timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Forum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

Total 450 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  

This is a filtered view
show all posts
reply history 2014.03.23. 13:53:27 (75120
Látod, aki ügyes, az  talál  szponzort. Big grin  
Re: v8drag (75119)
reply history 2014.02.20. 21:09:28 (75099
Rendben,  akkor  neked kötelezõvé tesszük.   Big grin  
Re: hobizoli (75098)
reply history 2014.02.04. 21:52:43 (75085
Pótkereket,  elakadásjelzõt, emelõt,  kerékkulcsot  ki lehet  venni. Belsõnek benne kell lennie,  tehát kárpit nem hiányozhat...de ha  valaki pl. lehámozza az  alsó filcréteget a gyári  szõnyegrõl,  az  rendben van. 
Re: normanrls (75084)
reply history 2013.10.15. 00:39:07 (74981
Pl. a 2 autós P7 ?  Hát evvan, valahogy eddig is elviseltük õket. Smile  
Re: wolf (74979)
reply history 2013.10.10. 21:40:15 (74902
Nálunk nem volt teszt, mégis befért mindenki valahová.  
Re: radics1 (74901)
reply 2013.10.10. 21:33:37 (74900
Ismételten csak azt tudom mondani, hogy nincs a meglevõ kategóriákkal különösebb gond...itt-ott némi finomhangolás esetleg kellhet, de semmi komoly. Nekünk pl. nagyon is bejött a Westdragrace   street-ben a  lökettérfogat alapján besorolás forgalmi nézegetése nélkül és a Drag Radial engedélyezése. A7-ben atom csaták voltak, általában 1-2 tized döntött a helyezésekrõl, de volt sok olyan nap, hogy századokon belül voltak az autók....és már most bejelentkeztek új autók, akik kimondottan az A7-re fejlesztenek. Ha vannak üres profi kategóriák, hát vannak, az sem a világ vége. Majd idõvel megtelnek. Szerintem pl. a P4 jövõre egész akciódús lesz, pedig senkit sem tolunk át oda a street-bõl. Hülyeség lenne ezeket felborítani, csak mert páran  bracketelni akarnak. A magyar drag azért tart itt, mert heads up verseny van, ahol a gyorsabb nyer. A világ faxáról eljönnek ide versenyezni, mert verseny van, nem pühapöcs bohóckodás.
  Vannak egyéb dolgok, amelyekben lehetne javítani dolgokon, zömüket szintén felsoroltátok, de a kategóriákat speciel nem kéne baxtatni. Ez a TTech csapat hivatalos álláspontja. A többit majd lemeccseljük élõben a megbeszélésen. Smile  
reply history 2013.10.10. 16:25:49 (74889
Ez   sokkal  jobb ötlet,  mint az a Pro ET-s izé az  elõbb.    
Re: v8drag (74887)
reply history 2013.10.09. 15:26:16 (74823
Szerény véleményem szerint  van elég versenyzõ, fõleg street-ben...profi kategóriák vannak néhol üresen, de majd feltöltõdnek azok is. Pl. ha majd valaki nem akar/tud ûrsiklót venni/építeni, hogy versenyképes legyen P7-ben, akkor még mindig ott van számára a P4, ami szintén egy ütõs kategória, de még emberi léptékû technikával és költségvetéssel lehet benne rajthoz állni...ezek a most hanyagolt kategóriák fel fognak értékelõdni a következõ szezonokban.
  Szóval a versenyzõszámmal nincs gond, sõt, már a kezelhetõség határán van az indulók száma. Nézõbõl van kevés...és nézõt nem fog tudni vonzani egy bracket verseny (vagy hívjuk, aminek akarjuk, de nem heads up).  
Re: radics1 (74822)
reply history 2013.10.09. 13:55:30 (74818
...sõt, szerintem lehessen olyat, is, mint az usákoknál, hogy van double entry bracket, ha kiesel, akkor újra becsengetve a nevezést, versenyben maradhatsz.  Na ?  Tudok ám én is okosakat kitalálni.

