Megjöttek a drón felvételek és jól látszik rajta, hogy 80 méternél volt valami a bal pályán amit?l megcsúsztam, sajnálom, mert jó futam lett volna, a rajt és az eleje valóban rendben van, de utána muszáj volt korrigálnom.
Hát, ha jól emlékszem akkor 1,065 hatvan lábat húztam ez bármelyik ProMod autónak egy Európa bajnokságon is még elfogadható, és mindezt a bal pályán tettem. Kb. 50 méternél 20-21 méterrel vezettem, a reakció id?m nem volt a legjobb 0,269 , de még így, a nyugdíj el?tt az is elfogadható, a gázállásról nem akarok beszélni, mert kiröhögnél, hogy miért nem nyomom le a gázpedált :-) Kb. 80 méterig minden rendben volt, aztán lejöttem a ragacsról és nagyon megcsúszott, aminek az lett a következménye, hogy el kellett vennem a gázt. A többi már történelem és Tuboly Csabi nyerte a futamot.
Bocsika, kicsit elfoglalt voltam egyszerre a szervezéssel és a versenyzéssel. Nagyon örülök, hogy ott voltál, legközelebb a rajtkapu fels? sarkát szabadon hagyjuk, ha esetleg fel szeretnél mászni rá :-)
Gyere ki holnap KiskunDragházára! Nem tudom mit kellene csinálni, de én szívesen lemondok a saját facebook csoportomról, ha itt visszajönne az élet.:-)
Te Ave, tényleg kiestél ebb?l egy kicsit, a 0.8 hatvan láb a TopFuel autó és annak se rossz, jó pályán 6 G felett és 7-8 ezer lóer?vel. Az id?mér? pedig típusilag megegyezik a Tökölivel.
Tessék már csinálni valamit, most végignéztem pár hozzászólást a múltból, megnéztem pár videót és hát kevesebb lenne az életem ez a fórum nélkül, tényleg futtassuk fel valahogy. Mi kell ahhoz, hogy régi pompájában tündököljön ismét a timeslip ?
SemiPro-ban bármilyen E-s vagy DOT-os gumi használható, mûszaki vizsga kell, de tetszõleges, mûszakilag megfelelõ módon beépített, gyártó-azonos motor használható, eredeti helyén elhelyezve
Profikban nincs változás Országos Bajnokság kerül kiírásra
Street és SemiPro kategóriáknak Magyar Köztársaság Kupa kerül kiírásra
Díjtételek
Street versenyzõi igazolvány: 3.000,-
SemiPro versenyzõi igazolvány: 5.000,-
Profi versenyzõi licenc: 30.000,- (tartalmazza a nevezési díjat is az OB futamokra)
Profi napi licenc: 5.000,-
Profi nevezési díj: 3.000,- (csak napi licenc esetén kell)
Street nevezési díj: 2.000,-
SemiPro nevezési díj: 3.000,-
VIP-sáv használata: 5.000,- (profi, semipro), 6.000,- (street)
További részletekés pontosítások késõbb a szabályrendszerben lesznek.
Szeptember 23. azaz ma 19.00 kor nyílt szakági megbeszélést tartunk a XIV kerület Istvánmezei u 1-3 Magyar Sportok Háza földszinti nagy tárgyalóban.
Mindenkit szeretettel várunk, ötletekkel, gondolatokkal a 2015 évre vonatkozólag a Gyorsulás és Drift szakágban történõ szabályváltozásokkal kapcsolatban.
Extreme Technical Weekend 2 és Szallerbeck Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó
A Dragracing.hu megirigyelte ezt a sok-sok „fesztet”, így saját íze szerint készített egyet nektek. Ez pedig nem más, mint a 2014. október 5-én megrendezésre kerülõ Extreme Technical Weekend 2. A szervezõk elõvettek sörös korsó helyett egy hatalmas shakert és olyan koktélt készítettek neked, amitõl megnyalod mind a tíz ujjad…
A múlt évben óriási sikert aratott Extreme Technical Weekend második felvonásában mindenki megtalálja, amit keres. Ha izgalomra vágysz, akkor nézd meg, hogyan fûzik le a nehéz hungaroringi pályát a drift pilóták. A magyar országos bajnokság résztvevõi mellett természetesen több nemzetközi pilóta is hazánkba érkezik, hiszen igazi kuriózumnak számít ez a pálya a profik körében.
