timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 75505 entries
Previous   [...]  8  9  10  11  12  13  14  15  16  [...]   Next  

Quick find
reply history 2013.10.12. 21:01:22 (74928
User profile
10.01 @ 219
Én meg annak örülnek ha 10bõl 5 HRing lenne...a te autodra ha felteszel egy normalis gumit profiban mondjuk, akkor az autod egy fasza 60lábbal 201m-eren nehezen megfogható....nem vernek oda az erõsebbek a második 201-en... 
Re: radics1 (74921)
reply history 2013.10.12. 20:53:08 (74927
User profile
10.01 @ 219
Mekkora ccm-ed van?
Én is unom P4-et...kevesen vagyunk...jobban bejonne a feltöltött P3...ott sokan lennénk 10-esek vagy 9.9-esek...de 2-3 tizeden belül ha megemelne Zoli a P3-P4 közötti ccm-et vagy 2500ra....nem akarok se 500 kilós autóval versenyezni 1 katban, se sokezer com-el, de 2x akkoraval sem mint az enyem

Nyomjuk ezt...akkor legalább 1 Profi kat tele lenne...és 10 környéki idokkel.... 
Re: NorbiS4 (74918)
reply history 2013.10.12. 20:36:13 (74926
User profile
7.01 @ 337
Nekem tetszik az az ötlet , hogy a Street versenyzõket egyel alacsonyabb profi katba soroljuk es az is, hogy kupák helyett nevezést kapjanak a helyezettek esetleg meg egy oklevelet meg a dobogón . 
Re: NorbiS4 (74925)
reply history 2013.10.12. 20:12:46 (74925
User profile
10.53 @ 219
Egy végtelen "ûrbe" minek fejlesszek, nincs rá semmilyen motiváció, ha fejõdök kicsit mi lenne? egy kat-tal feljebb, ahol már nincsenek is utcai gépek szinte, és így tovább..., annak mi értelme, egy street autóval, hogy nincsenek határok, kellenek határok, és azokat feszegetni, hogy mi az adott kat. csúcsa, és arra felé menni mindig apránként amíg el nem éred a célod, hogy te leszel/vagy a legjobb. A végén a nézõk sem értenék, hogy most ki hová tartozik, elértéktelenedne a fejlesztés, és az, hogy kezded elérni a kat-od tetejét, de az semmit sem érne, mert van még elõtted/feljebb 3-4 kat. igaz street már (szinte) nincs, határ sincs...stabilitásra gyurna mindenki, én is max.11-12 idõk stabilan...(amit már ezután értelmetlennek tartanék)

Én meg pont ezt írom, hogy a street autókat ne az idejük alapján sorolják be, mert akkor pont az szívná meg aki esetleg eddig átlagon, és önmagán felül tudott jó idõt elérni még több pénzt, energiát, idõt nem sajnálva, Senki sem véletlen megy kimagaslóbb idõt, annak megfizette az árát már keményen eddig is, nem õket kéne egy végtelen darálóba tenni, (még1szer írom) ott van a ccm, meghajtás, feltöltés ,ami alapján egyikbõl engedve be lehetne tenni a felsõbb streeteket a profik közé, csak vegyék figyelembe a gyári súllyal való versenyzést utcai gumival, ami kötelezõ street-be ennyi, ezt csak így lehetne értelmesen szerintem, erre írtam példákat is elõzõ hsz-omban...
 
Re: Szamár (74919)
reply history 2013.10.12. 19:07:13 (74924
User profile
11.54 @ 197
az igaz.2tizeddel még beleférhetne ha fejleszt.de elvenné egy kicsit a varázsát,hogy adott kategóriájú autók mennek egymás ellen.ami lehet nem is baj illetve van akinek meg pont nem az számit.ezért én is azt mondom,hogy lehetne idõ alapú kategória is azok helyett amik halott kategoriák.
az biztos ,hogy annál szarabb nincs mint egyedül állni a dobogón fõleg egy dijátadon.
de mégha 2-3 ember van a kategóriában az se jó érzéssel tölt el. 
Re: Szamár (74922)
reply history 2013.10.12. 19:02:19 (74923
User profile
11.54 @ 197
de régen mégis volt 300 nevezõ vagy még több is ringen.katasztrófa volt soxor kivárni ,hogy 4 óra alatt 1x menjen az ember,de amikor bejött,hogy lehetett depobol menni az megkönnyitette azoknaK akik komolyan vették.
és most ugye drift eb-vel egybe volt kötve ezért tök máshogy volt a pálya meg a start zóna.
tapadás szar épp ezért mindenkinek szar.nézõ szempontból + kiállítok szempontjábol depo.... nagyon jo.én is a lacházi pályát szeretem a legjobban.nekem még közel is van.
sok dolog van ami felmerült ami elöre vinné ezt az egészet esetleg.megkell nézni,hogy hol és mikor volt csúcson  és mi miatt "süllyedt" oda,hogy van olyan kategória ahol nincsenek hivatalosan helyezettek.és egész évben nem volt 2-3 nevezõ.van olyan ahol max 2-3an vannak.
 
