog. (Esetleg, ha a fórumozók közül bárki tud ezzel kapcsolatban segíteni, jelezzen! Köszi!)

Üdv mindenkinek! $ 
reply history 2009.07.22. 07:13:13 (48654
User profile
12.08 @ 187
Sziasztok!

Köszi a hozzászólásokat.
A szerkezet gyári, azt szeretném megerõsíttetni (a nyomólap mögötti rugókat).
Ezt már nem merem házilag barkácsolni, mert félek, hogy széthullana.
Ha tudsz segíteni, vagy ismersz valakit, aki bevállalja, a 30-7670313-as számon bármikor hívhatsz.

Elõre is köszönöm!
Ja, a V8-as lendkerék az osztókör miatt kellene (9 furatos), azt nem tudtam, hogy a szerkezet ugyanaz.

Üdv:$
 
Re: gizi525ix (48629)
reply history 2009.07.21. 16:23:42 (48622
User profile
12.08 @ 187
Helló!

Nekem hidraulikus a kuplungom, elvileg önbeálló. A holtjáték is megvan, a munkahenger zsír új.
Tavaly csinálták, már az elsõ alkalommal gyanús volt, a motor gyárilag 450Nm, most az isten tudja mennyi, de nem bírja. Nitrózni is szeretnék majd, de így nincs értelme.

Üdv:$ 
Re: Gtaati (48621)
reply history 2009.07.21. 15:45:47 (48620
User profile
12.08 @ 187
Helló!

A Whistlerracing csinálta, 480 Nm-t mértek rajta.
Késõbb felhívlak, jobb lenne szóban, mert egyéb segítség is kellene.

Üdv? $ 
Re: Turboá (48618)
reply 2009.07.21. 12:40:58 (48616
User profile
12.08 @ 187
Turboá!

Telefonon kerestelek többször is, nem tudtalak elérni.
Az M30-as szinter kuplung csúszik, mint a takony.
V8-as lendkerék+ szerkezet kellene, ill. szakmai segítség.

Kannst du mir helfen?

reply history 2009.05.25. 08:19:04 (44364
User profile
12.08 @ 187
Helló Turboá!

Köszönöm szépen a múlt 7-en telefonon felajánlott lehetõséget, de szerencsére nem élek vele!
Sikerült tákolnom saválló lemezbõl egy V-tér fedelet, hihetetlen, de mûködik.

Gyúrok Kunmadárra.

Üdv:$ 
Re: Turboá (44118)
reply 2009.05.18. 17:49:05 (44111
User profile
12.08 @ 187
Turboá!

Help me!
Emléxem, van Neked egy M70-es asztalod.
A V-tér fedél esetleg meg van még hozzá?

Üdv:$ 
reply history 2008.08.08. 15:58:57 (26765
User profile
12.08 @ 187
Szia!

Köszönöm szépen az infót!
Hétfõn felhívlak.

Üdv:$ 
Re: aronmatic2 (26764)
reply 2008.08.07. 20:10:45 (26753
User profile
12.08 @ 187
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.
Kb 2-3 hete elvittem a Whistlerracing-hez két BMW kuplungot (+lendkerekeket) szinterezésre.
Ígérték, hogy visszaszólnak, de még semmi, napok óta próbálom hívni õket, de ki van kapcsolva a honlapjukon lévõ telefonjuk.
Tud valaki másik elérhetõségrõl, esetleg kapcsolatban áll közületek valaki velük, mert mostanában nem tudok fölmenni hozzájuk a "nagyfaluba" emberi idõpontban.
Lassan már össze kellene rakni a szekeret...

Üdv mindenkinek:$ 
reply history 2008.05.29. 19:27:20 (24310
User profile
12.08 @ 187
Szia Ave!

Ha Tökölön leszel, szeretnék egy mérést készíttetni veled.
Majd keress meg légy szíves, mert nem biztos, hogy felismerlek, bár már biztos találkoztunk.

Köszönöm szépen!
Re: ave (24306)
reply history 2008.05.13. 13:04:05 (23758
User profile
12.08 @ 187
Szia Zoli!

Örülök, hogy így állsz a dolgokhoz, és hogy csak félreértés volt a szombati eset.
Augusztus 17-én szeretnék Kunmadarason gurulni pár métert. Legkésõbb ott találkozunk.

Addig is minden jót!

Üdv:$ 
Re: oioio-1 (23746)
reply 2008.05.13. 11:18:20 (23745
User profile
12.08 @ 187
Oioio-1!
A 2007-es évben special kategóriában 3-ik lettem Nálad. A díjkiiosztóra nem tudtam elmenni.
A videón hallottam, hogy kupa, pro-racer kártya, 10 000 pénz, rádió… a díj.
Tudom, hogy néhányan úgy gondolják, hogy sokat nem tettem annak érdekében, hogy helyezést érjek el, egyszerûen kevesen voltak a kategóriában. Ezért nem is nyújtottam a markom.
A Rába-Ringes versenyeiden mindig szívesen részt vettem, most is így szándékoztam tenni, és a bejáratnál elmondtam a kínomat, a kártyával kapcsolatban.
A válasz az volt, hogy vegyek belépõt! Nem a pár forint, hanem az elveim miatt megfordultam és elmentem inkább a gyõrújbaráti motorostalálkozóra.
Azt szeretném kérdezni, hogy jár, vagy nem jár a pro-racer kártya?
Remélem nem veszed sértésnek a hozzászólásomat, hiszen becsüllek a sportág iránti elszántságod miatt!

Üdv:$ 
reply history 2008.02.20. 17:57:17 (18996
User profile
12.08 @ 187
AVE!

