Megragadnám az újjá élett Timeslipen (GRAT!) az alkalmat hogy megkérdezzem, hogy a Dragracingen lesz-e elérhet? "Autó nevezési nyomtatvány" mint eddig vagy csak a helyszínen lehet csak nevezni most szombaton?
Azért jó ha megváltozik a szabály, mert korábban kikerültem a versenyzõk közül mert nagyobbra cseréltem a motort a G1-be, most 1 éve összejött annyi hogy vettem 1 BMW-t amin fejlesztettem annyit hogy a kategóriájában dobogóért csatázok. Ha változik a szabály felesleges volt a BMW, mehet a levesbe mert a könnyebb(pl E30), de azonos motoros autók ellen esélytelen...
Persze értem Én az indokaitokat, csak a f...ért nem egy évvel korábban akartatok szabályt változtatni....
A Facén már felvetettük hogy minden évben lehetne más-más nagyvárosban is ilyet rendezni, ilyenekre gondolunk mint Debrecen-Nyíregyháza, Gyula, Szeged, Gyõr, Pécs...
Mi kellemes szájízzel jöttünk el Szlovákiából, 9 után már ott voltunk, a nevezésnél valóban elsõséget élveztek a Szlovák kollégák, de 10-15 percnél tovább nekem sem tartott. Avval rossz volt szembesülni hogy kint Streetben is kell bukó, ha nincs 1 Euró/futam, délutánra lett, így csak kb. 6-ot tudtam menni, amúgy egész napra vetítve a 8-10 futam kényelmesen meglehetett volna. A pálya nekem RWD-vel jó volt, Robinak is jó volt az Audival, a nem tapadó Dragacsnál is jobbat ment, 6.40, itt volt lelkes közönség is ami itthon már ritka. 570km-et kocsikáztunk össze-vissza, ha meg nem is érte, de nem bántuk meg hogy kimentünk!
Én még olyat is kérdeznék hogy a belépõ és a nevezés Euróban esetleg Forintban lesz-e? Mértéke mint itthon vagy eltérõ?
Lesz-e esetleg a Magyar versenyzõk részére fenntartott depo rész(2 autót nevezünk +1szervíz)?
Még nem voltunk mi sem, a Hungaroringbõl kiindulva elsõre nem egyértelmû hogy mi merre van és hogy jutni oda, trélerrel különösen nem, lesz aki magyar nyelven segít kiigazodni vagy esetleg egy cetli hogy mi merre van? stb.
érdekesség képen lesz nálam 13-án egy infra (azaz nem kell a gumihoz érinteni) hõmérõ mely +800°C -ig képes mérni, elméletileg +-1°C eltéréssel ad pontos eredményt, engem a gumi hõmérséklet fog érdekelni, gumi melegítés elõtt/után és a rajtban ha a vezetõség engedi.
Én ezt a differenciált indítást próbálnám ki, ha ügyesen vagyok egy nálamnál sokkal erõsebb autót is elverhetek, ezt akár egy nem OB-s Lacházán regisztráció után amolyan betétfutamként szivesen kipróbálnám
szerintem kezdetnek az is jó lenne ha a magas (szerintem egyenlõre kivitelezhetetlen 100-80-50) pénzdíjak helyett a szervezõ beszállna vmilyen mértékbe a versenyre való kijutás költségeibe, esetleg a versenyzõvel bemehetne ingyé az õt segítõ 1-2-3-4 emberke, esetleg a Profik és/vagy emberkéik X forintig ingyen ehetnek, ihatnak a büfében, ilyesmik. Elõzõ évben helyezett Profik a külön sort kevesebbért vagy ingyé kaphatnák. Ezekbe a juttatásokba bevonhatóak lehetnének a kat. elsõ Streetesek is, esetleg elsõ 3.
Ezek az apróságok versenyzõként 10-20e Ft megtakarítást jelenthetnek/verseny, éves szinten már komoly összeg! a szervezõnek ezek a juttatások kevesebbe is kerülnek így mindenki jól járhat.
még mi sem voltunk a Rábaringen, de az OB miatt megyünk. Écsig tiszta az út, de Écsen belül egyértelmûen kint lesz vmi útirányjelzõ a rábaringig? Bent a Rábaringen lesz aki eligazít, hogy a szervizautó/trélerrel(csak 10m) hova lehet majd állni, mintha tavaly ebbõl lettek volna gondok?
Az egész futam alatt kameráznék, hogy késõbb összefoglaló is lehessen belõle, ha lehet akkor vmi bennfentes helyrõl, mint Lacházán, ez ügyben kivel kell beszélni? Kit kell keresni?
majd egész nap kint videóztam, de a kamera nem bírta szuflával, így a vége kicsit hiányos lesz, Rábaringre már lesz plusz aksi, és ha gyõzitek kivárni, úgy 10-20 év múlva talán lesz belõle összefoglaló is
azt tudja-e valaki, hogy Mikibával mi lett? Mintha füst jött volna a polákból és mikor visszakanyarodott a 400 végén Mikibá kipattant belõle és 90 fokban meghajlott derékkal nézte a kukorica táblát.
Nekem is segítenél egy nagyon komoly szakmai dologban ?
A 113 lovas M40 blokkra tényleg bármilyen faragás nélkül feltehetõ az 1.8is hengerfej?
Esetleg van egy felesleges vezérlõvel együtt nektek?
Rallyzunk vele és kezd kicsit sovány lenni, viszont nem akarunk belõle egy orrnehéz E30-at inkább a lightweight felé akarunk elmenni
tényleg nem a kötekedés a célom, mert szép és jó volt minden, különben nem is járnánk már nagyon sok éve Lacházára, sõt végre kaja dömping is van, meg minden, de a sor végére állva 2 óra alatt csak a sor feléig sikerült eljutni
Engedélyt kérnénk, hogy Demeter Robinak (Street) a szerviz autója bejöhessen a belsõ részbe a Lacházi versenyeken, külön nevezés nélkül. Legutóbbi versenyen még elnézõek voltak a bejáratnál, de mondták, hogy streetben már megszûnt a szerviz autó, nekünk talán érthetõ okokból mégis van.
jó páran használják ezt a fajta leömlõt 5 hengeren, bármi gond nélkül. Itt a probléma, hogy 14 darabot kéne behozni, aminek a felére lenne is jelentkezõ, de csak addig míg nem kell érte fizetni, jelenleg szinte semmit sem lehet eladni... Én meg nem nézegetem a polcon, így is van elég sok minden, blokk, fõtengely stb...
lassan már 2 éve nem tudom rászánni magam, hogy csínából behozassak nagyobb mennyiségû "tuning" cuccot, pedig van ott golyós turbótól, 5 henger audihoz rozsdamentes leömlõn át minden
nekünk "rajt balesetnek" tûnt, egyszerûen túl ment, Boti meg már nyomta a rajt progit, Õ hátra ment, de sok lett és utána lassan engedte elõre, ez az eset másokkal is megesett a nap folyamán...
Megragadnám az újjá élett Timeslipen (GRAT!) az alkalmat hogy megkérdezzem, hogy a Dragracingen lesz-e elérhet? "Autó nevezési nyomtatvány" mint eddig vagy csak a helyszínen lehet csak nevezni most szombaton?