Szerintem is butaság ez az idõalapú kategorizálás. Az erõsebb kategóriák üresek lesznek, a gyengébbekben pedig tumultus lesz mert a versenyzõk nagy része a biztosra fog menni és inkább ezekben fog indulni. Én sem fejlesztenék gyorsabbat csak kiszámíthatóbbat.
de valószínû. A 3,6 V8-nak rövidebb a lökete, furata viszont ugyanakkora mint a 4.2 V8. Furatok távolsága ugyanakkora.
Gondolom pörgösebb motor volt a cél.
A 4.2-es audi jó lenne csak az a baja hogy az alumíniumban fut az alu dugattyú a hengerek közel vannak egymáshoz . Nem bírja el a turbósítást a blokk. Fel kéne perselyezni de kicsi a blokk falvastagsága a hengerek között. csak 4 az 1-be persely a megoldás ami kicsit macerás.Valószínûleg Farkas Isti azért perselyezte 3.4-esre mert így adta neki ki. Ehhez a furat lökethez lehet kapni kovácsolt belsõt. BMW fronton biztos van vasblokk ami alapból erõsebb.
Szerintem ez így igaz.
Meghaladhatja a 750kg-ot a vontatmány össztömege ha a jármûszerelvény össztömege nem haladja meg a 3500km-ot.
És mindíg az össztömeg a lényeg mindegy hogy van-e a futón valami.
Golf 2-vel úgy is csak profiban mehet mert csak 1,6-os volt a legnagyobb diesel nem 1.9.
De profiban kipakolhat , mehet még 10-est is. Nem lenne rossz az AP6-ban.
Akor ezek szerint nehéz a vasad. Én kevesebbre gondoltam. az insight kb 550kg lehet plussz a sofõr és elég orrrnehéz is. Tetszik ez a konfig. 2.2-es szívoval 9.3-at menni nem semmi.Se nitro se turbó és valószínû még benzinnel is megy.
Arra céloztam hogy az R36 20 lóerõvel erõsebb Atesz autójánál és annyi pénzt amennyibe kerül sokkal gazdaságosabban is fel lehet használni. Én inkább egy GRT-t vennék.
Az én autóm nem dragra hanem utcai bohockodásra épült.
Most nézegettem egy két bimoto autót. Tenyleg csak a hangoláson múlik a mûködõképesség de azon nagyban..
Eddig nem hittem benne, de bízok a fiúkban hogy megoldják. Most már én is kiváncsi vagyok.