- Street kategóriában a nitro használata nem engedélyezett, így abban a kategóriában azonnali kizárást von maga után.
Autó Diesel AS6
Ide tartozó autók: Minden 2 vagy 4 ütemû, soros, V vagy boxer elrendezésû Diesel üzemû, négy kerékkel rendelkezõ autó, melyek 2 vagy 4 kerék hajtásúak, és motorja szívó vagy feltöltõvel turbó, kompresszor vagy nitroval szerelt.
Üzemanyaga csak normál kereskedelmi forgalomban (országos benzinkút-hálózaton) kapható lehet –gázolaj, biodízel
Nem tudom. Kavarognak a fejemben a gondolatok. Van egy csomó cuccom, elképzelésem nomeg ott vannak a kategóriák és a jelenleg ismert eredmények - ennek függvényében kellene valami ütõs és KIVITELEZHETÕ autót összerakni. A 850-es fiat marhajó lett volna, de túl nagy falat volt. Mondjuk ha mégegyszer belevágnék akkor nem vesztegetném az idõm a porsche váltóval, hanem keresztbe hátra beleraknék egy motort - ugye ezt a szabályok már engedik.
Ja.. értem. 600 kilótól tényleg karcsú lenne a 172-es célvonali (az én puntóm is tudott ennyit bruttó 1100kilóval Viszont a 13.1-es idõ kezdetnek nem rossz.
Annyit tudok róla, hogy nagyon át van alakítva, egy csomó egyedi megoldás(tm protechnic) - sper difi, motorvezérlés (talán megasquirt?), és nagyon ki van szedve belõle minden, viszont van benne csövezés ami plusz súly.
Érdeklõdnék az érintettektõl, hogy jövõre is ugyanezen kategóriák várhatóak e, vagy lesz változás ? Netán a különbözõ versenysorozatok közös nevezõre jutnak e kérdésben ? Stb ?
Lehet, csak szerintem kicsit bonyolultabb lepapírozni. Ugye Kiskarlosz még nem írhatja alá Valami gyámügyes embert vagy ügyvédet kell megkérdezni. Az eladás ugyanúgy bonyolultabb....
(nem gondoltam volna, hogy ebben a topikban valaha beírom, hogy "gyámügy" )