timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 4130 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2020.06.09. 07:12:35 (75487
User profile
7.01 @ 337
Miért nem tudok videót beilleszteni ?

Ezt akartam az el?z? posztban embed coddal, de nem mükszik

https://www.youtube.com/watch?v=s_BUh-o-II8 
Re: oioio-1 (75486)
reply history 2020.06.09. 07:05:32 (75486
User profile
7.01 @ 337
Megjöttek a drón felvételek és jól látszik rajta, hogy 80 méternél volt valami a bal pályán amit?l megcsúsztam, sajnálom, mert jó futam lett volna, a rajt és az eleje valóban rendben van, de utána muszáj volt korrigálnom.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s_BUh-o-II8" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Re: ave (75485)
reply 2020.06.08. 07:42:15 (75484
User profile
7.01 @ 337
Mármint a képek, de rég használtam ezt a funkciót :-)




 
reply history 2020.06.08. 07:40:37 (75483
User profile
7.01 @ 337
Ja és a képek
 
Re: oioio-1 (75481)
reply history 2020.06.08. 07:31:59 (75482
User profile
7.01 @ 337
https://youtu.be/qWbG5AF7wuA 
Re: oioio-1 (75481)
reply 2020.06.08. 07:31:20 (75481
User profile
7.01 @ 337
Hát, ha jól emlékszem akkor 1,065 hatvan lábat húztam ez bármelyik ProMod autónak egy Európa bajnokságon is még elfogadható, és mindezt a bal pályán tettem. Kb. 50 méternél 20-21 méterrel vezettem, a reakció id?m nem volt a legjobb 0,269 , de még így, a nyugdíj el?tt az is elfogadható, a gázállásról nem akarok beszélni, mert kiröhögnél, hogy miért nem nyomom le a gázpedált :-) Kb. 80 méterig minden rendben volt, aztán lejöttem a ragacsról és nagyon megcsúszott, aminek az lett a következménye, hogy el kellett vennem a gázt. A többi már történelem és Tuboly Csabi nyerte a futamot.

<iframe width="1212" height="682" src="https://www.youtube.com/embed/qWbG5AF7wuA" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> 
reply history 2020.06.07. 19:51:59 (75479
User profile
7.01 @ 337
Bocsika, kicsit elfoglalt voltam egyszerre a szervezéssel és a versenyzéssel. Nagyon örülök, hogy ott voltál, legközelebb a rajtkapu fels? sarkát szabadon hagyjuk, ha esetleg fel szeretnél mászni rá :-) 
Re: ave (75478)
reply history 2020.06.05. 06:23:51 (75476
User profile
7.01 @ 337
Gyere ki holnap KiskunDragházára! Nem tudom mit kellene csinálni, de én szívesen lemondok a saját facebook csoportomról, ha itt visszajönne az élet.:-) 
Re: ave (75475)
reply 2020.01.05. 19:28:26 (75474
User profile
7.01 @ 337
Csináljunk már valamit ezzel a fórummal, mert elolvasgatva visszahozta a gyerekkoromat :-)
Élesszük fel valahogy a timeslipet. 
reply history 2016.06.07. 21:32:42 (75439
User profile
7.01 @ 337
Te Ave, tényleg kiestél ebb?l egy kicsit, a 0.8 hatvan láb a TopFuel autó és annak se rossz, jó pályán 6 G felett és 7-8 ezer lóer?vel. Az id?mér? pedig típusilag megegyezik a Tökölivel. 
Re: ave (75438)
reply 2016.01.22. 19:44:23 (75421
User profile
7.01 @ 337
Ave !

Tessék már csinálni valamit, most végignéztem pár hozzászólást a múltból, megnéztem pár videót és hát kevesebb lenne az életem ez a fórum nélkül, tényleg futtassuk fel valahogy. Mi kell ahhoz, hogy régi pompájában tündököljön ismét a timeslip ? 
reply history 2015.06.12. 21:53:32 (75400
User profile
7.01 @ 337
Igen 
Re: Ákoska (75399)
reply 2015.05.12. 06:27:35 (75398
User profile
7.01 @ 337
 
reply history 2015.04.27. 00:23:59 (75396
User profile
7.01 @ 337
hamarosan megcsináljuk
 