  A lényeg, hogy elég megnézni, hogy hány nézõ van egy bracket estén és hány nézõ van pl. egy X275  vagy grudge napon. Egyértelmû, hogy a heads up a verseny, a bracket meg a töltelék szar, mert visszahangolt autókkal egyformákat menni nem drag racing. 
Re: tommyt (74816)
reply history 2013.10.09. 13:46:18 (74816
Szóval akkor majd lesz az embernek egy autója, amit visszabutít a versenyre, de azért majd mehessen versenyen kívül is, hogy megnézze, mit is tud valójában.  Fasza.
  Nem tudom, mit szívtok, de kérek én is.   Smile  
Re: Szamár (74809)
reply history 2013.10.09. 11:35:09 (74807
...és ugye ha én nézõ lennék, nem azért vennék belépõt, hogy lássam pl. Brekit vagy Wattson-t az Impalával (ha egyáltalán kimenne bracketelni) csökkentett töltõnyomással menni, vagy Kaldy-t vagy Fenstermen-t visszavenni a nitróból vagy throttle stop-al lassított autókat nézni....én ezeket úgy akarnám látni, hogy mindent beleadva gyilkolják egymást a pályán oda-vissza.

  Nekem már az sem tetszik, hogy legtöbbször egyedül mennek az autók az idõmérõkön. Micsoda bullshit az már ?  A nézõ versenyt akar látni, legtöbben meg sem várják a döntõket, mert az idõmérõk alatt már halálra unják magukat.  Ha rajtam múlna, lenne olyan szabálymódosítás, hogy  érvényes kvalifikációs idõt csak kategóriabeli autó ellen menve lehessen szerezni. (már ha van kivel, persze, de legtöbbször azért van).  A nézõknek verseny kell, nem a semmiért ácsorgás egész nap, hogy aztán majd talán látnak pár jó meccset még sötétedés elõtt.  
Re: tommyt (74806)
reply history 2013.10.09. 11:03:36 (74806
Több kérdésem is van.   Smile
1. Miért nem jó a mostani rendszer, ami már évek óta csiszolódik és mûködik ?  Ebben a sportban a szabályrendszer állandósága a minden, ez határozza meg, hogy mik épülnek akár 2 év múlva.

2. Handicap nélküli index racing, amit felvázoltál, simán eredményezheti, hogy egy 9.7xx-re képes autó együtt döntõzzön a 10.99-es autókkal....tudjuk, mi lenne ennek a vége, jönne a papírforma, aztán meg a nyekergés, hogy ez nem fair, legyen handicap is...onnantól meg egy szaros bracker race lenne az összes kategória.

3. A 9.6xx-re képes autó sandbaggelne végig, hogy maradhasson a 10-es bracket-ben, mert ott király lehet, a 9-es bracket-ben meg lehet, hogy küszködne a 8-as tábláért.

4. Innentõl ugyanaz az autó fejleszteni sem fog, mert egyszerûbb az élete a 10-es bracket élmezõnyében, mint a 9-es bracket lassúbb harmadában. Szóval a fejlesztést felváltaná a taktikázás. Kell ez nekünk ?

