timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 3652 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply 2016.05.12. 10:35:07 (75429
User profile
10.01 @ 219
Mert történelem nélkül, lófaszt nem ér az egész.

Egyetértek, csináljátok meg visszamen?leg is és utána legyen naprakész.

Hajrá. 
reply history 2016.01.12. 15:23:31 (75419
User profile
10.01 @ 219
Egszer feldolgozzátok a múltat aztán fizetünk valami diákot alkalmanként 1 órára. 
Re: Fapuma8 (75418)
reply history 2016.01.12. 15:22:12 (75418
User profile
10.01 @ 219
Ugye hogy kellene krónika....múlt nélkül lófaszt nem ér az egész :-)

 
Re: Solyom (75417)
reply 2014.10.07. 01:03:13 (75377
User profile
10.01 @ 219
https://www.facebook.com/video.php?v=10202859771829484

Ennyi videóm van ha nyitható, egy srác vette fel akit visszatérõben megkértem hogy tegye fel fészre....

P4 döntõ 
reply history 2014.02.07. 19:33:08 (75096
User profile
10.01 @ 219
Nem, csak õ úgy gondolja :-) 
Re: v8drag (75094)
reply 2014.02.06. 20:43:32 (75093
User profile
10.01 @ 219
Meg nem dontottem el milyen lesz a 2014-es versenynaptaram.
Nem jelentkezett meg x osszeggel egyik versenyszervezo sem hogy ha nala versenyzek akkor a megnyerheto penzen kivul kapok megjelenesi penzdijat...azaz....szabad vagyok oda megyek ahova eppen kedvem van.

Varom az ajanlatokat.Üdvindenkinek.:-)))))) 
reply history 2014.02.06. 20:36:15 (75092
User profile
10.01 @ 219
Nem tudok rola.Erdekel a Koe es EESLC...hamar voltam ezeken elso a multban... 
Re: v8drag (75091)
reply history 2014.02.06. 07:37:41 (75090
User profile
10.01 @ 219
A KOE és EESLC egynapon lesz?
Oda külön nevezés lesz?Külön pénzdíj?Mennyi összegszerûen? 
Re: v8drag (75086)
reply history 2013.10.26. 14:40:34 (75041
User profile
10.01 @ 219
Kharmann nem versenyez többet, vagy egy Zil kavicsot ráöntünk? :-)
 
Re: wolf (75040)
reply history 2013.10.22. 16:40:30 (75023
User profile
10.01 @ 219
:-))) 
Re: oioio-1 (75022)
reply history 2013.10.22. 14:54:43 (75021
User profile
10.01 @ 219
Zoli majd jelezz vissza lsz.Köszi :-)

KOHÁRI ZOLTÁN 
Re: oioio-1 (75020)
reply history 2013.10.20. 21:24:24 (75017
User profile
10.01 @ 219
Helyes, meg legyen egy 3. Verseny is a 4-es metróban...:-) Az meg félmérföldes :-) 
Re: oioio-1 (75015)
reply history 2013.10.20. 20:38:28 (75014
User profile
10.01 @ 219
Biztos tapad Hring szinten.
Hring sem volt OB, Dragracing összetett resze volt.
De ha külföld lehet OB, akkor BP is.

Ha kiderül melyik kerület melyik útja...be lehet járni elõre, felmérni a kanyarokat :-))))

Híd is lesz benne? Villamossín?:-)))

Tökéletes lesz...végre lesznek nézõk este is :-)))))

 
Re: Breki (75010)
reply history 2013.10.19. 19:45:22 (75004
User profile
10.01 @ 219
Király :-) 
Re: oioio-1 (75003)
reply history 2013.10.19. 16:17:24 (75002
User profile
10.01 @ 219
Lássuk a jövõ évi versenynaptárt és egyeztetünk. 
Re: wolf (75001)
reply history 2013.10.18. 18:23:38 (74997
User profile
10.01 @ 219
Használni fogom...legyen 5 alkalmas bérlet is, akkor hosszabb távot is lekotok. 
Re: wolf (74996)
reply history 2013.10.12. 23:01:05 (74959
User profile
10.01 @ 219
Nézõt ez sem hoz és profi versenyzõt sem kategóriákba...

Ennyi erõvel profi kategória szûnjön meg és mint régen mindenki együtt és kész?...Akkor meg még kevesebb harc lenen a dobogóért mert még kevesebb street jut oda....ergo megint csak kevesebben jönnek... 
Re: hobizoli (74954)
reply history 2013.10.12. 22:57:35 (74958
User profile
10.01 @ 219
Hát igen...