Re: Solyom (75395)
reply history 2015.04.08. 21:52:04 (75393
User profile
7.01 @ 337
Nem tudom mit?l lehet én megnéztem most a nevezéseket és mindenhol jól írja 
Re: Pd Gabi (75391)
reply history 2015.04.05. 06:13:12 (75390
User profile
7.01 @ 337
Kiskunlacházán soha nem esik az es? a verseny napján :-)
 
Re: radics1 (75388)
reply history 2015.04.05. 06:12:30 (75389
User profile
7.01 @ 337
onlinenevezes.dragracing.hu 
Re: GodRat (75385)
reply history 2014.10.09. 11:30:53 (75380
User profile
7.01 @ 337
Aki az OB és a Dragracing kupában helyezettek lettek 
Re: gmatee (75379)
reply 2014.10.08. 06:37:27 (75378
User profile
7.01 @ 337
reply history 2014.10.03. 15:40:34 (75374
User profile
7.01 @ 337
10 éves korig ingyenes 
Re: Smug (75373)
reply 2014.10.02. 16:18:03 (75372
User profile
7.01 @ 337
Most már 100% az is, hogy ott lesz október 05. a Hungaroringen Európa egyik legszebb Pro Stock gépe is :-)






 
reply history 2014.09.25. 06:27:54 (75366
User profile
7.01 @ 337
nagyon szépen leírtad a gondokat és az elõnyöket na meg a realitást, köszönöm :-) 
Re: demerobi (75361)
reply history 2014.09.25. 06:23:19 (75365
User profile
7.01 @ 337
ez is átgondolandó :-) 
Re: hobizoli (75364)
reply 2014.09.24. 08:42:23 (75359
User profile
7.01 @ 337
Szabályváltozás 2015 évtõl kezdõdõen:

Street:

szívó

AS1 -1600 ccm (DOHC -1550-ig)
AS2 1601-2400 ccm (DOHC 1551-2400-ig) 1200 ccm-ig
AS3 2401-4000 ccm 1201-1500 ccm
AS4 4000 ccm - 1501 ccm -
AS5 Diesel

feltöltött (csak gyárilag szerelt)

AS1
AS2 -1200 ccm-ig
AS3 1201-1500 ccm
AS4 1501 ccm -
AS5 Diesel

Semi Pro:

szívó

SP1 -2000 ccm-ig
SP2 2001 ccm - SP3
SP4
SP5

feltöltött (utólagos)

SP1
SP2 -1600 ccm-ig
SP3 1601-3000 ccm
SP4 3001 ccm -
SP5 dízel

SemiPro-ban bármilyen E-s vagy DOT-os gumi használható, mûszaki vizsga kell, de tetszõleges, mûszakilag megfelelõ módon beépített, gyártó-azonos motor használható, eredeti helyén elhelyezve
Profikban nincs változás Országos Bajnokság kerül kiírásra
Street és SemiPro kategóriáknak Magyar Köztársaság Kupa kerül kiírásra

Díjtételek
Street versenyzõi igazolvány: 3.000,-
SemiPro versenyzõi igazolvány: 5.000,-
Profi versenyzõi licenc: 30.000,- (tartalmazza a nevezési díjat is az OB futamokra)
Profi napi licenc: 5.000,-
Profi nevezési díj: 3.000,- (csak napi licenc esetén kell)
Street nevezési díj: 2.000,-
SemiPro nevezési díj: 3.000,-
VIP-sáv használata: 5.000,- (profi, semipro), 6.000,- (street)

További részletekés pontosítások késõbb a szabályrendszerben lesznek. 
reply 2014.09.23. 06:09:07 (75358
User profile
7.01 @ 337
Szeptember 23. azaz ma 19.00 kor nyílt szakági megbeszélést tartunk a XIV kerület Istvánmezei u 1-3 Magyar Sportok Háza földszinti nagy tárgyalóban.
Mindenkit szeretettel várunk, ötletekkel, gondolatokkal a 2015 évre vonatkozólag a Gyorsulás és Drift szakágban történõ szabályváltozásokkal kapcsolatban.
 
reply 2014.09.17. 19:09:08 (75356
User profile
7.01 @ 337




Október „feszt” Dragracing.hu módra

Extreme Technical Weekend 2 és Szallerbeck Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó



A Dragracing.hu megirigyelte ezt a sok-sok „fesztet”, így saját íze szerint készített egyet nektek. Ez pedig nem más, mint a 2014. október 5-én megrendezésre kerülõ Extreme Technical Weekend 2. A szervezõk elõvettek sörös korsó helyett egy hatalmas shakert és olyan koktélt készítettek neked, amitõl megnyalod mind a tíz ujjad…

A múlt évben óriási sikert aratott Extreme Technical Weekend második felvonásában mindenki megtalálja, amit keres. Ha izgalomra vágysz, akkor nézd meg, hogyan fûzik le a nehéz hungaroringi pályát a drift pilóták. A magyar országos bajnokság résztvevõi mellett természetesen több nemzetközi pilóta is hazánkba érkezik, hiszen igazi kuriózumnak számít ez a pálya a profik körében.