Természetesen ha Dragracing.hu, akkor egyértelmûen nem maradnak minõségi pálya, profi idõmérés nélkül a gyorsulás szerelmesei sem, akik 402 méteren harcolhatnak meg a legjobb idõkért. Azokat, akik nem az õrült szögeket vagy épp a hihetetlen gyorsulást keresik, azokat várja a szlalom országos és Európa bajnoki futam következõ versenye.
A szervezõk a fenti koktélt egy igazi ínyenséggel fûszerezték meg, ez pedig nem más, mint a Stunt Riding országos bajnokság, melyen igazi jó értelemben vett õrültek mutatják majd meg nektek, hogy a motor nem jármû, csak egy eszköz, mely ámulatba ejt, elvarázsol és ellent mond a technika minden ismert törvényének.
Természetesen a Dragracing.hu idén is gondol a gyermekekkel érkezõkre, így a családokat várja a Szallerbeck Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó megannyi gyönyörû autójával, a gyermekeket pedig a szimulátorok és az ugráló várak.
Minden koktél, minden „feszt” elmaradhatatlan része egy kis meglepetés. A Dragracing.hu csapata idén elhozza Magyarországra azt a fiatalembert, aki 11.600 köbcentis épített autójával Santa Podban az Európa Bajnokságon, legutóbb a második helyet szerezte meg. Az úriember nem más, mint Sascha Pretzsch, aki nem félti sem magát, sem a technikát – mindent megtesz azért, hogy újabb másodperceket faragjon le legjobb idejébõl és megküzdön a Dragaccsal.
Gondolom, hogy már neked sem kérdés, hogy október 5-én hol töltöd majd el a napod barátaid, családod körében. Ne feledd! Október 5, Hungaroring, Extreme Technical Weekend 2. Ott a helyed!
Október 5. vasárnap reggel 07.30-kor nyitjuk a kapukat.
Gyorsulási verseny idõméréssel, kijelzéssel, timeslippel.
Kategóriák:
Szívó:
0-1550 ccm
1551-1900 ccm
1900 felett
A nitro és/vagy turbó 1 kategóriát emel.
Kategóriánként 1-3. helyezettek Kupa díjazásban részesülnek.
Szlalom :
S1 - Széria autó 1000 ccm alatt
S2 - Széria autó 1001 - 1400 ccm között
S3 - Széria autó 1401 - 1600 ccm között
S4 - Széria autó 1601 ccm felett
T1 - Túra autó 1000 ccm alatt
T2 - Túra autó 1001 - 1400 ccm között
T3 - Túra autó 1401 - 1600 ccm között
T4 - Túra autó 1601 ccm felett
NK - Nõi kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
JK - Junior kategória
P - Prototípus
SA - Széria Csoport
TA - Túra Csoport
HH - Hátsókerekes kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
Mx5 – Mazda Mx5 kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
ZK – Zöld kategória (5 bajnoki nevezés esetén).
Honda Kategóriák:
Szívó:
0-1550 ccm
1551-1900 ccm
1900 felett
A nitro és/vagy turbó1 kategóriát emel.
Minden kategória 3 versenyfutam
Továbbá 2 db „Edzõkör”-re is van lehetõség még a versenyfutamok elõtt.
A három versenyfutamból a két legjobb kör kerül értékelésre.
Kategóriánként 1-3. helyezettek Kupa díjazásban részesülnek.
A gyorsulási OB kategóriái megegyeznek a kiírásban szerepeltekkel, vagyis a szokásos
Szlalom:
Honda kategória 4000 Ft a nevezés + 1000 forint a biztosítás
Nem hondásoknak 7500 Ft a nevezés + 1000 forint a biztosítás
07:50 Pályabírói eligazítás
08:00 Adminisztratív és technikai átvétel kezdete
08:30 Gyalogos pályabejárás kezdete
09:00 Gyalogos pályabejárás vége
09:05 Versenyzõi eligazítás és megnyitó ceremónia
09:15 Pályazárás
09:25 Edzés kezdete edzéskártyával (idõmérés és felvezetés nélkül)
10:00 Adminisztratív és technikai átvétel vége (Depóba állás vége)
10:15 Rajtlista kifüggesztése
10:45 Edzés vége
10:50 Pályazárás
11:00 1. mért kör kezdete
17:30 Ideiglenes eredménylista kifüggesztése
18:00 Díjkiosztó.
Drift:
Elõnevezés esetén 25000.- ( 80 euró ) a nevezés
A helyszínen 30.000.- ( 100 euró ) a nevezés
Szeptember 23. 19.00 kor nyílt szakági megbeszélést tartunk a XIV kerület Istvánmezei u 1-3 földszinti nagy tárgyalóban.