Hirtelen ez jut eszembe, de lesz majd több is.   Smile  
Re: oioio-1 (74795)
reply history 2013.10.08. 17:11:14 (74793
Ami nem heads up, az bracket, vagy annak valamilyen permutációja, egykutya.  
Re: wolf (74792)
reply history 2013.10.08. 15:13:17 (74791
Vannak, akiket érdekel, és vannak, akiket nem érdekel...viszont akiket nem érdekel, azokat a bracket vagy index racing vagy whatever sem fogja érdekelni. De megint csak a magunk nevében beszélek. Mi heads up versenyt akarunk, és nem fpgunk bracketelni. Mindenki más meg azt csinál, amit akar, ahogy eddig is.  
Re: ave (74790)
reply history 2013.10.08. 13:43:17 (74789
Megint csak hát, de ja,  mi így állunk hozzá....hogy más hogy áll hozzá, azt meg majd a más elmondja.  Egy dolgot tudok...ma idehaza nincs versenyzõ létszám probléma, sõt tumultus van (most a mennyiségrõl beszélek, nem a minõségrõl, de a minõség  miatt sincs okunk kétségbeesni)  Ma idehaza nézõszámprobléma van (vagyis nézõszám hiánya probléma) Bracket racinget pedig nem lehet eladni fizetõ nézõnek (szponzorról nem is beszélve) , mert a nézõknek mûsor kell, nem pedig az, hogy valakik milyen ügyesen dekáznak a gázzal, hogy a 12-es bracketben  egész nap 12.001-et tudjanak menni. Azon kívül, hogy nyilván az sem egyszerû mutatvány, a kutyát sem érdekli ez.  
Re: ave (74787)
reply history 2013.10.08. 11:57:03 (74786
Háttal nem kezdünk mondatot, de az van, hogy a V8-asok közül mindenki telibe leszarja a bracketelést. Mi versenyezni akarunk, és gyõzzön a jobbik, mert  azért hívják ezt dragracingnek és nem breakoutnélkülegyformákatmenésnek.  A kategóriák közül pedig amelyikek sikeresek, azok teli vannak,  (vagy majd idõvel megtelnek) amelyek nem, azok pedig majd mennek tovább úgy-ahogy, és majd megtelnek akkor, amikor a sikeresek közt már akkora harc lesz, hogy páran inkább lehetõséget látnak  üresebb kategóriába átvándorolni.  Most inkább  egy ideig nem kellene bántani a kategóriákat (a minimális finomításokon ill. további összehangolásokon túl) és hagyni, hogy támpontot adjanak a jövõbeni fejlesztések irányához.  
Re: wolf (74785)
reply 2013.09.18. 14:44:08 (74719
Mielõtt mindenki nekiáll feltörni a malacperselyt, Peti elírta, ennek többszöröse a vételár. Smile  
reply history 2013.09.17. 22:16:07 (74710
Hát, evvan...köcsögök vagyunk, ha lefújjuk, köcsögök vagyunk, ha megtartjuk. Egész egyszerûen csak köcsögök vagyunk, oszt jóvan.  Szerintem a megoldás az lesz, hogy mi maradunk köcsögök, te pedig nem jársz  a rendezvényeinkre, hanem jársz pl. angliába, és akkor majd mindenki örül.   Smile  
Re: hobizoli (74709)
reply history 2013.09.11. 23:09:38 (74675
Az NHRA szabálya szerint legfeljebb 2.2 másodperc telhet el  a zöld lámpáig miután mindkét versenyzõ bestagelt.  Tehát nincs pöcsölés.  
Re: Fapuma8 (74674)
reply history 2013.07.18. 12:24:08 (74545
Igazából nincs is bizottság.   Smile   ...és a szervezõk közül tudtommal mindenkinek van legalább 2 dízel autója. Meg kell oldanunk valahogy ezt a füstbomba problémát, mert nem csak a mérõnek zavar be, de a pályát is tönkreteszi. Bazi nagy koromfoltokat raktak le sokszor a ragacsra, arról meg ugye utána nem jó elrajtolni. Nyilván füst mindig lesz valamennyi, de kezelhetõvé kell tenni a dolgot.  Majd télen kitaláljuk, hogyan.  
Re: spinyo (74543)
reply history 2013.07.16. 22:59:49 (74538
Idén nem nyúlunk hozzá, majd jövõre kitalálunk valamit...még nem tudni mit, de a dolgok jelenlegi állása szerint a bizottság  többsége  azt a megoldást támogatja, hogy a dízelfüstöt az utastérbe kell bevezetni.   Big grin  
Re: spinyo (74535)
reply history 2013.05.08. 19:24:01 (74308
Mer csak. 
Re: hobizoli (74307)
reply history 2013.05.08. 17:39:12 (74306
Mert egy turbós 1.4 inkább  a szívó két literesekkel van  egy szinten, mint a szívó 1.6-okkal.  
Re: hobizoli (74304)
reply history 2013.05.07. 17:03:20 (74302
"Az összkerék meghajtású autókat minden esetben 1 kategóriával feljebb soroljuk A turbós, nitrós vagy kompresszoros autókat 1 kategóriával feljebb soroljuk. Három feltöltõ közül bármelyik kettõ  használata esetén 2 kategóriával feljebb soroljuk a jármûvet. (ezen szabályok alól kivétel az AUTO1400 kategória, ott egyedi szabályok lépnek érvénybe)