Természetesen ha Dragracing.hu, akkor egyértelmûen nem maradnak minõségi pálya, profi idõmérés nélkül a gyorsulás szerelmesei sem, akik 402 méteren harcolhatnak meg a legjobb idõkért. Azokat, akik nem az õrült szögeket vagy épp a hihetetlen gyorsulást keresik, azokat várja a szlalom országos és Európa bajnoki futam következõ versenye.

A szervezõk a fenti koktélt egy igazi ínyenséggel fûszerezték meg, ez pedig nem más, mint a Stunt Riding országos bajnokság, melyen igazi jó értelemben vett õrültek mutatják majd meg nektek, hogy a motor nem jármû, csak egy eszköz, mely ámulatba ejt, elvarázsol és ellent mond a technika minden ismert törvényének.

Természetesen a Dragracing.hu idén is gondol a gyermekekkel érkezõkre, így a családokat várja a Szallerbeck Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó megannyi gyönyörû autójával, a gyermekeket pedig a szimulátorok és az ugráló várak.

Minden koktél, minden „feszt” elmaradhatatlan része egy kis meglepetés. A Dragracing.hu csapata idén elhozza Magyarországra azt a fiatalembert, aki 11.600 köbcentis épített autójával Santa Podban az Európa Bajnokságon, legutóbb a második helyet szerezte meg. Az úriember nem más, mint Sascha Pretzsch, aki nem félti sem magát, sem a technikát – mindent megtesz azért, hogy újabb másodperceket faragjon le legjobb idejébõl és megküzdön a Dragaccsal.

Gondolom, hogy már neked sem kérdés, hogy október 5-én hol töltöd majd el a napod barátaid, családod körében. Ne feledd! Október 5, Hungaroring, Extreme Technical Weekend 2. Ott a helyed!

Október 5. vasárnap reggel 07.30-kor nyitjuk a kapukat.

Jegyárak online:

Online jegyek:

www.onlinejegy.dragracing.hu

2.250.-

A jegy érvényes minden Hondásnak a gyorsulási versenyen az edzésre és a döntõkre a Honda kategóriákban.

Helyszínen a jegy árak:

2.500.-

Programterv:

Vasárnap Október 05. :

Honda Találkozó, Gyorsulási Országos Bajnokság, Szlalom Országos és Európa Bajnokság, Stuntriding Országos Bajnokság, Drift Országos Bajnokság

Hungaroring 2014.
október 05. Idõterv

Honda találkozó:

07:45 - 18:30 ig

Gyorsulás:

Nevezési díj:

Honda kategóriákban Ingyenes

Nem Honda kategóriákban a nevezés Street 2000.- Profi 3000.-

07:45 - tól: Kapunyitás
08:00 - tól: Autós gépátvétel
08:00 - 09:30: Autós idõmérõ edzés
09:30 - 10:00: Profi Autós Idõ
10:00 - 10:30: Honda idõmérõ edzés
10:30 - 11:45: Autós idõmérõ edzés
11:45 - 12:15: Profi Autós Idõ
12:15 - 12:40: Honda idõmérõ edzés
12:40 - 13:10: Autós idõmérõ edzés
13:10 - 13:30: Profi Autós Idõ
13:30 - 13:45: Honda idõmérõ edzés
13:45 - 14:30: Profi Autós Idõ
14:30 - 15:15: Honda kategóriák döntõ
16:00 - kor autós gépátvétel vége
15:15 - 16:00 Autós idõmérõ edzés
16:00 - 18:00: Autós döntõk
18:30 - tól: Díjkiosztó

Honda kategóriák:

Gyorsulási verseny idõméréssel, kijelzéssel, timeslippel.

Kategóriák:

Szívó:

0-1550 ccm
1551-1900 ccm
1900 felett

A nitro és/vagy turbó 1 kategóriát emel.

