A világ már csak ilyen, ha az ember ír egy forumra akkor döntõ mértékben az ott fórumozók véleményére számíthat. Jelen esetben itt kicsit hülyén vette ki magát: " az eredményeink magukért beszélnek", mert nem igazán tudták itt milyen eredményekrõl van szó. Amikor meg lett kérdezve akkor meg a válasz az volt, hogy nem kell nektek tudni. Nem rosszindulatból kérdezték sztem csak kíváncsiak voltak.
jól vanna nem vagyok én egy agytröszt de lehet valakinek megér egy 10 alját a 12 vel szemben az egy szerelõhöz való hordás na mindegy ezek úgyis csak teóriák.....majd az idõ eldönti mi a helyzet...
lehet rosszul gondolom de sztem egy ilyen RT féle jószágot ugyis olyan vesz-venne meg akinek ez a sokadik kocsija lenne esetleg márkabuzi és játéknak venné... a felnõtt férfiak meg (ugyanúgy mint a gyerekek) sokat hajlandóak áldozni ha jó és érdekes uj játékot találnak maguknak legyen az csónak, motor, quad, vagy autó... legalábbis ha van mibõl... ezt már úgysem villantani venné valaki valószínû villantós is áll a garázsban már.... mert legalábbis a C6os Corvettel való összehsonlításban feltételezve, hogy stabil a gép nem látok mást amiben elvérezne... ami persze nem jelenti azt, hogy nincs is....
õszintén szólva volt egy olyan sejtésem, hogy nem 2 forint a technika meg a vele töltött idõ sem 2 perc csak arra nem számítottam amit ave írt, hogy alig 100 db fogyna egy ilyenbõl... meg mertem volna esküdni, hogy mondjuk 3-4000 Ft-s áron minimum el lehetne adni úgy 2-300 darabot egy komplett éves összefoglalóból és gondoltam az akkor már nem olyan rossz pénz... de ezek szerint túlbecsültem az érdeklõdést.... már anno tavaly is karácsony körül volt errõl szó... mert pl én egy egész jó és nem megszokott ajándék ötletnek tartottam... de sajna úgy néz ki ezt kevesen látják így ha ennyire kevés darabszámban fogyott anno....
de feszegettük már ezt nem egyszer és valamiért akik meg tudnák csinálni nem teszik, szóval biztos õk úgy ítélik meg, hogy ebben nincs üzlet.... ezt is megértem mivel nem értek hozzá
persze mindig mindenki magából indul ki én is és ezért furának találom, hogy nem érné meg ezzel üzletszerûen foglalkozni....nem tudom mekkora anyagi ráfordítás lenne, de ha versenyeken lehetne kapni, Frenki bemondaná ugyanúgy mint a kávét meg a kaját nem igaz, hogy nem vennének a népek ... nem is kellene erre nem tudom mennyit áldozni csak próbaképpen egy DVD-t megcsinálni normálisan és azt adni egy összegért.... most ha én felmegyek x összegért (benya) meg belépõt veszek y ért Lacházán ahol eleszek-eliszok még Y összeget akkor már az X+Y hoz képest elenyészõ pénzért megint csak simán vennék egy faxa DVD-t...és lehet ezzel nem egyedül lennék... ha meg mégsem jönne be akkor maradna egy próbálkozás de azért nagy bukta nem hiszem, hogy lehetne... mondom ezt lámaként, fogalmam nincs milyen anyagi vonzata van egy DVD elõállításának
pl most a KOE önmagában szolgáltatott annyi érdekes gépet meg futamot, hogy csak ezen az egy versenyen lehetett volna csinálni sztem simán egy 1 órás összefoglaló DVD-t.... hiába voltam ott személyesen attól szó nélkül megvenném emlékbe a dvd-t...