Mindenkit szeretettel várunk, ötletekkel, gondolatokkal a 2015 évre vonatkozólag a Gyorsulás és Drift szakágban történõ szabályváltozásokkal kapcsolatban.
Sokan kérdezték privátban, hogy mi lesz holnap. Az idõjárás nem biztos, hogy optimális, de mindenképpen meg lesz tartva a verseny !
Várható idõ: Borongós, esetenként derült idõ, 22-24 fok, esõ elõfordulhat, de nem lesz egész napos esõ, versenyzésre alkalmas lesz. várunk mindenkit szeretettel !
22-24 fok körüli hõmérséklet változékony felhõzet. Elõfordulhat esõ, de ez csak kisebb idõszakban. Szerintem versenyzésre alkalmas. A pályát megpróbáljuk nagyon jóra megcsinálni, hátha lesznek erõs autók akiknek szüksége van ilyen pályára :-)
Gyorsulás éjjel és nappal Szeptember 13. Kiskunlacháza
Ha unod már az Éjjel-nappal Budapestet, akkor mondok egy jobbat helyette: éjjel-nappal Kiskunlacháza és éjjel-nappal drag. 2014. szeptember 13-án szombaton ugyanis reggel 8 órától egészen éjfélig lesz a gyorsulás szerelmeseié a kiskunlacházi aszfalt.
A kiskunlacházi reptéren repülõk helyett épített versenyautók, bivaly erõs motorok és szárnyaikat próbálgató amatõrök harcolnak meg majd az idõvel és saját korlátaikkal. Ezen a hétvégén kerül megrendezésre a Magyar és Szlovák Autós és Motoros Országos Bajnokság, valamint a Magyar Szlalom Országos Bajnokság következõ futama. Ezen a napon kerül megrendezésre a II. Yankee Cars klub találkozó is, az elõzõ év felhozatala garancia arra, hogy nem lesz hiány V8 vasakból és a gyorsulás õshazájából érkezõ egyéb más csodálatos jármûvekbõl sem.
Ha ahhoz van kedved, akkor lesd meg a pálya szélén, a depóban sorakozó autókat, kukkants be a motorháztetõk alá, beszélgess a versenyzõkkel és szerelõkkel, ismerkedj meg még jobban ezzel az egyre gyorsabb ütemben fejlõdõ sporttal. Ha felfedeztél már minden finom technikai részletet, akkor legeltesd a szemed nyugodtan a gyönyörûbbnél gyönyörûbb hölgyeken. Házas és foglalt uraknak sok szeretettel ajánljuk a büfét.
Ha mindez nem lenne elég, ha mindez nem hozna elég izgalmat az életedbe, akkor ülj be az autód volánja mögé és nevezz. Száguldj, próbáld ki magad és dicsekedj másnap azzal, hogy milyen jól helytálltál ebben a sportban is. Need for speed feeling, hajrá.
Úgy gondolod, hogy erre nincs elegendõ pénzed? Nos, akkor van egy nagyon jó hírünk számodra: 2014. szeptember 13-án 19 órától a nevezés ingyenes. Igen, jól hallottad: ingyenes. Most már nincs kifogás, irány a garázs. Csinosítsd ki a kocsit, pakolj bele pár lóerõt, simogasd esténként a gázpedált, hogy ezen a versenyen a legjobbat hozd majd ki magadból.
Várunk Téged, a barátaidat és mindazokat, akik imádják a sebességet, a gyorsulást, az erõs autókat, motorokat és a csinos hölgyeket.
Azt gondolom, hogy megtaláltuk a megoldást a problémára, szeptember közepén lesz egy megbeszélés és ott minden tisztázva lesz, addig is gyûjtsétek az ötleteket. :-)
Na megint elérkeztünk arra a pontra, hogy írogatok kicsit.