Kategóriánként 1-3. helyezettek Kupa díjazásban részesülnek.

Szlalom :

S1 - Széria autó 1000 ccm alatt
S2 - Széria autó 1001 - 1400 ccm között
S3 - Széria autó 1401 - 1600 ccm között
S4 - Széria autó 1601 ccm felett
T1 - Túra autó 1000 ccm alatt
T2 - Túra autó 1001 - 1400 ccm között
T3 - Túra autó 1401 - 1600 ccm között
T4 - Túra autó 1601 ccm felett
NK - Nõi kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
JK - Junior kategória
P - Prototípus
SA - Széria Csoport
TA - Túra Csoport
HH - Hátsókerekes kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
Mx5 – Mazda Mx5 kategória (5 bajnoki nevezés esetén)
ZK – Zöld kategória (5 bajnoki nevezés esetén).

Honda Kategóriák:

Szívó:

0-1550 ccm
1551-1900 ccm
1900 felett

A nitro és/vagy turbó1 kategóriát emel.

Minden kategória 3 versenyfutam
Továbbá 2 db „Edzõkör”-re is van lehetõség még a versenyfutamok elõtt.
A három versenyfutamból a két legjobb kör kerül értékelésre.

Kategóriánként 1-3. helyezettek Kupa díjazásban részesülnek.

A gyorsulási OB kategóriái megegyeznek a kiírásban szerepeltekkel, vagyis a szokásos

Szlalom:

Honda kategória 4000 Ft a nevezés + 1000 forint a biztosítás

Nem hondásoknak 7500 Ft a nevezés + 1000 forint a biztosítás

07:50 Pályabírói eligazítás
08:00 Adminisztratív és technikai átvétel kezdete
08:30 Gyalogos pályabejárás kezdete
09:00 Gyalogos pályabejárás vége
09:05 Versenyzõi eligazítás és megnyitó ceremónia
09:15 Pályazárás
09:25 Edzés kezdete edzéskártyával (idõmérés és felvezetés nélkül)
10:00 Adminisztratív és technikai átvétel vége (Depóba állás vége)
10:15 Rajtlista kifüggesztése
10:45 Edzés vége
10:50 Pályazárás
11:00 1. mért kör kezdete
17:30 Ideiglenes eredménylista kifüggesztése
18:00 Díjkiosztó.

Drift:

Elõnevezés esetén 25000.- ( 80 euró ) a nevezés
A helyszínen 30.000.- ( 100 euró ) a nevezés

07:45 - 12:00 Edzés
11:00 - 12:00 Drift Taxi
12:00 - 15:30 Kvalifikáció
15:30 - 18:30 Döntõk

Stuntriding :

Nevezési díj : nincs

Nevezés, gépátvétel 8.00-10.00
Versenyzõi eligazítás 9.00
Bemelegítés 10.00-tól
Versenygyakorlatok 13.00-tól
Díjátadó 17.30-tól

További információk:

http://www.dragracing.hu/  vagy a  https://www.facebook.com/dragracing.hu oldalon.

 
reply 2014.09.17. 11:47:11 (75353
User profile
7.01 @ 337
Szeptember 23. 19.00 kor nyílt szakági megbeszélést tartunk a XIV kerület Istvánmezei u 1-3 földszinti nagy tárgyalóban.
Mindenkit szeretettel várunk, ötletekkel, gondolatokkal a 2015 évre vonatkozólag a Gyorsulás és Drift szakágban történõ szabályváltozásokkal kapcsolatban. 
reply 2014.09.12. 10:56:55 (75345
User profile
7.01 @ 337


Hölgyek és Urak !

Sokan kérdezték privátban, hogy mi lesz holnap. Az idõjárás nem biztos, hogy optimális, de mindenképpen meg lesz tartva a verseny !
Várható idõ: Borongós, esetenként derült idõ, 22-24 fok, esõ elõfordulhat, de nem lesz egész napos esõ, versenyzésre alkalmas lesz. várunk mindenkit szeretettel ! 
reply 2014.09.10. 19:15:03 (75344
User profile
7.01 @ 337
várható idõjárás 2014.09.13. szombatra :

22-24 fok körüli hõmérséklet változékony felhõzet. Elõfordulhat esõ, de ez csak kisebb idõszakban. Szerintem versenyzésre alkalmas. A pályát megpróbáljuk nagyon jóra megcsinálni, hátha lesznek erõs autók akiknek szüksége van ilyen pályára :-)