Re: radics1 (74921)
reply history 2013.10.12. 18:25:15 (74922
User profile
11.83 @ 182
Eleve volt szó hogy 2 tized csúszás beleférne, ez megengedné neki is hogy ott csúszkáljon egy 10-es körüli katban. Engem az motivál hogy a legtöbbet hozzam ki a kocsimból de magamnak(persze szeretek nyerni vagy közel lenni de ezt csak szerencsés plussznak veszem) én akkor is kemintem versenyezni ha tudtam hogyha nem tojik be velaki(vagy több valaki) akkor dobogó közelébe sem jutok, és én szoros versenyben szeretek nyerni, lehet én gondolom rosszul.
Egyébként 9-es gépbõl nagyon ritka hogy összejön 8 vagyis tavaj ritka volt, de még a 10-esekbõl is döntõs szinte mindenki...
Igen mint írtam valóban egyet értek azzal hogy egy ilyen beosztással nem KELL fejleszteni hogy valaki nyerjen, és ez bizonyos szinten rossz fényt vethet a sportra, de a döglött kategóriák és a nygon ritkán izgalmasak döntõk egy két kategóriában sem valami fényes látvány...
És mint mondtam igen Az lenne a legjobb ha maradhatna minden ahogy van, de az is egy szégyen hogy év végén fel tudsz egy összesítésben úgy állni a dobogóra hogy OB-t nyertél igaz végíg egyedül voltál a kategóriádban. És mint mondtam ez nem annak a hibája aki megy és jól megy, de szerintem nem is dicsõség neki. Én így gondolom.
Még annyi hogy szerintem aki fejleszt az akkor is fog akár milyen kategória lesz aki meg nem annak csinálhatsz akár milyen kategóriát (de akkor legalább legyenek telei, izgalmas döntõk)...
 
Re: boti (74920)
reply history 2013.10.12. 18:06:05 (74921
User profile
10.97 @ 200
Szerintem kár erõltetni ezt a 201m-t meg a ringet. Kicsi hely,rossz tapadás,201m meg kb semmire sem elég.

Most épp elfértünk,mert volt vagy 20-30 autó,nem 150 versenyzõ mint kkl-en.

Ha nekünk kellene választani,a versenyek 80%-a kkl-en lenne, max 1-2 kihelyezett 402m-es futammal. Ezt nem azért mondom,mert nekem közel van (350km oda vissza),hanem mert jelenleg annak a pályának a legjobbak az adottságai hely,tapadás,stb vonzatában.
 
Re: boti (74920)
reply history 2013.10.12. 16:12:17 (74920
User profile
11.54 @ 197
Sztem arra gondolt norbi ami elég sok csúcs kategoriás street gép álma ,hogy egy 9.9.ha becsúszik 9.7-9.8ig még megeshet.de utcai szabályoknak megfelelve kb esélytelen jelenleg 9.2-9.3as gépet csinálni.a 9-10sec közötti katba lehet be se férne a 8közé egy 9.8al ha minden komoly gép kijön.ha viszont marad a mostani szinten 10.2 akár stabilan szórhatna.avval pedig a 10-11sec között elvan.de nincs motivácio a 9.9-re.
én is a 201m látnám a jelenlegi kategóriák csiszolásával ,hogy többet kéne eröltetni.ami a versenyzõknek is izgalmas és nézõ szempontból is jó lehet.
pl. ha lenne 3-4 ring egy évben mellette a lacházi versenyeken is lehetne külön 201-es döntõket szervezni ami mondjuk napközbe lenne amikor a nézõk ott vannak és látják.és az beleszámitana egy külön 1/8ados sorozatba. gyorsan pörögnének a döntõk utána még lenne 402 kvali és késõ délután a döntõ.utána egybe  dijátadó.
hova lett a 6-8-10 éve kint lévõ néha 5-6ezres tömeg a ringrõl.ok,hogy akkor nem volt drift meg ennyi autos rendezvény,de kedd éjjel kint volt több ezer ember és nem voltak ilyen komoly gépek mint most.10alatti 201m nagyon jónak számitott.
a 402-es versenyekre pedig azt a 2-3 kategóriát amit összevonnának és megszünnének a helyére lehetne idõ alapú kategória próbábol.de ha jol emlékszem 2006-ban volt olyan,hogy 13-15-17sec kategória.
meglehet próbálni ujra és kiderül ,hogy lenne elörelépés... 
Re: Szamár (74919)
reply history 2013.10.12. 15:52:20 (74919
User profile
11.83 @ 182
Én még mindíg nem értem miért nem fogsz fejleszteni, vagy miért írjátok, hogy nem fogtok fejleszteni. Senki nem akadályoz meg, hogy fejlõdjetek vagy fejlesszetek, a lehetõség adott ki nem akar gyorsabban menni??? Nem értem. Ha nem akarsz, akkor nem kell fejleszteni valóban lehetõséget megadná egy idõ alapú kategória erre is és így is nyerhetsz, ezzel egyet értek. DE kérdem én ki az aki szereti ezt a sportot meg a gyorsan menést és azt mondja, hogy ja akkor én nem hozom ki az autómból a maximumot, mert nem kell... szerintem ilyet csak az mond aki különben sem fejlesztene. Nekem fura ilyet hallani Big grin .
Egyébként Zoli is ezt írta hogy a street autókat az idejük alapján lehetne besorolni egy reális profi kategóriába(mondjuk ez kicsit ha belegondolsz olyan mint egy idõ alapú kategória).
 