Õ... ha már ez a téma, én rohadtul hiányolok legalább egy azaz egy db DVD-t amit pénzért megvennék versenyekrõl-versenyrõl.... anno vagy egy éve még emilt is írtam Zoliéknak, hogy van igény mintha jött is volna válasz, hogy ok majd lesz... na azóta is lesz.... nem hiszem el, hogy nem érné meg anyagilag is valakinek csinálni ha nem is versenyenként a komolyabb futamokról videt amit aztán meg lehetne jó pénzért venni.... nem tudom, hogy egyedül vagyok e ezzel az igényemmel... vagy csak lemaradtam és létezik ilyen lehetõség?.... na mindegy volt már errõl többször szó... csak még a mai napig nincs egy dvd-m... lehet én vok a balfax
ja ez sztem is jó hír mármint nem a versenyelmaradás hanem a felújítás mert mikor legutóbb voltam akkor szinte fájt ahogy a 18asok kopogtak a porke alatt.....képzelem , hogy ha jön egy komolyabb Ferka vagy Porke mennyire örültek a kerékgyilkos kátyúknak amiket szinte kikerülni sem lehetett.... csak bízzunk benne, hogy nem olyan ütemben haladnak mint általában kedves hazánkban az ilyen dolgok... és akkor legközelebb már tükörsima úton jutunk a versenyhez....
azt dumáltuk vasárnap Demoval a versenyen hogy a Gizmóban elég jól bírja az X.... van ott valami spéci erõsítés, vagy a gyári hajtással megy 10es idõt?
érdekes volt, hogy mikor odaértünk Demoval fél 3 körül alig volt parkolóhely, ennyi kocsit még nem láttam lacházán de ehhez képest a gyorsulók alig voltak... úgyértem nem vártak sokan...pl mikor 4 elött szól Franky a sportbíróknak hogy ne engedjenek be senkit a stagehez mert jön a repülõshow akkor éppen nem is állt ott senki a sorban vagyis a sportbíróknak nem volt kit nem beengedni ... na ezt jól megmondtan..de a lényeg érthetõ... messze nem volt a tavalyi regisztrációs sátorig érõ sor....ezzel együtt sztem jó volt és tényleg megodbja a dolgot ha Frenky nem egyedül dumál csak hanem Zoli is bele bele szól...
sajnálom Fap....jó volt nézni tavaly ahogy a porschékkal küzdöttél, persze az embernek ebben a sportban valami nagyon zsíros állás vagy saját jól menõ vállalkozás kell ha tényleg jó idõket akar menni hosszabb távon, különben finanszírozhatatlan még nagy lemondásokkal is....
ja és még ami fura, hogy a sorban lelegõl éppen az alkalmazottak vannak ha egy felszámolás megindul....a felszámoló költségeivel együtt, a többi mind még az APEH és a garanciális követelések, beszállítók is késõbb jönnek a sorban... szóval ha ti nem kaptok semmit akkor elvileg nincs is tényleg semmije a cégnek...
ez fura, mert ha az információim nem csalnak akkor éppen a felszámoló az akinek meg kellene igényelnie az úgynevezett Munkabér Garancia Alapból az elmaradt bérek kifizetését. Ez ugyanis éppen azért van, hogy a felszámolt csõdbe ment cégek alkalmazottainak a biztosítási jogviszonya folyamatos legyen és ne essenek el a bérüktõl.. de lehet én tudom rosszul... mindenesetre 2 éve még így mûködött a dolog, nem tudok róla hogy megszûnt de lehet tévedek....
nem mindegy asszem az sem, hogy a régi 231 lovas vagy a magnézium 258 mert az ujabb ha jól tudom kevesebbet eszik... haveromnak volt 525 i a 218 lovas és eljárt vegyesben 9-10 el pedig nem könnyû a lába, csodálkoztam is és még automata is volt.... 13 at nekem vegyesben az A8 4,2 Q evett a réi 4 sebességes tiptroniccal szóval sztem annyit nem eszik vegyesben az 530 hacsak nem nyomod neki keményen...
haveromnak volt sv 650je csak naked.... menetem vele párszor, meg ugye a sajátomból kiindulva sztem arra értik a gyorsulást, hogy ha egy 4 hengeressel mész és nem 1200-1300 as akkor kell azért a fordulat hogy azonnal reagáljon a gázparancsra... van egy kis felfutási idõ ha nem éppen 8-9000en áll a fordulatszám... a V2 meg azonnal reagál még 3000 nél is... rögtön ránt elõre....