Gyorsulás éjjel és nappal Szeptember 13. Kiskunlacháza

Ha unod már az Éjjel-nappal Budapestet, akkor mondok egy jobbat helyette: éjjel-nappal Kiskunlacháza és éjjel-nappal drag. 2014. szeptember 13-án szombaton ugyanis reggel 8 órától egészen éjfélig lesz a gyorsulás szerelmeseié a kiskunlacházi aszfalt.
A kiskunlacházi reptéren repülõk helyett épített versenyautók, bivaly erõs motorok és szárnyaikat próbálgató amatõrök harcolnak meg majd az idõvel és saját korlátaikkal. Ezen a hétvégén kerül megrendezésre a Magyar és Szlovák Autós és Motoros Országos Bajnokság, valamint a Magyar Szlalom Országos Bajnokság következõ futama. Ezen a napon kerül megrendezésre a II. Yankee Cars klub találkozó is, az elõzõ év felhozatala garancia arra, hogy nem lesz hiány V8 vasakból és a gyorsulás õshazájából érkezõ egyéb más csodálatos jármûvekbõl sem.
Ha ahhoz van kedved, akkor lesd meg a pálya szélén, a depóban sorakozó autókat, kukkants be a motorháztetõk alá, beszélgess a versenyzõkkel és szerelõkkel, ismerkedj meg még jobban ezzel az egyre gyorsabb ütemben fejlõdõ sporttal. Ha felfedeztél már minden finom technikai részletet, akkor legeltesd a szemed nyugodtan a gyönyörûbbnél gyönyörûbb hölgyeken. Házas és foglalt uraknak sok szeretettel ajánljuk a büfét.
Ha mindez nem lenne elég, ha mindez nem hozna elég izgalmat az életedbe, akkor ülj be az autód volánja mögé és nevezz. Száguldj, próbáld ki magad és dicsekedj másnap azzal, hogy milyen jól helytálltál ebben a sportban is. Need for speed feeling, hajrá.
Úgy gondolod, hogy erre nincs elegendõ pénzed? Nos, akkor van egy nagyon jó hírünk számodra: 2014. szeptember 13-án 19 órától a nevezés ingyenes. Igen, jól hallottad: ingyenes. Most már nincs kifogás, irány a garázs. Csinosítsd ki a kocsit, pakolj bele pár lóerõt, simogasd esténként a gázpedált, hogy ezen a versenyen a legjobbat hozd majd ki magadból.
Várunk Téged, a barátaidat és mindazokat, akik imádják a sebességet, a gyorsulást, az erõs autókat, motorokat és a csinos hölgyeket.


Helyszín: Kiskunlacháza repülõtér N47�'�11.218�'� E19�'�03.949�'�
Info: www.dragracing.hu , https://www.facebook.com/dragracing.hu

Infoline: 06 30 / 9430-957

Jegyed megvásárolhatod online: http://onlinejegy.dragracing.hu/
Dragracing online jegy / Index

Jegyárak elõvételben:
Belépõ: 2.250,- Ft


Jegyárak a helyszínen:
Belépõ: 2.500,- Ft

Szeptember 13 programterv :

07:45 - tól: Kapunyitás
08:00 - tól: Autós, Motoros gépátvétel
08:00 - 09:30: Autós, Motoros idõmérõ edzés
09:30 - 10:00: Profi Autós Idõ
10:00 - 10:30: Motoros idõmérõ edzés
10:30 - 11:30: Autós idõmérõ edzés
11:30 - 11:45: Profi Autós Idõ
11:45 - 12:15: Motoros idõmérõ edzés
12:15 - 12:50: Autós idõmérõ edzés
13:00 - kor: Motoros gépátvétel vége
12:50 - 13:20: Motoros idõmérõ edzés
13:20 - 13:35: Profi Autós Idõ
13:35 - 14:00: Autós idõmérõ edzés
14:00 - 15:00: Motoros Döntõk
15:00 - 17:00: Autós Idõmérõk
16:30 - kor autós gépátvétel vége
17:00 - 19:00: Autós döntõk
19:30 - tól: Díjkiosztó