Re: NorbiS4 (74918)
reply 2013.10.12. 14:32:25 (74918
User profile
10.53 @ 219
Nekem sem lennének szimpatikusak az idõalapú kategóriák, mert  nem lenne motiváció további fejlesztésre, (pedig lenne még hova, elõre, és nem visszafelé...),  eddig sem kevés energia, idõ, pénz lett arra fordítva, hogy az eddigi évek alatt szépen kitaposott, kiforrott (leggyorsabb) street kategóriám élmezõnyében is megálljam a helyem. Az összes kat-ban arra törekszünk, hogy a legjobbak legyünk, és azt minél tovább megtartsuk, ha összejön, ez lenne a cél évek óta jelenleg.

A magasabb street kategóriák összerakása a profikkal nem tûnik rossz ötletnek, de ne már abba a kat-ba menjünk mi srteet-ek élbõl ahová alapból (CCM, FELTÖLTÉS, HAJTÁS) is tartoznánk (AP4 jelenleg esetemben AS8-ból) pusztán idõ alapon (mert a jobb idõ a versenyzõ egyéni érdeme leginkább /pénz, energia, idõ, rutin.../), hanem legalább az egyikbõl engedjünk kicsit, kompenzálva a gyári súlyt, utcai gumit...tehát AP3 lenne a jogosabb nálam, pl., még a 9-es gtr-el, porsche-val szemben is (mert fele annyi költség... sem kell, hogy elérje azt a szintet egy AP3 profi, csak õk felrakták kicsit a mércét jelen esetben, de ezért ne õk szívjanak már, mert akkor nem jönnek ki...)
Tehát ne menjen azért a legnagyobb street kat. a legnagyobb pro kat-ba élbõl, mert ott már nagyobb elvárások, jobb idõk vannak/lesznek azért, leegyszerûsítve a pro katok-ba a streeteket  eggyel lejjebb kéne sorolni CCM, vagy FELTÖLTÉS, vagy HAJTÁS alapján (legalább az egyik alapján lejjebb!!!), mint ahová alapól tartoznának, számolja ki mindenki, hogy ez mennyire életszerû a saját kat-jában, sz.tem eléggé azonos lehet...

Pl.: Ha jövõre valamilyen oknál fogva (vagy véletlen most mindegy) menne valaki egy 8-as idõt AP4-ben, akkor azt meg év végén számûznénk a dragster-ekhez, mert már ott is megállhatná a helyét az ideje szerint..., vagy egy másik pl.: full utcai turbós Hondával sem mentek olyan idõt még, mint a pro kat-ban ( jelenleg Kis Gyuri) a szívó Hondával, tehát õket is össze lehetne tenni, csak mérlegelni, kiszámolni, megvitatni, szavaztatni kéne a dolgokat...

Maradhatna az olcsóbb nevezés pénzdíj nélkül, a drágább meg "soronkívüliséggel" és pénzdíjjal
ugyan úgy mint eddig. Egybõl fel lennének töltõdve rendesen a felsõbb kategóriák...

A 200m-es népszerû hungaroringi versenyekbõl is több kéne 2014-ben legalább 2-3, külön +pontokért a seb-idõ rekordokért, mert ott jobban kiegyenlítõdnek a csaták, sokan is voltak, jó volt nézni Tibi bá-t a super final dobogón a szívó RWD-vel a dragster-ek közt.

A super final pont elég idõ alapúnak, mondjuk a felsõbb kategóriának van jelenleg, de lehetne a közép mezõnynek is ha van rá igény (medium final)..., a másik ötlet meg hogy a közönség nagyobb része tényleg nem várja meg a döntõzést, mert elég késõn van, azt lehetne, hogy elõrébb hozni az egész döntõzést pl.: 14-tól, és ha még marad idõ a végén utána, akkor az a következõ verseny kvalifikációjába tartozna, így a kvali. lenne reggel, délelõtt és este a döntõk után már a következõ versenyre, (úgy is általában korán reggel, és este lehet a legjobbat menni) és fõidõben lehetnének a döntõzések...amikor a legnagyobb létszám van kint.