Wankel motor esetén 1,7-el szorozzuk a köbcentit!"

http://www.westdragrace.com/kategoriak-2013-uj/

  Nem maradtak ki, ott van az elsõ bekezdésben vastag betûvel. Smile



Turbó az 1.6-os motornál 1 kategóriát emel, tehát A3-ba megy, ha megfelel a street egyéb szabályainak.  
Re: radics1 (74301)
reply 2013.04.24. 16:53:23 (74272
 
reply history 2013.04.14. 19:44:56 (74201
...azonkívül szerintem túl könnyû az autód...legalább 100kg kéne a hátuljába, akkor nem görgette volna a szél, mint egy üres kólásflakont.  
Re: szabyk RST (74199)
reply 2013.03.02. 23:04:17 (74073
Nem vitába szállva Zolival, inkább csak magyarázva mi a logika a döntésünk mögött...azért döntöttünk a DR engedélyezése mellett, mert reménykedünk benne (lehet, hogy tévesen, de ez majd kiderül) , hogy idehaza is kifejlõdik pár hasonló utcai autós kategória amely a DR adta lehetõségekre épül. Sportunk hazájában, az USA-ban robbanásszerûen terjedt el és elképesztõen népszerû, nem csak a nagy felügyelõ szervezetek, mint az NHRA vagy IHRA vagy NMRA de kis helyi pályák kupasorozaként is. A legnagyobb számú autót megmozgató kategóriák a DR osztályok, gyakorlatilag hazavágták a bracketelést és társait. Nyilván kis hazánk nem az USA,  de azért hosszú távon be szoktak gyûrûzni ide is a trendek, legfeljebb némi késéssel. Adunk neki esélyt gyökeret verni idehaza is. A biztonság kérdése...szerintünk nagyságrendekkel biztonságosabb egy erõs autó a pályán, ha DR van rajta, mint sima utcai gumival.  
  Továbbá lehetõséget akarunk adni a gyors utcai autóknak megmaradni utcai kategóriákban, és nem odapréselni õket a profikhoz, ahol valóban versenyautók ellen kellene menniük, és esélyük sem lenne, csak kikapni járnának ki (kivételek  persze vannak/voltak, de a kivétel erõsíti a szabályt, mint tudjuk)....azt meg hosszú távon senki sem szeret, tehát a profi kategóriákból így is úgy is kikopnának ezek az autók, és ha a street kategóriákba sem engedjük be õket, akkor egyszerûen nem fognak kijönni, el fogjuk veszíteni õket a sport számára, pedig nekik kellene adni a derékhadát ennek az egésznek.
  Szóval adunk neki egy esélyt, aztán meglátjuk, hová fejlõdik, vagy fejlõdik-e egyáltalán.  
reply history 2013.02.15. 12:55:40 (74032
Rábaringen idén megdupláztuk a pályakezelésre szánt keretet, tehát ismét lépünk egy nagyot elõre a pálya minõségében. Eltökélt szándékunk, hogy felhozzuk minimum Lacháza szintjére a rendezvényt. Nyilván nem ebben az évben, de arrafelé haladunk folyamatosan. Idén még a depót építjük ki jobban, hogy jobban elférjen mindenki és még pár dolgon javítunk. Ötletek vannak bõven, majd szép sorban rátérünk mindenre, ahogy az idõnk és az anyagiak engedik. Lesz például saját készenléti gyors reagálású mûszaki mentõ autónk is, ami azonnal indul, ha valami gond van és fel lesz szerelve a szükséges dolgokkal a mentéshez/kármentesítéshez.  Tehát az alapokat akarjuk megteremteni,. amire aztán majd lehet építkezni. Rajtunk nem fog múlni.  
Re: Fapuma8 (74023)
reply history 2013.02.11. 20:07:41 (74008
Igen, A6-ba...feltéve, ha amúgy megfeleltek a street szabályoknak.  
Re: rambustibi (74005)
reply history 2013.02.11. 20:06:19 (74006
