timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 463 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2013.10.26. 03:32:14 (75038
User profile
11.34 @ 186
Szerintem, ha az AP5 kategória aktuális versenyen indulók nem akarják, hogy a szamár (Kútsági Bálint) az AP8-ban induljon, akkor indulhasson az AP5-ben!!!!!!!! 
Re: Szamár (75037)
reply 2013.10.25. 06:24:32 (75025
User profile
11.34 @ 186
csak csendben, és félve (és már lehet késõn is) írom ide az ötletemet: mi lenne, ha a superfinalt minden kategória gyõztese (street és profi) futná, bracket rendszerben??? Így az is elõfordulhatna, hogy pl. Kohári Zolit elveri egy 13 másodperces kocsi.... Engem érdekelne, hogy utol tudja -e érni a táv végéig.... 
reply history 2012.12.12. 09:18:45 (73937
User profile
11.34 @ 186
Én nem emlékszem, talán 2 vagy 2.5e volt a konkrét nevezés, hogy kellett e licencet váltani azt nem tudom.. (de talán 2008-ban még nem, vagy pedig ez volt az elsõ év amikor kellett).
Most ha jól tudom 3e +3.5e a napi licenc és 500ft a biztosítás???? Azt hiszem ennyit fizettem.... 
Re: oioio-1 (73936)
reply history 2012.12.11. 23:26:47 (73935
User profile
11.34 @ 186
Ezt megint valami személyes támadásnak vetted, de nem a nevezésen van a hangsúly.
 
Re: oioio-1 (73924)
reply history 2012.12.09. 10:12:37 (73921
User profile
11.34 @ 186
Szerintem inkább a növekvõ költségek eredménye. Lényegesen olcsóbb volt versenyezni, és eredményeket elérni mint most. A költségek elsõsorban a technikai újítások miatt ugrottak meg, másodsorban  a nevezési költségek (töredéke a fejlesztés árának) is emelkedtek. Egy mostani licensz+nevezés+stb díjából 2007-2008-ban nagyjából megvolt egy komplett napom utazással, kajával és versenyzéssel....
Ha mostanában végig akarok menni egy idényen, az minimum 500eFt, és ebben csak az utazás, versenyzés van, nem kell hozzányúlnom a kocsihoz.... 
Re: fastcar (73918)
reply history 2012.11.16. 10:58:57 (73831
User profile
11.34 @ 186
Azért, mert aki kijár versenyre, az nyerni szeretne, és annak jobb, ha rászabott kategória van (ugye olcsóbb fél évet lobbizni a személyreszabott kategóriáért, mint megépíteni egy adott kategóriára a kocsit). Aki meg nem jár ki, vagy csak néha, annak mindegy, így nem is fog szavazni. 
Re: v8drag (73827)
reply history 2012.11.15. 20:46:49 (73825
User profile
11.34 @ 186
Pedig nem így kellene becsábítani az embereket, hogy mindenkinek külön kategóriát csinálnak... Elveszti az "értékét" a dobogós helyezés. 
Re: ave (73823)
reply history 2012.11.14. 14:16:58 (73817
User profile
11.34 @ 186
Miért a célgépeket kell "büntetni" és számûzni üres "profi" kategóriákba? Pont õk azok akik a legjobban akarják a versenyzést, õk tesznek is érte valamit, nem a szájuk jár egy olyan kategóriáért amiben nyerhetnek...

 
Re: v8drag (73815)
reply history 2012.08.28. 20:09:07 (73419
User profile
11.34 @ 186
Igen, a kézifékre gondoltam... Nekem hibátlanul mûködik így a stagelés, bármilyen hamar engedik is a sárgát. Pre-stagenél lehet töltést építeni, és úgy begurulni a stagebe. 
Re: glo (73418)
reply history 2012.08.28. 08:36:26 (73414
User profile
11.34 @ 186
Az a baj,hogy a fékezést te csak jobb lábbal bírod elképzelni.... Van két lábad és két kezed, tessék használni!!! 
Re: hobizoli (73399)
reply history 2012.03.25. 14:49:49 (72609
User profile
11.34 @ 186
Milyen jó látni, hogy van olyan dízel ami a power ellenére is csak minimálisan füstöl... 
Re: orgyi (72607)
reply history 2012.01.04. 14:07:20 (72480
User profile
11.34 @ 186
Titkos versenyeken titkos kocsikkal fogtok indulni???

Mi abban olyan nagy titok, amit nem lehet elárulni??? És így hogy akarsz szponzort szerezni? Ezt inkább reklámozni kellene...