Kezdeném a Németországi vagy is jobban mondva a Kunmadarasi versennyel, ahol is az autóm nem volt tökéletes és mint már sokan tudjátok az utolsó futamban közel 200 km/h val a falhoz csaptam a Dragacsot ( szegényke ). Ezt a kis mutatványt én karcolás nélkül megúsztam de hõn szeretett autóm már nem volt ilyen szerencsés és picit zokon vette a betonfalat. Ez az esemény június 28. történt ami után 2-3 napra én elmentem nyaralni, de közben megszerveztem, hogy a Dragacs a Németországi EB re üzemképes legyen. Az autón a tetõ kivételével minden elemet le kellett gyártani ( Szilágyi Zoli csinálta ). A kompreszort teljesen fel kellett újítani ( Tuboly Csaba csinálta )köszönhetõen a betondaraboknak, amiket megevett. Cserélnünk kellett egy dugót és 4 szelepet, na persze az összes csapágyat és tömítést és össze kelett rakni az egész motort ( Szentesi Pisti és Lantos Andris csinálta ), nem volt kis meló, de meglett. augusztus 2 értem haza a nyaralásból és augusztus 3. szerveztünk egy versenyt a Hungaroringen ahol is gurultunk az autóval egyet, minden jónak tûnt. Augusztus 6. elindultunk Németországba, 7. kipakolás gépátvétel stb. idén a gépátvétel konkrétan 1 óra alatt megvolt a sorbaállással együtt a tavalyi másfél nap helyett. Majd következett a péntek az elsõ futam, gondoltuk, hogy finoman kezdünk egy Kunmadarasi beállítással 4000 rajt és 30 fok gyújtás 8500 maximális fordulat, csináltam egy jó gumimelegítést és utána elrajtoltam, azt hittem jégen vagyok ismételten 100-150 méter gumifüst és nem megy az autó, csúszik nagyon a pálya, eredmény 9.8@268 a verseny legjobb ideje részünkrõl. Következõ futam még pénteken volt és mi visszavettük a rajtot 3800-ra ami a Kiskunlacházi beállítás, szintén jó gumimelegítés és szintén szar futam és ezzel el is telt a péntek. Hozzá tenném, hogy a versenytársak se mentek megközelítõleg se olyat mint tavaly. A Pro Mod kategóriában Andy Robinson aki már volt Európa Bajnok éppen csak belekarcolt a 7 idõbe 7.9 volt a legjobbja. Majd jött a szombat ahol is elméletileg megint két futamunk lett volna de csak egy volt amiben visszavettük a rajtot a Budapesti rakparton használt 3000 rpm re és visszavettük a gyújtást is -5 fokkal, ez se segített a rajt után megcsúszott és szinte teljesen átmentem a másik sávba. A futam után észleltünk fémszemcséket az olajba, de ez nem lett volna baj, viszont törölték a 4. qvalit, nekünk ennyi volt nem kerültünk be a legjobb 8-ba. Hazajöttünk és szétszedtük az autót ahol is a váltó felöli tám csapágy teljesen gatya lett, de a többinek semmi baja, nem nagyon értettük mi a franc van. Az látszott, hogy ott nagyon meleg lehetett. Sokat tanakodtunk és mindenre kitérve se tudtuk biztosan mi is a baj, csak azt tudtuk, hogy valami nyomja elõre a fõtengelyt, hiszen a csapágy oldala is rendesen megkopott. Mivel a fõtengelyt köszörülni kellett így felhívtuk Tuboly Csabit akinek szintén elmondtuk a problémát, azt mondta vigyünk le mindent és megnézi, szétszedésnél azt tapasztaltuk, hogy a 3000 Le re méretezett váltónk behajtó tengelye elcsavarodott, húúúúú mi a hóvihar történt itt . Levittük a váltót a konvertert, a fõtengelyt a csapágyakat. Megnézte a konvertert és teljesen rendben találta 2.5 év versenyzés után, megnézte a váltót és abban is minden rendben volt kivétel azt, hogy a fékszalagok szorosak voltak és mivel minden rendben volt azt mondta, hogy már csak egy probléma lehet az, hogy a váltóban az olajnyomás valamitõl megnõtt és az nyomja, elõre a konvertert a konverter pedig nyomja a fõtengelyt. Igaza lett !!!!!!! Elmondta mennyi lehet a maximális nyomás és miután visszakaptuk a fõtengelyt, Szentesi Pisti összerakta a gépet, illetve beépített egy nyomásszabályzó szelepet a váltó körbe, a mai nap kipróbáltuk és a 130 psi óra alapjáraton kiakadt. Beállítottuk a szelepet 90-100 psi közé és láss csodát ott is tartja a nyomást, remélhetõleg ez megoldja a problémánkat, illetve részben magyarázza a Németországi problémát, hiszen a rajtban akkora volt a váltóban az olajnyomás, hogy szegény kuplungom nem nagyon tudott csúszni, tehát olyan volt a rajt mintha direkt hajtásom lenne és ez okozhatta a kipörgéseket. A Dragacs ismételten kész és remélhetõleg jobb és erõsebb mint újkorában, de ezt majd meglátjuk augusztus 20. Kunmadarason ahol is a Dragacs ismét száguldozni fog. Köszönöm, hogy elolvastátok, most ennyi jött ki belõlem.