...vagyis helyesbítek...A4 lenne (2000-2499 cm3) ...és a 2 kat emeléssel kerül A6-ba. 
Re: tommyt (74004)
reply history 2013.02.11. 20:05:17 (74004
  Szóval, hogy érdemben is válaszoljak...nem sorolja senki Profi 4-be az autódat...ha megfelel a street kategória egyéb feltételeinek, akkor  a  lökettérfogat szerinti besoroláshoz (ami ugye A5 lenne)
képest a turbó is és az összkerék is emel egy-egy kategóriát, tehát   A6-ban indulhatsz vele.  
Re: rambustibi (73998)
reply history 2013.02.11. 19:50:48 (74003
Hát...izé...ki mondta, hogy az lett ?  Kaptál tõlünk emailt, hogy tisztelt Rambustibi, az ön autója mostantól P4-be lett sorolva ?   Smile  
Re: rambustibi (73998)
reply history 2013.02.11. 19:43:26 (74002
Nem tudom, milyen hosszú, sosem mértem le....annyit tudok, hogy 125"  funny car szabvány tengelytáva van, ami már sehol sem fér be a doorslammer kategóriába. Pl. a Pro Mod max 115" tengelytávot engedélyez.  Meg ugye nincsen nyitható ajtaja  sem, ami megint csak alapkövetelmény a doorslammer kategóriában. Ha lesz 3 autó a kategóriában, az már egész jó...legalábbis volt már ennél gyérebb mezõnyû kategória is idehaza, meg biztosan lesz is.  Majd alakul. Ha  meg valaki zsúfolt kategóriában akar versenyezni, akkor induljon kasztnis autóval.  A  dragsterek amúgy sem nagyon versenyeztek eddig, mivelhogy össz. 1 darab volt belõlük, úgy meg nehéz....inkább show elem volt az eddig is...most majd ez is változhat, csak idõ kell ennek is. Smile  
Re: Siklósi István (73999)
reply history 2013.02.11. 13:43:22 (73997
Nem Péter vagyok, de ez az én asztalom amúgy is, én fogom átvenni a gépeket Fertõn és Écsen.
Igen, külön lesznek a csõrösök. Miért ? Egyrészt mert idén átvesszük az MNASZ profi kategóriákat, hogy kompatibilesek legyenek a profi osztályok, és itt már évek óta így van, külön van a P7 és a P8.
  A logika mögötte az, hogy a P7 az egy kasztnis autóknak fenntartott kategória, az ún. doorslammer
osztály. Kasztnis autók, nem nyújtva egy bizonyos mértéken túl és csukható ajtókkal rendelkeznek, egyebek mellett.  A P8 meg a dragstereké. Ide sorolandó a tiéd is és Erdõséké is, és pl. az én 23T Altered-em is, ha egyszer az életben elkészül. Szerintem ez így teljesen rendben van. Erdõséké is egy visszafogottabb motorral fog menni idén, 1000Le alatt lesz, és Zoli fog vele menni. Jókat meccselhettek majd, amikor eljönnek.  
Re: Siklósi István (73996)
reply history 2012.11.30. 19:46:26 (73910
Olyasmi...2db Borg. Hasonló paraméterekkel, mint a nagy GT42.  
Re: Szabison (73909)
reply history 2012.11.29. 16:17:40 (73904
Remélem...szombatom megígérte, hogy majd  ad  1 másodperc elõnyt. Big grin  
Re: oioio-1 (73902)
reply history 2012.11.29. 13:46:28 (73900
A Viper atomjaira hullott volna.  
Re: Fapuma8 (73897)
reply history 2012.11.29. 13:45:35 (73899
Hát, ha ez 270-el fog menni, akkor felgyújtom a gecibe.   Ez egy homológ top alcohol funny car váz és futómû, csak nem a funny car bódé van rajta, hanem a 23T altered, mert a funny car bódé egy klausztrofób rémálom...szóval ezekkel azért szoktak úgy elvétve menni 270 felett. 
Re: Fapuma8 (73898)
reply 2012.11.29. 12:43:23 (73896
Smile   Csak egy szavadba került.