Akkor nem tudom mit kellene....túl tág a P4...ahhoz meg nem jár ki folyton mindenki hogy ebbõl is kettõ legyen...mert az sem reális hogy 9 alját lehessen futni 1200 vagy még több kilóval...hajtás pusztul...

Akkor mégiscsak idõ kategória jobb mert a 10sec környékiek is egymással versenyeznek, és a 9 környékiek is...

Ha minden marad a régiben akkor kihal a profi.

Nagyon érdekes folyton 3-an cserélni egymást P4-ben Robival meg Brekivel....néha meg kharmannal vívni és vigyelni mit megy cikkcakkban 500 kilóval az 1200 kiló ellen...

Nemtudom...a superfinale kicsit érdekesebb.

De nézõknek meg késõn van...és nyilván nem érdekes az idõmérõn sem mert el sem indulunk idõben, hameg igen, akkor 100 métert adunk egy 12-13 secesnek....idõmérõn nincs verseny, döntõre meg nem maradnak.Profi kategóriák meg foghíjas döntõsök....unalmasak.


Amúgy a 201 méter szorossága jobb, de arra sem jöttek el sokan nézõk...

Mi a megoldás? 
Re: NorbiS4 (74952)
reply history 2013.10.12. 22:09:45 (74950
User profile
10.01 @ 219
Ok, helyszín? 
Re: oioio-1 (74949)
reply history 2013.10.12. 21:33:56 (74939
User profile
10.01 @ 219
12sec alatt tenné at Zoli a streeteket.

Akiket írtál 90%-uk street maradna. 
Re: Szamár (74937)
reply history 2013.10.12. 21:26:26 (74935
User profile
10.01 @ 219
Nézõk szempontjából...tegyük fel motorosok nem jönnek.
8-14 402m qualy, 14-döntõk.Latjak a nezok is.Közben meglesz a 201m idosorrend is.402 döntõk utan aki benevezett 201m döntõk is :-) Profik is kihulnek addig, ha oda neveznek...

Vagy újabb ötlet...a 402m ugymarad mint eddig...döntõk 14tõl....a 201m utána idoalapu kategóriás egy másik bajnokságban...

Zoli?

Így kiprobalhato 1 éven at a 201 idoalapon mindenki egyben....de mellette a 402 ugyanígy marad...

Ez is egy verzió...lényeg a 2 döntõ autoke és az egész nap autoke...

Vagy 402 módosított, 12 sec alattiak profiba, P3 határ 2500ra, 14tõl döntõk...201 utána a régi kategóriákban....van sok variáció, de legyen döntõ napközben is a nézõknek hátha bejön...

Na uj verzió megint :-)))))) 
Re: boti (74920)
reply history 2013.10.12. 21:16:05 (74931
User profile
10.01 @ 219
Neked az rwd, könnyû géped kasza 201-en ha betapad, ennyi az üzenet. 
Re: radics1 (74929)
reply history 2013.10.12. 21:14:26 (74930
User profile
10.01 @ 219
Emeld meg a P3-at 2500ccm-re, vagy annyira hogy beferjenek az audik is.Akkor S8 belefér...porsche meg gtr mehet P4, ben...abból kijön annyi ero mint a nagy ccm nitrobol, vagy a kharmanból...9.2...

Ne kelljen visszapakolnom a kocsit és S8ba neveznem, hogy utána atrakj P3ba....csináljuk normálisan...mindenki egy fasza, feltöltött kategóriában akar versenyezni...

Szerintem P3 jó lehet így...P1, P2-t döntsék el az ott versenyzõk hogy legyen.

Meg úgyis jönnek ötletek, de a 12 secnel gyorsabb streeteket, a motorjuk szerinti P-be kellene tenni szerintem. 
Re: oioio-1 (74926)
reply history 2013.10.12. 21:01:22 (74928
User profile
10.01 @ 219
Én meg annak örülnek ha 10bõl 5 HRing lenne...a te autodra ha felteszel egy normalis gumit profiban mondjuk, akkor az autod egy fasza 60lábbal 201m-eren nehezen megfogható....nem vernek oda az erõsebbek a második 201-en... 
Re: radics1 (74921)
reply history 2013.10.12. 20:53:08 (74927
User profile
10.01 @ 219
Mekkora ccm-ed van?
Én is unom P4-et...kevesen vagyunk...jobban bejonne a feltöltött P3...ott sokan lennénk 10-esek vagy 9.9-esek...de 2-3 tizeden belül ha megemelne Zoli a P3-P4 közötti ccm-et vagy 2500ra....nem akarok se 500 kilós autóval versenyezni 1 katban, se sokezer com-el, de 2x akkoraval sem mint az enyem