Versenyenkénti díjkiosztó: elég lenne félévenként, vagy évenként is, nézni összetettet és az alapján ennyi, kupából már van elég, én jobban örülnék, ha legalább a következõ versenyre nevezést lehetne nyerni cserébe, vagy minõségi verseny olajat (akár 1 litert Big grin )

A street kat-ba is még többen jönnének (nem magamról beszélek), ha nem néznék a motorszámot, (bár én még nem láttam, hogy nézték volna) típus azonos ccm bevallva és ennyi, /mûszakin sem nézik/ de ezt sokan nem tudják, /én se biztosra/ és ezért nem jönnek., mert azt hiszik, hogy nézik... (többe kerül a hivatalos bepapírozása, mint maga a másik motor... Wink
 
reply 2013.10.12. 12:52:41 (74917
User profile
15.01 @ 149
Szappanopera minden évben van a holt szezonban csak nem ilyen korán szokott lenni. Big grin Big grin Big grin Big grin


Szerintem meg minden a gyakorlatban dõl el! Gondolók erre kell egy teszt nap csak is olyan versenyzõkkel akik regisztrálnak és vállalják a vonzatát ,legyen egy olyan nap mikor minden lehetõséget ki kell próbálni.Legyen ez idõ alapú vagy bármi ami eddig itt elhangzott próbáljatok ki mindent!És ami legjobban mûködik legyen az!!! És minél elõbb,hogy a 2014 szezon már tisztán induljon !
 
reply 2013.10.12. 12:01:44 (74916
User profile
9.31 @ 236
Nem unatkoztatok a  héten fiúk!!! 
reply 2013.10.12. 10:25:56 (74915
User profile
9.78 @ 238
ittmegmivan? 
reply history 2013.10.12. 05:18:26 (74914
User profile
11.40 @ 197
Haliho?!
Mi ez a Nagy "kampànycsend"???
Egyèb ötlet?
Ha igy megyunk neki a "megbeszelesnek"-
Az lesz ami volt eddig is---
2-3 tabor 1masnak ugrik...
Majd eljon az este es bezarjak a termet es kitessekelnek finoman...
Nem jutunk sehova...minden log tovabb a levegobe...
Kàr lenne... Confused  
Re: Szamár (74912)
reply history 2013.10.11. 06:53:30 (74913
User profile
8.42 @ 268
Eh, f@szom, már 6 éve cipeli a Nova a delay boxot, azt hittem ki tudom majd próbálni, eddig csak szépen világított! Big grin Big grin Big grin
Legalább tudok fejleszteni jövõre, súlyt csökkentek, kiveszem a boxot meg a loggert, hoz majd 5 tizedet! 
Re: tommyt (74889)
reply history 2013.10.10. 23:13:50 (74912
User profile
11.83 @ 182
Szerintem senki nem akar igazán bracketelni, én is örülnék inkáb ha tele lennének a kategóriák, de csak kíváncsiságból megnéztem hánysor és hány kategóriában voltak ki a 8-as táblák (KKL versenyeken meg ob-n) és azt láttam hogy 3  azaz három kategóriában van teljes 8-as tábla rendszeresen a többiben átlagosan 4 de inkább 3 ember döntõzik, szerintem azért jött föl ez a téma mert ilyen létszámra nem lehet kategóriákat alapozni vagy fenttartani, mert fölösleges (de lehet tévedek és más idok miatt jött föl a téma). Én minden megbeszélésen azt veszem észre, hogy ígérgetés hogy ide is oda is épül kocsi, meg jönnek és ezzel szemben ha megnézzük nagyon sok kategória épült le teljesen az évek során, nem hogy fejlõdött volna. Az hogy messzirõl is eljönnek szerintem ahogy hallottam a külföldiektõl annak köszönhetõ, hogy jó szervezéssel vannak a varsenyek, és van verseny, de nagyon sok külföldi is eltûnt a sorozatból akik régebben rendszeres látogatók voltak most csak meg meg jelennek, én sajnos ezt látom...
Lehet nem tökéletes az idõ alapú besorolás de tökéletes sosem lesz és én is úgy gondoltam ez kevésbé fájdalommentes mint telejsen új kategóriákat csinálni, vagy megszûntetni jelenlegieket, mert itt mindenki megtalálhatja a helyét a jó versenyhez és a fejlesztéshez is. Ötletelni kell mi lenne a megoldás, mert az hogy majd megtelnek egyszer a jövõben az sajnos nem megoldás. Csatlakoznék viszont néhány társamhoz, akik már elmondták elõttem,  én akkor is fejlesztem a kocsim és elmegyek minden versenyre és tövig nyomom a gázt amikorcsak idõm pénzem energiám engedi és lehet akármilyen kategória, nem érdekel én menni akarok és egyre gyorsabban akarok menni.... 
Re: tommyt (74900)
reply history 2013.10.10. 22:46:54 (74911
User profile
10.01 @ 219
Meg asszem kell csõ 9-es idonel, de nem biztos...de ezen lehet lazítani, mert forgalomban sem kell neki utcán... 
Re: radics1 (74910)
reply history 2013.10.10. 22:41:24 (74910
User profile
10.97 @ 200
Gondolom ha nem kellene neki overál,lehet menne pro-ban brekiék ellen,nem?
 
