Teljesen utcai gumival Pirelli P Zero Nero GT 2.5bar nyomáson :-) Az A4-es kategóriámba 9. lettem.
Sok gyors autó volt. Ákos az X1/9-el verhetetlen ebbe a katba :-)
Nekem igazából ott bukott ki a dolog amikor is megláttam a sárga Seat Leon 1.8T 4x4-et A4-es kategóriába.Kérdeztem a sráctól , hogy lehet az hogy ugyan abba a kategóriába vagyunk hiszen az enyém csak elsõkerekes. Erre õ: gépátvételen ide soroltak.
Én nem akarok kötözködni , csak arra kérlek, hogy ezt a gépátvételes dolgot tényleg komolyabban kellene venni!
Így talán jogosan merült fel bennem a kérdés, lehet hogy nem is lettünk volna kb. 40-en A4-be ha normálisan átlettek volna nézve az autók?
A szombati napon nagyon kevés lehetõség volt az autósoknak az edzésre.
Amíg a felvezetõ szakaszon álltunk autósok egy helyben, addig ugyan az a motor gokart vagy hatszor elment mellettünk míg mi egy métert se haladtunk elõre.Én személy szerint a motoros-autós edzéseket teljesen külön tenném,mert így élvezhetetlen és idegesítõ volt.
Vasárnap a motoros díjátadó után már sokkal pörgõsebb izgalmasabb volt az egész.
A gépátvétel is eléggé vicces volt.Milyen kategóriába szoktál menni?........A4be .....jó akkor te ott mész.
Srácok felvettem a kapcsolatot a Caddy-s sráccal,hamarosan szerintem faggathatjátok.Annyit mondott,hogy Fabia RS 6-os váltója van, és országútra van megírva a chipje ,nem versenyre.
200-ról is hasonlóan húz mint 100-ról.
Nem tudom mennyi a súlya,de engem 210-rõl úgy elõzött meg mintha álltam volna.
Az a moci ami benne van gyárilag 160ló Ibiza Cupra.
200ló fölé könnyen fel lehet húzni,de hogy van-e benne 306 azt nem tudom.
Az úton nekem nagyon durvának tûnt.
60 láb gyengébb :-)