timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
reply 2009.08.11. 11:07:46 (1704
User profile
18.45 @ 115
Ilyen 1 igazi motorfék, nem sokon múlt, hogy nem lett bukfenc belõle. 
Re: (1697)
reply 2009.08.10. 18:39:04 (1703
Nekem az a fura hogy nem lett semmi baja a motornak, nem ment el a vezérlés. Én eddig kétszer váltottam el, egyszer 150nél négy helyett kettõbe semminek nem lett baja csak a kipufogósor szelepet hajtogatta össze, aztán olyan 102-nél raktam három helyett egybe, ugyan az lett mint a másik esetnél, minden túlélte csak a kipufogószelepek nem! Érdekes módon vezérlésem is mind a két esetben jelen maradt.  
Re: (1697)
reply 2009.08.10. 11:57:23 (1701
User profile
10.23 @ 240
Jó kaszni Smile  
Re: (1697)
reply 2009.08.10. 11:52:14 (1700
User profile
14.76 @ 158
BAAAAAAAAAAAZZZZMEEEGGGGG Cool  
Re: (1697)
 ave
reply 2009.08.10. 10:36:39 (1698
User profile
12.88 @ 175
Na ez a nem mindegy...  Hogy a rakba, ugye?
Mennyit megy ez a szeker egyebkent? 9.0 @ 270 ??? 
Re: (1697)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply 2009.08.10. 01:42:51 (1697
User profile
12.06 @ 188
Ez milyen már! EEK!
2-bõl visszavágta 1-be, elrepedt a váltóház, de végigtolta és még így is 9,8 lett a vége 257-el!!!
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!