Nyomjuk ezt...akkor legalább 1 Profi kat tele lenne...és 10 környéki idokkel.... 
Re: NorbiS4 (74918)
reply history 2013.10.10. 22:46:54 (74911
User profile
10.01 @ 219
Meg asszem kell csõ 9-es idonel, de nem biztos...de ezen lehet lazítani, mert forgalomban sem kell neki utcán... 
Re: radics1 (74910)
reply history 2013.10.10. 22:36:05 (74909
User profile
10.01 @ 219
Fõleg hogy a porsche 10bõl 8x hazamegy döntõk elõtt. 
Re: radics1 (74907)
reply history 2013.10.10. 21:28:38 (74899
User profile
10.01 @ 219
Én unom kitölteni azt a sz*rt....jövõre 1x kitöltöm és lefénymásolom 10x.... 
Re: radics1 (74898)
reply history 2013.10.10. 17:47:08 (74895
User profile
10.01 @ 219
Zoli valamiért ezt nem akarja.
Pedig így tudna gyorsan 6-8 órás idõmérõvel, megszakításmentesen mindenki menni sokat.

Nincs más megoldás...ha keveredés van akkor az lassít... 
Re: ave (74891)
reply history 2013.10.10. 17:45:25 (74894
User profile
10.01 @ 219
Igen.

Ezért beszélgettet minket itt Zoli, hogy mindenki leírja amit gondol.
Meg ezért jó ha minél hamarabb megvan az új rendszer, vagy a régi marad bemondás.

Majd kialakul melyiket mennyien támogatják. 
Re: radics1 (74885)
reply history 2013.10.10. 17:42:43 (74893
User profile
10.01 @ 219
Ok, az évek meg a rutin, én még fiatal vagyok :-DDD 
Re: v8drag (74887)
reply history 2013.10.10. 15:48:21 (74884
User profile
10.01 @ 219
Támogatom hogy a gyors streetesek Profiba jöjjenek.Akár 12sec alatt már.
 
Re: oioio-1 (74883)
reply 2013.10.10. 15:11:30 (74882
User profile
10.01 @ 219
Itt van külön is.


Motoros-Autós versenyre (évezred ötlete) hogy ne zavarják egymást.

Ezentúl írjátok ki, hogy Motoros idõmérõ és gépátvétel kapnyitástól 8-10-ig.10-11-ig döntõ nekik és vége.

Autós idõmérõ és versenyek meg 11-17/19-ig (évszakfüggõ, de 6-8 óra tisztán egyben) utána döntõk....ennyi.Profi autóval nem megyünk 6-8-órán át és így folyhatna a sor...a külön soros se megy egész nap....így a legdinamikusabb a rendszer, ha nem szakítjátok meg....

Így nincs keveredés, autóval nem kell hajnalba kimenni....szerintem így találtunk olyan holtidõt nekik, amit az autósok úgysem preferálnak....na?

Szerintem évek óta ez a legjobb ötlet erre...köszi mindenkinek a dícséretet mégha le sem írjátok :-DDDDDDDDDDDDDDD 
reply 2013.10.10. 15:07:46 (74881
User profile
10.01 @ 219
Zoli, mikor lesz versenyzõi megbeszélés?

Másik, mi a terv amiért feldobad ezt a kategóri átszervezõsdit?Nyilván úgytûnik mintha Farkasfalka nyomná, de az csak egy dolog.

Mert ha te akarsz változtatni akkor fogsz is...ha meg nem akkor úgyis mindegy itt a sok beírás.

Induljunk ki a hozzászólásodból, idõ alapú...beszéltem közben DCS-vel is ezzel kapcsolatban és Demeter Robi is beírta kb amit DCS mondott nekem, hogy ha idõ alapú lesz akkor az újak már nem fognak fejleszteni és autót építeni mert minek....És igazuk van.
Amikor megvettem az evót 13.6-ot ment.Pici pénzzel ment volna 13.0 és 13.1-et és kész, ott meg ellehettem volna és utcán is járok, nyerhetõ a 13-14 kategória.A Subaruk is 13.1 környékét tudják 1db kuplungcserével és megírt Ecutek tuninggal azt csókolom...

Lehet nem gyorsítottam volna rajta 10.0-áig.