19:00-tól kivilágított pályán 24.00-ig ingyenes a nevezés.  
reply 2014.09.03. 20:14:42 (75337
User profile
7.01 @ 337
Ja és amíg el nem felejtem október 11 évzáró rendezvény, mindenki vésse fel a naptárba aki úgy gondolja, hogy érinteni fogja. 
reply 2014.09.03. 20:13:41 (75336
User profile
7.01 @ 337
Azt gondolom, hogy megtaláltuk a megoldást a problémára, szeptember közepén lesz egy megbeszélés és ott minden tisztázva lesz, addig is gyûjtsétek az ötleteket. :-) 
reply 2014.08.30. 14:04:05 (75325
User profile
7.01 @ 337
idén októberben lesz még egy szakági értekezlet ott minden problémát megtudunk beszélni 
reply 2014.08.30. 14:03:15 (75324
User profile
7.01 @ 337
 
reply 2014.08.18. 23:19:43 (75309
User profile
7.01 @ 337
Na megint elérkeztünk arra a pontra, hogy írogatok kicsit.
Kezdeném a Németországi vagy is jobban mondva a Kunmadarasi versennyel, ahol is az autóm nem volt tökéletes és mint már sokan tudjátok az utolsó futamban közel 200 km/h val a falhoz csaptam a Dragacsot ( szegényke ). Ezt a kis mutatványt én karcolás nélkül megúsztam de hõn szeretett autóm már nem volt ilyen szerencsés és picit zokon vette a betonfalat. Ez az esemény június 28. történt ami után 2-3 napra én elmentem nyaralni, de közben megszerveztem, hogy a Dragacs a Németországi EB re üzemképes legyen. Az autón a tetõ kivételével minden elemet le kellett gyártani ( Szilágyi Zoli csinálta ). A kompreszort teljesen fel kellett újítani  ( Tuboly Csaba csinálta )köszönhetõen a betondaraboknak, amiket megevett.  Cserélnünk kellett egy dugót és 4 szelepet, na persze az összes csapágyat és tömítést és össze kelett rakni az egész motort ( Szentesi Pisti és Lantos Andris csinálta ), nem volt kis meló, de meglett. augusztus 2 értem haza a nyaralásból és augusztus 3. szerveztünk egy versenyt a Hungaroringen ahol is gurultunk az autóval egyet, minden jónak tûnt. Augusztus 6. elindultunk Németországba, 7. kipakolás gépátvétel stb. idén a gépátvétel konkrétan 1 óra alatt megvolt a sorbaállással együtt a tavalyi másfél nap helyett. Majd következett a péntek az elsõ futam, gondoltuk, hogy finoman kezdünk egy Kunmadarasi beállítással 4000 rajt és 30 fok gyújtás  8500 maximális fordulat, csináltam egy jó gumimelegítést és utána elrajtoltam, azt hittem jégen vagyok ismételten 100-150 méter gumifüst és nem megy az autó, csúszik nagyon a pálya, eredmény 9.8@268 a verseny legjobb ideje részünkrõl.  Következõ futam még pénteken volt és mi visszavettük a rajtot 3800-ra ami a Kiskunlacházi beállítás, szintén jó gumimelegítés és szintén szar futam és ezzel el is telt a péntek. Hozzá tenném, hogy a versenytársak se mentek megközelítõleg se olyat mint tavaly. A Pro Mod kategóriában Andy Robinson aki már volt Európa Bajnok éppen csak belekarcolt a 7 idõbe 7.9 volt a legjobbja. Majd jött a szombat ahol is elméletileg megint két futamunk lett volna de csak egy volt amiben visszavettük a rajtot a Budapesti rakparton használt 3000 rpm re és visszavettük a gyújtást is -5 fokkal, ez se segített a rajt után megcsúszott és szinte teljesen átmentem a másik sávba. A futam után észleltünk fémszemcséket az olajba, de ez nem lett volna baj, viszont törölték a 4. qvalit, nekünk ennyi volt nem kerültünk be a legjobb 8-ba. Hazajöttünk és szétszedtük az autót ahol is a váltó felöli tám csapágy teljesen gatya lett, de a többinek semmi baja, nem nagyon értettük mi a franc van. Az látszott, hogy ott nagyon meleg lehetett. Sokat tanakodtunk és mindenre kitérve se tudtuk biztosan mi is a baj, csak azt tudtuk, hogy valami nyomja elõre a fõtengelyt, hiszen a csapágy oldala is rendesen megkopott.  Mivel a fõtengelyt köszörülni kellett így felhívtuk Tuboly Csabit akinek szintén elmondtuk a problémát, azt mondta vigyünk le mindent és megnézi, szétszedésnél azt tapasztaltuk, hogy a 3000 Le re méretezett váltónk behajtó tengelye elcsavarodott, húúúúú mi a hóvihar történt itt . Levittük a váltót a konvertert, a fõtengelyt a csapágyakat. Megnézte a konvertert és teljesen rendben találta 2.5 év versenyzés után, megnézte a váltót és abban is minden rendben volt kivétel azt, hogy a fékszalagok szorosak voltak és mivel minden rendben volt azt mondta, hogy már csak egy probléma lehet az, hogy a váltóban az olajnyomás valamitõl megnõtt és az nyomja, elõre a konvertert a konverter pedig nyomja a fõtengelyt. Igaza lett !!!!!!! Elmondta mennyi lehet a maximális nyomás és miután visszakaptuk a fõtengelyt, Szentesi Pisti összerakta a gépet, illetve beépített egy nyomásszabályzó szelepet a váltó körbe, a mai nap kipróbáltuk és a 130 psi óra alapjáraton kiakadt. Beállítottuk a szelepet 90-100 psi közé és láss csodát ott is tartja a nyomást, remélhetõleg ez megoldja a problémánkat, illetve részben magyarázza a Németországi problémát, hiszen a rajtban akkora volt a váltóban az olajnyomás, hogy szegény kuplungom nem nagyon tudott csúszni, tehát olyan volt a rajt mintha direkt hajtásom lenne és ez okozhatta a kipörgéseket. A Dragacs ismételten kész és remélhetõleg jobb és erõsebb mint újkorában, de ezt majd meglátjuk augusztus 20. Kunmadarason ahol is a Dragacs ismét száguldozni fog. Köszönöm, hogy elolvastátok, most ennyi jött ki belõlem.
 
