2010ben utolsó 3 versenyre készültem fel normálisan... addigi legjobb idõm 13.45... de inkább 13.5 6 .... Kunmadarason lett belõle 13.1 177el. Mondom király
utolsó elõtti lacházán mentem 12.9et.. aztán az utolsó versenyen több 12.9 et és 12.8at is 173 körüli sebeségekkel!
2011ben csakis egyetlen mért futamom volt... kíváncsiságból... teletankkal full belsõvel, utcai gumikkal..mintha kiránydulni mentem volna... ez lett 2.5ös 60lábbal 9.1 vagy 9.2es 200méterrel 13.9s 168al... akkor rakd össze a fejedben...hogy menne e a vas 12es idõket...avagy sem! A konkrét válaszra pedig sor fog kerülni.. talán jövõre, vagy azután....de ha elmondom, hogy raktam be bilstein b14et..fém fékcsövet...tömörszilenteket sejtheted....hogy mástípusú verseny után is érdeklõdöm
JAjaja... mekkora KIRÁLY VOLT AZ EMBER.... nézem kiszáll jön felém.. lehúzzuk az ablakot... elkezdett ordítani...hogy tegnap pont két ilyen õrült ütötte el a kutyáját... mondtam neki hogy sajnálom...mondta hogy azonnal fejezzük be stb .. hondás sráccal egymásra néztünk..aztán ami a csövön kifér Emberünk lehet szorulást kapott a sok aktív szénrészecskétõl! Mondjuk mókás let volna ha elkezd balhézni..mert a jóbarátom aki mellettem ült az egyik fegyveres testület tagja biztosan jól járt volna!!! Aztán az Árpád hídig megnéztük párszor mi merre Kár, hoyg szar a légtömegmérõm .. de a héten orvosoljuk remélem!
ez jogos...én legelsõ versenyen 13.9 et mentem a Cuprával.... ami volt akkor benne... egy GTB1756.. nyomásos labda ...meg Szabolcs szépen felprogramozta... na ez így volt 13.9..
Szépnek szép...viszont én sohasem voltam PROFI 0kategóriás.....
Amivel bajom van... az Ibiza a jobbos pályán megy...és a csávó a bal pálya idõeredményét mutatja .... mert ugye nem teljesen világos a felvétel. A másik... éjszaka minidgis rekordidõk születtek, mert hûvösebb van...viszont a tapadás megvan.
Harmadrészt... Nitróval megy... van fent nekik 12es idõrõl videó... full kipakolva telislick gumikkal! Gratulálok nekik!
Én gyári belsõvel igaz Toyo r888 al mentem 12.8at...
Én pedig válaszolok:
Urbanizálódtam, tehát parasztul nem értek
Új mondatot nagybetûvel illik kezdeni... erre kínál megoldást a shift + a tetszõleges általad kiválasztott gomb, mondjuk a példát tekintve H
Ha Darth Vader húzni fog, akkor tutti lesz 10es idõ, ha más húz nem biztos.
Végezetül: igen , tiszta a kocsim, a szöveget pedig értem, de csakis kizárólag a régi ismerettségnek köszönhetem!
Üdv
3szoros teljesítményt az ényém is tud.. Ha a transporter 90lovas PD jébõl indulok ki!!!
Iletve a ccm behatárol elég rendesen diesel fronton.. amcsi pickupok... gyárilag 6.0-7.0L dízelek "csak" 350lovasok.. abból azért lehet nagyot csinálni... plussz ugye ezek 300 400lovas nitrófröccsel mennek... akkora palackokkal, hogy holdra lehet menni vele..
Hát ha visszarakja a 2.2 20V turbót...és tölt bele gázolajat és azzal megy majd 11et...akkor valóban diesel 11seces autó lesz!
Akkor úgy mondom neked...,hogy megértsd... amiben nem volt sem motor sem hajtáslánc csere... hanem lehetett kapni kereskedelmi forgalomban a konfigot...és az lett tunningolva.... és úgy 11sec....
A Józsira vetítve... audi 90 1.6TD.... mivel csak ilyen dezsõvel volt az a kasztni..DE nem összkerékkel... ezzel lenne "real street" diesel....
+Mindenkinek aki új egyénit ment... látszik halad és fejlõdik a sportág....
már csak a "real street" 12es utcai dízelek hiányoznak nekem...
a többi nagyon rendben van!
Respect!
Viszont bárhogyan is van... legjobban az LFA kellene... a hangja az húhh gecc... nagyon dúrva... viszont a gyári GTR t meg tudja verni... van ilyen videó is a tecsövön....
Én is így próbáltam mindig.... játszani picit a kplunggal... a fordulatot meg stabilan tartani 3000en... így a legjobb... fõleg akkor, ha van tapadás.... de ezt utcán is így kell... ott sem bohóckodik senki kézifékkel... természtesen városon belül csak 50 max 70ig gyorsítunk... autópályán pedig 130ig!
Öregember nem vén ember... még mindig ugyanolyan energikus vagyok, mint 18évesen.... ámbár a technika hervadt le... avagy alakult át utcán szivatóssá , mint dragon kurvajóvá! Teljesen más beállítást igényel mind2
Ami hiányzik most... kb 15% üzemanyag +0.5bar töltõnyomás meg a szeretett APEX rugóim és a slick.. ennyivel kevesebb most a vas...
ez z elsõ 201méteren 1 másodperc... és a végén pedig - 5 7km/h Ez van most...
Aztán majd ha lendületbe leszek... lövök a búcsúba én is a 2pálcás sorba holmi rossz fehér EVO8at... és megyek rendet teszek abba a kategóriába :P ehehhehehehehhe :d
Bár most amit mentem lacházán az kész botrány látszik , hogy mennyi különbség van egy street és egy drag beállítás közt futómû téren...
ugye most igaz teletankkal, utcai inkább kanyarodós lágyabb futómûbeállítással utcai gumival kapirgálós 200méterrel 2.5ös 60láb és 9.2es 200méter 13.9es véggel
Tavaly dragra beállított futómûvel, apex rugókkal, toyo r888al meg 2.0stabilan meg 1.9is volt és 8.2 8.4es 200méterek... és 12.8-13.1es idõk...
Nem gondoltam volna én sem, hogy ennyit számítanak ezek az "APRÓSÁG"nak tûnõ dolgok!
utolsó elõtti lacházán mentem 12.9et.. aztán az utolsó versenyen több 12.9 et és 12.8at is 173 körüli sebeségekkel!
2011ben csakis egyetlen mért futamom volt... kíváncsiságból... teletankkal full belsõvel, utcai gumikkal..mintha kiránydulni mentem volna... ez lett 2.5ös 60lábbal 9.1 vagy 9.2es 200méterrel 13.9s 168al... akkor rakd össze a fejedben...hogy menne e a vas 12es idõket...avagy sem! A konkrét válaszra pedig sor fog kerülni.. talán jövõre, vagy azután....de ha elmondom, hogy raktam be bilstein b14et..fém fékcsövet...tömörszilenteket sejtheted....hogy mástípusú verseny után is érdeklõdöm