Re: Fapuma8 (74909)
reply history 2013.10.10. 22:36:05 (74909
User profile
10.01 @ 219
Fõleg hogy a porsche 10bõl 8x hazamegy döntõk elõtt. 
Re: radics1 (74907)
reply history 2013.10.10. 22:19:17 (74908
User profile
12.52 @ 177
Majd jövõre Wink  
Re: radics1 (74906)
reply history 2013.10.10. 22:09:44 (74907
User profile
10.97 @ 200
Ha jól látom pont bekerültél volna a 8-as táblába. Persze a porsche ellen nem egyszerû a helyzet. Volt a katban 14.8-as autó is. 
Re: radics1 (74906)
reply history 2013.10.10. 22:06:45 (74906
User profile
10.97 @ 200
Kevés as8 döntõre? Tesztben mitõl jobb? Ott még annyi esély sincs bekerülni,mint as8-ban egy trabanttal.Inkább mentél volna as8-ban,simán nyert itt már esélytelennek tûnõ autó is. Mûszaki hiba vagy egyéb bárkivel lehet,pl beugrik,akkor egy 8-ast is elvertél. 
Re: Sefig60 (74905)
reply history 2013.10.10. 22:02:13 (74905
User profile
12.52 @ 177
Tesztben mentem mert sajnos kevés az autó AS8 döntõre.
Kedves hölgy meg is kérdezte a bódéban azért megyek tesztben mert olcsóbb?  
Re: radics1 (74901)
reply history 2013.10.10. 21:49:53 (74904
User profile
11.69 @ 205
Imádnánk ha így lenne mindenhol!
Eladtam a Clio-t, mától árulom a házat is, elköltözünk felétek. Smile

Ha ez a 12s baromság lesz, akkor semmi értelme megépítenem az újat.
Eddig tudtam 11.6-12.0 körül. Kérdem én ennek melyik Profi katban is
lenne bármi esélye? Az új meg persze a 10est szeretné közelíteni... 
Re: tommyt (74900)
reply history 2013.10.10. 21:45:05 (74903
User profile
10.97 @ 200
KKL-re értettem. 
Re: tommyt (74902)
reply history 2013.10.10. 21:40:15 (74902
Nálunk nem volt teszt, mégis befért mindenki valahová.  
Re: radics1 (74901)
reply history 2013.10.10. 21:38:52 (74901
User profile
10.97 @ 200
Egyetértek.

Fel kellene keresni azokat,akik tesztbe mentek,és megtudni,miért nem férnek be streetbe vagy pro-ba. A cél az lenne,hogy teszt megszûnne,az a 60-70 versenyzõ meg töltené fel a katokat.