Ez igen tökös döntés!
(ez részemrõl nagy elismerésnek számít)

Riszpekt!
Re: ave (18971)
reply 2007.11.13. 15:10:09 (14406
User profile
12.08 @ 187
Azt hiszem, jövõre én is levizsgáztatom az autómat!
Szerintetek mit szólnának hozzá a KPM-esek? 
reply 2007.10.30. 12:49:55 (12639
User profile
12.08 @ 187
Sziasztok!
Üdv mindenkinek!

A 7végi tököli versenyen hívta fel a figyelmemet egy jóakaróm, hogy ezen a fórumon igencsak cikizik az autómat. Három hozzászólást találtam (nincs idõm végignézni ennyi oldalt).
Ha megengeditek reagálnék az "autómat" és majd a végén engem ért támadásra:

Ave!
"A V12 drag borzaszto, en nem tudom hogy lehet ilyen rosszakat menni BMW motorokkal. Volt ez mar sor6 szivo, sor6 turbo, most V12 szivo es kb. ugyanaz a produkcio.     En nem ertem ezt."
Teljesen igazad van!
Az elsõ motor nagyon öreg volt tettem rá turbót szétnyomta a mocit. Ennyi.
A második motor egy M30-as 3,5-ös karburátorosnak átépítve, szintén öreg, kipróbáltam rajta a nitrót, szintén behalt.
A harmadik motor V12-es (M70) azon a versenyen indultam vele elõször, két havi munka után sikerült indítható állapotba hozni.
Az elektronika kereste a kipörgésgátlót (és még sok egyebet) úgy gondolta, hogy kipörög és folyamatosan visszavette a gázt.
Nézd meg légy szíves a 2007.04.29-i versenyt, az szerintem javulás, legalábbis én örültem neki.

Firewall!

"Én megnéztem közelrõl mert kiváncsi voltam hogy mi lehet az oka. Nem vagyok nagy bmw szakértõ de egyszer azt mondták nekem állítólag nálam okosabbak hogy a v12 már pl elektromos gázpedállal megy. namost ebbe ilyet nem láttam. 2 a gyújtást néztem és felismertem a csodaszép lada elektr. gyújtásnak a trafóit. aztán jobban inkább nem mélyedtem bele, de igy ha a teljesítménye töredékét tudja az is csoda."

A hozzászólásoddal semmi bajom, építõ jellegû, és úgy érzem, kicsit a védelmemre is keltél (?).
A Samara trafókat illetõen igazad van, tudom, hogy a primer oldali ellenállásuk (impedancia, mielõtt valaki belekötne) nem megfelelõ. Pár száz forintért jutottam hozzájuk, pillanatnyilag ez nem befolyásolja az eredményt, idõvel természetesen lecserélem.
Igen, jól tudod, elektromos gázpedállal építették, és én is így használom. Pont ez volt a bibi, mert max 30%-ot nyitottak a folytószelepek, a kipörgésgátló eleketronika hiánya miatt.

Egyébként higgyétek el, nem egyszerû egy ilyen elektronikát átverni, egy ilyen motort az eredeti autótól függetlenül szóra bírni.

Hori!
"Nem akarok senkit megsérteni, de szerintem ez a bmw-s faszi nem teljesen normális.Végig kisértem én is hogyan nem fejlõdik évrõl-évre. De a turbós motor az kemény konstrukció volt."

Ha így kezded a mondanivalódat (írnivalódat), hogy nem akarsz megsérteni, akkor így is folytasd!
Mert igenis megsértettél. Fertõszentmiklóson lett volna alkalmad közölni, velem ezt szemtõl szembe, de úgy látszik ehhez gyökér vagy.

Nem hiszem, hogy az elmeállapotomat meg tudod ítélni anélkül, hogy ismernél.
Apropó 0,1másodperccel jobb az idõd az enyémnél, ez szerintem nem jogosít fel Téged velem szemben semmire, sõt a célvonalim 160 km/h fölött is volt, Te pedíg meg sem közelítetted azt.
A Te futamaid között is van ciki: 32.359@26,250. Ezek természetes dolgok, hiszen technikai sportról van szó.
Szóval Gábor, Te meg vagy hívva a fertõszentmiklósi díjkiosztóra?
Ez hogy lehet?
Nekem szólsz be, köcsög?

Én elsõ lettem a kategóriámban, pedíg két versenyre el sem tudtam menni, az átépítés miatt.
Ez nem az a Speciál kategória, amiben alig van nevezõ, itt Corvette-k, Camaro-k… az ellenfelek.
Tehát kedves sporttársaim! Az autómat szidhatjátok, de engem nem!

Egyébként a nézõk eldöntik. Minden versenyen folyamatosan legalább 5-10ember nézegeti az autómat, volt, hogy szinte alig fértem oda. Nyilván sokan megmosolyogják, de a többségük látja benne azt a rengeteg munkát, néhány jó ötletet, és szívesen beszélgetek mindenkivel.
Nem az illetõ háta mögött, aljas módon kifigurázom…
Ja a tököli versenyen nem bírta a kuplung, de nem is vártam mást.
Az kiderült, hogy az elektronika átverése sikerült, már benne kell, hogy legyen a 300 ló.
Azután esetleg nitró…
Csak lefaragom azt a 0,1 sec-et valahogy

Ui.: Üdv a soltvadkerti BMW-seknek, a verseny végén csak azért nem mentem oda hozzátok, mert szilánk fúródott a szemembe, és siettem a szemklinikára.

Szép Napot mindenkinek!

























 

Total 75 entries
Previous  1  2  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!