timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2007.12.01. 18:59:51 (1059
User profile
13.40 @ 166
nagyon kemény, még nem is láttam ilyen brutálisat.
használ ez így valamit?? a hangja az nagyon durva, az tuti 
Re: (1052)
reply 2007.12.01. 09:31:25 (1054
User profile
15.97 @ 139
Segitsetek ki, hogy a 4:1 leömlõ az nem turbós motorokhoz való? A 4:2:1 Az jobb a szívó motorokhoz nem? Azt olvastam valahol, hogy az elsõ rész a lovakat adja, a második rész meg a nyomatékot! A 4:2:1-rõl beszélve! A kettõnek a hossza határozza meg a teljesítményt, függve attól ,hogy milyen arányban vannak egymáshoz képpest..!??? 
Re: (1052)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
 ESI
reply history 2007.12.01. 09:05:23 (1052
User profile
14.84 @ 149
Uhh az a 4:1 leömlõ elég kemény. 
Re: (1051)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!