Vagy annyira siralmasak az eredmények, hogy nem mered kiírni, és majd a "jövõbeli" szponzor pénzén szeretnél brutális, világraszóló eredményeket elérni??? 
Re: gentleman (72478)
reply history 2011.10.06. 09:46:13 (72320
User profile
11.34 @ 186
12,3@180 errõl nincs timeslip, mert egy pénteki nap volt, másnap 12,5@179. Csak annyiban nem volt street, hogy draggumikkal mentem (bár így is csak 2.0 volt a 60' ), szóval akár toyoR888-al is megfuthattam volna ezt. 
Re: bajzathg (72304)
reply history 2011.09.24. 19:18:58 (72104
User profile
11.34 @ 186
1.4???? hogyazanyámba?????  
Re: gizi525ix (72103)
reply history 2011.09.19. 09:22:44 (72066
User profile
11.34 @ 186
Valószínüleg az avensis önsúlyát nem haladja meg a tréler összsúlya, azért nem volt gondod. 
Re: Bandi (72063)
reply history 2011.09.16. 19:59:32 (72057
User profile
11.34 @ 186
Ja, és nem csak annyi hogy fizetsz ha szabálytalan vagy, hanem jogosítvány bevonás + nem mehetsz tovább, csak ha van valakinél hozzá jogsi. Nem éri meg.... 
Re: Fapuma8 (72054)
reply history 2011.09.16. 19:56:51 (72056
User profile
11.34 @ 186
Igen, de ne feledd, hogy a vontató megengedett legnagyobb össztömege (az 1.6t ugye önsúly??) + a vontatmány megengedett legnagyobb össztömege nem lépheti át a 3.5tonnát. 1.6-os önsúlyos szgk esetén 2.1-et lehet túllépi...??? És én még nem láttam 1.6t összsúlyú trelert...
2tonnás trélert nem húzhatsz akkor sem, ha a tényleges súly nem haladja meg az 1600kg-ot. 
Re: Fapuma8 (72054)
reply history 2011.09.14. 19:44:49 (72009
User profile
11.34 @ 186
Igen, végül is az az egyszerûbb, ha módosítunk a szabályokon. Minek is megtanulni stagelni....
 
Re: MarcoR5 (72002)
reply history 2011.09.14. 09:49:36 (71994
User profile
11.34 @ 186
Van 2 kezed, és 2 lábad.... Ne kényelmeskedj, tessék gyakorolni a stagelést.... A kézibõl meg ki lehet tekerni a gombot és egybõl nem akad meg. Nem csak abból áll ez a sport, hogy hogy tudod nyomni a gázpedált. 
Re: Thomas73 (71986)
reply history 2011.09.03. 07:33:59 (71880
User profile
11.34 @ 186
Gyakorlatilag is Smile  
Re: sh adam (71878)
reply history 2011.09.02. 18:40:53 (71875
User profile
11.34 @ 186
Nem tudom.... nem húztam túl jó rajtot velük (1.9-2.0 60' Wink , és ezek felül azért fognak valamennyit... Lehet egy utcai félslickel is menne a hasonló rajt, és felül kevesebbet fognak...  
Re: glo (71873)
reply 2011.09.02. 16:35:59 (71872
User profile
11.34 @ 186
Elfelejtettem a képet Smile
 
reply 2011.09.02. 16:35:27 (71871
User profile
11.34 @ 186
Tavasszal ezzel mentem 12.3@180-at.... A kerekeken kívül elég utcai.... Smile

De ez már nem 1.6, de vti blokkból készült.
 
reply 2011.09.02. 16:21:43 (71868
User profile
11.34 @ 186
reply history 2011.09.02. 16:20:20 (71867
User profile
11.34 @ 186
Miért adod ennyire le, amikor mehetne az a szívó motor 12 alját is...???? 
Re: dani1121 (71866)
reply history 2011.08.27. 09:11:16 (71816
User profile
11.34 @ 186
Streetbõl át lehetne hozni egy csomó kocsit akik eddig a könnyúek miatt nem akartak "profivá" válni. A súlyhatár alattiak mehetnének AP4-be, te is és Sanyi is bõven jók lennétek, talán még Boci is labdába rughat néha-néha ott. Az AP5 hátsókerekesei irány az AP6-ba, Tibibá bõven jó ott is. Egy kategória minusz és ez az új kategória szerintem mindíg fullos lenne.
Annak nincs értelme, hogy AP2-ben 2-3 induló van, az AP5-ben szintúgy 2-3 állandó induló van. Ez így nem verseny. 
Re: szabyk RST (71815)
reply 2011.08.26. 23:09:40 (71810
User profile
11.34 @ 186
tetszik nekem ez a szabályrendszer, lehet érdemes lenne profiba bevezetni, kettes-ötös kategóriát összerántani....

http://www.outlawshootout.co.uk/rules.php

Kohári Zoli, szerinted? 
reply history 2011.08.09. 13:22:11 (71635
User profile
11.34 @ 186
hondaracing@skunk2.hu

harminc6390nyóc77 
Re: szabyk RST (71634)
reply 2011.08.08. 15:37:26 (71630
User profile
11.34 @ 186
Flow bench gépe van valakinek???? 
reply history 2011.08.03. 11:19:45 (71561
User profile
11.34 @ 186
Smile

Hát ja...

