timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 7 entries
1  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2014.07.16. 13:59:39 (75284
User profile
10.53 @ 219
"A bajnokság helyszínei, egy-egy versennyel:
Taszár május 1.
Tököl júni 7
Fertõszentmiklós szeptember 14
Rábaring augusztus 23"

Ebben a közleményben még konkrétan augusztus 23-áról volt szó a Rába-ringi DDR-re, be is írtam a naptárba akkor, más kiírást nem láttam azóta sehol erre vonatkozóan, csak tegnap...  Még jó hogy csak a Balatonra foglaltunk helyet, legalább kicsit közelebb lesz Pesthez képest, csak a víz fog hiányozni! Cool  
Re: v8drag (75170)
reply 2013.11.06. 15:09:34 (75060
User profile
10.53 @ 219
Nekem igen, 10,24-én írtam délelõtt, 1 óra múlva jelezték, hogy felírtak a listára

 
reply history 2013.10.12. 22:52:28 (74956
User profile
10.53 @ 219
Ha a lentebbi kompenzálásra számítanánk, akkor full street-nek kéne maradni igen, hogy igazságos legyen az alább sorolás, mert különben ugyan oda tartoznánk ahová alapból is a profik profiként, ha könnyítenénk vagy tesztelnénk egy komolyabb gummát.
Nevezésnél a profiknál (most tudtam meg én is a h.ringen mikor közéjük neveztem) hogy ha sima nevezést fizetünk, 2 vagy 3 ropi lett volna (nekem nem az volt), akkor nincs pénzdíj, fekete rajtszám, és rendesen sorba kell állni, mint bárki, ha az emelt díjat fizetjük ami 6 ropi volt, akkor van pénz díj, piros rajtszám, és mehetünk "soron kívül" a profi sorba...
 
Re: radics1 (74953)
reply history 2013.10.12. 22:25:15 (74952
User profile
10.53 @ 219
2993 ccm van.
Idén amikor már biztosnak tûnt a street katomban az összetett dobogó gondoltam szétkapjuk kicsit a gépet, az utolsó versenyre, hogy megnézzem mit is tud ennyi plusz súly nélkül, egy komolyabb gumival pro. kat-ban, de persze egy tiszta futam sem jött össze végül..., /még egy 90%-os sem/, erre a "teszt" helyzetre jó nekem a P4, de ha full street maradok, akkor a P3 lenne korrekt szerintem, ha már az összevonást szavazná meg a nép.
Mint ahogy a szívó autókat is össze lehet párosítani egy bizonyos szorzóval a turbósokkal, úgy a profikat is össze lehetne a street-ekkel egy bizonyos osztóval, ami irányulhatna a feltöltés, meghajtás, ccm kompenzálására, maradhatnának a fõ kat-ok mindenhol, csak össze kéne matekolni, hogy jó legyen mindenkinek, de szavazzunk, ha kell... és akkor kiderül...

AS6-ot pl. az AP1-be  eltudnám képzelni,
AS7-et az AP5-be
AS8-at az AP3-ba

(AS3-at az AS9-el)
(AS2-öt az AS4-el) 
Re: Fapuma8 (74927)
reply history 2013.10.12. 20:12:46 (74925
User profile
10.53 @ 219
Egy végtelen "ûrbe" minek fejlesszek, nincs rá semmilyen motiváció, ha fejõdök kicsit mi lenne? egy kat-tal feljebb, ahol már nincsenek is utcai gépek szinte, és így tovább..., annak mi értelme, egy street autóval, hogy nincsenek határok, kellenek határok, és azokat feszegetni, hogy mi az adott kat. csúcsa, és arra felé menni mindig apránként amíg el nem éred a célod, hogy te leszel/vagy a legjobb. A végén a nézõk sem értenék, hogy most ki hová tartozik, elértéktelenedne a fejlesztés, és az, hogy kezded elérni a kat-od tetejét, de az semmit sem érne, mert van még elõtted/feljebb 3-4 kat. igaz street már (szinte) nincs, határ sincs...stabilitásra gyurna mindenki, én is max.11-12 idõk stabilan...(amit már ezután értelmetlennek tartanék)

Én meg pont ezt írom, hogy a street autókat ne az idejük alapján sorolják be, mert akkor pont az szívná meg aki esetleg eddig átlagon, és önmagán felül tudott jó idõt elérni még több pénzt, energiát, idõt nem sajnálva, Senki sem véletlen megy kimagaslóbb idõt, annak megfizette az árát már keményen eddig is, nem õket kéne egy végtelen darálóba tenni, (még1szer írom) ott van a ccm, meghajtás, feltöltés ,ami alapján egyikbõl engedve be lehetne tenni a felsõbb streeteket a profik közé, csak vegyék figyelembe a gyári súllyal való versenyzést utcai gumival, ami kötelezõ street-be ennyi, ezt csak így lehetne értelmesen szerintem, erre írtam példákat is elõzõ hsz-omban...
 
Re: Szamár (74919)
reply 2013.10.12. 14:32:25 (74918
User profile
10.53 @ 219
Nekem sem lennének szimpatikusak az idõalapú kategóriák, mert  nem lenne motiváció további fejlesztésre, (pedig lenne még hova, elõre, és nem visszafelé...),  eddig sem kevés energia, idõ, pénz lett arra fordítva, hogy az eddigi évek alatt szépen kitaposott, kiforrott (leggyorsabb) street kategóriám élmezõnyében is megálljam a helyem. Az összes kat-ban arra törekszünk, hogy a legjobbak legyünk, és azt minél tovább megtartsuk, ha összejön, ez lenne a cél évek óta jelenleg.