az LTD-t nem ismerem személyesen.....egy kardános vn 750 vulcan van itt a faluban ahol lakom ujkora óta és az bizony szép kis jószág... ahogy öregszem egyre jobban tetszik
ez egy SV 650s ahogy elnézem... ami 72 paci ha jól emléxem...11 et nem megy sztem bár ki tudja... nekem V2esem volt sokáig SP2es Honda és nem ment ugyan rosszul de se nem volt alattomos se nem gyorsult jobban bármitõl... kb 11 alatt ment 200ra... az meg nem nagy szám...140 ló volt meg 220 kg plusz én....
persze, hogy nyilvánvaló mert akármikor benézett ide az ember mindig ment/megy a marakodás... én akkoriban kezdtem el olvasni mikor még Falco meg Schuszi közt ment, aztán az évek alatt mindig volt valaki/valakik..... nem baj ez ha utána tudnak kezet fogni és jót röhögni az egészen de úgy néz ki nem mindig sikerül vagy inkább sose.... ez van, meg lehet szokni.... én már megszoktam és fel sem tûnik... (ha benézek és éppen ez meg az eszik egymást ok egyék, nem érdekel... úgyis mindig ugyanaz a nóta, xy balfax mert nem tudott jobbat menni az életben a másik meg azért balfax mert tudott de csak egyszer és akkor is szerencséje volt a harmadik azért mert már maguk sem tudják miért de azért csak megy az adok kapok) az újak is bele-belekeverednek olykor, de azért mert beleszólnak... én pl tudom, hogy a "menõkhöz" nem kell szólni és akkor nincs baj mert nem sértenek meg, ergó nem lesz okom semmin megsértõdni és nézhetem kívülállóként meg-megmosolyogva a fura kis anyázós vitáikat hiszen ez a nagyok dolga amiket úgysem érthet meg az aki nem ment már legalább egy jó idõt az életben lehetõleg saját autóval peace......
könyvelõ/adótanácsadó úgyhogy ha ilyen irányú kérdése van innen a fórumról bárkinek, bele szeretne kezdeni valamibe, vagy csak kíváncsi akkor dobjatok nyugodtan egy mailt a bartiiroda@gmail.com -ra és szívesen segítek innen a fórumról bárkinek ingyen és bérmentve de csak tanáccsal mert könyvelést azt nem vállalok már mivel nincs rá kapacitásom meg más megyébe egyébként is nyûgös.....
az egy másik dolog de az akkor mindig fennáll, annak nem sok köze van a témához szvsz, mert felnyomni max haragosod fog, abból a tekintetbõl meg mindegy, hogy rendszámmal gyorsulsz vagy anélkül, illetve rendszámmal árulod a kocsid vagy sem, gondolom én de lehet rosszul gondolom... valahogy nem áll nekem össze ez a dolog, hiszen ha az a cél akkor az APEH konkrétan utánad megy, mert felnyomtak függetlenül attól, hogy mi a rendszámod, azt meg a jóisten sem tudja bizonyítani, hogy pl neked Stroker motorod van és az mibe fájt szvsz.... de lehet én fogom fel túl lazán...
õszintén szólva én most a használtauton hirdetett autókra gondoltam elsõsorban, de azt szinte 100% ra mondom neked, hogy az APEH-nek más baja is van, mint hogy megpróbáljon gyorsulási autók esetében utána menni mi honnan van és hogy cserél gazdát.... ha tudsz ellenkezõ példát akkor ne kímélj... ettõl sokkal egyszerûbben és nagyobb hatásfokkal keres és talál ha akar... magyarul nem igazán érdekli õket nyomozás szintjén, hogy hol vetted vagy adtad el a turbod/nitrod mert nem tétel, legalábbis nekem eddig ez a tapasztalatom... majd ha van egy 60-100 milles tagi kölcsöne a cégednek vagy évek óta veszteséges miközben te Bahamákon sütkérezel meg 911 Turbó van a neveden...
asszem a 3,6 os 315 lovasból (Esetleg a 3,8as 340 lovas de asszem az is ritkább) építkeznek Turbóáék.. a 286 lovas az még az E28 nem?... az sztem ritka mint a fehér holló de lehet tévedek...