Hát minden olyan embernek gratulálok ahhoz az idõhöz ami említésre méltó, amit a saját gógyiából és hosszú kitartásából rakott össze.... kvázi nem csak a pénzen múlott....
Ez az elpattogás engem is kinyírt soxor a Skodrival...
Viszont nyolcadon ez a 8.15 durva! Fõleg ezzel a sebességgel! Persze a negyedes idõ is brutális, csak ez a nyolcados, a Hringes idõkre emlékeztet, mikor mindenki (pl Falco, Hunlimo, stb....) a hetes idõre gyúrt....
2003-ban hegyeztük a nem kicsit komolyabb autókat a kgst verdáktól, és baszott nagy szám volt, hogy a 8 aljához közelített mindenki! Ehhez képest tényleg elképesztõ idõeredményeket láttam mindenféle "ócskavastól" Szombaton
Sajnos a GTR-t nem láttam, Attila elment már mire kiértem, de osztom amit mondasz! Szerencsére 3 hete pénteken egy mesekõrben volt részem a GTR-ben, az kárpótolt
Itt a 16-ban ha megjelenik, állatalában azt hiszik az emberek, hogy egy ufó szált le
Az utóbbi idõben furcsa volt, és e miatt (is) a kapcsolatunk is, de sajnos az én elméletem szerint nem fog nyugodni békében, pedig én is ezt kívánom...
Sok emlék köt vele össze, fõleg a 2008-as belgiumi kiruccanás a KoE-ra... jó buli volt...
Ilyen "õs" autóval, ilyen eredményt én rekordnak tekintek! mint ahogy eddig Eklundét is!
Eklund is ment a héten 8.0-át ha jól tudom, de hátsós, merev hidas Drag futómûvel, nagyon szép, de a Pink egy "kuka" autóból lett és quattro.....
1 szó mint száz, amit mi képviseltünk, azt ez a srác tovább vitte! Lehet ettõl jobbat, nagyobb pénzért, meg elveszítve a quattró mivoltat az Audinál, de ez ebbõl a quattróból rekord és kész
Sajnos nem mi vagy én futottuk meg ezt az idõt, de kellett hozzá a felvezetés, az elõélet amit végigszopiztunk, ebbõl építkezett Dutter. Ez nem leoltás, sõt, örülök, hogy valaki befejezte, illetve folytatja....
Hát így van ez, tegnap mikor ezt mondtam egy jó haveromnak, csak annyit mondott, így mûködik a világ minden téren...
Na engem ez az autó érdekelt a legjobban tegnap. Az embernek van kitartása, meg minden egyéb ami ehhez a sporthoz kell és még mindig 2.5 literes motorral csipkedi a legnagyobbakat az Audi quattroval!
De ha már róla beszélünk akkor szeretném megjegyezni, hogy Audi 5 henger turbó quattro rekordot döntött a srác tegnap! Eklund ideje pontosan nem tudom mennyi, de nem 9.11@261 Km/h
Na jó per pill "csak" 22 kiló, reggel 78 voltam 75kilónál elõveszem a kis elipszis gépemet kardiózni egy kicsit... 5 éve csak ruhafogasnak használom :-P
Mikor is lesz az ominózus veseny? Bukóból van 3 féle méret is, de amit az Öregben hsználtam, sztem az lesz a befutó Az overál meg soha nem jött rám, de most, hogy 23 kilót fogytam, felpróbáltam.... úgyhogy csak kölcsön, de az tuti!
26. án lesz a rico és mulatság? na addig ha lesz erõnk spanokkal csak beleszúrunk az Öregbe egy DTA pr8 ecut, egy használható kuplungot, egy 6-os váltót, meg egy vicces turbót
ettõl függetlenül a csomagtér ajtó pl le lett hajtva aluból, meg a padlólemezek is alura lettek cserélve..... ahogy van egy kis zseton rá, haladgatok vele
Saját gépen találtam. Most úgy is facebook-on is nyomúl már az audimaxpower... Új yutube-os videókat is akarunk csinálni Kálmival.... Majd elõszedem és be vagdosunk egy kettõbe belõle...
-
Az E kategóriát meg egyenesen töröljük el.
2009 év végén amikor újravettem a Kreszt akkor 20 órát tanúltam az A-katra. 55 kérdésbõl 0 hiba és minden elsõre ... Utána a C-re kb 30-35 órát tanúltam és a 75 kérdésre 2 hibapont, minden elsõre... E-re szintén legalább 30 órát tanúltam, és szintén 0 hiba kresz vizsgán, és minden kopp elsõre, 2010 Májusában végeztem is a kategória bõvítésekkel.... aztán mindenki úgy matekol a B jogsijával ahogy akar, én befejeztem... :-P
Ja és még olyan elõnyei is vannak a CE-nek, hogy pl a T kategóriád nincsen korlátozva! Ha megvan a D kategóriád is akkor a D1E és a DE is autómatikusan be van ütve... stb...
A BE szinte egy árban van mint a CE. Viszont ha van C katod akkor így nem is kérdés melyiket érdemesebb lerakni. És beütik a kis sovány BE-t is. Viszont a BE-vel például nem vezethetsz tahográfos nehézpótos szerelvényt, még akkor sem ha stimmelnek a súlyok a BE-re! Hoppá!
Persze, nem vitatom az ár különbség elõnyét és radics1-nek is igaza van, hogy javítható ha történik valami... De pontosítanék, olcsóbban javítható, sztem inkább így helyes. Na meg a 30/76 azért jóval megbízhatóbb turbó. De mind1 mindenki döntse el maga mikor milyen elõnyökrõl mond le és mennyiért...