Én azon csodálkozom,hogy ha tényleg ilyen a görbe,egyáltalán ilyen eredményt tud menni.Gyakorlatilag 6000tõl kezd nõni a teljesítmény (itt 209) és 8000-ig használja,itt esik vissza 770-re.Vajon milyen váltó kell ehhez,hogy 2000 rpm-es sávban tudja tartani?
Ez meg egy "gorgospados" meres: http://www.woken.se/wok/2010/dyno_pbz_e.htm
Itt ez egy WHP gorbe 781WHP, es ez a pad nem csuszik meg (kerek leszedve a meres alatt), szoval nem csalhat elvileg. Nagyon hegyes, bar az lehet, hogy versenyen joval tovabb forgatja.
De akkor tenyleg nem ertem, miert "csak" 249 a legjobb trapje.
**** SANTA POD RACEWAY ****
*** welcomes you to ***
** F.I.A. European Finals 2010 **
** 9th - 12th September **
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
*** santapod.com ***
# 0579 Date 09/11/2010 17:59:14
FIA TOP FUEL QUALIFICATIONS 3
1 Car Number 111
ANDY CARTER Name URS ERBACHER
TF Class TF
00.00 Dial In 00.00
+0.0458 Reaction + 0.1735
.8464 60 ft .8570
2.1726 330 ft 2.2331
3.1059 1/8 ET 3.2405
267.09 1/8 MPH 250.03
3.8867 1000' ET 4.0967
309.19 1000' MPH 282.86
4.5728 1/4 ET 4.8437
320.19 1/4 MPH 298.28