Van itt valaki aki tesztbe ment idén? 
Re: tommyt (74900)
reply 2013.10.10. 21:33:37 (74900
Ismételten csak azt tudom mondani, hogy nincs a meglevõ kategóriákkal különösebb gond...itt-ott némi finomhangolás esetleg kellhet, de semmi komoly. Nekünk pl. nagyon is bejött a Westdragrace   street-ben a  lökettérfogat alapján besorolás forgalmi nézegetése nélkül és a Drag Radial engedélyezése. A7-ben atom csaták voltak, általában 1-2 tized döntött a helyezésekrõl, de volt sok olyan nap, hogy századokon belül voltak az autók....és már most bejelentkeztek új autók, akik kimondottan az A7-re fejlesztenek. Ha vannak üres profi kategóriák, hát vannak, az sem a világ vége. Majd idõvel megtelnek. Szerintem pl. a P4 jövõre egész akciódús lesz, pedig senkit sem tolunk át oda a street-bõl. Hülyeség lenne ezeket felborítani, csak mert páran  bracketelni akarnak. A magyar drag azért tart itt, mert heads up verseny van, ahol a gyorsabb nyer. A világ faxáról eljönnek ide versenyezni, mert verseny van, nem pühapöcs bohóckodás.
  Vannak egyéb dolgok, amelyekben lehetne javítani dolgokon, zömüket szintén felsoroltátok, de a kategóriákat speciel nem kéne baxtatni. Ez a TTech csapat hivatalos álláspontja. A többit majd lemeccseljük élõben a megbeszélésen. Smile  
reply history 2013.10.10. 21:28:38 (74899
User profile
10.01 @ 219
Én unom kitölteni azt a sz*rt....jövõre 1x kitöltöm és lefénymásolom 10x.... 
Re: radics1 (74898)
reply history 2013.10.10. 21:10:31 (74898
User profile
10.97 @ 200
Ezt eddig is meg lehetett tenni,de nem biztos,hogy ezzel megy el az idõ,max az elsõ 2 autónál. Utána 10 ember vár egyszerre a gépátvevõre. 
Re: rambustibi (74897)
reply 2013.10.10. 21:08:32 (74897
User profile
11.80 @ 189
Gépátvételt picit meg lehetne gyorsítani azzal, hogy a nevezési lapot otthon le tudnád tölteni, kinyomtatod és kitöltöd, magaddal hozod a gépátvételre. Bemutatod, megnézik az autót frankó-e és puszi Smile
Így nem kell kolbászolni tollért, keresni a gépátvevõs srácokat a nyomtatvány miatt Wink Nem sokat számít, de picit gördülékenyebb lenne szerintem.
Persze ez csak egy ötlet... 
reply history 2013.10.10. 20:56:14 (74896
User profile
10.97 @ 200
Jó lenne,ha minél elõbb kialakulna.

Szvsz nem jó ötlet 12s alatti street-et pro-ba rakni,nem aszerint épültek ezek az autók. 
Re: Fapuma8 (74894)
reply history 2013.10.10. 17:47:08 (74895
User profile
10.01 @ 219
Zoli valamiért ezt nem akarja.
Pedig így tudna gyorsan 6-8 órás idõmérõvel, megszakításmentesen mindenki menni sokat.

Nincs más megoldás...ha keveredés van akkor az lassít... 
Re: ave (74891)
reply history 2013.10.10. 17:45:25 (74894
User profile
10.01 @ 219
Igen.

Ezért beszélgettet minket itt Zoli, hogy mindenki leírja amit gondol.
Meg ezért jó ha minél hamarabb megvan az új rendszer, vagy a régi marad bemondás.

Majd kialakul melyiket mennyien támogatják. 
Re: radics1 (74885)
reply history 2013.10.10. 17:42:43 (74893
User profile
10.01 @ 219
Ok, az évek meg a rutin, én még fiatal vagyok :-DDD 
Re: v8drag (74887)
 glo
reply history 2013.10.10. 17:41:24 (74892
User profile
14.10 @ 174
En csak a velemenyemet es otleteimet mondom el, hatha lattok benne raciot. Szemely szerint nekem messze van KKL, hogy csak 3-4-et tudjak gurulni egy nap, sajnos :S De gondolom a nevezoknek is jobb lenne, ha minnel tobbszor elrughatnak a gepeknek...
Viszont, egyetertek azzal, hogy ahogy szet lettek szedve profi es street-re a kategoriak a regi szabalyzatbol, ugy most is lehetne a streetnek ido alapu kategoria frissites... Vagy ahogy wolf mondta, legyen az elso versenyen tesztelni lehetne ezt az opciot, mert a puding probaja az eves Smile  
Re: oioio-1 (74890)
 ave
reply history 2013.10.10. 17:24:15 (74891
User profile
12.88 @ 175
>Motoros idõmérõ és gépátvétel kapnyitástól 8-10-ig.10-11-ig döntõ nekik és vége.
Kiraly otlet, igazi METACS.   Big grin
Ugy remlik anno (lassan 10 eve) a dijatadojukat is azert hoztak elobbre, hogy haza tudjanak erni idoben.   (Mert ugye az autosok azok nem mentek haza)

Esetleg az epitett (ranezesre nem utcai) motorok mehetnek 1-1 bemutato futamot 10 utan is. 
Re: Fapuma8 (74882)
reply history 2013.10.10. 17:02:14 (74890
User profile
7.01 @ 337
Ez is csak ötletelés, de, ha a 12 alatti streeteket besoroljuk valahogy, például nem a motor és a hajtás alapján hanem az ideje alapján a profi katokba akkor talán jobban fel lesznek töltve a profi katok és izgalmasabb versenyek lesznek, vagy azt is mondhatjuk, hogy 12 alatt nincs street csak profi. Ezek csak ötletek és egyáltalán nem biztos, hogy jó ötlet, csak beszélgetünk. 
Re: glo (74886)
reply history 2013.10.10. 16:25:49 (74889
Ez   sokkal  jobb ötlet,  mint az a Pro ET-s izé az  elõbb.    
Re: v8drag (74887)
reply history 2013.10.10. 16:09:36 (74888
User profile
7.01 @ 337
Ez az évszázad ötlete :-)
 
Re: v8drag (74887)
reply history 2013.10.10. 16:07:32 (74887
User profile
8.42 @ 268
Üljél le fiam, egyes!

