Ez a donto, en csak a feher elleni futamod lattam, amikor a masik palyan voltal.
De ez a donto igazan jol indult neked, kar, hogy nem tudtad megorizni ezt a szep elonyt.
Lehet a kovetkezo versenyen mar jobb lesz a ragacs is, gondolom a hasznalattol csak javul.
Amikor lattam, hogy a mai mediasok felmasztak a rajtnal a furgon tetejere filmezni, nekem is eszembe jutott, hogy mennyi idot toltottem fent a kapun.
Nem volt nalam jo kamera, de amivel felvettem a futamod azon ugy tunt, hogy bar a 60 lab nem rossz, de elegge elkapart az auto. De persze ilyen 60 labakhoz en nem mertek, csak meglepetett.
30 fps a video. 24 kepkocka (0.8mp) utan itt tartassz. Meg a lampanal se vagy, a 60 labas fotocella narancssarga doboza pedig a lampa utan van par meterrel.
A hajtassal akkor nem lesz gond, az biztos, egy jol tapado palyan osszejohet a 0.8-as 60 lab. Fogod erezni a kulonbseget!! Ez most 1G korul max lehet, ezt meg en is tulelnem siman. De 0.8-hoz minimum 3x ennyi kell.
Persze, hogy nem vagy hibas a balesetert. Nagyon jol meguszta!!
Mikor mesz vele kezelt palyan? (Kunmadaras vagy Lachaza)
Egyebkent tok jo volt egy kicsit feleleveniteni a regi nagy elmeres vadaszatokat. Mennyi ilyen csinaltam... Volt, hogy forditva voltak leteve a rajtnal a fotocella dobozok, alig lehetett beallni, stb. Aztan volt Mexx hekkelese a leirasom alapjan, ami utan vegre lett guard beam. De szep volt az is, hogy megerte tolatni az elrajtolas elott. Eh, a regi szep idok.
De szomoru, hogy ekkora tevedes meg elofordul manapsag. Ez melyik merorendszer egyebkent most? Ez volt regen a Rabaringen majd Lachazan a RaceAmerica elott?
Kikerestem az eredmenyeid:
rajtido: 15:10 (errol van a belsokameras, es ez van 9:30-tol a kulso nezetes videon)
60': 0.848
1/8: 5.535 @ 194,595
1/4: 8.756 @ 247.423
rajtido: 16:13 (Videon ez van 1:02:00 korul a kulso nezetes videon)
60': 1.817
1/8: 6.449 @ 195,122
1/4: 9.666 @ 233.766
Kikockaztam a belso kameras felveteled, a 0.848-as 60' lab az K nagy elmeres, inkabb 1.8 mp az. 0.8mp-t csak kezelt palyan, egy szuperul belott motor/hajtas tud.
A celbaerkezesig 9.7mp-t latok eltelni a belsokamerason. Es eleg sok rolloutot engedtem az elejen, nem az elso mozdulastol mertem.
De a 9-es ido is szep kezdet. Kiskunlachazan siman tudsz 0.8-as 60'-at, ha az auto is tudja. Foleg a hajtasra gondolok. Tenyleg mi a van a motor es a hatso difi kozott? Milyen valto? Hangbol nem tudom kitalalni, az elejen nagyon sokaig elkapar.
Btw. 10:30-nal szepen atesett ha jol latom Kaldy Peti az autodon. Jo, hogy nem tort le a szarny!
Ez milyen motor, nem ismerem fel.
Atneztem ket videot is Fertorol, de egyiken se vagy rajta, pedig jo lenne valamit latni.
Ha talalsz rola kulso videot, vagy fotokat, linkeld mar ide, plz!
Meg lehet erteni ranezesre is, hogy melyik oszlop micsoda.
A gebasz azzal van, hogy a dontokben nem mindig ment minden ugy, ahogy papir szerint kellene. (Ujrafutott futamok, neha nem azok jonnek parnak, akiknek kellene, meg ilyenek.)
Ma is megerte kimenni, erdekes vasakat lehetett latni.
Ez a Lupo eleg viccesen festett, de 244 km/h celvonali azert elegge rendben van. Kivancsi vagyok rajtolni is fog majd tudni melegben?
A Karmann Ghia 2 kereken ahogy kell.
Es ez a 911 turbo S... Tenyleg gyari? Jobbat megy, mint anno a nagy techart...
Mivel egy hivatalos magyar sportszovetseg versenyszabalyairol beszelunk, eleg nehezen tudom elkepzelni, hogy rendszamos, de forgalomba nem valo auto a bajnoksagon indulhatna...
Nem egyszeru egy ilyen autot 100%-on tartani.
Koszi a beszamolot. Sajna Hockenheimben csak ideiglenes a kezelt palya, nem eloszor lett ratyi. Elobb utobb ugyis eljutsz vele egy rendes palyara, majd ott megmutatja a Dragacs, hogy nem tragacs!
Tuti elmerted! hehe. Eleg messzirol lattam, de a hang alapjan nem is adtal gazt a rajtnal.
Azert jo, hogy vettem fulvedot a fiamnak. Azt mondta Zoli autoja meg ugy is hangos volt.
Meg a durrogos Audi ellen is hasznos volt.
Fapuma autoja is szepen zenelt, es az RWD konnyu gepek is nagyon szepeket mentek!
FWD-ben a szloven(?) Corsa volt durva.
Mi az alaptetel, miert kell ez a suly limit?
A felelotlen konnyites bukoketrec nelkul vs. nagyon biztonsagos, de konnyu terhalos vaz esete nehezen vedheto biztonsagi szempontok miatt.
>Motoros idõmérõ és gépátvétel kapnyitástól 8-10-ig.10-11-ig döntõ nekik és vége.
Kiraly otlet, igazi METACS.
Ugy remlik anno (lassan 10 eve) a dijatadojukat is azert hoztak elobbre, hogy haza tudjanak erni idoben. (Mert ugye az autosok azok nem mentek haza)
Esetleg az epitett (ranezesre nem utcai) motorok mehetnek 1-1 bemutato futamot 10 utan is.
Azt irod nezoszamproblema van... Most akkor a V8-as nagyfiuk, meg a tobbi se erdeklik a kutyat se? Nem gondolom!
A bracket tenyleg nem neznivalo, ugyanakkor a hendikepes rendszer szerintem igenis lehet erdekes. Azt senki nem latja, hogy a vegen fekeznek-e a cel elott, de ha sajat idocelra menne mindenki, nem kerek szamokra, akkor nemigen fognak fekezni.
Meg nem tokeletes, de a rovid URL-t posztolva embedre forditja a linket.
https: / / www . youtube . com / watch ? v=s_BUh-o-II8