a rajt a 3 kanyarból indul, a cél a 14-15 kanyar között lesz. reggel 9-19.30 ig lehet menni. Rendes pálya verseny lesz és nem szlalom. Kategóriák dragracing profi gyorsulási katok, ( slick gumi + egy kat ) idõterv egész napos. lebonyolítás ( remélem mindenki boldog lesz estére ) :-)
Vár a hungaroringi adrenalin-fürdõ
DragRacing.hu és a Hungaroring közös szervezésében 2014. augusztus 3-án a formula 1 versenypályán
A DragRacing.hu csapata 2014. augusztus 3-án birtokba veszi a Hungaroringet. A szervezõk azonban annyira önzetlenek, hogy megosztják veled az imádott aszfaltcsík minden centiméterét. Gyere, gyorsulj vagy versenyezz…
Épp a Formula 1 futamot követõ hétvégén Te lehetsz a ringen Hamilton, Massa, Vettel. Bárkinek a bõrébe is bújsz, most Te lehetsz a legjobb. Hogy mi vár Rád? Nevezhetsz a 402 méteres gyorsulási versenyre. Ha már megtanultad a legtöbbet kihozni az autódból és a váltódból, akkor irány a ring többi része, részt vehetsz ugyanis egy 3500 méteres pályaversenyen,( a célegyenes kivételével ) melyen természetesen mérik majd mindenki idejét.
Harcolj az idõvel, küzdd le a félelmed és fürdõzz az adrenalinban. Ha nem vagy elég bátor, vagy még egy kis gyakorlásra vágysz, akkor nincs más dolgod, mint behuppani valamelyik szimulátor ülésébe és legyõzni mindenkit, akit csak lehet. Ennyi program között biztosan megszomjazol majd. A DragRacing.hu ezt a gondot is leveszi a válladról. Nem kell a magaddal hozott meleg ásványvizet iszogatnod. Válassz majd Te a meghívott 12 különleges, egyedi kézmûves sörkülönlegességeket gyártó cég aranyló kincsei közül!
Nem kell otthon hagynod családod sem, hiszen a kicsiket ugráló vár, míg a többieket tuning autó kiállítás, izgalmas futamok és autópiac várja. Az autópiac keretein belül lehetõséged lesz arra, hogy ne csak kiállítsd, hanem áruld is megunt járgányodat.
Gondolom ezek után nem kérdés, hogy hol leszel 2014. augusztus 3-án! Irány Mogyoród, irány a hungaroringi adrenalin-fürdõ!
Jegyárak elõvételben:
Belépõ: 2.250,- Ft
Gyorsulási verseny 402 méter (belépõ és nevezés): 3.500,-
Korlátlan idõintervallumos pálya verseny ( a célegyenes kivételével )3500 méteren (time attack) – belépõ és nevezés: 9.500,- Ft
Jegyárak a helyszínen:
Belépõ: 2.500,- Ft
Gyorsulási verseny 402 méter - nevezési díj: 2.000,- Ft + belépõ
Korlátlan idõintervallumos pálya verseny ( a célegyenes kivételével ) 3500 méteren (time attack) – nevezés: 9.500,- Ft + belépõ
Az autó elváltott 2 be 2.98 másodperctõl az autó 6.8 másodpercig tiltáson megy utána 2-3 gázfröccs és a vége elõtt gurulok 1-1.5 másodpercig motorféken. Ahogy leértem a ragasztóról a motorfék miatt keresztbe vágta magát. Most nem nagyon tudunk elképzelni mást. Az autóba nagyon sok potenciál van még, de ha csak ezzel a beállítással megyek akkor is egy tiszta futamban 6.6-6.8 közötti az idõ. Remélem a németeknél ezt meg is tudom mutatni :-) Nekem az 1.04 hatvan láb ami nagyon tetszik, hiszen az Európa Bajnokságon a Pro Mod kategóriában se megszokott ez :-)
A rajtban 3000 fordulatról rajtoltam, de a rajt után szinte alapjáraton gurultam végig, mert engem is meglepett a tapadás. Nem tudom halkabbra venni az autómat, majd legközelebb adok én a gyereknek egy jó fülvédõt amin a Zoli autója is elviselhetõ :-)
Remélem jövõre megismételjük az idei tapasztalatokat felhasználva egy még jobb rendezvényt rakunk majd össze.
Más, mit szólsz sima aszfalton húzott 1.200 hatvan lábhoz és a begurulós 5.7 eredményhez a rakparton
Ezt akartam az el?z? posztban embed coddal, de nem mükszik
https://www.youtube.com/watch?v=s_BUh-o-II8