Idõ alapú megint csak nem érdekel amikor padlón kell a gázon állni, ne vacakoljunk, ha idõalapú meg játsszunk az idõvel kategóriák lesznek akkor valami utcaival jövök, meg GPS alapú real time szarral ami majd méri nekem az idõt hol tartok és pontosan annyit fogok menni amennyit akarok.....de ne IT fejlesztésekkel kelljen már gyorsulást nyernem.
Ez sem tetszik.

Superfinale elég jó arra hogy a gyors autók egymással csatázzanak szoros versenyeken, de ez meg nem adatik meg az oda be nem jutóknak valóban.

Azaz szerintem vagy sûrítsük bele a streeteket profi kategóriákba ha gyorsak mondjuk 11sec alatt és akkor nem zavarja a Streeteket az irreálisan gyors autó sok pénzbõl vagy a profi maradjon így, a sztreetet meg idõalapúzzátok le ha nekik az tetszik, de 11 sec alatt P3 meg P4...P3-at meg ccm emeléssel sûrítsétek meg és az egy fasza kis versenyes 8-as fa lenne mondjuk 2500ccm-ig engedve.

Mehet külön is a 2 sorozat....Profi autókkal nem fogunk idõre szarakodni szerintem....se brakettelni....hamár gyors az autónk és kikönnyített, nyilván nem máshogy akarunk nyerni, hanem padlón.

Lényeg, mi itt a kérdés és mi legyen?Mit szeretnél?Szorosabb versenyt?Tömött kategóriákat?Több versenyzõt?Nem irreálisan túl gyors streetet?

Mit?

Másik, lábon jövõ street autóba szerintem elengedhetõ hogy ne legyen overál, utcán sincs neki, ott is eléghet...sõt... és akkor lehet szívesen átjön profiba is akár...



Motoros-Autós versenyre (évezred ötlete) hogy ne zavarják egymást.

Ezentúl írjátok ki, hogy Motoros idõmérõ és gépátvétel kapnyitástól 8-10-ig.10-11-ig döntõ nekik és vége.

Autós idõmérõ és versenyek meg 11-17/19-ig (évszakfüggõ, de 6-8 óra tisztán egyben) utána döntõk....ennyi.Profi autóval nem megyünk 6-8-órán át és így folyhatna a sor...a külön soros se megy egész nap....így a legdinamikusabb a rendszer, ha nem szakítjátok meg....

Így nincs keveredés, autóval nem kell hajnalba kimenni....szerintem így találtunk olyan holtidõt nekik, amit az autósok úgysem preferálnak....na?

Szerintem évek óta ez a legjobb ötlet erre...köszi mindenkinek a dícséretet mégha le sem írjátok :-DDDDDDDDDDDDDDD

 
reply history 2013.10.09. 21:20:29 (74856
User profile
10.01 @ 219
Igen, az utcai 11.0, nal gyorsabbak kerüljenek at profiba, egyetertek.
De P4 meg határtalan, évek óta...most egy dolog hogy nem járnak folyamatosan a gmc, vette, nitros amcsik, meg a porsche S8-at terheli magával, de azonos ccm-ek mennek az alsóbb kategóriákban, itt meg a csillagos eggel is menni kell ha épp kitalál nyáron...

Tehát én mennek szívesen hasonló com-el mint én, profiban, de nem irreális ccmesekkel hozzám képest.

Szerintem jó lenne eltolni a ccm határt kicsit és akkor az S8ból is befernek meg ide, de mégsem kell a 7.8sec-es corvette, meg Gmc, 500kilós nitros kharman...ellen mennem 1200 kilosan 2.3ccm-el....meg az S8 atsoroltaknak sem.... 
Re: demerobi (74848)
reply history 2013.10.09. 20:43:06 (74847
User profile
10.01 @ 219
Nálunk sincsenek rönó jeles csajok, pedig a mitsubishi jel 3db renault 120 fokonkent....azaz ahány fuszal annyi faszall....:-))))) 
Re: Thomas73 (74846)
reply history 2013.10.09. 20:33:54 (74845
User profile
10.01 @ 219
Ötlet s8 konnyitesere is.

Zoli, tavaly már kértem hogy a P3, P4 határt toljuk feljebb.
Mondjuk 2500ccm-re...ekkor P3 telelenne lehet...sor5 audik is jöhetnek S8ból, én is P3-as lennék eddigiek is...akár subaru is...stb, de tele lenne...
P4 maradna a 2500ccm feletti Nissan Gtr, 997biturbo, amerikai nitro nagy ccm, kharmann...stb.