 
reply history 2012.10.31. 21:09:44 (73728
Persze, ha a 7-es autóval 9-et akarunk menni, akkor bõven elég...sõt, ha überjól beállítjuk, akkor lehet vele biztonságosan menni murván is.  
Re: ave (73726)
reply history 2011.11.30. 18:00:56 (72394
Sajnos nem tudunk elmenni, de lécci ne találjatok ki semmi olyat, amiért majd megint balhéznunk  kell.  Köszke. Smile  
Re: laro (72393)
reply history 2011.10.19. 15:18:53 (72340
Arra akkor kellene gyanakodni, ha Dp Gabi lenne. Smile  
Re: sh adam (72339)
reply history 2011.10.05. 10:15:30 (72295
Ugyanmá, kit mindenhez van...extrém kit is, és überextrém kit is...ha van pénzed...megfelelõ összegért van olyan kit, amihez adnak kamiont, benne mindennel, 10 fõs  szerelõcsapatot, tunert, fejlesztõmérnököket, komplett autót, tartalék autót és mindenbõl plussz tartalékot, sõt, még pilótát is. Píz van, minden van.  

  "extrém kit"  LOL 
Re: szabyk RST (72282)
reply history 2011.09.16. 09:49:39 (72039
Így van...amúgy azért nem kell C, mert a B vagy C szükségességét a vontató jármû határozza meg...tehát, ha van egy autód, amit szólóban vezethetsz B-vel, akkor azzal vontathatsz is B-vel, nehézpótot is, ha van mellé E....B-vel pedig ugye vezethetsz 3500kg-ig...ha 3500 felett van a vontatód, akkor C kell hozzá...ha vontatsz, ha nem...szóval a lényeg, hogy ne keverjük össze a vontató összsúlyát a jármûszerelvény összsúlyával.  
Re: Turboá (72038)
reply history 2011.09.14. 18:58:27 (72005
Ennyi...ott sincs  várakozás, hogy akkor  esetleg majd a versenyzõ úr méltóztatik turbót spanolni.
Sõt...most már van 7 másodperces szabály is...miután az ellenfél stagelt,  7 másodperced van stagelni,  ha túlléped, automatikus red light.

  Ezt a stage-tõl delay-t meg lehetne szabványosítani idehaza pl. 3 másodpercben,  annak elégnek kell lenni mindenkinek, és a transbrakes autók sem fõzik meg a cuccot.  Akinek meg  az sem elég, stageljen elsõnek.  
Re: szabyk RST (72004)
reply history 2011.08.17. 18:14:39 (71680
Injectorhoz most csak olyan van itthon, hogy 2 Walbro külsõ, párhuzamba kötve, Y-al. AN van rajtuk.  
Re: civiccoupe (71679)
reply history 2011.08.05. 22:01:30 (71611
Ez nem megalománia, csak a fejlett esztétikai érzékünk igényli a szimmetriát.   Smile  
Re: szabyk RST (71610)
reply history 2011.08.05. 21:50:14 (71609
ET telefonál haza.   Smile  
Re: oioio-1 (71599)
reply history 2011.08.05. 21:48:31 (71608
A 8-ból 4 henger már benne van.   Cartman  
Re: szabyk RST (71607)
reply history 2011.08.05. 09:49:44 (71589
Nem hát, elég néha olvasgatni a timeslipet, és már mehetsz is elõadásokat tartani jópézér. Smile  
Re: A Nagy Füstölõ (71587)

Total 450 entries
1  2  3  4  5  [...]   Next  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!