Szerintem órákon át tudnám sorolni, hány ember használ az utakon olyan autót amiben a papíron gyári motornál jóval erõsebb van, és nap mint nap használja az UTCÁN.
Kérdezem én, mitõl utcai kategória az utcai? (tisztában vagyok a szabályzattal, a kérdésem költõi...)
Én is támogatnám egy kicsit átgondoltabb, és felügyeltebb versenyszervezés jövõjét!
Sajnos szerintem mindenki tudja, hogy a kis hazánkban a lehetõségek nagyon korlátozottak mindenféle utólagos módosítások papírozásával kapcsolatban. Mindenkinek a saját felelõsege az, hogy mit mer megtenni, a közúti közlekedés szabályzatának tudatában.
DE az, hogy egy felügyelt zárt versenypályán történõ eseményen, miért kell feltétlen forgalmi engedélyhez kötve kategorizálni, azt nem tartom reális kategorizálásnak.
Sokkal élvezetesebb, kiélezettebb és közönség barátabb lehetne, egy realisztikusabb kategória rendszer felépítése, és valószínûleg több versenyzõt eredményezne a jelenlegi keszekusza több órás várakozásokkal tûzdelt irreális besorolású versenyek helyett.
Total 2 entries 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Kérdezem én, mitõl utcai kategória az utcai? (tisztában vagyok a szabályzattal, a kérdésem költõi...)