És streetbol automatan a 10 seces vagy gyorsabb autókat at kell küldeni profiba...utcai forgalmasokban pl nem kellene tuzallo ruha, csak sisak vagy barmi...

Én erre gondoltam és így P3 is telne mert kibovitened, meg nem kellene a nagy ccm-esekkel menni eselytelenul és az S8 is porsche mentes lenne, mehetnek az 1000 lovukkal meg a dupla turboikkal P4ben...S8 10-esek így atjonnek P3-ba hozzánk ha en is odakerulok, 9-esek meg P4be..a nitrosokhoz...így se tobb kategória nincs, nem is kell nekem sem 3.8biturbo...Gmc, Corvette ellen menni, S8 is könnyebb lenne, és lenne verseny S8, P3 szinten szorosabb, P4-be meg hasonló autók mennének....én a 2270-esemmel nem tudok mit kezdeni a 8 környéki adósokkal, meg a 9 aljakkal a kis com-és porszivommal :-)))

Na? Zoli? A street 10-es vagy jobb idotlenitve?Jobban street lenne mint most...igazságosabb.P3 meg 2500ig.Akkor kilesz a 8-as fánk, 10-es autókkal....ha meg jön Ádám 9-es is lesz benne... 
Re: oioio-1 (74840)
reply history 2013.10.09. 15:50:22 (74829
User profile
10.01 @ 219
Ja, én pl P4-ben szeretnék ccm határt, mert akár egy 7200ccm, biturbó nitró is mehet itt 7-es idõt összkerékben, mert felfelé nyitott a kategória :-)

De ugye mivel nem vagyunk sokan, minek még 1 kategória...így amikor pl összejönne Dutter meg, Vette, GMC, Nitró nagy ccm hátsókerekek akkor éppen a 10 alja vagy 9 teteje idõvel a P4 is akár 8 fa esélytelen is lenne....

Csak ugye nem jár senki folyamatosan....ezért nincs feszegetve...

Érdekes ez.Sok nézõpont van. 
Re: radics1 (74826)
reply 2013.10.09. 15:44:59 (74827
User profile
10.01 @ 219
Pedig kampányolhatnék az idõkategóriák mellett...semmit nem kellene csinálnom mert 10.0 és 10.1-et futok...

Döntõben meg max becsúszok a 9 tetejébe...de az meg belül lesz a tûréshatáron.

Ezért mondom, nekem mindegy, idõ alapúban az egyik legjobban menne az autóm.

De ha marad a P4 az is ok nekem.

Rátokbízom, de komplikált lesz az idõalapúban sokaknak akik szórnak és sok vita lesz belõle.

Sok sikert bármelyikhez, kíváncsian várom lesz-e változás. 
reply history 2013.10.09. 15:35:03 (74824
User profile
10.01 @ 219
Továbbmegyek ezzel.
Turbós autó többet is javulhat/romolhat.

Turbós autók közül, az enyém azért elég stabil....

KKLH-n betonról 1.5-öt lehúzva ugyanaznap mindent padlón állva, lehúzva volt 10,02-m is és 10.3-am is 1.7 60lábbal ragasztóról.A legjobb idõm este volt döntõben, pedig nem csináltam semmit, csak betonról mentem, mert épp vállaltam hogy kanyargok az egyenes beállás helyett...

Nekem ott a ragasztó rosszabb...

Hungaroringen érdekes volt nézni hogy pl a hátsókerekeseknek jobb oldalon pl 7.4 és 7.5 ment csak mert az a koszosabb, bal oldalon meg 6,9 és 7,0 pár órán belül...201méteren...

Szívók értem én hogy nem szórnak annyit, de pl ha délután 15 órakkor a meleg aszfalton betapadva megyünk 1.5 60lábat este meg a hidegebben csak 1.7-et az erõsen odabasz a végén...ok hogy ez pont a lassabb verzió, de Kunmadarason szokott lenni hogy a 40 fokban megfutott idõdet nap végén a hûvösebb döntõkben is jócskán javítunk tizedeket...turbós sokkal erõsebb hidegben....

És ez nem csalás....ez a szopó ebben.

Az meg nem túl jó ha a végén ha vezetsz elengeded vagy fékezel....az gáz....és a gyorsulás átmegy kombinatív szerepjátékba vagy .... :-D

De értem a kezdeményezést, csak egy jó szabályt ki kell találni.

Viszont ez rengeteg problémával járr... meg elmehet emberek kedve ha pl kizárod õket másodszor...

