Akivel én eddig beszéltem,õk is ezt preferálták. Nevezzük amatõrnek street helyett és ne kelljen a motort bepapírozni.Remélhetõleg így a tesztbe szorult emberek beférnek valamelyik amatõr katba. Ha meg van verseny,nem csak az idõ ellen megy,érez majd motivációt feljeszteni,ill kijönni a következõ versenyre is.
Nagy igazság,hogy ezeket a lábon közlekedõ utcai autókat nem lehet pro-ba kényszeríteni,az egész más kategória mind teljesítmény/idõben,mind pénzben.
Technikai sport,aki stock autóval szeretne elsõ lenni,az nézzen valami kupasorozatot,dragban nehéz változtatás nélkül valamit elérni,hacsak nem valami szuperautóról van szó.
Kik maradtak 2005 óta? Én speciel pont akkor kezdtem a Rábán
Anno ezt én is feldobtam,de el lett utasítva 1mp alatt. Pedig nem hiszem,hogy van elég versenyzõ,amikor sok az üres kategória. A régi szabály,hogy ccm és feltöltés volt a fontos,sokkal rugalmasabb volt.Szerintem mindenki ismer 1-2 autót,ami ezen szabály miatt nem jár ki,max egy évben egyszer tesztben.
Trencsénben még nevezni se volt egyszerû,csak szlovák nyelvû nevezési lap volt,amikor mi odaértünk,semmilyen nyelven nem voltak hajlandóak kommunikálni (magyar,német,angol,új-szuahéli).
Arra van a teszt. Vagy ha csak menni akar egyet,mert szerzett kölcsön slicket,akkor kiveszi,mutatja hogy teszt futam,kap timeslipet de nem kerül be az idõk közé,ez eddig mûködött szépen.
Persze,világos,de benne van a szabályzatban,mi az ami kell bele. Pótkerék nem kell,szerszámos láda se. Ha meg kiveszi valaki az ülést,az elég egyértelmû,szólni kell,stage-ben benéz az ember,még akkor is ha sötétített.Hiányzik az ülés,és nem jelzi,h teszt,akkor mehet vissza a boxba. Következõ próbálkozásnál meg haza.
Kvali futamok száma limitált: Ezt lehet tudni,kb mennyi lehetõség van? Illetve aki nyitásra ott van,az mehet többször is? Gondolok itt arra,hogy korán odaérünk,megyünk 3 teszt futamot amikor pár autó pörög csak körbe,utána egész nap csak nézhetjük,hiába javul a pálya?
Világos. Eddig ugye az volt,h pro-nak éves licenc is drágább,ill enm tudom a biztosítás részét a dolognak.A piros szám meg a boxhasználathoz volt,ha jól tudom.
Nem bírod befejezni? Ha jól emlékszem,te kezdted el ezt az egész idõalapú szart,azzal az indokkal,hogy nem tudod megverni az ellenfeled. Magyarul nem nyersz elégszer. Jövõre kupa se lesz,szóval nem leszek kupagyûjtõ.
Komolyan mondom,tiszta óvóda egy régi versenyzõtõl.
Most gyorsan ránéztem a szept 7-i versenyre,s8-at leszámítva egyetlen verersenyzõ ment 12 alatt,Kis Zoli a mitsuval. S8nál meg miért ûridõ a 11.x? Ott minden adott,hogy gyors street autó lehessen.
Épp ez az,mégjobban kiütközne rwd fwd jözti különbség. Miért cél az nekem,hogy mindenféle profi vassal próbáljam felvenni a versenyt? Egész évben ezen aggódtam,hogy ne basztassák a katokat már megint,mert akkor hiába építettem.
Lehet sokan úgy vannak vele,felesleges streetbe komoly gépet építeni,mert mire elkészül,borul a rendszer. Semmi biztos pont nincs,évrõl évre van kisebb nagyobb változtatás.A mostani katok talán 2-3 évesek max.
Szerintem kár erõltetni ezt a 201m-t meg a ringet. Kicsi hely,rossz tapadás,201m meg kb semmire sem elég.
Most épp elfértünk,mert volt vagy 20-30 autó,nem 150 versenyzõ mint kkl-en.
Ha nekünk kellene választani,a versenyek 80%-a kkl-en lenne, max 1-2 kihelyezett 402m-es futammal. Ezt nem azért mondom,mert nekem közel van (350km oda vissza),hanem mert jelenleg annak a pályának a legjobbak az adottságai hely,tapadás,stb vonzatában.
Kevés as8 döntõre? Tesztben mitõl jobb? Ott még annyi esély sincs bekerülni,mint as8-ban egy trabanttal.Inkább mentél volna as8-ban,simán nyert itt már esélytelennek tûnõ autó is. Mûszaki hiba vagy egyéb bárkivel lehet,pl beugrik,akkor egy 8-ast is elvertél.
Fel kellene keresni azokat,akik tesztbe mentek,és megtudni,miért nem férnek be streetbe vagy pro-ba. A cél az lenne,hogy teszt megszûnne,az a 60-70 versenyzõ meg töltené fel a katokat.
Jövõre 11.x-et tervezek menni,ha bekerülök emiatt AP3-ba (2100 ccm alatt awd/rwd)kb abba is hagyhatom a sportot.
Gondolom nem kell ecsetelni egy 1.6 8v RWD és 2.0 16V AWD közötti fejlesztési potenciál különbségeket.
Kvázi ugyanennyi pénz lett volna építeni bele egy 2.0 16v motort,de én streetben akartam versenyezni,mert oda való az autó,trélerezni se lehetõségem,se pénzem nincs.Most már nem fogok másik motort építeni,ez 100%.