Két jó dolog történ a napokban .
Lányom született, és a kocsim beindult.
A csajok jól vannak, a kocsira rá kell melóznom egy kicsit, a gyerekre mondjuk nem kicsit....
Nem mondanál hülyeséget, de a rosszindulatú hangvételed sajnos teljesen elhomályosítja a segítõ szándék legkisebb gyanúját is. Nem rendezek már autós eseményeket , de van némi rálátásom a finanszírozásra, költségekre, és a megtérülésre. Szerintem a gyorsulási verseny az egyik legmostohább versenyrendezvény ,megtérülés szinten. Nagyon kell szeretni, nagyon akarni, akár veszteségek árán is. Mi, résztvevõk ,akik inkább csak élvezik , örüljünk,hogy van hova menni, van-vannak olyan emberek akik elhivatottságuknál fogva megteremtik a lehetõséget.
Azt a közömbösek sem várhatják el, hogy "telit bukjon a rendezõség" már csak azért sem mert minden egyes rendezvény idõjárási kockázatot rejt. Ha úgy hozza a sors akkor akár egymás után többször is? Mibõl újul meg, képes-e kiheverni?
Inkább örülj, hogy most már van akár több ilyen jellegû színvonalas lehetõség is , az ország több pontján , hiteles idõméréssel.
Csodálom, hogy ilyen rendszeres rosszindulatú viselkedés után egyáltalán reagálnak rád.
Jó volt a verseny, sok jó futammal, erõs kocsikkal.
Kezd elterjedt lenni a plusz összegért "soronkívüliség" ami már egy hasonló méretû sort jelent idõnként, de-és legalább halad.
Az idõjárás megint telitalálat, a felhozatal színes.
Voltak jó Bmw-s idõk is, 2 versenyzõ egyéni csúcsot futott. Gratulálunk nekik.
A teszt programozás is jól sikerült (693whp), nagyon kellett a reptér, köszönjük a lehetõséget Zoli!!!
Hát én meg levelezek a gépátvételisekkel, kikérem a véleményüket bizonytalanság esetén, igyekszem megfelelni legfõképp a biztonsági elõírásoknak,ha kell visszabontok, vagy átépítek, most is ez megy.
Nyilván megfelelési kényszerem van.
Még nincs miért, de ha lesz, nem leszek ilyen illedelmes.
Ez az alu önmagában vicc.
3mm-es anyagot ír elõ a szabályzat az ujjá épített kardánalagútra , és 6mm-t a lendkerék sávban.
Golyóálló mellényt is elfogadnak külföldön. Itt egyik sincs, ez felelõtlenség.
Na majd most lesz.
Nincs mit öregem, ami jár az jár!
Komolyan aggódok, hogy mi a fenét kell csináljak ehhez, hogy a 201-en még csak hasonlót fussak egyszer.
Nagyon beleverted a szöget a fejembe.
Ügyesek vagytok, ebben az összeállításban ez az idõ világcsúcs.
szervesen nem ide tartozik,úgy érzem ezt de be kell tennem,
hát most modjátok meg normális?
Kész van az öreg:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XTrlnxslYrY#
Bele van papírozva, a nagyobb teljesítménye is bele van írva, de persze már nem annyi.
Szóval az van, hogy van egy e30-as, amibe egy 3434ccm-es 252le-s turbó motor van, és ez motorszámilag is meg minden szempontból bele van vizsgáztatva.
Ennek megfelelõen fizeti is a terheket. De ezt a motort felhúztuk,feltöltõt, vezérlést stb cseréltünk rajta.
A kérdés,az lenne,hogy nevezhetjük-e street-be, vagy teszt kat ba megy?
Azért kérdezem, mert ennek megfelelõ gumival készülnénk.
tehát ha csak teszt akkor el sem hozom az E-s gumis kerekeket.
Lebeszéltem volna a mûszakiakkal, de nem kaptam kontaktot, így hozzátok fordultam.
Köszi!
Ha egy autóba bele van vizsgáztatva egy nagyobb , (márka igen, de nem típus azonos) motor hivatalosan, forgalmiba bejegyezve, akkor az mehet street kat-ba?
Nem azért mondtam, hogy te vagy a nyerõ, mert nem õ nyert hanem te vesztettél, hanem mert nem akartál úgy nyerni, hogy késõn áll ki. Küzdelemben nyerni, kockáztava a vesztést , nekem az sokkal többet jelent, a többi meg ott van papíron. méltó ellenfele voltál, jó esélyekkel.
Le a kalappal, nálam te nyertél!
Füstikecskéjét meg legyen szíves javítsa meg az osztrák lovag úr , tavaly így rakta le akár lett volna rá ideje, év végén is ködölt már, meg idén elsõ versenyen is tolta a permetet, nem gyengén, leállítás után meg maga alá tócsált. Pont addig fog így ide járni vele ,amíg szét nem esik, vagy nem szól neki a sportbíró.
Nincs vele semmi bajom, kedvelem is a precizitása miatt ,de ez valahogy nem vág a képbe.