Én már rég feltaláltam a tutit: a kapuban kell kiosztani a motorosoknak a kupákat, így spórolunk nekik is, nekünk is Smile Big grin Big grin Big grin Big grin  
Re: Fapuma8 (74882)
 glo
reply history 2013.10.10. 15:57:34 (74886
User profile
14.10 @ 174
Senki nem mondta, hogy AP3-ba kell menned ha 12 alatt mesz, zoli azt irta, hogy a quali idod alapjan leszel belerakva egy profi katba... 
Re: radics1 (74885)
reply history 2013.10.10. 15:53:04 (74885
User profile
10.97 @ 200
Jövõre 11.x-et tervezek menni,ha bekerülök emiatt AP3-ba (2100 ccm alatt awd/rwd)kb abba is hagyhatom a sportot.

Gondolom nem kell ecsetelni egy 1.6 8v RWD és 2.0 16V AWD közötti fejlesztési potenciál különbségeket.

Kvázi ugyanennyi pénz lett volna építeni bele egy 2.0 16v motort,de én streetben akartam versenyezni,mert oda való az autó,trélerezni se lehetõségem,se pénzem nincs.Most már nem fogok másik motort építeni,ez 100%. 
Re: Fapuma8 (74884)
reply history 2013.10.10. 15:48:21 (74884
User profile
10.01 @ 219
Támogatom hogy a gyors streetesek Profiba jöjjenek.Akár 12sec alatt már.
 
Re: oioio-1 (74883)
reply 2013.10.10. 15:46:13 (74883
User profile
7.01 @ 337
Én nem szeretem az index idõs kategóriákat, és nem is szeretnék olyanba versenyezni, a Farkasfalva táblázata jól mutatja, hogy milyen közel lennének egymáshoz az autók.
Van egy áthidaló ötletem, mi van akkor ha meghagyjuk a a profi kategóriákat és a street közül oda soroljuk akik elérik az profi idõket mindegy milyen autó, de mondjuk a Fapumával menne a román porshe ha 10.1 megy és streetbe nevez. aki nem fér bele a profi katokba azt pedig idõalapú streetbe raknánk, tehát mindenki megy kvalit és az alapján eldöntjük a street autókat melyik profi katba kerüljenek 12.00 alatt 
reply 2013.10.10. 15:11:30 (74882
User profile
10.01 @ 219
Itt van külön is.


Motoros-Autós versenyre (évezred ötlete) hogy ne zavarják egymást.

Ezentúl írjátok ki, hogy Motoros idõmérõ és gépátvétel kapnyitástól 8-10-ig.10-11-ig döntõ nekik és vége.

Autós idõmérõ és versenyek meg 11-17/19-ig (évszakfüggõ, de 6-8 óra tisztán egyben) utána döntõk....ennyi.Profi autóval nem megyünk 6-8-órán át és így folyhatna a sor...a külön soros se megy egész nap....így a legdinamikusabb a rendszer, ha nem szakítjátok meg....

Így nincs keveredés, autóval nem kell hajnalba kimenni....szerintem így találtunk olyan holtidõt nekik, amit az autósok úgysem preferálnak....na?

Szerintem évek óta ez a legjobb ötlet erre...köszi mindenkinek a dícséretet mégha le sem írjátok :-DDDDDDDDDDDDDDD 
reply 2013.10.10. 15:07:46 (74881
User profile
10.01 @ 219
Zoli, mikor lesz versenyzõi megbeszélés?

Másik, mi a terv amiért feldobad ezt a kategóri átszervezõsdit?Nyilván úgytûnik mintha Farkasfalka nyomná, de az csak egy dolog.

Mert ha te akarsz változtatni akkor fogsz is...ha meg nem akkor úgyis mindegy itt a sok beírás.

Induljunk ki a hozzászólásodból, idõ alapú...beszéltem közben DCS-vel is ezzel kapcsolatban és Demeter Robi is beírta kb amit DCS mondott nekem, hogy ha idõ alapú lesz akkor az újak már nem fognak fejleszteni és autót építeni mert minek....És igazuk van.
Amikor megvettem az evót 13.6-ot ment.Pici pénzzel ment volna 13.0 és 13.1-et és kész, ott meg ellehettem volna és utcán is járok, nyerhetõ a 13-14 kategória.A Subaruk is 13.1 környékét tudják 1db kuplungcserével és megírt Ecutek tuninggal azt csókolom...

Lehet nem gyorsítottam volna rajta 10.0-áig.