Egy szint után már nem csak pénz kérdése az idõ...  
Re: szabyk RST (71560)
reply history 2011.08.03. 11:02:31 (71559
User profile
11.34 @ 186
Ha ez ilyen egyszerûen menne..... 
Re: Siklósi István (71558)
reply history 2011.06.26. 22:28:01 (71267
User profile
11.34 @ 186
A CEDC a profi osztályokra van kiírva (?) ott meg kötelezõ. 
Re: FM2000 (71265)
reply history 2011.06.26. 22:15:20 (71264
User profile
11.34 @ 186
Ha már itt tartunk. Engedélyezve van a kétrészes tûzálló?
És melyik szabvány elfogadott? (SFI 3.2A/1, SFI 3.2A/5, SFI 3.2A/15, SFI 3.2A/20)??

 
Re: Pelyvi (71263)
reply history 2011.06.26. 22:09:25 (71263
User profile
11.34 @ 186
Mégis megy boldog-boldogtalan bukó nélkül is... Lacházán is....

Most példát had ne mondjak... 
Re: civiccoupe (71262)
reply history 2011.06.26. 21:50:58 (71261
User profile
11.34 @ 186
Egy bukót kerítsél, a tûzállót meg sz..d le. Legfeljebb kióvnak... Bár aki az AP5-ben tõled rosszab idõt megy, az ne az óvással foglalkozzon, hanem fejlesszen Smile  
Re: FM2000 (71260)
reply history 2011.05.31. 11:11:11 (71073
User profile
11.34 @ 186
Te tudsz valamit....????
 
Re: boti (71072)
reply history 2011.05.17. 18:58:10 (70900
User profile
11.34 @ 186
Smile

195/50R15 -ben 
Re: Pelyvi (70899)
reply history 2011.05.17. 18:57:57 (70899
User profile
11.34 @ 186
Toyo R888 SG verzióban mennyi? 
Re: Boozilla (70898)
reply history 2011.05.12. 09:10:16 (70833
User profile
11.34 @ 186
Küldj egy emailt, hátha tudunk együttmûködni. 
Re: GodRat (70831)
reply history 2011.05.12. 09:06:17 (70832
User profile
11.34 @ 186
Hasonló kategória a hondára is. A merevítõk 1-2 hét alatt elpattannak, akkora hõtágulása/mozgása van, de egyébként kb évente 1x kell 1-2 repedést javítani rajta. Sokkal olcsóbb mint egy csináltatott vagy kintrõl 1000 dolcsis, és ahoz képest egész használható, viszonylag kevés problémával. A magyar turbós hondák 90%-a ilyen leömlõkkel fut. 
Re: radics1 (70830)
reply history 2011.05.12. 08:07:29 (70829
User profile
11.34 @ 186
Szerinted amit amerikából rendelsz, az honnan van???  Van most nálam jónéhány turbós leömlõ hondához, és ami drágább volt, abban ott a minõség és az anyag is. Az olcsóbbak hozzák a szokásos kínai minõséget: Használható. Sok olyan cucc van, amit márkásnak hiszel, közben ugyanaz a kínai/maláj/thai munkás gyárt le, csak az egyikre kerül egy márkajelzés is.
 
Re: radics1 (70828)
reply history 2011.05.11. 20:55:11 (70825
User profile
11.34 @ 186
mint minden..... 
Re: szabyk RST (70823)
reply 2011.05.11. 17:03:25 (70822
User profile
11.34 @ 186
Lehetõségem lenne különféle AN csatlakozók és fémhálós gumicsövek vásárlására jó áron. A jó árhoz nagy mennyiség tartozik. Ha valakit érdekelne esetleg telefon vagy email....

A csatlakozókat kb 600-Ft-tól tudnám adni (ez pl egy egyenes AN4 csatlakozó) és a legdrágább is kb 1500Ft lenne (180fokos AN10 csatlakozó). AZ árak mennyiségfüggõek.... 
reply history 2011.05.09. 09:15:40 (70792
User profile
11.34 @ 186
Vagyis csak pénz kérdése Smile  
Re: Boci01 (70790)
reply history 2011.05.09. 08:57:54 (70787
User profile
11.34 @ 186
Hát az eredményt nem tudom garantálni Smile  
Re: Boci01 (70785)
reply 2011.05.08. 20:50:49 (70784
User profile
11.34 @ 186
Sajnos a skoda drift nincs meg, de van egy kis összefoglaló róla

http://www.youtube.com/watch?v=YsO-UJbY-PY 
reply history 2011.04.29. 19:49:20 (70696
User profile
11.34 @ 186
Mi Ozolival igencsak hülyeségeket beszélhettünk, mert be se kerültünk Smile Smile  
Re: Boci01 (70694)
reply 2011.04.18. 08:16:50 (70537
User profile
11.34 @ 186
A skoda1000MB driftrõl van valakinek videója? 
reply 2011.04.02. 14:34:19 (70477
User profile
11.34 @ 186
Thomas73 egy emailcímet küldj légyszives, amirõl régen írtál, nem jó. 
reply history 2011.03.28. 17:57:21 (70429
User profile
11.34 @ 186
Errõl jut eszembe: ha full street kocsival indulok, de a slick miatt profiba, akkor is kell tûzálló ruha??? 
Re: MarcoR5 (70428)

Total 463 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!