Nem szeretnék tudatlannak tûnni, de meg kell kérdeznem, hogy miért használtok ilyen keskeny elsõ nyomtávot egy ilyen rövid tengelytávú ,könnyû súlyú, relatív nagy hátsókerekû ,egyenesfutás tekintetében ,aránytalan futómûkiszögelésû autón?
Ez vonatkozik Mex-re is. Talán egyszerûen azért mert a sárvédõ annyira fedi az elsõ kerék tetejét, hogy ha szélesebb lenne a nyomtáv ,nem tudnátok kormányozni mert bele érne?
Szerintem tök jól állsz hozzá, és képben is vagy.
Esetleg annyi, hogy ne hallgass senkire, legalább is aki arra biztat, hogy ne vedd el, meg ilyesmi.
Fogod te azt érezni, hogy mikor szabad nem elvenni.
Erre kitámasztó kerék kellett volna............oldalra mint a gyerekbiciklire.
Komolyra fordítva :
Igen úgy csinál mint egy háromkerekû kerékpár.
A videót látva az az elsõ benyomásom, hogy nagyon érzékenyen reagál ha elindul a hátulja, ezért fokozottan kell ügyelni, hogy ne akarjon kitörni , komolyan kell venni, kis sebességnél is nagyon gyorsan kellene reagálni. Látszik, hogy nem veszed el idõben , vagy nem nem hiszed el,hogy igenis fel tud billenni, vagy nem reagál olyan gyorsan rá a kocsi. Ez nem derül ki.
Bocsánat ha okoskodok, érdekel,próbálnék okulni belõle, nem szertnék így járni, fõleg nagyobb tempónál.
remélem minden rendben Szabyk!
Elõször nem füstölt, csak a táv egy részén kezdte.Csak azért szóltam, hogy számíts rá, úgy menj a következõ versenyre, hogy elõtte utánajársz, mert olyan volt mintha éppen kezdte volna, de mivel éppen elvetted a gázt más miatt, nem tûnt fel neked , és késõbb se, mert nem bántottad.
Remélem semmi dráma!
Köszi srácok, teljesen kimerítõ.
Fap, téged kellett volna kérdezni eleve te ponthiéna. Elismerés, hogy végig toltad.
Kharmannból nagyon folyt az olaj, tócsa volt alatta mikor felrakták, fehér Skyline 5 hengeres lett, gyûrûhorony szakadásnak néztük ,nyomta a kartergázt 1 henger ütemben, S2-es audi V motor volt, de az is traileren végezte ,azon nem látszott,hogy miért.
Neked pedig a motorból is láttam fehér füstöt mikor terhelted, de lehet, hogy benéztem, habár nem szoktam.
S8-ba voltak a pl kombi a4 v6 turbó, vagy a mitshu galant turbó, és pl a eagle talonosok?
Átfújt a szél, erõs kocsik közül páran feladták, tönkre mentek.
Mex,slovák skyline,Fapuma, Zelenik is injektor hidat szerelt mikor eljöttünk.
Kocsik közül Mextõl láttam a legjobbat 10 alját.
Tapadást kerestek sokan, nem sok sikerrel.
Oszak is tapadás híján , de papírforma szerint. Rendezése jó, végre nagyobb tempó, szélesebb pálya. Itt elõször volt szlalom, de reméljük lesz máskor is.
Megérte kilátogatni.
Aki repülõs körökben jártas , annak vannak nagyon tuti elõrejelzései.
Ez lehet a dolog hátterében...
Egyébként már nekem is feltûnt, hogy ennyiszer nem lehet szerencséje.
Ne nyavajogj már.
Akinek nincs rá annak nem való. Akinek nem éri meg ,az nem csinálja. Akinek nem elég a reklám értéke, vagy nem eléggé szorakoztatja az másra költi. Aki hobbysta az meg ácsingózik. Aki elbaszta azt a pénzt már rá amit nagyon sajnál ,az meg károg.
Keresd ki magad.
más, evvel a tudással amid van inkább futtasd a rendezvényeket ha már szereted.
marketing..
csak egy gondolat
Ez hozzá tartozik ahhoz hogy legyen valami, ami bármivel több mint a semmi. Egy felelõs, tevõ, ember megragad minden lehetõséget , és ezt teszi Zoli is, hozzátéve ,hogy jól teszi. Értünk is teszi, meg mindazokért akiknek fontos ez az ügy. Legyen az versenyzõ, nézõ, szimpatizáns, veterán, vagy érdeklõdõ fiatal. Nincs ebben pénz rendezési szinten se, hogy szégyelni kellene, a lehetõséggel való élést.
Ezt nagyon kell akarni-szertni, hogy hosszú éveken át ennyit áldozzon rá az ember, de leírta már Fapuma ugyanezt, más szemszögbõl. Nekem egyre megy, és bele fér . " csak legyen foci"
Igazad van a folyó másik oldaláról.
Ezen az oldalon meg néhányan oda tartanak ,át akarank menni, és nem beszélve arról ,hogy jönnek a fiatalok, újak ,megújuló öregek és egyéb mások is. Más motorsportban is ugyenz van. Meg is lehet unni, a gyorsulós elmegy drigftelni, a szlalomos elmegy pályázni, én meg elmegyek szerelni a mûhelybe mert még nem volt elég a szopásból...