A magasabb street kategóriák összerakása a profikkal nem tûnik rossz ötletnek, de ne már abba a kat-ba menjünk mi srteet-ek élbõl ahová alapból (CCM, FELTÖLTÉS, HAJTÁS) is tartoznánk (AP4 jelenleg esetemben AS8-ból) pusztán idõ alapon (mert a jobb idõ a versenyzõ egyéni érdeme leginkább /pénz, energia, idõ, rutin.../), hanem legalább az egyikbõl engedjünk kicsit, kompenzálva a gyári súlyt, utcai gumit...tehát AP3 lenne a jogosabb nálam, pl., még a 9-es gtr-el, porsche-val szemben is (mert fele annyi költség... sem kell, hogy elérje azt a szintet egy AP3 profi, csak õk felrakták kicsit a mércét jelen esetben, de ezért ne õk szívjanak már, mert akkor nem jönnek ki...)
Tehát ne menjen azért a legnagyobb street kat. a legnagyobb pro kat-ba élbõl, mert ott már nagyobb elvárások, jobb idõk vannak/lesznek azért, leegyszerûsítve a pro katok-ba a streeteket  eggyel lejjebb kéne sorolni CCM, vagy FELTÖLTÉS, vagy HAJTÁS alapján (legalább az egyik alapján lejjebb!!!), mint ahová alapól tartoznának, számolja ki mindenki, hogy ez mennyire életszerû a saját kat-jában, sz.tem eléggé azonos lehet...

Pl.: Ha jövõre valamilyen oknál fogva (vagy véletlen most mindegy) menne valaki egy 8-as idõt AP4-ben, akkor azt meg év végén számûznénk a dragster-ekhez, mert már ott is megállhatná a helyét az ideje szerint..., vagy egy másik pl.: full utcai turbós Hondával sem mentek olyan idõt még, mint a pro kat-ban ( jelenleg Kis Gyuri) a szívó Hondával, tehát õket is össze lehetne tenni, csak mérlegelni, kiszámolni, megvitatni, szavaztatni kéne a dolgokat...

Maradhatna az olcsóbb nevezés pénzdíj nélkül, a drágább meg "soronkívüliséggel" és pénzdíjjal
ugyan úgy mint eddig. Egybõl fel lennének töltõdve rendesen a felsõbb kategóriák...

A 200m-es népszerû hungaroringi versenyekbõl is több kéne 2014-ben legalább 2-3, külön +pontokért a seb-idõ rekordokért, mert ott jobban kiegyenlítõdnek a csaták, sokan is voltak, jó volt nézni Tibi bá-t a super final dobogón a szívó RWD-vel a dragster-ek közt.

A super final pont elég idõ alapúnak, mondjuk a felsõbb kategóriának van jelenleg, de lehetne a közép mezõnynek is ha van rá igény (medium final)..., a másik ötlet meg hogy a közönség nagyobb része tényleg nem várja meg a döntõzést, mert elég késõn van, azt lehetne, hogy elõrébb hozni az egész döntõzést pl.: 14-tól, és ha még marad idõ a végén utána, akkor az a következõ verseny kvalifikációjába tartozna, így a kvali. lenne reggel, délelõtt és este a döntõk után már a következõ versenyre, (úgy is általában korán reggel, és este lehet a legjobbat menni) és fõidõben lehetnének a döntõzések...amikor a legnagyobb létszám van kint.

Versenyenkénti díjkiosztó: elég lenne félévenként, vagy évenként is, nézni összetettet és az alapján ennyi, kupából már van elég, én jobban örülnék, ha legalább a következõ versenyre nevezést lehetne nyerni cserébe, vagy minõségi verseny olajat (akár 1 litert Big grin )

A street kat-ba is még többen jönnének (nem magamról beszélek), ha nem néznék a motorszámot, (bár én még nem láttam, hogy nézték volna) típus azonos ccm bevallva és ennyi, /mûszakin sem nézik/ de ezt sokan nem tudják, /én se biztosra/ és ezért nem jönnek., mert azt hiszik, hogy nézik... (többe kerül a hivatalos bepapírozása, mint maga a másik motor... Wink
 
reply 2013.03.01. 22:36:24 (74069
User profile
10.53 @ 219
Olyan kérdésem lenne, hogy a dragracing street gumi szabályzatba:

"Street kategóriákban csak E-jelû, normál gumiabroncs, illetve az aláb felsorlt D.O.T jelzéssel ellátott street gumiabroncsok Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, g-Force T/A KDW,g-force Sport, Radial T/A ,Cooper Cobra GT ,Hoosier : Pro Street ,GoodYear : Eagle GT II , Coker Pro Trac, General Tires engedélyezettek."

miért nem lehet beletenni ezt a kiegészítést:

"Az alábbi dragradiálok engedélyezettek: Nitto NT05R és NT555R  BFGoodrich G-Force Drag Radial, Mickey Thompson Drag Radial, Mickey Thompson Sportsman Pro,  M&H Racemaster Drag Radial, Good Year Drag Radial…továbbá a gépátvevõ egyedi elbírálása alapján engedélyezhet illetve kizárhat gumikat,  mintamélység és konstrukció  függvényében. Pl. vágott slick nem engedélyezett, illetve az ún. cheater slick sem elfogadott."

,mint ahogy a westdragrace street szabályzatban is van? Confused



 

Total 7 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!