Idõ alapú megint csak nem érdekel amikor padlón kell a gázon állni, ne vacakoljunk, ha idõalapú meg játsszunk az idõvel kategóriák lesznek akkor valami utcaival jövök, meg GPS alapú real time szarral ami majd méri nekem az idõt hol tartok és pontosan annyit fogok menni amennyit akarok.....de ne IT fejlesztésekkel kelljen már gyorsulást nyernem.
Ez sem tetszik.

Superfinale elég jó arra hogy a gyors autók egymással csatázzanak szoros versenyeken, de ez meg nem adatik meg az oda be nem jutóknak valóban.

Azaz szerintem vagy sûrítsük bele a streeteket profi kategóriákba ha gyorsak mondjuk 11sec alatt és akkor nem zavarja a Streeteket az irreálisan gyors autó sok pénzbõl vagy a profi maradjon így, a sztreetet meg idõalapúzzátok le ha nekik az tetszik, de 11 sec alatt P3 meg P4...P3-at meg ccm emeléssel sûrítsétek meg és az egy fasza kis versenyes 8-as fa lenne mondjuk 2500ccm-ig engedve.

Mehet külön is a 2 sorozat....Profi autókkal nem fogunk idõre szarakodni szerintem....se brakettelni....hamár gyors az autónk és kikönnyített, nyilván nem máshogy akarunk nyerni, hanem padlón.

Lényeg, mi itt a kérdés és mi legyen?Mit szeretnél?Szorosabb versenyt?Tömött kategóriákat?Több versenyzõt?Nem irreálisan túl gyors streetet?

Mit?

Másik, lábon jövõ street autóba szerintem elengedhetõ hogy ne legyen overál, utcán sincs neki, ott is eléghet...sõt... és akkor lehet szívesen átjön profiba is akár...



Motoros-Autós versenyre (évezred ötlete) hogy ne zavarják egymást.

Ezentúl írjátok ki, hogy Motoros idõmérõ és gépátvétel kapnyitástól 8-10-ig.10-11-ig döntõ nekik és vége.

Autós idõmérõ és versenyek meg 11-17/19-ig (évszakfüggõ, de 6-8 óra tisztán egyben) utána döntõk....ennyi.Profi autóval nem megyünk 6-8-órán át és így folyhatna a sor...a külön soros se megy egész nap....így a legdinamikusabb a rendszer, ha nem szakítjátok meg....

Így nincs keveredés, autóval nem kell hajnalba kimenni....szerintem így találtunk olyan holtidõt nekik, amit az autósok úgysem preferálnak....na?

Szerintem évek óta ez a legjobb ötlet erre...köszi mindenkinek a dícséretet mégha le sem írjátok :-DDDDDDDDDDDDDDD

 
reply history 2013.10.10. 14:33:28 (74880
User profile
10.97 @ 200
Hát a gépátvétel az ilyen,sokszor így is túl sok idõ elmegy reggel ezzel. Általában 1 óra telik el a megérkezéstõl addig,hogy egyáltalán oda lehet állni a rajthoz. 8kor van nyitás,de mire jönnek a gépátvevõk,addigra már 20-30-40 autós sor van. Mi,versenyzõk tudjuk a legjobban,mennyire kevés egy versenynap. KKL-en is lehetne 2 napos verseny,mert hely van hozzá,legalább egyszer egy évben. 
Re: glo (74878)
reply history 2013.10.10. 14:30:26 (74879
User profile
10.97 @ 200
Ezt én személy szerint úgy tudnám elképzelni,ha átfedés lenne a katok között:

Mondjuk kvali alapján berakják a versenyzõket az idõkategóriákba. Példa legyen 13.5s. Õ mehet 13-13.99s katban. Ha évközben fejlõdik,és bemegy 12.8-ba,akkor se lépjen kategóriát,hanem mondjuk csak akkor,ha 0.5s-el megy túl a limiten. Mert egy 12.4-es idõvel ott nem az utolsók közé,hanem a középmezõnybe esik. Visszafele is mehetne ugyanez
egy most 9.8-as kocsi akkor mehetne a 10-esben,ha 10.5-öket szórna,így õ is középre esik,és talán el lehet kerülni a "fékezéseket". Így talán,(de ezt még nagyon át kell gondolni) mindenkinek több ellenfele lenne,megszûnik a pro és street kategória,a gyenge street-eseket se kedvetlenítik el az erõsebb kocsit a katban. Így lenne 1+/-0.5s ablak,és világos lenne az átsorolás szabálya is. Évközben aki katot lép,természetesen vinné a pontjait,így nem lenne az,h aki nagyot fejlõdik,az bukja az évet. Aki most meg épp a határon van,annak nem kell aggódnia,hogy döntõben becsúszik határ alá és azért veszít,mert jobb lett. 
Re: wolf (74876)

Total 75505 entries
Previous   [...]  8  9  10  11  12  13  14  15  16  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!