reply history 2014.08.14. 22:55:20 (75307
User profile
7.01 @ 337
igen 2 db 9 és egy 10 idõt mentem, öregszem nagyon :-)
 
Re: Master3v (75306)
reply history 2014.08.04. 22:33:27 (75303
User profile
7.01 @ 337
Most szerda este indulunk, csütörtök gépátvétel péntek-szombat kvali és vasárnap a döntõk 
Re: radics1 (75302)
reply history 2014.07.26. 13:13:14 (75301
User profile
7.01 @ 337
 
Re: oioio-1 (75300)
reply history 2014.07.26. 13:11:16 (75300
User profile
7.01 @ 337
hu

a rajt a 3 kanyarból indul, a cél a 14-15 kanyar között lesz. reggel 9-19.30 ig lehet menni. Rendes pálya verseny lesz és nem szlalom. Kategóriák dragracing profi gyorsulási katok, ( slick gumi + egy kat ) idõterv egész napos. lebonyolítás ( remélem mindenki boldog lesz estére )  :-) 
Re: Szuti (75298)
reply 2014.07.26. 13:06:00 (75299
User profile
7.01 @ 337
Szép kis nevezési lista, 17 autó a Nitrolympix Európa Bajnokságon a kategóriámba. Lesz miért küzdeni

 
reply history 2014.07.26. 11:46:38 (75297
User profile
7.01 @ 337
Mi a kérdés ? 
Re: Szuti (75296)
reply 2014.07.26. 01:28:23 (75295
User profile
7.01 @ 337
https://www.youtube.com/watch?v=NapxElp13Y8&noredirect=1 
reply history 2014.07.26. 01:28:15 (75294
User profile
7.01 @ 337
a box utca behajtón megyünk ki és rendesen menetirányba kb a híd alatt, elõtt lesz a vége a 402 méternek és aztán fék. 
Re: ave (75293)
reply history 2014.07.25. 02:50:23 (75292
User profile
7.01 @ 337
Célegyenes 780 meter + 50 meter bukó tér = 830 meter 
Re: ave (75291)
reply 2014.07.23. 22:28:56 (75290
User profile
7.01 @ 337




Vár a hungaroringi adrenalin-fürdõ
DragRacing.hu és a Hungaroring közös szervezésében 2014. augusztus 3-án a formula 1 versenypályán