Macerás....jó ha tele a kategória, csak ez túj szubjektív vagy teljesíthetetlen szagú.... 
Re: radics1 (74811)
reply history 2013.10.09. 11:00:34 (74805
User profile
10.01 @ 219
Hameg 0,5-ön belül lesznek sokan.......javítás.... 
Re: Fapuma8 (74804)
reply history 2013.10.09. 10:59:42 (74804
User profile
10.01 @ 219
Nem szeretnék.

Titeket akarlak megkímélni hirtelen változtatásoktól, ne legyen balhé.

Engem ez nem érint.

Nekem jók a mostani kategóriák, hameg változtatsz az is jó lesz.

Az autóm 9 tetejét fog menni jövõre terveim szerint.Nem költök rá többet, de versenyzek.

Én 0,1 és 0,2 között nyomok folyamatosan.Nekem belefér az idõalapú is.

Neked akartam csak felhívni a figyelmedet a szórós autókra, többi kategóriát nem figyeltem idõben, csak eredményben.

hameg 1,5-ön belül lesz mindenki az idõalapúban, az nekem jó...., mert valljuk be P4-ben a csillagos égig lehet gyorsulni....ha valaki standard 9,2-t megy folyamatosan én meg 9,9-et....sosem verem meg....max ha szór....idõalapúban meg pár tizeddel bárkire veszélyes vagyok....

Bármi lesz én versenyzek jövõre is 10sec +- 0,1sec teljesítménnyel...

Üdv
Fap 
Re: oioio-1 (74802)
reply history 2013.10.08. 23:32:36 (74799
User profile
10.01 @ 219
A mi kategóriánkban pl Brekié szokott szórni erõsen.

Bekvalifikál 10.1-el mert valamiért annyit tud az autó, döntõben meg kizárod mert 9.5-öt megy mert épp betapad, meg a motorerõ is kijön rendesen vagy épp szereltek valamit?

Érdekes ez a direkt nem nyomta...kiszûrés...Vagy épp annyit tud aznap az autó verzió....ez a nehéz ebben a felállásban....túl szubjektív lesz a kizárás....szerintem a street kategóriák szórnak azért rendesen...

Ezzel nagyon sok vitás témátok lenne az indító sátornál meg veszekedés, sértõdés....


 
Re: oioio-1 (74795)
reply 2013.10.07. 15:38:14 (74773
User profile
10.01 @ 219
Köszi mindenkinek az idei évet aki valamit is segített és azoknak is akikkel jókat dumáltunk és szórakoztunk kint.Gratulálok mindenkinek.
Díjátadón találkozunk, meg jövõre.
Ma kicseréltük a szaros fõtengely jeladót és minden a régi.Tehát az alap adott a továbbfejlõdéshez. 
reply history 2013.09.28. 11:40:17 (74754
User profile
10.01 @ 219
:-))))) 
Re: oioio-1 (74753)
reply history 2013.09.27. 21:47:32 (74752
User profile
10.01 @ 219
Köszi.8-) 
Re: zsolap406 (74751)
reply history 2013.09.27. 19:43:13 (74750
User profile
10.01 @ 219
Köszi.Kellene nekem Hringre box.Ne felejtsük el, meg DCS-nek is.

Viperes videó tuti még mindig.:-) 
Re: oioio-1 (74749)
reply 2013.09.27. 15:04:11 (74748
User profile
10.01 @ 219
Összefoglaltam a pályafutásomat egy pár gondolatban, ahogy én gondolom.Minden nézõpont kérdése, de én elégedett vagyok eddig.Menne van az autó paramétereinek fejlõdése limitáltan, meg hogy mikor mivel mentem.Meg a haverok, buli, fanta is :-)

http://www.hajoka.hu/index.php/component/content/article/850-fapuma-es-a-mitsubishi-evo8 
reply history 2013.09.26. 10:33:22 (74747
User profile
10.01 @ 219
K.vap.csaba :-)

Minden vágyam teljesül????

Most akkor nem panaszkodhatok :-) 
Re: oioio-1 (74743)
reply 2013.09.25. 14:36:10 (74740
User profile
10.01 @ 219
Zoli, Peti szervezõk :

http://www.origo.hu/auto/20130925-olcson-lezarhathatjuk-kedvenc-utszakaszunkat.html?sec-2

Az Andrássyn szeretnék gyorsulási versenyt egyszer.

Van mindkét oldalán visszatérõ is :-))))))))))) 

Total 3652 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!