Felesleges szarkasztikusnak lenned, velem fõleg.
Amikor a négylábú Leonokat nézegetted és a Dízeltuning topikban érdeklõdtél, már akkor jó ötlettnek tartottam egy másod, harmad autóknak használt dízel vásárlását.
Nem állítottam szar az autód, ezeket te írtad, csupán fellengzõsnek érztem, érzem az alábbi mondatod. "Picit azért körüljártam a témát mielõtt megvettem." Erre reagáltam és most is azt állítom, igaz nem vagyok dízel guru, nem ezzel a típusú motorral szerelt autót választottam volna.
Ha Szabó Feri tanácsolta ezt a "szomszédból", azt meg furcsának tartanám.
Részemrõl nem azon volt a hangsúly, miért nem dobta be a közösbe a Rollsokat, jóllehet az eszméi alapján nem illett volna megtartania azokat. Arra kívántam célozni, a Cáratyuska "szép gondolatai" is egy olyan embertõl származtak, aki bort ivott és vizet prédikált. Továbbá, miközben az erényként megemlíthetõ tulajdonságait jelentõsen felerõsítve hangoztatták, addig a rá negatív fényt vetõ információkról diplomatikusan hallgattak.
"Picit azért körüljártam a témát mielõtt megvettem"
Nem biztos, hogy jó tanácsadóid voltak. Ha PD akkor már inkább a 130 lovas.
Az ASV kódú "csak" 110 lovas "sima" TDI-m, nem cserélném el egy AJM PD motorért!
Na ez már tényleg teljesen az Ovis "licitálásra" emlékeztet.
Elfeledted neki is lehetnek haverjai.
Akkor erre az a válasz, akkor is ti vagytok többen, mert szóltok még két embernek?
Pfff...
Jogos az észrevétel. Nem néztem meg a köbcenti kategóriákat és valamiért (talán Fapuma miatt) a 2.0 volt az eszemben, bár lehet az sem lép át másik kategóriába. A KF-es embert írtam.
Ezért nem értem a vitát!
Pontosan nem tudom, de szerintem kivitelezhetõ a dolog. Kell egy ember a KF-nél, fizetnek 11800Ft-ot átalakítási engedélyre, egy kis regisztrációs adót, okmányirodai ügyintézési díjat és kész.
Már tényleg szégyenlem, ismét neked mondok ellent.
Egy munkavédelmi ellenõrzésen szerinted mit szóltak volna az ellenrõrök? Elárulom, a kezedbe nyomtak volna egy csinos kis csekket!
Jó itt olvasni téged. Hogy vagy api?;-)