A DragRacing.hu csapata 2014. augusztus 3-án birtokba veszi a Hungaroringet. A szervezõk azonban annyira önzetlenek, hogy megosztják veled az imádott aszfaltcsík minden centiméterét. Gyere, gyorsulj vagy versenyezz…
Épp a Formula 1 futamot követõ hétvégén Te lehetsz a ringen Hamilton, Massa, Vettel. Bárkinek a bõrébe is bújsz, most Te lehetsz a legjobb. Hogy mi vár Rád? Nevezhetsz a 402 méteres gyorsulási versenyre. Ha már megtanultad a legtöbbet kihozni az autódból és a váltódból, akkor irány a ring többi része, részt vehetsz ugyanis egy 3500 méteres pályaversenyen,( a célegyenes kivételével ) melyen természetesen mérik majd mindenki idejét.
Harcolj az idõvel, küzdd le a félelmed és fürdõzz az adrenalinban. Ha nem vagy elég bátor, vagy még egy kis gyakorlásra vágysz, akkor nincs más dolgod, mint behuppani valamelyik szimulátor ülésébe és legyõzni mindenkit, akit csak lehet. Ennyi program között biztosan megszomjazol majd. A DragRacing.hu ezt a gondot is leveszi a válladról. Nem kell a magaddal hozott meleg ásványvizet iszogatnod. Válassz majd Te a meghívott 12 különleges, egyedi kézmûves sörkülönlegességeket gyártó cég aranyló kincsei közül!
Nem kell otthon hagynod családod sem, hiszen a kicsiket ugráló vár, míg a többieket tuning autó kiállítás, izgalmas futamok és autópiac várja. Az autópiac keretein belül lehetõséged lesz arra, hogy ne csak kiállítsd, hanem áruld is megunt járgányodat.
Gondolom ezek után nem kérdés, hogy hol leszel 2014. augusztus 3-án! Irány Mogyoród, irány a hungaroringi adrenalin-fürdõ!

Jegyed megvásárolhatod online: http://onlinejegy.dragracing.hu/

Jegyárak elõvételben:
Belépõ: 2.250,- Ft
Gyorsulási verseny 402 méter (belépõ és nevezés): 3.500,-
Korlátlan idõintervallumos pálya verseny ( a célegyenes kivételével )3500 méteren (time attack) – belépõ és nevezés: 9.500,- Ft

Jegyárak a helyszínen:
Belépõ: 2.500,- Ft
Gyorsulási verseny 402 méter - nevezési díj: 2.000,- Ft + belépõ
Korlátlan idõintervallumos pálya verseny ( a célegyenes kivételével ) 3500 méteren (time attack) – nevezés: 9.500,- Ft + belépõ 
reply history 2014.07.02. 07:33:57 (75277
User profile
7.01 @ 337
Az autó elváltott 2 be 2.98 másodperctõl az autó 6.8 másodpercig tiltáson megy utána 2-3 gázfröccs és a vége elõtt gurulok 1-1.5 másodpercig motorféken. Ahogy leértem a ragasztóról a motorfék miatt keresztbe vágta magát. Most nem nagyon tudunk elképzelni mást. Az autóba nagyon sok potenciál van még, de ha csak ezzel a beállítással megyek akkor is egy tiszta futamban 6.6-6.8 közötti az idõ. Remélem a németeknél ezt meg is tudom mutatni :-) Nekem az 1.04 hatvan láb ami nagyon tetszik, hiszen az Európa Bajnokságon a Pro Mod kategóriában se megszokott ez :-) 
Re: ave (75276)
reply 2014.06.30. 22:57:00 (75274
User profile
7.01 @ 337
 
reply history 2014.06.10. 20:44:14 (75255
User profile
7.01 @ 337
Minden elképzelhetõ, szerintem lesz még ilyen máshol is :-) 
Re: GodRat (75252)
reply history 2014.06.09. 16:21:06 (75249
User profile
7.01 @ 337
A rajtban 3000 fordulatról rajtoltam, de a rajt után szinte alapjáraton gurultam végig, mert engem is meglepett a tapadás. Nem tudom halkabbra venni az autómat, majd legközelebb adok én a gyereknek egy jó fülvédõt amin a Zoli autója is elviselhetõ :-) 
Re: ave (75246)
reply history 2014.06.08. 15:36:23 (75243
User profile
7.01 @ 337
Remélem jövõre megismételjük az idei tapasztalatokat felhasználva egy még jobb rendezvényt rakunk majd össze.
Más, mit szólsz sima aszfalton húzott 1.200  hatvan lábhoz és a begurulós 5.7 eredményhez a rakparton  
Re: ave (75241)

Total 4130 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!