timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



There were the following responses to the originating post, which is at the bottom of this page.
 ave
reply 2007.10.30. 21:10:29 (843
User profile
12.88 @ 175
Lehet tenyleg nem ertesz hozza.

Eloszor is a gumiknak semmi oldaltartasa, nagyon alacsony nyomason, ugy rugozik mint egy rossz gatlos Lada.

Aztan meg a minel jobb rajthoz az kell, hogy indulaskor hatradoljon mint egy kejfeljancsi.

Nagy tudomany ez! 
Re: (837)
reply 2007.10.30. 21:07:26 (840
User profile
11.80 @ 189
szerintem nem egyszerû ilyen teljesítménynél stabilra rakni a kasztnit 
Re: (837)
reply 2007.10.30. 21:03:37 (839
User profile
11.18 @ 203
szegény Jens
megkérdezzem neked? 
Re: (837)

This is the originating post. You might drill down further, if this post was a response itself.
reply history 2007.10.30. 20:58:50 (837
Annyira nem értek ehhez, de ha már ilyen motorra van pénz, miért nincs pénz egy olyan futómûre ami nem igy libeg  ??  Ez a hazai audikra is érvényes. Vagy ez direkt ettõl jobb ?   
Re: (836)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!